MISTÄ tietää että vaimo on uskoton

2 lapsen isä

eli käyttää tilanteita hyväkseen esim. yksin kotona ollessaan

11

1053

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaimoa petettiin

Kysy????

Jos itseselle tulee tyhjästä sellainen tunne, niin usko sitä tunnetta. Vaikka se tuntuisi kuinka järjettömältä. Vaikka mulle tuli miehen pettäminen puun takaa, niin jälkikäteen ajateltuna olin kyllä tajunnut jotain, jonka olin laittanut työstressin ym piikkiin. Eli kyllä sen huomaa, vaikka ei tajua huomaavansa. Eikä siinä ole mitään häpeää jos luottaa toiseen pitää toista uskollisena. Sen opin, että ihminen voi "nähdä" enemmän kuin ymmärtääkään. Ymmärrys on vain joskus vaikeaa jos on perusluottava ihminen eikä suhde perustu kontrollille ja kyttäämille eikä sitä leimaa omistaminen.

• kokemusta on

Kyllä. Tämä on totta. Epäilykset eivät tule tyhjästä. Pettäminen salassa ja petetty joutuu yleensä epäilee itseään harhaluuloista. Puoliso saattaa jopa lietsoa tätä samaa ajatusta.

• beenthereonce

Milloinkas kahden lapsen äiti ehtii yksin kotona olemaan? Luuletko, että jos sellaisen ilon kokee, että saa hetken omaa aikaan, käyttäisi sen sun pettämiseen?

Onhan sulla suu, kysy. Jos vastaus on kielteinen, usko se. Mikään ei saa liittoa rikki nopeammin kuin aiheeton epäily ja kyttäys. Se on helvettiä maan päällä.

• Naapurin kyylä(kö?)

Kyllä ehtii, jos vie lapset hoitoon päiväksi, niin kuin suurin osa nykyisin näistä "koti-äideistä" tekee. Lainausmerkit siksi, että mielestäni koti-äiti on sellainen, joka hoitaa itse lapset kotona. Taas nainen, jonka mies on töissä ja itse on kotona, mutta vie lapset päivähoitoon, tai pikemmin mies vie aamulla töihin lähtiessään ja hakee töistä tullessaan, niin en tiedä mikä nimitys olisi tällaiselle naiselle oikea... Kotirouva? Onko sellaisia vielä nykyisin olemassa? Omaa aikaa hänellä todellakin on, ja miespuolinen vieras käy. Itse työttömänä luuserina, jolla ei ole rahaa käydä missään ja tehdä mitään muuta kuin tuijottaa tylsistyneenä ikkunasta ulos, tai istua partsilla röökillä varsinkin nyt kun kesä koittaa, niin väkisin tulee huomattua vastapäisen talon eräässä asunnossa tapahtuvat asiat. Verhoja ei laiteta kiinni, ja varsinkin talvisin kun on pimeää ja heillä valot huoneella ja verhot auki, niin ihan on kuin "luontofilmiä" seuraisi. On tullut ihmisen paritteluasennot varsin selviksi minullekin. En edes tiennyt mitä kaikkia asentoja on, ja miten ihminen voi taipua. Jos joskus itse vielä töihin pääsen ja taas naismarkkinoilla kelpaan, ja tyttökaverin löydän, niin osaanpa antaa hänelle kunnon kyydit. Kiitos naapuritalossa asuvan kotirouvan ja hänen rakastajansa. Ja kyllä, minä runkkaan katsoessani heitä. Onhan se kiihottavan näköistä ja nainen on oikein hyvän näköinen. Ei siis tarvi alkaa runkkariksi haukkumaan, kun myönnän jo valmiiksi, että sellainen olen. Sääli että sain potkut, kun ei työtön saa naista, ja jos töissä päivät olisin en tietäis naapurin rouvan elämästä mitään, sillä periaatteessa se ei kiinnosta minua. Jäin vain koukkuun, kun satuin kerran huomaamaan mitä siellä tapahtuu.

