Tavallisuus

sir_eino

Millainen on tavallinen mies / nainen?

Miksi pitäisi ottaa tavallinen mies / nainen?

Saako tavallisuudesta itseisarvoa?

Onko tavisduuni ja taviselämä itseisarvo vai pitääkö kumppanuudessa olla muutakin?

11

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hohhoijaataas

Kero nyt jo kuinka itse olet tavis tai et ole, sehän vaihtelee aina sen mukaan miten pääset parhaiten vänkäämään vastaan.

• sir_eino

Mene vaikka imemään tuttia.

Yhdessä ketjussa sanottiin että naisen pitäisi ottaa tavallinen mies jos on tavallinen nainen. Mulle on vähän epäselvää mitä ihmisten mielessä tavallinen tarkoittaa. En ole koskaan tavannut ihmistä joka olisi täysin stereotyyppinen tavis. Ei kai sitä kuitenkaan duunin ja Toyotan kanssa seurustella vaan sen sähköasentajan tai sairaanhoitajan kanssa ihan ihmisenä.

• Hohhoijaataas

Niin varmaan on taas tosi epäselvää.

Jos puolestasi menisit vaikka jytkylle ja jättäisit spedealoitukset tältä illalta.

• sir_eino

Pakko jättääkin, muija raahaa mut kohta ratikkapysäkille.

• Free Fanny

Minä olen mielestäni tavis. Taviksen minusta tekee se, etten ole millään tavalla "poikkeava". Minun kaltaisiani mahtuu 13 tusinaan; elän taviselämää tavislähiössä ja käyn tavistyössä ja jonotan töiden jälkeen S-Marketin kassalla. Ja ihan mielelläni ottaisin tavismiehen.

(Hitsi että olen ihastunut yhteen asiakkaaseen, joka on vielä reilun viikon samassa projektissa, mutta kun kuormasta ei saa syödä...)

• ohö8ure

"mutta kun kuormasta ei saa syödä"

sanoo kuka? senkus syöt, jos haluat. minä ainakin söisin.

• hepppppp

En tiedä. Eiköhän me kaikki olla jollain tavalla erikoisia ja ainutlaatuisia.

Kai se on sitten sellanen joka ei liikaa poikkea massasta, joka sijottuu siihen keskiväliin ominaisuuksinensa. Hirveen vaikea tuota on määrittää.. Ehkä jotkut ökyrikkaat julkkikset on sitten sellaisia, joita ei lueta taviksiksi, koska he elävät niin erilaista elämää kuin tavalliset pulliaiset. Mutta toisaalta kyllähän heilläkin voi ongelmassa ihan samanlaisia ongelmia olla kuin kenellä tahansa muullakin esim. yksinäisyyttä, sairauksia ym.

Ei mulle oo oikeastaan väliä, onko mies tavallinen vai ei. Miten tuo nyt sitten määritelläänkään. En tiedä, oonko itsekään tavis.

• hepppppp

..siis elämässä olla ihan samanlaisia ongelmia :)

• hiljainen mies

Itsehän olen hyvinkin tavallinen ja huomaamaton kaveri.
      Toisaalta omituisuuteni ne ovat minullakin. Fantasioin juuri, että törmäisin joskus yhteen tai toiseen työpaikkani upeimmista naisista (joiden kanssa pääsen toki arkielämässä vain hieman jutustelemaan mukavia) kaupungin yössä ääritiukkaan minimekkoon ja übersexyihin stay-uppeihin sonnustautuneena. Hän ottaisi tiukasti ohjat käsiinsä ja käskyttäisi minut ensin kuumaan tanssiin yökerhossa ja sitten jatkoille kämpilleen, jossa minulle ei jäisi juuri sanan sijaa tulevan ohjelman suhteen. Hän tuuppaisi minut sohvalle repien paitani pois ja asettuen määrätietoisesti hajareisin kapoiselle rintakehälleni, jolloin en enää voisi olla havaitsematta, ettei hamosen alla ole mitään ja että seuraavaksi minun on tarjottava suullisia palveluita hänen ihanuudelleen.

• ES

Minulle "tavallisuus" merkitsee arkista elämää, elämän "pieniä" asioita. Kun sanon haluavani tavallisen miehen ja tavallista elämää tarkoitan haluavani kiltin ja turvallisen miehen ja elämää jonka ei pidäkään olla juhlaa ja jännitystä. Olisi ihanaa käydä vaikka vaan ruokakaupassa jonkun kanssa, katsoa tv:tä, käydä mökillä jos olisi sellainen - tavallisia asioita.

Katson tietenkin asioita omasta näkökulmasta. Jollekin toiselle, jolle parisuhteet ovat itsestäänselvyyksiä, voi olla suurempi tarve "jännittävämpään" parisuhteeseen. Olennaisempaa kuitenkin on se, etten minä en ole koskaan lapsena tai nuorena kokenut tavallista ja normaalia elämää, aina on ollut jotain "suurta". Haluan tavallista ja pientä ja että on turvallista.

En kuitenkaan haaveile esim. että on ehdottomasti asuttava omakotitalossa, en piittaa sukujuhlista enkä kaikista perinteistäkään, haluaisin kovasti matkustella jne.

• ES

"Tavallinen mies/nainen" tarkoittaa minulle sellaista, joka on elänyt tavallisen elämän: edes kohtalaisen onnellinen lapsuus, tavallinen nuoruus (angstit yms. ovat tavallista), opiskellut jotain, töissä jossain -ja tämä kaikki on sujunut kuin huomaamatta. Toki he itse saattavat pitää itseään hyvinkin epätavallisina, esim. ovat persoonaltaan vahvoja, rohkeita yms. Heillä on sitten eri käsitys "tavallisuudesta" kuin minulla.

Minusta "tavallisten" elämä sujuu huomaamatta, kitkatta, ilman suurempia ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe