Ai miksi olen sinkku?

-m30-

Siksi koska haluan olla sinkku. Se on minulle tietoinen uravalinta. En ole koskaan ollut esimerkiksi baarissa elämäni aikana ja vain kerran olin treffeillä.

En minä edes yritä saada mitään parisuhdetta.

En kuitenkaan sulje pois parisuhdetta. Asia on kuitenkin niin, että jos joku haluaa minun kanssa olla, hänen täytyy itse olla aktiivinen asian suhteen.

22

364

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m30.

      Ja ketä luulet tämän kiinnostavan?

      • realismus

        Ja ketä luulet kiinnostavan sen, ettei kirjoittaja X ole saanut pillua? Hei, SUURIN OSA tämän palstan aloituksista on silkkaa sontaa ja/tai mielenkiinnottomia, tämä sentään oli vain mielenkiinnoton.


    • -m30-

      en kenenkään

    • Kertaaja..

      Kertauksena sinulle: ellet ole komea ja muutenkin kiinnostava mies, et tule SUURELLA TODENNÄKÖISYYDELLÄ saamaan parisuhdetta ellet yritä sitä itse saada.

      • jopoti hop

        Näinpä. Olet tuossa vaiheessa jolloin upotaan tuohon selitykseen, etten tarvitse parisuhdetta, enkä välitä vaikken sitä saa, ja jos nainen ei tee mitään niin olkoon. Hyvää itsepetosta jolla selitetään saamattomuutta.
        Täällähän on toinenkin samanlainen, se itmies.


      • sir_eino

        Kiinnostavuus ei riitä jos naiset eivät tiedä että olet kiinnostava. Eli käytännössä... Puhu itse tai ole jollain tavalla tunnettu.


      • -m30-

        olen omasta mieiestäni komea. Olan saanut orgasmin katselemalla itseäni. Olen tummahko, solakkka ja urheilullinen. kun katson ulkona seuerustelevia, väitän, että 90%:a tapauksista minä olen komeampi.

        Ei kaikki mene sen keskiluokkaisen tavallisen elämän mukaisesti. Olen aina ollut "oman tieni kulkija". EI kaikki ihmiset iole samanlaisia, vaan päinvastoin kaikki ihmiset ovat erilaisia.


      • yäk yäk yäk!!!
        -m30- kirjoitti:

        olen omasta mieiestäni komea. Olan saanut orgasmin katselemalla itseäni. Olen tummahko, solakkka ja urheilullinen. kun katson ulkona seuerustelevia, väitän, että 90%:a tapauksista minä olen komeampi.

        Ei kaikki mene sen keskiluokkaisen tavallisen elämän mukaisesti. Olen aina ollut "oman tieni kulkija". EI kaikki ihmiset iole samanlaisia, vaan päinvastoin kaikki ihmiset ovat erilaisia.

        Eli olet siis narsisti? Ihailet itseäsi niin paljon, että kaikki muut ovat sinun alapuolellasi?

        Oma asenteesi tekee sinusta ruman. Kuka haluaisi miestä, joka tuijottaa ihailevasti omaa kuvaansa? Hyi hitto, en minä ainakaan. Kun ulkonäkösi rapistuu, mitä sinusta jää jäljelle? Ei mitään.


      • -m30- kirjoitti:

        olen omasta mieiestäni komea. Olan saanut orgasmin katselemalla itseäni. Olen tummahko, solakkka ja urheilullinen. kun katson ulkona seuerustelevia, väitän, että 90%:a tapauksista minä olen komeampi.

        Ei kaikki mene sen keskiluokkaisen tavallisen elämän mukaisesti. Olen aina ollut "oman tieni kulkija". EI kaikki ihmiset iole samanlaisia, vaan päinvastoin kaikki ihmiset ovat erilaisia.

        "Olan saanut orgasmin katselemalla itseäni"

        Kiitos hyvistä nauruista. Repesin totaalisesti! XD


      • jopoti hop kirjoitti:

        Näinpä. Olet tuossa vaiheessa jolloin upotaan tuohon selitykseen, etten tarvitse parisuhdetta, enkä välitä vaikken sitä saa, ja jos nainen ei tee mitään niin olkoon. Hyvää itsepetosta jolla selitetään saamattomuutta.
        Täällähän on toinenkin samanlainen, se itmies.

