Elikkäs itselle tuli suunnitelmiin muutos ja nyt olis myytävänä 2 lippua Camp Provinssiin Pe-Ma 17.6.-20.6.2011.
65 € / kpl (sisältää postituksen)
MYYNNISSÄ CAMP PROVINSSI LIPPUJA 2 KPL
12
691
Vastaukset
- Chezah
Olisin halukas ostamaan :) laitatko vaikka sähköpostiin tietoja enempi: [email protected]. Kiitos!
- liputtatällähetkellä
Hei, täälläkin oltaisiin kiinnostuneita ostamaan liput!
[email protected] - -Julia
Moi! Olen vailla 2xpe-ma lippuja, tässä nro: 045 6345 423/Julia
- Niklas123
Voitko laittaa mailia noista lipuista [email protected]
Olisin todella kyseisten lippujen tarpeessa. - Ile777
Juuri kahta lippua vailla espoossa ja valmis ostamaan nämä jos ei liput jo myyty. [email protected]
- Aleksi-
Kahta lippua oisin todellaki kiinostunut ostamaan, jos ei oo lippuja vielä myyty. [email protected]
- Elmiira_
Moi
Vieläkö liput olis myynnissä? - muusimakkara
jos liput on vielä myynnissä pistäisitkö jotain tonne hinnasta voidaan neuvotella [email protected]
- Huonekalutukku.fi
Kesä tulee ja Provinssirock 2011 lähestyy. Miksi juuri sinä olisit ansainnut 3 päivän lipun? Paras perustelu palkitaan lipulla! Provinssirock Seinäjoki 17.-19.6.2011.
http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/Huonekalutukkufi/85731292513
- Paviah
Mulla olisi Espoossa kaksi kappaletta kahden päivän lippuja la-su, jotka haluaisin myydä. Onko ketään kiinnostuneita?
- Puppeliini
Vieläkö liput on myynnissä?
- att3t3t
Vieläkö lip...eiku hä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614398KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523221Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512465- 1022154
- 241893
- 231642
- 301616
- 1611484
- 351261