miehet ahdistavat!

sihADOL8Wy

Niin.En osaa oikeen olla miesten kanssa.Niiden seurassa vaivaannun,enkä voi olla oma itseni.Mulla ei koskaan ole miespuolisia kavereita ollutkaan.Seurustelun suhteen olen myös täysin kokematon.Säätöjä ja yhen illan juttuja on sitten ollutkin yks jos toinenkin...kännissä kun ei oikeen järki kulje päässä.Aamulla sit kauhee morkkis ja semmonen hyväkskäytetty olo,kun mies halus vaan harrastaa seksiä ja sit "moimoi".Tosin en minäkään olis mitään sen enempää halunnut.Yks anto numeronsa vielä aamulla,mut en mä tietenkään mitään yhteyttä tähän halunnut pitää.

Aina jos mulla alkaa tulee vähänkin vakavempaa juttua jonkun miehen kanssa niin ahdistun ja vetäydyn syrjään.Lopetan homman kokonaan,ennenkun se edes kerkes kunnolla alkaakkaan.En kestä sitä jos joku roikkuu mussa kokoajan,jos mun täytyy olla jollekkin tilivelvollinen,jos en saa tehdä sitä mitä mä haluan ja milloin haluan,jos pitää olla kokoajan yhteydessä toiseen ja kertoa kaikki omat asiat ynm...Mä en varmaan koskaan tule seurustelemaan kenenkään kanssa,kun en vaan osaa.Alkaa ahistaa niin hemmetisti.Sekin jos nään että mies välittää musta.Sekin pistää ahdistamaan.En myöskään osaa luottaa miehiin ja musta tuntuu et kaikki on sikoja.Taidan olla ihan hemmetin outo tapaus?

5

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Taidat olla joo.

• uioeaa

Kannattaisi mennä lääkärin kanssa keskustelemaan.

• hdgjdkfjh

Halusit varmaan virtuaalihaleja tähän aloitukseen, mutta miehenä joutuu sanomaan, että taidat olla vähän pihalla siitä mitä haluat ja miten se pitäis saada.

• the_vauhti

Höpsis sinua mitkään miehet ahdista jos vittu leviää niiden edessä kuitenkin noinkin helposti! Ja venyykin varmasti. ;) Jatka vain samaan malliin! *virtuaalihali* Ja ainahan voit kännätä vaikka putkeen niin saat sen turhan ahdistuksen pois! ;) *iiiiisoo hali*

• hdgjdkfjh

Känniputki on kyllä aina hyvä neuvo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      175
      13388
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5483
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4910
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3699
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2833
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2032
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      119
      1783
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      371
      1693
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1515
    Aihe