Elämänkoulu,amis,lukio,kauppaopisto,

hippaheikki

AMK vaiko yliopisto?

Eli siis renttu, duunari, sivistynyt, matemaattinen, varakas vaiko akateeminen?

Lyhyesti sanottuna onko ammatilla väliä?

16

463

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kt

      on.

    • njkjkj

      on

    • Helen Belen

      Minua kiinnostaa eniten sellaiset miehet jotka ovat jotain tuplatutkintoja suorittaneet.Kuten yhtäaikaa matemaatikko ja puusepänrakentaja.

      • SZDNMM6TM6

        Minua taas kiinnostavat moninkertaiset tappajat kuten esim.Esa Åkerlund,Tauno Pasanen,Sten Christiansen ja Nikita Fouganthine.Tutkinnot näiltä taitaa puuttua,ja peruskoulukin just ja just läpäisty.Mutta testosteronissa löytyy.TOSI MIEHIÄ.MIES ON LUOTU TAPPAMMAAN JA NUSSIMAAN.


    • ei

      ei

    • overseer

      Ei ole.

    • Nuorinainen--

      Ei oo väliä,mutta kyllä toivon,että miehellä on jonkinnäköinen koulutus ja työpaikka. Muita edellytyksiä mulla ei oo,kunhan on onnellinen työssään : )
      Kuulostaa tosi kliseiseltä,mutta se on musta tärkeintä ja sillä on mulle ainaki
      tosi paljon merkitystä !

    • Lady Tietoinen

      Todellakin on. Eli hyvin tienaava, fiksu ja filmaattinen akateemisen tutkinnon omaava itsevarma komistus!

    • Raha on ainakin kaikista huonoin ja merkityksettömin ammatinvalintakriteeri. Pitää tehdä sitä minkä mieltää itselleen sopivaksi työksi ja siinä suhteessa, että jää voimia ja haluja olla ihminen muilleki työajan ulkopuolella.

    • jaaahvat tullooo...

      Eipä ole.Ainoastaan että on jonkinlainen ammatti olemassa.Muuten ihan sama mitä tekee.
      Itse teen sitä mihin ajauduin ja tienaan ihan kohtuu hyvin.Mutta,kyllä haaveena on löytää itelleen se ns.unelma homma missä vois joskus nauttiakin työnteosta.

    • Koulutus++++

      Itse olen akateeminen ja hyvin toimeentuleva, eikä liene väärin toivoa mieheltäkin samaa.

    • aivan sama

      Kunhan ei mieshuora ole.

    • Shit

      Väliikö jollain koulutuksella hitto vie! Tää on just tätä luokittelua...

    • on ja ei

      Renttu on renttu ja minulle sellainen ei kelpaa... rikaskin voi olla renttu samoin se akateeminen...

      Duunari voi olla sivistynyt tai matemaattisesti lahjakas tai peräti varakas.... eikä se myöskään kerro millainen mies on ihmisenä....

      Loppupelissä millainen mies on ja miten käyttäytyy minua kohtaan on kyllä se joka ratkaisee... varakkuus voi olla plussaa mutta ei korvaa jos luonteessa on vikaa... ja koska työhön mukaan en ole pyrkimässä niin sillä on tuskin merkitystä mitä tekee työkseen. Mutta sivistynnyt kyllä pitää olla, herasmiehen vikaa siis pitää löytyä, samoin älyäkin pitää olla, idioottia kun ei vain jaksa.

    • nuorinainen

      Sillä on väliä,että tekee rehellistä työtä eli ei mitään lainvastaista : D
      ja sellaista mistä itse nauttii. On kyllä vaikeaa kuvitella itseäni yhdessä matemaatikon kanssa (sillä en uskoisi löytyisikö paljon yhteistä ja olisinko tarpeeksi älykästä seuraa /olisiko hän tarpeeksi rentoa seuraa??? : o )
      Ehkä asianajaja tai lääkäri voisi olla mielenkiintoisia ihmisiä, saisi varmasti hyviä keskusteluja aikaiseksi : ) Mutta kyllähän se niin on,että ei sitä tiedä kun se oikea vastaan tulee,että onko se sähköasentaja, lääkäri, palomies, linja-autokuski vai opettaja.. tärkeää on että nauttii työstään aidosti. Kuka jaksaisi kuunnella päivästä toiseen surkeaa oloa ja negatiivisia kommentteja työstään ??

    • Toimihenkilö

      Eipä tuolla ole väliä.Samanlaisia renttuja sieltä valkokauluksista löytyy kuin duunareistakin.Pääasia etttä käy töissä ja elättää itsensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe