Vaimo!

dazu-Z

Olen herännyt siististi pedatusta sängystäni! :D

Niin? :D

Haha!

15

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirpeIa

*nauraa maitohapot poskihampailla* :DDDD

Et kai kolauttanu päätäs siihin hyllyyn, minkä oot sänkys yläpuolelle asentanu?

• dazu-Z

En kolauttanut vaimo! :D

Asetin pääni pedantisti hyllyn viereen, kuten ainakin kunnon poika.... ääh Mies tarkoitin. :D

Niin?

Haha!

• kirpeIa
        dazu-Z kirjoitti:

En kolauttanut vaimo! :D

Asetin pääni pedantisti hyllyn viereen, kuten ainakin kunnon poika.... ääh Mies tarkoitin. :D

Niin?

Haha!

No muistikkos ottaa lääkkees sänkys alta?

*nauraa poskihampaat maitohapoil*

• dazu-Z
        kirpeIa kirjoitti:

No muistikkos ottaa lääkkees sänkys alta?

Vaimo! Oletko tonkinut tavaroitani? *ällistyy*
        Mitä sinä tiedät sänkyni alla olevasta pahvilaatikosta? :-s

• kirpeIa
        dazu-Z kirjoitti:

Vaimo! Oletko tonkinut tavaroitani? *ällistyy*
        Mitä sinä tiedät sänkyni alla olevasta pahvilaatikosta? :-s

En suinkaa oo tonkin. Itteppähä näytit, mitä siellä on ja iso näytti olevan valikoima roppeja.

• dazu-Z
        kirpeIa kirjoitti:

En suinkaa oo tonkin. Itteppähä näytit, mitä siellä on ja iso näytti olevan valikoima roppeja.

Mistä laatikosta nyt puhut? Vihreästä vai keltaisesta? Vihreässähän oli vain aluskalsarini ja keltaista en suinkaan ole näyttänyt edes äidilleni!
        Taisit jäädä juuri valheesta kiinni, rakas vaimo!

Niin?

• kirpeIa
        dazu-Z kirjoitti:

Mistä laatikosta nyt puhut? Vihreästä vai keltaisesta? Vihreässähän oli vain aluskalsarini ja keltaista en suinkaan ole näyttänyt edes äidilleni!
        Taisit jäädä juuri valheesta kiinni, rakas vaimo!

Niin?

Millonkas me ollaan naimisiin menty? Kihloisha me vast ollaa ja muistakko ees ketä oli tulos morsiustytöiks!

*alkaa väkertään hääkutsukortteja*

Ittepähä näytit roppilaatikkos viime joulun alla josset tuotakaan muista. Olikko niin pöhönäs sitte niist ropeist?

• dazu-Z
        kirpeIa kirjoitti:

Millonkas me ollaan naimisiin menty? Kihloisha me vast ollaa ja muistakko ees ketä oli tulos morsiustytöiks!

*alkaa väkertään hääkutsukortteja*

Ittepähä näytit roppilaatikkos viime joulun alla josset tuotakaan muista. Olikko niin pöhönäs sitte niist ropeist?

Vaimo! Meidänhän ei pitänyt julkisuudessa kertoa hääaikeistamme. Enkä todellakaan ole mikään pillerinnielijä kuten yrität antaa ymmärtää. Tulehtuneeseen koipeeni vain otin yhden penisilliinikuurin, kun sattui olemaan vanhaa varastoa jäljellä.

Kohta alkaa tulla privaa, jos nyt et lakkaa spekuloimasta vaivoillani.

Niin?

• kirpeIa
        dazu-Z kirjoitti:

Vaimo! Meidänhän ei pitänyt julkisuudessa kertoa hääaikeistamme. Enkä todellakaan ole mikään pillerinnielijä kuten yrität antaa ymmärtää. Tulehtuneeseen koipeeni vain otin yhden penisilliinikuurin, kun sattui olemaan vanhaa varastoa jäljellä.

Kohta alkaa tulla privaa, jos nyt et lakkaa spekuloimasta vaivoillani.

Niin?

No voi päivää. Minoon lähös kirpakalle akalle kylään ja jätän luurin kotiin. Siinäpähän soittelet sitte.

*nauraa maitohampaat poskihapoil*

• dazu-Z
        kirpeIa kirjoitti:

No voi päivää. Minoon lähös kirpakalle akalle kylään ja jätän luurin kotiin. Siinäpähän soittelet sitte.

*nauraa maitohampaat poskihapoil*

Et lähde mihinkään. Sinähän olet vuodepotilaani parasta aikaa, joten milläs lähdet?

Niin?

• kirpeIa
        dazu-Z kirjoitti:

Et lähde mihinkään. Sinähän olet vuodepotilaani parasta aikaa, joten milläs lähdet?

Niin?

Sehän ol viimme viikol kun podin reumatismiani. Eilen olin jo aamu kuudesta viipottamassa aukomassa työpaikkani ovia. Ei sinne muut olis mitenkään päässytkään jos ainut avainten omistaja olisi koton maannu!

• dazu-Z
        kirpeIa kirjoitti:

Sehän ol viimme viikol kun podin reumatismiani. Eilen olin jo aamu kuudesta viipottamassa aukomassa työpaikkani ovia. Ei sinne muut olis mitenkään päässytkään jos ainut avainten omistaja olisi koton maannu!

Minua on yritetty erehdyttää sotkemalla allakkaani merkatut asiat! Olen kuitenkin hyvämuistinen ja muistan tasan tarkkaan sairaslomasi viime vuoden helmikuun 27. päivästä lukien.

Niin?

• kirpeIa
        dazu-Z kirjoitti:

Minua on yritetty erehdyttää sotkemalla allakkaani merkatut asiat! Olen kuitenkin hyvämuistinen ja muistan tasan tarkkaan sairaslomasi viime vuoden helmikuun 27. päivästä lukien.

Niin?

Mie en jaksa vääntää ja kääntää enempää. Auton moottori hyrisöö jo ulkona. Paipai!!

*nauraa maitohapaat poskihapoil*

• dazu-Z
        kirpeIa kirjoitti:

Mie en jaksa vääntää ja kääntää enempää. Auton moottori hyrisöö jo ulkona. Paipai!!

*nauraa maitohapaat poskihapoil*

Alkaa tulla hyväksikäytetty maku suuhun, kun tuolla tavalla jätetään yksin miettimään asioita eikä puhuta, miten asiat oikeasti ovat. Meidän tulevaisuuteme kohtalo alkaa olla vaakalaudalla, jos et nyt heti paikalla ala selittämään yksityiskohtaisesti, missä kohtaa olen ymmärtänyt väärin. Sinulla piti olla tänään sänkypäivä eikä kyläpäivä!

Niin?

• +++

loistavaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      338
      6321
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3776
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      933
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      860
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    6. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      51
      761
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      753
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      671
    Aihe