että tälleen

puusta pudonnut!!

Olikin liian hyvää taas ollakseen totta! Soitin tänään yhteen rekryfirmaan joka välittää joka hakee asiakkalleen töitä! Sovittiin että tulen maanantaina haastatteluun.Puhuttiin myös omasta lomasta ja laitoin myöhemmin viestiä siitä että koska voisin pitää omaa lomaa ja kerroin siitä.Puhelimessa jo tämä henkilö sanoi että ei voi pitää samaan aikaan lomaa toisen kanssa no tämähän on selvä.Laitoin viestiä että kysyisi tältä henkilöltä koska tämä pitää lomaa...??

Tuli viesti missä sanottiin että kyseiseen paikkaan on jo valittu henk.

Nyt jäi askarruttamaan et oliko mun viestissä jotakin sellaista että hän sanoi näin vai oliko sinne todellakin palkattu joku?

1

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töissä nykyään...

Olen vuosien varrella vaihtanut työnantajia joko hakemalla itse tai he ovat ottaneet yhteyttä ja tarjonneet töitä paremmilla ehdoilla kuin silloinen työnantaja. Silloin olen ollut hyvissä neuvotteluasemissa myös lomien suhteen ja saannutkin yleensä palkallistakin lomaa vaikka lomakertymiä ei olisi ollut.

Olin noin vuoden työtön ja sain töitä 6 viikkoa sitten oltuani ensin muutaman kerran firman haastatteluissa. Ei kyllä olisi tullut mieleenkään ruveta keskustelemaan lomista vuoden työttömyyden jälkeen ja vielä useamman kerran.
      Epäilen että kohdallasi tapahtui niin että painotit liikaa lomien merkitystä että rekrytointifirman kiinnostus sinuun loppui. Itse otin ns. ohimennen puheeksi alkuviikosta esimieheni kanssa mahdollisuudesta pitää hivenen lomaa perheeni kanssa kesällä ja se kuulemma onnistuu. Olisikohan sinunkin pitänyt tehdä samoin??

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6409
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      82
      4905
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      104
      3169
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3002
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2215
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1606
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      94
      1181
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1175
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1086
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      864
    Aihe