Ammattitauti YT kokous tulossa...

Minulla on todettu jo vuosia sitten ammattitauti eli työperäinen astma(leipomo ala).
Olen pystynyt lääkityksen turvin olemaan työssä siitä huolimatta joten kuten.Nyt leipomo suljetaan,enkä vastaavaa työtä varmaankaan edes pysty ottamaan vastaan,no tuskin kukaan sitä ammattitautiselle tarjoaisikaan.
Vakuutus yhtiö maksaa kyllä lääkkeeni,mutta kun kysyin mahdollisista korvauksista ym,niin vastasivat puhelimessa,että ei pelkän työllistymiseen korvauksia anneta.
Kuinkahan se nyt menee sitten?
1212
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Voithan hakea tapaturmaeläkettä,,,työllistämiseen ei tosiaankaan vakuutusyhtiö korvauksia anna ,,eläkkeeseen kylläkin tai uudelleen kouluttamiseen.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

hapankaalia kirjoitti:

Minulla on todettu jo vuosia sitten ammattitauti eli työperäinen astma(leipomo ala).
Olen pystynyt lääkityksen turvin olemaan työssä siitä huolimatta joten kuten.Nyt leipomo suljetaan,enkä vastaavaa työtä varmaankaan edes pysty ottamaan vastaan,no tuskin kukaan sitä ammattitautiselle tarjoaisikaan.
Vakuutus yhtiö maksaa kyllä lääkkeeni,mutta kun kysyin mahdollisista korvauksista ym,niin vastasivat puhelimessa,että ei pelkän työllistymiseen korvauksia anneta.
Kuinkahan se nyt menee sitten?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu