Olen herännyt siististi pedatusta sängystäni! :D
Niin? :D
Haha!
Vaimo!
15
53
Vastaukset
- kirpeIa
*nauraa maitohapot poskihampailla* :DDDD
Et kai kolauttanu päätäs siihin hyllyyn, minkä oot sänkys yläpuolelle asentanu?- dazu-Z
En kolauttanut vaimo! :D
Asetin pääni pedantisti hyllyn viereen, kuten ainakin kunnon poika.... ääh Mies tarkoitin. :D
Niin?
Haha! - kirpeIa
dazu-Z kirjoitti:
En kolauttanut vaimo! :D
Asetin pääni pedantisti hyllyn viereen, kuten ainakin kunnon poika.... ääh Mies tarkoitin. :D
Niin?
Haha!No muistikkos ottaa lääkkees sänkys alta?
*nauraa poskihampaat maitohapoil* - dazu-Z
kirpeIa kirjoitti:
No muistikkos ottaa lääkkees sänkys alta?
*nauraa poskihampaat maitohapoil*Vaimo! Oletko tonkinut tavaroitani? *ällistyy*
Mitä sinä tiedät sänkyni alla olevasta pahvilaatikosta? :-s - kirpeIa
dazu-Z kirjoitti:
Vaimo! Oletko tonkinut tavaroitani? *ällistyy*
Mitä sinä tiedät sänkyni alla olevasta pahvilaatikosta? :-sEn suinkaa oo tonkin. Itteppähä näytit, mitä siellä on ja iso näytti olevan valikoima roppeja.
kirpeIa kirjoitti:
En suinkaa oo tonkin. Itteppähä näytit, mitä siellä on ja iso näytti olevan valikoima roppeja.
*nauraa poskihampaat maitohapoil*Mistä laatikosta nyt puhut? Vihreästä vai keltaisesta? Vihreässähän oli vain aluskalsarini ja keltaista en suinkaan ole näyttänyt edes äidilleni!
Taisit jäädä juuri valheesta kiinni, rakas vaimo!
Niin? - kirpeIa
dazu-Z kirjoitti:
Mistä laatikosta nyt puhut? Vihreästä vai keltaisesta? Vihreässähän oli vain aluskalsarini ja keltaista en suinkaan ole näyttänyt edes äidilleni!
Taisit jäädä juuri valheesta kiinni, rakas vaimo!
Niin?Millonkas me ollaan naimisiin menty? Kihloisha me vast ollaa ja muistakko ees ketä oli tulos morsiustytöiks!
*alkaa väkertään hääkutsukortteja*
Ittepähä näytit roppilaatikkos viime joulun alla josset tuotakaan muista. Olikko niin pöhönäs sitte niist ropeist?
kirpeIa kirjoitti:
Millonkas me ollaan naimisiin menty? Kihloisha me vast ollaa ja muistakko ees ketä oli tulos morsiustytöiks!
*alkaa väkertään hääkutsukortteja*
Ittepähä näytit roppilaatikkos viime joulun alla josset tuotakaan muista. Olikko niin pöhönäs sitte niist ropeist?
*nauraa poskihampaat maitohapoil*Vaimo! Meidänhän ei pitänyt julkisuudessa kertoa hääaikeistamme. Enkä todellakaan ole mikään pillerinnielijä kuten yrität antaa ymmärtää. Tulehtuneeseen koipeeni vain otin yhden penisilliinikuurin, kun sattui olemaan vanhaa varastoa jäljellä.
Kohta alkaa tulla privaa, jos nyt et lakkaa spekuloimasta vaivoillani.
Niin? - kirpeIa
dazu-Z kirjoitti:
Vaimo! Meidänhän ei pitänyt julkisuudessa kertoa hääaikeistamme. Enkä todellakaan ole mikään pillerinnielijä kuten yrität antaa ymmärtää. Tulehtuneeseen koipeeni vain otin yhden penisilliinikuurin, kun sattui olemaan vanhaa varastoa jäljellä.
Kohta alkaa tulla privaa, jos nyt et lakkaa spekuloimasta vaivoillani.
Niin?No voi päivää. Minoon lähös kirpakalle akalle kylään ja jätän luurin kotiin. Siinäpähän soittelet sitte.
*nauraa maitohampaat poskihapoil* - dazu-Z
kirpeIa kirjoitti:
No voi päivää. Minoon lähös kirpakalle akalle kylään ja jätän luurin kotiin. Siinäpähän soittelet sitte.
*nauraa maitohampaat poskihapoil*Et lähde mihinkään. Sinähän olet vuodepotilaani parasta aikaa, joten milläs lähdet?
Niin? - kirpeIa
dazu-Z kirjoitti:
Et lähde mihinkään. Sinähän olet vuodepotilaani parasta aikaa, joten milläs lähdet?
Niin?Sehän ol viimme viikol kun podin reumatismiani. Eilen olin jo aamu kuudesta viipottamassa aukomassa työpaikkani ovia. Ei sinne muut olis mitenkään päässytkään jos ainut avainten omistaja olisi koton maannu!
kirpeIa kirjoitti:
Sehän ol viimme viikol kun podin reumatismiani. Eilen olin jo aamu kuudesta viipottamassa aukomassa työpaikkani ovia. Ei sinne muut olis mitenkään päässytkään jos ainut avainten omistaja olisi koton maannu!
*nauraa poskihampaat maitohapoil*Minua on yritetty erehdyttää sotkemalla allakkaani merkatut asiat! Olen kuitenkin hyvämuistinen ja muistan tasan tarkkaan sairaslomasi viime vuoden helmikuun 27. päivästä lukien.
Niin? - kirpeIa
dazu-Z kirjoitti:
Minua on yritetty erehdyttää sotkemalla allakkaani merkatut asiat! Olen kuitenkin hyvämuistinen ja muistan tasan tarkkaan sairaslomasi viime vuoden helmikuun 27. päivästä lukien.
Niin?Mie en jaksa vääntää ja kääntää enempää. Auton moottori hyrisöö jo ulkona. Paipai!!
*nauraa maitohapaat poskihapoil* - dazu-Z
kirpeIa kirjoitti:
Mie en jaksa vääntää ja kääntää enempää. Auton moottori hyrisöö jo ulkona. Paipai!!
*nauraa maitohapaat poskihapoil*Alkaa tulla hyväksikäytetty maku suuhun, kun tuolla tavalla jätetään yksin miettimään asioita eikä puhuta, miten asiat oikeasti ovat. Meidän tulevaisuuteme kohtalo alkaa olla vaakalaudalla, jos et nyt heti paikalla ala selittämään yksityiskohtaisesti, missä kohtaa olen ymmärtänyt väärin. Sinulla piti olla tänään sänkypäivä eikä kyläpäivä!
Niin?
- +++
loistavaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989