Olen soittanut 2 v ajan 5-kielistä kanteletta ja vajaan vuoden 11-kielistä. Tulevana syksynä aion aloittaa ison kanteleen (36-38-kielinen kotikantele) soiton. Oma soitin pitäisi ostaa. Hintahaitari on aika suuri. Isoista valmistajista Amf-soitinrakentajilta saa kotikanteleen 1300 eurolla laukkuineen, Lovikalta karvan verran alle 2000 €:lla ja Koistisesta saa maksaa pitkälti yli 2000 €. Onko noiden soitinten laadussa suuriakin eroja? Entä tietääkö kukaan, mistä voisi kysellä käytettyjä soittimia, esim. harrastajien foorumeita tms?
Iso kantele
MC Doggy Dog
1
599
Vastaukset
- Neuvon vain
Sanoisin näin, että Lovikalla on hyvät isot kanteleet sopuhinnalla (Koistisen on turhan kalliit).
Lovikan kanteleet on hyvät, entä jos satsaisit konserttikanteleeseen?
Mitä tulee pienkanteleisiin, niin Leppävirran on hyvät, samoin Lovikan. Makuasia täysin, eri sointi vaan.
Mahtava juttu, että satsaat soittamiseen! Onnea
Nähtävästi olet jo hankkinut soittimen, kun olet kysellyt jo toukokuussa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322098Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34832Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743