Olen saanut naisilta noita flirttejä muutamia, mutta kaikki tulee semmoisilta ihmisiltä jotka eivät kyllä profiilinsa pohjalta ikävä kyllä vaikuta minusta kiinnostavilta.
Minkä viestin nämä lähettäjät saa jos hylkään niiden flirtit? En nyt haluais mitään hirveetä mielipahaa olla jakamassa.
Ei kiinnostavat flirtit
7
370
Vastaukset
- hihhhiiii
siinä viestittä lukee näin: klttimies35 ajattelee että olemuksesi on iljettävä joten hän torjui sinut että säästyisi pahoinvoinnilta. eli torju vaan ei siitä kukaan mieltään pahota
- pinnallisuus rules
Minua ainakin nuo flirtit ottavat suorastaan päähän.
Jos ei ole muuhun kapasiteettia, kuin painaa flirttinappulaa, niin antaa olla.
Itse en ole koskaan sellaisia lähettänyt.Kun haluan johonkin kontaktia, osaan kirjoittaa kyllä muutaman yksilöllisen sanan ja useimmiten pidemmänkin aloituskirjeen kiinnostavalle henkilölle.
Joten älä sure, voit kyllä kiittää flirtistä, niinkuin minäkin teen, mutta jos ko. henkilö ei anna aihetta parempaan tutustumiseen, niin anna olla. - keke13
Pari flirttiä olen naisilta saanut, mutta eipä heistä ole hyväksymisen jälkeenkään mitään kuulunut. Itse en jaksanut alkaa heille runoilemaan, koska sillä hetkellä sattui jo olemaan ihan riittävästi kirjekavereita. Mieluummin saisin "moi, mitä kuuluu?" viestejä kuin flirttejä.
- Helane97
Mitäs sitten kun flirttaa jonkun kanssa ja saa sen hyväksyttynä takas, mitäs sitten? Mun mielestä se joka hyväksyy flirtin vois lähettää samalla pienen viestin. Koska niistä hyväksytyistä flirteistä ei tule ilmoitusta lähettäjälle.
- höh?
Ei tule vai? No mutta mitäs järkeä siinä on. Onhan hyväksyntä sen merkki että "mulle saa kirjoittaakin".
Ei kai sitten hylkäyksistäkään lähde mitään tietoa lähettäjälle?
- ................
Tähtien ohella tyhmin idea koko flirtit. Moi mitä kuuluukin vaatii enemmän vaivaa. :)
- mr_groove
Flirtithän voi kieltää profiilissa. Itse tei niin aikoinaan. Jos joku on oikeasti kiinnostunut, niin varmasti hän viitsii laittaa muutaman rivin viestin. Kuitenkin kynnys viestin lähettämiseen on suurempi, joten harva nainen sellaisen laittaa, ellei usko olevansa kiinnostava sinun silmissäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770