Hassut tissit...

vako:(

Minun kuppokoko on 85-90D. Olen kokeillut joitakin rintaliivejä, push uppeja ja t-paitaliivejä ja mitä vielä... Mutta en milloinkaan saa rintojani näyttämään hyviltä.
Tarkoitan siis, että ne eivät mene yhteen, aina jää sellainen ruma vako.
Havittelen vähän tähän tyyliin:

http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/horizontal/1135236385409.jpeg

http://www.lindex.com/Archive/Flash/braguide_fi/v1/ui/images/categoryImage-pushup.jpg

http://halens.scene7.com/is/image/Halens/128090759462428508?$halens-product-category$

http://www.nowmagazine.co.uk/imageBank/cache/g/Gemma-Atkinson7.jpg_e_f3a7c2adba52315d6ab61b83a2cd478e.jpg

Kun taas minulla tuppaa olemaan tälläinen:

http://farm1.static.flickr.com/34/114160768_905ca0b104.jpg

http://www.psychologytoday.com/files/u15/Large_breasts1.jpg

Jos joku osaisi neuvoa, että millaiset olisi hyvät.
Toki jokaisella on omanlaisensa rinnat ja tarpeet ovat yksilölliset.
Mutta mitä liivejä sinä suosittelisit?

7

1386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vako:(

Niin ja siis minulla ei ole silikoneja vaan ihan luomua.

• yks vinkki

En oikein usko että millään liiveillä sitä voi kamalasti muuttaa. Sun rinnat vaan kasvaa vähän erillään, se on kiinni ruumiinrakenteesta.

Tämä liivi ei ole superkallis ja voisi toimia.
      www.ultimo.co.uk/shop/omg-plunge-bra-260

Mutta jos katsot kuuluisimpien push-up liivien valmistajien nettisivuja, huomaat että aina siellä on joku malli, jonka rintojen väliä ei mikään liivi purista täysin yhteen. Eli aina ei voi voittaa, joten jos tuo Ultimon liivi ei toimi, sitten unohda asia.

• vaoton

Tuollainen rintavako syntyy vain tarpeeksi isoilla riippuvilla rinnoilla jotka voidaan puristaa liiveillä yhteen. Kiinteitä kohtuullisen kokoisia rintoja ei saa liiveillä puristettua yhteen. Minulla on juuri tuollaiset kiinteät rinnat, enkä edes yritä pakottaa niitä yhteen että saisin näyttävän rintavaon vilahtamaan kaula-aukosta. Olen kokeillut tuollaisia tiukasti yhteen puristavia push-up liivejä, mutta ne litistävät rintoja muualta rumasti eikä rintojen profiili ole enää luonnollinen. Käytän siis mieluummin rintaliivejä joilla saan kauniit pyöreät rinnat vaikka sitten ei tulekaan esiteltävää rintavakoa.

• Kyllähän se

Nyt kattelin noita kuvia-jos noin on kyllä sinun pitäis "pärjätä noillakin"
      JK:pidä käsiä sillai kivasti se vähän auttaa vakoa...

• AnnWard

Ihan varmaan löytyy push-upit millä saa 85D-kupin rinnat yhteen. MarieJo ja Simone Perele merkeiltä ainakin löytyy. Kannattaa myös käydä mittauttamassa ihan liiviliikkeessä, 80% naisista käyttää väärän kokoisia liivejä.
      Aurinkoista Kesää :)

• tissikäs

Itsellä kokoa 70F tai 70G enkä myöskään saa kunnollista vakoa. Rintani ovat kiinteät ja kasvavat hieman etäällä toisistaan. Aluksi koitin saada kunnon vakoa, mutta nykyään panosttan mieluummin mukaviin ja muuten kauniin muodon antaviin liiveihin :)

• :(voih:(

Itseasiassa rintojahan ei ole tarkoitettu sullottavaksi yhteen, vaan niiden pitäisi olla tuettuna ylöspäin, pois roikkumasta.

Itselläni 80F-H ja rinnat menivät jo 16-vuotiaana luonnostaan yhteen (14-v:nä 70D, 16v:nä 75E...) aivan sama mitkä liivit ja tämä malli on kuulemma todella harvinainen luonnostaan, kuten joku yllä jo sanoi, sitä ilmenee yleensä vähän "venyneemmillä" rinnoilla, jotka saa puserrettua ihon venyttyä yhteen.

Oikeasti keskellä kasvavat rinnat/sellaiseksi riipahdettuaan puristetut rinnat aiheuttavat ongelmia mm. ihon hengityksen kanssa = kuumalla säällä hikoiluttaa ja iho alkaa kutista ja voin kertoa, että se tuntuu helvetin inhottavalta (vrt.esim.päänahan hikoilu pyöräillessä kypärän alla...) Lisäksi, julkisilla paikoilla ei ole kovin kohteliasta pyyhkiä hikeä rintojen välistä kämmenellä, ihmiset saattavat vähän ihmetellä... mutta kun sellainen miesten kuolaama "hikiset/öljytyt-rinnat-look" tuntuu vaan henk.koht. ihan pirun pahalta ja sillä hetkellä kun inha olo iskee, on pakko kuopia!

Lisäksi vanhemmilla rouvilla, jotka tunkevat väkisin rintojaan yhteen/eivät käytä oikeankokoisia liivejä ja rinta pusertuu rintakehää vasten, tuppaa tulemaan kauhean pahanhajuista hiivasienitulehdusta rinnan alle... iho rikkoontuu jne.

Itse olen nyt 24v ja rintojenpienennysjonossa, että saataisiin rinnat veks juuri tuosta asennosta/leikattua erimallisiksi. Itse en löydä tällä hetkellä liivejä, jotka EIVÄT pusertaisi rintoja yhteen, lisäksi ylipäätään minkäänlaisten liivien löytäminen on vaikeaa, koska suomalaisille liivit tehdään kalastamaan rinnat sieltä kainalosta keskelle ja ylös ja sitten leveät tukikaaret keskelle rintakehää...kun taas minun rintani ovat jo valmiiksi paljon keskemmällä, eli nämä tukikaaret eivät mahdu rintojen väliin, tukikaarienkin välissä on jo liikaa kangasta ja tukikaaret painautuvat rintojen sisäreunojen päälle, ulkoreunojen heiluessa tyhjinä.. Ammattimyyjä totesi minulle, että Suomessa ei myydä tällaisille rinnoille liivejä, mutta voisi yksittäisiä kappaleita minulle tilata jenkeistä/briteistä, joissa tällaisia rintoja on enemmän, joko luomuna tai silarina (voitte arvata mitä maksaisi, ja koon/mallin sopivuudesta ei takuuta..)

En halua olla vittumainen, mutta itse tekisin aika paljon jos olisi valmiiksi "normisuomalaiset" kainalorinnat....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      21
      5003
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4016
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      72
      3584
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2678
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2453
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2338
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      63
      2113
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2087
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      130
      1594
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1505
    Aihe