Seksi seuran iskeminen kun tarkoitus ei ole tosi

Reipas Poikamies

Kerrankin sain todisteita siitä että jopa Suomessa täytyy olla muukin konsepti naisseuran tavoittamiseen kuin olla vegebodari ja loistaa supliikillaan menomestoissa. Kun tästä tarunhohtoisesta seksiseuran iskemisestä ei edes eläviä todisteita juuri kerrota, on helppoa tajuta: se ei ole joka miehen laji. Miehen tulee olla jännä sekä naista kiihottava toki.

Artikkeli on hyvä (joskin allekirjoittanut pääsee parempaan analyysiin monella osin), joskin se näkee kaikki baarin miehet tasa-arvoisina seksuaalisen statuksensa puolesta, mitä suomessa ihmiset eivät todellakaan ole. Jostain kumpuaa se mystinen lajittelu, mikä tekee sen että moni oman ikäinen nainen lähes sylkee vääränlaisten miesten silmille ja en, en tarkoita niitä kaljamahaisia gubbeja, jotka toki on aina nuorten naisten kimpussa. Eli miehen tulee olla oikeanlainen seksin haussa. Tämäkin on yleistetty, mutta minne katosi persoonallisuus ja ajatus jokaisesta yksilönä. Jos baarissa ei näyttänyt menestyvältä bilehileeltä ei seuraa tarvinnut pelätä. En tarkoita vaatteita vaan ulkoista habitusta, miten pilke on silmäkulmassa ja kipinä pöksyissä.
.

9

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs heebo

Tutkimusprofessori Kontula ei oikein nyt kertonut meille, mistä niitä seksikumppaneita löytyy. Arkielämän tilanteista, mistä? Kun käyn viemässä roskista seuraavan kerran, pidän silmät auki?

• ei_kovin tosissaan

Mä löysin tällaisen paikan mikä on tarkoitettu pelkästään seksiseuran löytämiseen, joten kaikki tietää missä mennään http://bit.ly/seksi-seuraa
      Loistava konsepti omasta mielestä!

• sir_eino

Mitä helvettiä? Siis luulevatko ihmiset edelleen että vegetarismilla saa naisia?

Varmaan palstan tämän vuoden puhutuin off-topic. Minun vegetarismini.

• Olennaista seksiseuran haussa on löytää ja tunnistaa nainen joka myös hakee pelkkää seksiseuraa.
      Ei auta vaikka olis kuinka karismaa ja "vege-bodaria" (mitä pirua se sitten tarkoittaakaan), jos ei lähestymisen kohde ole samalla aaltopituudella.

• sir_eino

Toi vegebodari taitaa viitata minuun. Olen maininnut palstalla käyväni salilla ja olevani vegetaristi. Se on monille kovin vaikea yhtälö. Useimmat rautaa pumppaavat miehet syövät lihaa ja minä en.

• sir_eino (ei kirj.)
        sir_eino kirjoitti:

Toi vegebodari taitaa viitata minuun. Olen maininnut palstalla käyväni salilla ja olevani vegetaristi. Se on monille kovin vaikea yhtälö. Useimmat rautaa pumppaavat miehet syövät lihaa ja minä en.

Minä minä minä.

• etsin oikeaa

Ja mistäköhän sen sitten tunnistaa, että nainen hakee pelkkää seksiseuraa? Itse pukeudun baareihin hieman paljastavasti ja pelkään antavani kuvan, että etsin pelkkää s-seuraa, mitä en todellakaan hae.

• Vaihtamalla katseita ja tarkkailemalla toisen kehonkieltä muutenkin. Tämä tosin ei onnistu kännissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      259
      1585
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      31
      1481
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      150
      1229
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1027
    5. 136
      1008
    6. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      933
    7. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      931
    8. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      422
      865
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      852
    10. Kesä ja nuorison mopoilu

Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta
      Suomussalmi
      136
      818
    Aihe