viesteihini. Sain hänen numeron siis ATM kaveriltani, jonka aikaisemmin kerroin saaneen erittäin negatiivista palautetta tuolta naiselta.
No viime perjantaina lähettelin hänelle viestejä ja hän vastailikim. Nyt olen sitten tällä viikolla pommittanut häntä viesteillä useampana päivänä, mutta hän ei ole suvainnut vastata.
Ajattelin alkaa soitella hänelle.
Nainen lopetti vastailun
15
168
Vastaukset
- Pete_1979
Kannattaa soittaa. Se haluaa vaan esittää vaikeaa. Lopussa kova työ palkitaan ja naisen vastarinta murtuu. Itekin oon usein saanut naisen väsyttämällä, ne on vähän kun lohia. Anna välillä siimaa, sitten taas vedät tiukemmalle.
- Tyhmä mies
Naisasialooseri. ei osaa antaa siimaa, se vaan vetää vetää vetää kunnes itse väsyy ja siima katkeaa ja vituttaa.
- Mikä retale
Joo, jatka samaan malliin niin sulla ei oo naista ens vuosisadallakaan.
- Eewulin haamu
Anna nyt jotain rauhaa, kyllä mullaki ahistais, jos joku pommittaa koko ajan viesteillä.
- IhanIdeaVaan
Kannattaisiko laittaa energiansa sellaseen, johon on mahdollisuuksia??
- bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
Mutta sittenhän ei olisi enää mitään syytä valittaa!
- Arvaa merkitys
RNETM
- Hotelli Helpotus
Arvaa merkitys kirjoitti:
RNETM
helpotan vähän:
RNaisasialooserillaETM. - Naisasialooseri.
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb kirjoitti:
Mutta sittenhän ei olisi enää mitään syytä valittaa!
Niin ja eihän minulla sitäpaitsi ole keneenkään mahdollisuuksia.
- Carlos Carvakäsi
Naisasialooseri. kirjoitti:
Niin ja eihän minulla sitäpaitsi ole keneenkään mahdollisuuksia.
Muistaakseni olet väittänyt täällä että jotkut yh:t ovat tarjonneet sulle seksiä, etkä ole lunastanut sinulle tarjottua seksishekkiä.
- jännä sana-arvoitus
Hotelli Helpotus kirjoitti:
helpotan vähän:
RNaisasialooserillaETM.Rohkea Naisasialuuseri edistyy teinitytön metsästyksessä?
- Arvasinko oikein?
helpotan vähän:
RNaisasialooserillaETM.Runkkaavalla Naisasialuuserilla Ei Tee Mitään?
- jännä sana-arvoitus
helpotan vähän:
RNaisasialooserillaETM.Rietas Naisasialuuseri ehkäisyttä teinipimpsoja mällintää?
- Naisasialooseri.
Häh häh hää. Häijy hymy hiipii kasvoilleni. I'm so bad.
HUOMATKAA MUT!- helppo on huudella,
mahdoton tehdä mitään sellaista, mistä voisi seurata jotain hyvää?
koska sit jos olis joku päivä naisen kanssa suhteessa, ei tietäis mitä tehdä.
tai ainakin joku päivä jättää pettää tai kuolee vanhuuteen.
sellasta on elämä.
ehkä se ei ole kaikkia varten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483592Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163555Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983341Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793154Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362949Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582438- 502215
- 962105
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141979Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181959