miehet ahdistavat!

sihADOL8Wy

Niin.En osaa oikeen olla miesten kanssa.Niiden seurassa vaivaannun,enkä voi olla oma itseni.Mulla ei koskaan ole miespuolisia kavereita ollutkaan.Seurustelun suhteen olen myös täysin kokematon.Säätöjä ja yhen illan juttuja on sitten ollutkin yks jos toinenkin...kännissä kun ei oikeen järki kulje päässä.Aamulla sit kauhee morkkis ja semmonen hyväkskäytetty olo,kun mies halus vaan harrastaa seksiä ja sit "moimoi".Tosin en minäkään olis mitään sen enempää halunnut.Yks anto numeronsa vielä aamulla,mut en mä tietenkään mitään yhteyttä tähän halunnut pitää.

Aina jos mulla alkaa tulee vähänkin vakavempaa juttua jonkun miehen kanssa niin ahdistun ja vetäydyn syrjään.Lopetan homman kokonaan,ennenkun se edes kerkes kunnolla alkaakkaan.En kestä sitä jos joku roikkuu mussa kokoajan,jos mun täytyy olla jollekkin tilivelvollinen,jos en saa tehdä sitä mitä mä haluan ja milloin haluan,jos pitää olla kokoajan yhteydessä toiseen ja kertoa kaikki omat asiat ynm...Mä en varmaan koskaan tule seurustelemaan kenenkään kanssa,kun en vaan osaa.Alkaa ahistaa niin hemmetisti.Sekin jos nään että mies välittää musta.Sekin pistää ahdistamaan.En myöskään osaa luottaa miehiin ja musta tuntuu et kaikki on sikoja.Taidan olla ihan hemmetin outo tapaus?

5

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Taidat olla joo.

• uioeaa

Kannattaisi mennä lääkärin kanssa keskustelemaan.

• hdgjdkfjh

Halusit varmaan virtuaalihaleja tähän aloitukseen, mutta miehenä joutuu sanomaan, että taidat olla vähän pihalla siitä mitä haluat ja miten se pitäis saada.

• the_vauhti

Höpsis sinua mitkään miehet ahdista jos vittu leviää niiden edessä kuitenkin noinkin helposti! Ja venyykin varmasti. ;) Jatka vain samaan malliin! *virtuaalihali* Ja ainahan voit kännätä vaikka putkeen niin saat sen turhan ahdistuksen pois! ;) *iiiiisoo hali*

• hdgjdkfjh

Känniputki on kyllä aina hyvä neuvo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      157
      2542
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      159
      2336
    3. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      55
      1983
    4. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1937
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      0
      1640
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1374
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      192
      1252
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      1036
    9. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      204
      986
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      330
      947
    Aihe