Lopettaisitteko suhteen?

Merjukka---

Olen 21v nuori nainen ja poikakaverini Jouko on 22v. Ollaan seurusteltu 2,5 vuotta. Onko se normaalia että tämän ikäiset juovat usein ja vielä kun seurustellaan? Mua niin raivostuttaa kun Jouko ryyppää joka toinen viikonloppu, ja sehän on sitten ihan änkyräkännissä. Jouko vaan sanoo että hän haluaa viettää nuortuutensa. Joo ymmärrän kyllä, niin mäkin, mutta kuinka kauan tätä nuoruutta täytyy viettää?
Tämä meidän suhde on mennyt siihen että ei ryypätä samoissa paikoissa enään, ollaan molemmat omien kaverien kanssa jos ollaan. Alussahan oltiin koko ajan yhdessä, mihinkään et voinut mennä ilman toista. Onko miehet oikeasti pidemmän päälle semmosia että ne eivät kerro tunteistaan? Jouko ei ole kertonut piiiiiitkään aikaan rakastavansa mua. Ja mua suorasanaisesti vituttaa kun mä oon se NYT TÄLLÄHETKELLÄ joka on tossunalla, ja mietin miten mä saisin itteni täältä tossunalta pois? Auttakaa nyt herranjumala, vituttaa olla tämmösessä suhteessa missä mä teen kaiken mitä toinen sanoo. Ja tohon ryyppäämiseenki saatte kommata.

4

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totanoin.ei oo olemassa mitään tiettyä aikaa kuinka kauan kukin viettää "nuoruuttaan",musta kuulostaa et teidän suhde on kuihtunu.voit kokeilla puhumista kumpanisi kanssa.esim.kummanki haaveista ja tulevaisuuden suunitelmistaq.ja sillähän se selviää onko tulevaisuutta.tuo että juhlitte erikseen ei sinänsä oo ongelma.mut minusta parisuhteessa tärkeämpää pitäs olla yhteinen hyvä aika entä ryyppy reissut kavereitten kans.todennäköisesti jouko tarvii vielä kasvu aikaa ja jos ite haluat vakavan suhteen nii siirtysin seuraavaan.

• Merjukka---

niin.. No meillä on sitä ns. laatu aikaa ja toistemme hellimis aikaakin. Ollaan puhuttu että muutettaisiin yhteen,mutta oon itse veloissa ja maksan ne ennenkuin muutetaan. Ja lapsiakin molemmat haluaa muttei vielä.. Itse olen seurustellut nuoresta lähtien eikä ns. nuoruudesta ole ollut tietoakaan muuta kun nyt kun meillä meni Joukon kanssa näin että toinen halusi enemmän tilaa ja olla enemmän kaverien kanssa. Mä myönnän oon ollut todella omistushaluinen, ja kauheat riidat ollaan käyty siitäkin kun kauhealta tuntu kun jouko oli kaveriensa kanssa eikä mun kanssa, aivan kauheaa, mutta normaalia elämäähän se on, on pakko olla muutakin elämää kun se yks ihminen sun lähellä.

• toista ei voi omistaa.ja sen yrittäminen on varma keino toisen menettää.parisuhde on jatkuvaa kompromissiä.ja jos rakkaus on tarpeeks vahvaa ni kaikesta pääsee yli.yritä vähän relata.mut älä hyväksy mitä vaan.sano et tarvit rakkauden tunnustuksia välillä.ja yrittäkää sopia kaikesta.älä oo liian vaativa.valitse tarkkaan mikä on tärkeintä ja pidä niistä kiini.toivottavasti asiat selviää.

• yhdessä yksin

Jos toisella on tapana ryypätä joka toinen viikonloppu, todennäköisesti se ei siitä tavasta tule eroon pääsemään. Vai onko teillä sovittuna jokin takaraja, jolloin hän "kasvaa aikuiseks"i? Nuoruuden viettäminen on vain tekosyy. Aina löytyy uusia syitä lähteä kännäämään.

Jos pystyt hyväksymään kumppanissasi tämän juopottelupuolen jatkossakin, niin jatka ihmeessä suhdetta. Jollet, niin lopeta suhde. Se ei siitä todennäköisesti muutu miksikään.

Olettte kasvaneet erillenne? Riittääkö tuo suhde sinulle? Jollei, niin hanki sellainen suhde joka toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5168
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2881
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2584
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      1993
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1942
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1779
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1772
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1647
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1388
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1220
    Aihe