• Kunahn kirjoitin

Kyllä se aika pettämiseen näytää löytynnen pienten lasten äidilläkin. Käytti mitä muita hyväkseen täysin moraalittomasti, päästäkseen pettämään ja menenmään. Jutu ovat osoittautuneet täysiksi valheiksi kaikki.
      Oli muka väsynyt, mutta jaksoi temmeltää yöt toisen miehen kanssa, lapset taisivat saada jäädä kotiin yksin nukkumaan. Mitähän olisikaan lapsille voinut sattua.
      Ei ihme, että olis väsynyt ja kireä kaikille, kun piti nuo yöjuoksut tehdä, siitä väsymyksestä olikin sitten hyvä syyttää puolisoa, joka oli tällöin ihan rehellisessä työssä.

Ikävää, että täällä joillakin on vuorotyö, tai joutuvat työn vuoksi matkustamaan. On naiset vaipuneet alas moraalissaan.

• justiina..

mielesätni toi on jopa yleistä pienlapsiperheissäkin. silloinhan tuntuu että oma mies ei tunnu miltään, osaa mitään, tee mitään, silloin tekee mieli hakee vaihtelua tai kostaa...hakee jopa lohdutussssssta. aina kerkee kun lapset nukkuu vaikka pihalla tai partsilla. onhan sitä aikaa. tai sitte lapset jonnekin ja lähtee käymään jossain.

• 12+13

voiko maiilma olla vajonnut jo noin alas, älkää huijatko, että pienlapsiperheessäkin asiat ovat noin??
      Täytyy olla joku poikkeus.

• ???

Valitettavan totta ainakin omalla kohdalla. Lapsille vaan tekemistä (askartelua, piirrettyjä, tietokone ) ja äiti hoitelee halujaan sit sillä aikaa rakastajansa kanssa.

• jortsikortsu

siitä voit päätellä oletko itse ollut uskollinen,rakastava ja lojaali vaimoasi kohtaan - mikäli et ole, voit myös epäillä että "vuoroin vieraissa"...Tieysti jos vaimosi täyttää perinteiset lumpun kriteerit niin se ei välttämättä ole sinun tekemisistäsi kiinni se vieraissakäynti...

• meillä näin

Sinä et kiinnosta häntä enää miehenä, ei halua seksiä kanssasi usein/ollenkaan, outoja poissaoloja, kohentaa kuntoaan yht'äkkiä-asia, joka ei ennen ole niin kiinnostanut, puhuu puhelimessa niin, että et kuule, puhelimen tekstiviestit äänettömällä, ostelee uusia / uudenmerkkisiä vaatteita, on paljon työmenoja ja iltamenoja, asiakastilaisuuksia, yön yli poissaoloja työn merkeissä, ei tule enää mielellään lähellesi, kosketa sinua omasta tahdostaan, katso sinua hellästi silmiin, ei kerro sinulle rakastavansa sinua, voi kyllä sanoa, että välittää sinusta lastesi isänä, rahankäyttötyyli muuttuu laveammaksi, sanomasi asiat ärsyttävät häntä helposti, on muutenkin ärtyisä, kotiasiat eivät kiinnosta kuten ennen... Näitä voisi luetella loputtomiin... tässä käännettynä asiat siitä, kun sain selville mieheni olleen minulle uskoton viisi vuotta.... muista, että vika ei ole sinussa, se on toisessa, kun ei ole pystynyt käsittelemään asioitaan niin, että voisi puhua ja purkaa pahan olon kanssasi, vaan joutuu hakemaan egobuustausta vieraasta. Valitettavasti voin vain sanoa, että jos sinulla on se "tunne" - se on usein täysin oikea tunne. Minäkin kysyin muutamia vuosia sitten jo mieheltäni, onko toinen nainen, kielsi jyrkästi ja sanoi rakastavansa minua, silloin vielä uskoin, hetken, kunnes tunne tuli takaisin. Pettäjä ei vapaaehtoisesti myönnä mitään, tarvitset jotain muita todisteita. Minulla siihen meni viisi vuotta... tsemppiä!
      Voit tietysti yrittää saada vaimoasi keskustelemaan kanssasi parisuhteenne tilasta, mitä hän siltä toivoo ja mitä sinä siltä toivot, mitä olette mielestänne kadottaneet tässä vuosien varrella. Voi olla, että tuollainen keskustelu avaa vaimosi silmät näkemään myös teidän suhteenne sellaisena, että siinä voi olla tyytyväinen eikä tarvitse hakea kenestäkään muusta tunnetta.

• =)(/

Lykkää vaimon auton etuistuimen alle jäljittäjä ja katso, minne ajelee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3101
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      152
      1219
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe