André, Vänligen visitera på sö.15.

skäms quinna

(Suoraan mun kaverille,älä lue jos evvk)
Du sa att du kanske kommer till den där middagen nu på söndag.Om du inte hinner dit då så kan jag ge remppagrejerna från husbolagets badrum åt dig på gatan.
Så vi säger då att om du inte har nån annan möjlighet så ses vi så fort som möjligt -säg INTE som svar "jag vet", det är patetiskt - och jag orkar inte bära muuttolaatikkon själv.

-nu i dagarna: var på gården,innergården,så mycket som möjligt,så känner jag igen dig på basen av ditt svarta hår.Mörka ögon var det visst?
-min mamma kommer och städar genast om jag har karlbesök så ring inte på dörrklockan.Då kommer oxå pappa o han ska byta trådar till DVD-boxen han.
- sätt dig på bastutrappan utanför mitt fönster så kommer jag dit.

Men var inte så saakelis spooky.Det är inte lätt med ett husbolag som har skulder upp över öronen.

3

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aiheen aloittaja

Så här känner du igen mig:

* jag liknar Botticellis Venus, med lockar och mörkbrunt hår som kan se svartigt ut
      * sjukt smal nästan anorektisk, men inte någon sparris ändå
      * hemma har jag läppären och spisen på ganska ofta
      * jag har tavlor hemma,går på gallerier och målar med akrylfärger själv
      *boken på nattduksbordet: Kvinnan och Apan/Peter Hög
      * jag dricker bara måttligt endasta cider och vin
      * klädstorleken är XS
      * skonummern är 37
      * när vi ses har jag i fejset: BodyShops 2in1puder,curvy mascara och violett lipgloss.Eller så ser det naket ut.

• ikäryhmä 46

Mä näin sut jo.En ollut uskoa silmiäni että olit juuri sinä! Kurkkasin ikkunasta ja wau.

Mä olen tosi röyhkeä.Olen oppinut elämältä että röyhkeydellä voi raivata tietään.

Ja såg Bebbe med hunden på kvällen där ute.

Baby baby call me now

• Bebbes mobbn.offer

Hur blir det med söndagsmiddagen? Värmer du stek redan? Jag äter inte fett eller fläsk så helst inte marmorerade yttrefileer.
      Idag har det igen varit en cool hemmadag..Lite stommel i trappan så att säga.
      Nu kan du komma till köksfönstret,men knacka inte.Gör som H.H. och sätt dig på bastutrappan så öppnar jag dörren åt dig.pusi pusi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe