Niin.En osaa oikeen olla miesten kanssa.Niiden seurassa vaivaannun,enkä voi olla oma itseni.Mulla ei koskaan ole miespuolisia kavereita ollutkaan.Seurustelun suhteen olen myös täysin kokematon.Säätöjä ja yhen illan juttuja on sitten ollutkin yks jos toinenkin...kännissä kun ei oikeen järki kulje päässä.Aamulla sit kauhee morkkis ja semmonen hyväkskäytetty olo,kun mies halus vaan harrastaa seksiä ja sit "moimoi".Tosin en minäkään olis mitään sen enempää halunnut.Yks anto numeronsa vielä aamulla,mut en mä tietenkään mitään yhteyttä tähän halunnut pitää.
Aina jos mulla alkaa tulee vähänkin vakavempaa juttua jonkun miehen kanssa niin ahdistun ja vetäydyn syrjään.Lopetan homman kokonaan,ennenkun se edes kerkes kunnolla alkaakkaan.En kestä sitä jos joku roikkuu mussa kokoajan,jos mun täytyy olla jollekkin tilivelvollinen,jos en saa tehdä sitä mitä mä haluan ja milloin haluan,jos pitää olla kokoajan yhteydessä toiseen ja kertoa kaikki omat asiat ynm...Mä en varmaan koskaan tule seurustelemaan kenenkään kanssa,kun en vaan osaa.Alkaa ahistaa niin hemmetisti.Sekin jos nään että mies välittää musta.Sekin pistää ahdistamaan.En myöskään osaa luottaa miehiin ja musta tuntuu et kaikki on sikoja.Taidan olla ihan hemmetin outo tapaus?
miehet ahdistavat!
sihADOL8Wy
5
167
Vastaukset
- .......
Taidat olla joo.
- uioeaa
Kannattaisi mennä lääkärin kanssa keskustelemaan.
- hdgjdkfjh
Halusit varmaan virtuaalihaleja tähän aloitukseen, mutta miehenä joutuu sanomaan, että taidat olla vähän pihalla siitä mitä haluat ja miten se pitäis saada.
- the_vauhti
Höpsis sinua mitkään miehet ahdista jos vittu leviää niiden edessä kuitenkin noinkin helposti! Ja venyykin varmasti. ;) Jatka vain samaan malliin! *virtuaalihali* Ja ainahan voit kännätä vaikka putkeen niin saat sen turhan ahdistuksen pois! ;) *iiiiisoo hali*
- hdgjdkfjh
Känniputki on kyllä aina hyvä neuvo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh982361Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1901939- 1841527
- 82942
- 249932
- 62809
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 55712
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213653Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349631