Mitä mieltä kyseisestä bändistä?, mun mielestä melkein paras, ei oo muuten sit mitään vitun progee ku se on rokkia.
RUSH
14
1730
Vastaukset
- anttila
Parhaita levyjä joita olen kuullut on RUSH Show of hands live. Jos olis viitseliäisyyttä lähtisin Ruotsiin kattoon, mutta kun ei ylety.
- New World Man
Rushin parhaat levyt:
Grace Under Pressure
Signals
Hemispheres
Permanent Waves
A Farewell to Kings
Siitä ensiksi levyhyllyyn, niin menee hyvin..:))- By-Tor
Listaan täytyy lisätä ehdottomasti Moving Pictures. Ja kyllä Exit Stage Left -live on ehdotonta aatelia. Paskempi homma ku ei ole varaa lähteä Tukholmaan tölläämään bändiä. Se muuten tulis kuulemma halvemmaks lähteä Prahaan kuin tukholmaan. Siellä liput on jotain parikymppää.
- New World Man
By-Tor kirjoitti:
Listaan täytyy lisätä ehdottomasti Moving Pictures. Ja kyllä Exit Stage Left -live on ehdotonta aatelia. Paskempi homma ku ei ole varaa lähteä Tukholmaan tölläämään bändiä. Se muuten tulis kuulemma halvemmaks lähteä Prahaan kuin tukholmaan. Siellä liput on jotain parikymppää.
Olet ihan oikeassa, nuo kyllä kuuluisivat listaan myös. Ja se tuore tripla-cd, Rio-live. Teen levyarvosteluja; oli pakko antaa sille 5 tähteä..:))
Kaverini menee katsomaan Rushia, itse en pääse.. *kade* - Zed_Leppelin
New World Man kirjoitti:
Olet ihan oikeassa, nuo kyllä kuuluisivat listaan myös. Ja se tuore tripla-cd, Rio-live. Teen levyarvosteluja; oli pakko antaa sille 5 tähteä..:))
Kaverini menee katsomaan Rushia, itse en pääse.. *kade*Älkääpäs nyt pojat unohtako 2112:sta, meikäläisen mielestä Rushin paras lohkaisu. Hemispheres tulee vähän 2112:n perässä, muut levyt eivät juuri kiinnosta.
- New World Man
Zed_Leppelin kirjoitti:
Älkääpäs nyt pojat unohtako 2112:sta, meikäläisen mielestä Rushin paras lohkaisu. Hemispheres tulee vähän 2112:n perässä, muut levyt eivät juuri kiinnosta.
No jo olet nirso..
Ootkos ranskalaista progea kuullut, esim. Magmaa? - Tenori
New World Man kirjoitti:
No jo olet nirso..
Ootkos ranskalaista progea kuullut, esim. Magmaa?Permanent waves on ehkä paras tällä hetkellä mut signals on myös yks parhaista ja se DVD on myös hemmetin hyvä. 2112 biisinä on kyllä loistava, siin tulee muutama helvetin hieno kohta. Eka minkä hankin oli moving pictures ja 10 sekunnin päästä ku Tom Sawyer paino päälle ni ei ollu enää mitään kyseenalaistettavaa ja loistavat sanoitukset.
- ...
By-Tor kirjoitti:
myö lähetään isolla porukalla vallottamaan globen syksyllä, hihhei! :D
- N.P. fani vuodesta 80.
... kirjoitti:
myö lähetään isolla porukalla vallottamaan globen syksyllä, hihhei! :D
Juu ei tarvinnut miettiä pätkääkään kun sain soiton että lippuja olis,lähdetkö sweduihin tzekkaamaan...on vähän niinkuin yhden unelman täyttymys kuulla jäbät livenä.
- ras
Kyllä on poikkeuksellisen hyvä bändi. Taitoa löytyy pojilta, hyviä sanotuksia myös. Myös erikoinen, positiivisella tavalla epämuodikas. Kaikki ei tykkää, mutta on varmaan parhaiten myyviä bändejä (kai sekin jotain kertoo, vaikkei myynti sinänsä oo pääasia). Bändi myös tekee ansionsa musiikilla eikä leventele esim. rockklishee-elämäntavalla. Kyllä ois paljo parempi jos kaikki bändit keskittys samalla tavalla musiikkiin, eikä toisarvosiin asioihin.
Ainoa asia mikä jäi hiertään, oli että dvd:llä ja cd:llä (live) oli samat biisit. Ostin ensin tripla-cd:n, koska luulin että dvd:llä olis eri biisit, mutta ei. Dvd jäi sitten ostamatta. - vpr
... kuulemme Globenilla cover-biisejä "Feedback"-EP:ltä ja etenkin vanhan Best I Can, joka toimisi hyvin encorena... Neil hääräämässä patteristonsa takana kuin 70-luvulla konsanaan.
http://www.sandra-my-love.com/music/albums/flybynight/bestican.htm - Professor Peart
...Feedback soi ja kohta kolahtaa 30-vuotiskiertueen avaus keikka Nashvillesta postiluukusta, tripla-cd...ai jai!..A taso...Keikalle en pääse ja sekös V....taa.http://www.therushinteractive.net/xmb/
- Jarkko
Helvetin kova bändi. Ainahan näitä typeriä vertailuja tehdään mutta kyllä Rush on teknisesti PARAS rockbändi maailmassa. Aivan käsittämättömiä virtuooseja.
Sikäli hauska bändi että Suomessa ei kaikki bändiä edes tiedä, mutta USA:ssa Rush on vetänyt stadionit ja jättiläisareenat täyteen jo 20 vuotta.
- Anonyymi
Vanha ketju, mutta täytyy mainostaa että Rushin- Hold on fire on hiton hieno albumi.
https://www.youtube.com/watch?v=bLgkJ5Gtwos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882