        Jahas taas mut vedettiin mukaan... Oikeesti et sä voi tietää muuta kuin sen mitä oon kirjoitellut tänne palstalle. Vai ollaanko me tavattu? Epäilen vahvasti että ei.


      • jopoti hop
        itmies kirjoitti:

        Jahas taas mut vedettiin mukaan... Oikeesti et sä voi tietää muuta kuin sen mitä oon kirjoitellut tänne palstalle. Vai ollaanko me tavattu? Epäilen vahvasti että ei.

        Juuri tuonhan sinä olet kirjoittanut. Uuden vuoden lupauksesi oli ettet tee yhtään aloitetta tänä vuonna joten jos naiset ei lähesty niin olkoon. Vai väitätkö jotain muuta?


      • -m30-
        yäk yäk yäk!!! kirjoitti:

        Eli olet siis narsisti? Ihailet itseäsi niin paljon, että kaikki muut ovat sinun alapuolellasi?

        Oma asenteesi tekee sinusta ruman. Kuka haluaisi miestä, joka tuijottaa ihailevasti omaa kuvaansa? Hyi hitto, en minä ainakaan. Kun ulkonäkösi rapistuu, mitä sinusta jää jäljelle? Ei mitään.

        Minulla on ihanan hyvin muodostunut kroppa - täydellisen hyvin muodostunut. Vaatteeni eivät oikein kerro sitä, sillä alasti olen vielä komeampi. Olisitpa nähnyt kun treeneissä olin hikisenä ja hiki valui kroppaani pitkin isojen lihasteni - lihasten jotka kasvavat ylöspäin mentäessä - ohi. Ulkonäköni ei rapistu seuravaan 20-30 vuoteen mihinkään, vaan se komistuu entisestään jatkossa. Minulla on sellaiset geenit.

        En ajattele, että muut ovat minun alapuolella. Sen sijaan jotkut porsaannäköiset johtajat ajattelevat näin muista.


      • jopoti hop kirjoitti:

        Juuri tuonhan sinä olet kirjoittanut. Uuden vuoden lupauksesi oli ettet tee yhtään aloitetta tänä vuonna joten jos naiset ei lähesty niin olkoon. Vai väitätkö jotain muuta?

        Ensinnäkin en ole ap enkä kirjoita muuta kuin tällä nikillä. Mut okei myönnän yhden asian että olen rikkonut sen uuden vuoden lupauksen.


      • -m30- kirjoitti:

        Minulla on ihanan hyvin muodostunut kroppa - täydellisen hyvin muodostunut. Vaatteeni eivät oikein kerro sitä, sillä alasti olen vielä komeampi. Olisitpa nähnyt kun treeneissä olin hikisenä ja hiki valui kroppaani pitkin isojen lihasteni - lihasten jotka kasvavat ylöspäin mentäessä - ohi. Ulkonäköni ei rapistu seuravaan 20-30 vuoteen mihinkään, vaan se komistuu entisestään jatkossa. Minulla on sellaiset geenit.

        En ajattele, että muut ovat minun alapuolella. Sen sijaan jotkut porsaannäköiset johtajat ajattelevat näin muista.

        Noi "isot lihakset" on vähintäänkin suhteellinen käsitys.. X)


      • Mies joka saa
        -m30- kirjoitti:

        olen omasta mieiestäni komea. Olan saanut orgasmin katselemalla itseäni. Olen tummahko, solakkka ja urheilullinen. kun katson ulkona seuerustelevia, väitän, että 90%:a tapauksista minä olen komeampi.

        Ei kaikki mene sen keskiluokkaisen tavallisen elämän mukaisesti. Olen aina ollut "oman tieni kulkija". EI kaikki ihmiset iole samanlaisia, vaan päinvastoin kaikki ihmiset ovat erilaisia.

        orgasmin katselemalla itseään on homo


    • bxnbvcnxb

      "Olan saanut orgasmin katselemalla itseäni."

      :D

    • no wonder!

      AP:n aloitus on mielenkiintoinen. Tarkoittaako sinun asenteesi myös sitä, että jos joku nainen sinuun ihastuisi, niin et myöskään halua tehdä yhtään mitään parisuhteenkaan eteen? Et halua huomioida häntä, et halua halailla ja suukotella häntä, et halua hemmotella koskaan etkä koskaan sano häntä kauniiksi jne?

      Jos lähdet parisuhteeseen sillä periaatteella, että naisen tehtävä on hoitaa kaikki parisuhteeseen kuuluva niin kotitöiden kuin henkisten asioiden osalta, niin voin olla varma, että jos nainen ei ole masokisti, joka rakastaa alistua ja olla henkisessä tyhjiössä, niin et tule koskaan saamaan sellaista parisuhdetta, jossa kummallakin on hyvä olla.

      Parisuhdepalstoilla on paljon sellaisia naisia, jotka itkevät sitä, että eivät saa mieheltä suukkoja, halauksia, huomioimista, kehuja, vaan mies on pihi ja itara kaikenlaisista hellyydenosoituksista. Miksi??? Miksei mies halua osoittaa, että nainen on tärkeä ja rakas? Onko mies niin ylväs ja arvokas, että miehen itsetunto romahtaa, jos hän tekisi tekoja, joista tulee naiselle hyvä mieli?

      Sitten ihmetellään, että miksi suomalaiset naiset haksahtavat parisuhteissaan vieraisiin varsinkin ulkomailla, kun oma parisuhde on tylsistynyt. Miehet etsivät aina syytä naisesta. Miehet eivät ehkä tajua, että nainen on miehiäkin hemmotellut, kehunut ja osoittanut rakkauttaan sanoilla ja teoilla, mutta kun vastakaikua ei saa, niin nainen lopettaa sellaisen. Kun mies ei viitsi "lässyttää", niin ero sitten tuleekin jossain vaiheessa, kun nainen toteaa, että parempi olla yksin ja etsiä tunteet näyttävää miestä kuin että pysyä mörököllin kanssa yhdessä, joka ei osoita tunteitaan muulle kuin lätkämaajoukkueelle tai Formuloille.

      • -m30-

        "Halua" on väärä sana kuvailemaan tilannetta. Sillä en ole koskaan elänyt elämässäni perheidyllissä. En oikein ole tottunut elämään sellaisessa ympäristössä, joten olen päättänyt olla elämättä sillä tavalla. Ihmiset yleensä omaksuvat oman ympäristönsä vaikutteita. Jos on elänyt nuoruutensa ilman perhemallia, on vaikea hypätä siihen aikuisemalla iällä tuosta vaan. Niinpä olen päättänyt olla elämättä sillä tavalla. Olen päätellyt sen niin, että se on kaikien kannalta paras - ennen kaikkea naisten kannalta.


      • onnea vaan
        -m30- kirjoitti:

        "Halua" on väärä sana kuvailemaan tilannetta. Sillä en ole koskaan elänyt elämässäni perheidyllissä. En oikein ole tottunut elämään sellaisessa ympäristössä, joten olen päättänyt olla elämättä sillä tavalla. Ihmiset yleensä omaksuvat oman ympäristönsä vaikutteita. Jos on elänyt nuoruutensa ilman perhemallia, on vaikea hypätä siihen aikuisemalla iällä tuosta vaan. Niinpä olen päättänyt olla elämättä sillä tavalla. Olen päätellyt sen niin, että se on kaikien kannalta paras - ennen kaikkea naisten kannalta.

        "ennen kaikkea naisten kannalta"
        No nyt kirjoitit asiaa.


    • Reipas Poikamies

      "Parisuhdepalstoilla on paljon sellaisia naisia, jotka itkevät sitä, että eivät saa mieheltä suukkoja, halauksia, huomioimista, kehuja, vaan mies on pihi ja itara kaikenlaisista hellyydenosoituksista. "

      Minä uskon että moni mies kuitenkin yrittää naisensa pitää tyytyväisenä parisuhteessaan, joskin ne miehen teot voivat olla naisen mielestä "arkisia" ?

      Sellaiseen tunteiden ilotulitukseen ja ruusu hampaissa serenaadeihin harva mies alkaa Suomen kulttuurissa- nainen kun on saatu parisuhteeseen niin arki on arkea ilman hempeilyjä? Minusta se on huono homma.

      Minä en ole sellainen-romanttinen höpsö jopa joskus. Hellin naista ja yllätän huomion osoituksillani, kukilla tai vaikka ylläri illallisella jossakin kivassa paikassa yms. Tottakai kun välitän naisesta sen myös näytänkin teoin ja sanoin. Ennen kaikkea välittämällä. Myös arkena. Mutta ei liikaa siirappia, niinkin voi saada suhteensa kuralle. Tiedän.

      • kehut kunniaan

        Tuskin naiset olettavatkaan saavansa joka ilta kukkia ja lahjoja. Sen sijaan naiset varmasti olettavat saavansa joka päivä halauksia ja pusuja. Jenkeissähän parisuhdeoppaissa sanotaan, että pitää joka päivä sanoa kaksi kertaa vaimolleen, että rakastaa häntä. Tuo ei Suomessa toimi. Jos nyt kumminkin vaikka 2-3 kertaa vuodessakin kuulisi sen, niin tietäisi, että rakkautta edelleen on.

        Sitä paitsi niitä kehuja voisi myös sanoa. Jos vaimo näyttää kauniilta juhliin lähdettäessä, niin miksipä ei mies voisi ilahduttaa naista. Helposti miehet vain valittavat, kun nainen ei viitsi enää nähdä yhtään vaivaa ulkonäkönsä eteen. No miksiköhän? Siksi, kun ei siltä mieheltä saa mitään palautetta muutenkaan. Kai sitä voi sitten yhtä hyvin pukeutua verkkareihin ja t-paitaan. Jos mies kehuisi, niin varmasti moni nainen panostaisi enemmän ulkonäköönsä. Siitä riittäisi silmäniloa muillekin miehille:)


      • Joopashjooh
        kehut kunniaan kirjoitti:

        Tuskin naiset olettavatkaan saavansa joka ilta kukkia ja lahjoja. Sen sijaan naiset varmasti olettavat saavansa joka päivä halauksia ja pusuja. Jenkeissähän parisuhdeoppaissa sanotaan, että pitää joka päivä sanoa kaksi kertaa vaimolleen, että rakastaa häntä. Tuo ei Suomessa toimi. Jos nyt kumminkin vaikka 2-3 kertaa vuodessakin kuulisi sen, niin tietäisi, että rakkautta edelleen on.

        Sitä paitsi niitä kehuja voisi myös sanoa. Jos vaimo näyttää kauniilta juhliin lähdettäessä, niin miksipä ei mies voisi ilahduttaa naista. Helposti miehet vain valittavat, kun nainen ei viitsi enää nähdä yhtään vaivaa ulkonäkönsä eteen. No miksiköhän? Siksi, kun ei siltä mieheltä saa mitään palautetta muutenkaan. Kai sitä voi sitten yhtä hyvin pukeutua verkkareihin ja t-paitaan. Jos mies kehuisi, niin varmasti moni nainen panostaisi enemmän ulkonäköönsä. Siitä riittäisi silmäniloa muillekin miehille:)

        Tyypilliseen tapaan sysäät koko vastuun parisuhteen toimivuudesta miehen harteille. Jopa naiset pettäminen on jotenkin hyväksyttävää ja miehen syy?

        Kuinkas moni nainen oikeasti kehuu miestään? Luuletteko ettei mies halua kokea olevansa arvostettu ja rakastettu? Sen sijaan naiset yleensä keskittyvät arvostelemaan kaikkia miehen tekemisiä, valittavat kun mies ei ole tarpeeksi sitä ja tätä ja kuinka kaverin mies tai ulkomaalaiset ovat niiiiiin paljon parempia. Silti miehen pitäisi vain jaksaa kehua ja ylistää naista, koska nainen haluaa että hänen egoaan voidellaan jatkuvasti. Muutenhan naisella on oikeus pettää ja jättää.

        Naisen omassa käytöksessähän ei voi koskaan olla vikaa, koska mies on aina syyllinen kaikkeen. Kun suhde loppuu, niin leimataan vielä kätevästi exä narsistiksi, jolloin voidaan syyttää häntä kaikista suhteen ongelmista. Nainen oli taas täydellinen ja ihana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1376
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      65
      1349
    3. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      249
      1214
    4. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      59
      1171
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1065
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      796
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      768
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      757
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      731
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      707
    Aihe