Pärjääkö Suomi Euroviisuissa vai ei?

Olen miettinyt tätä asiaa viikkokausia ja tullut siihen tulokseen, että ei, me emme pärjää siellä.

Syitä on monia, mutta tärkein on se, että meidän edustajamme eivät kykene yllättämään millään tasolla kyseisen kilpailun vaativaa, hemmoteltua, lahjottua ja vittumaista tuomaristoa.

Siis pitäisi keksiä jotain uutta, mutta mitä se voisi olla...

http://www.youtube.com/watch?v=BJ4eLg5gs5o

"No, enhän minä voi tälläistä tietää, koska en ole mikään esiintyjä, mutta senhän nyt jokainen tajuaa, että artistin kuuluu antaa kaikkensa tai ei mitään"

MarttyyriMallari-TTt

3

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cinnis :)

Lordi voitti ja kansa hurrasi.

Tosin siitä on jo muutama vuosi aikaa.

• ###

Vaikea tietää, kun en ole kuullut koko paratiisi oskaria.

• muovinen kosketus :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      48
      1913
    2. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      67
      813
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      773
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      108
      738
    5. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      712
    6. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      49
      698
    7. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      689
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      663
    9. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      35
      636
    10. Salaisuus rakas.

Mun täytyy kertoa sulle nyt salaisuus rakas. Sä olet todella hyvä sun työssä. Pus!
      Ikävä
      47
      620
    Aihe