Riidelläänkö hyvässä suhteessa? Jos, niin millaisista asioista? Millaisista asioista ei?
Suhde-asioita
12
50
Vastaukset
- ha
Uskalletaan riidellä, sellaisista asioista mistä on erimielisyyttä.
Joo. Mä ajattelen nykyään, että se on perusedellytys, että osataan riidellä. Muuten jää asiat painamaan ja kuristamaan ja tulee halu lähteä pois siitä suhteesta, koska ei saa sitä kurjaa oloa riitelemälä purettua.
Musta normaalissa (mikä nyt on normaali?) suhteessa voidaan riidellä ihan arkisista asioista, että toinen on unohtanut tyhjentää tiskikoneen tai toinen lupasi tehdä jotain, muttei ehtinytkään/ muistanutkaan. Riita on lyhyt ja asia selvitetään riidellen, molemmat paha olo pois puhkuen.
Mistä asioista hyvässä suhteessa ei riidellä? Jos riidellään siitä, että toinen rakastaakin toista tai että on pettänyt, käyttänyt väkivaltaa tms. Silloin ei ole hyvä suhde, parempi silloin ettei suhdetta ollenkaan.- naistenpuolestaN
Riitely ja huutaminen puhdistaa ilmaa ja helpottaa oloa, kuhan riitelee oikeaoppisesti siis välttelee menemästä henkilökohtaisuuksiin siis pitämällä riideltävän asian itsestä ja toisesta erillään, asia riitelee eivät ihmiset!!!!
olis raivostuttavaa olla suhteessa jossa ei riideltäis.
kyl yks hyvä riita viikossa pitää sihteen mielenkiintoisena, syy saa olla mikä vaan tärkeintä on riidellä tunteella.Joskus pitää oikein alkaa miettiä: hmm.. hmm.. nyt kyllä riitelytyttäis :D Mitä keksis..
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Joskus pitää oikein alkaa miettiä: hmm.. hmm.. nyt kyllä riitelytyttäis :D Mitä keksis..
aletaanko keskustelemaan tasa-arvosta??? lähimmät ystäväni kaikkoavat heti ku alan puhumaan tasa-arvosta :)
monte24 kirjoitti:
aletaanko keskustelemaan tasa-arvosta??? lähimmät ystäväni kaikkoavat heti ku alan puhumaan tasa-arvosta :)
Ei, emmää ny. Ei mua riitelytä nyt ollenkaan :(
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Ei, emmää ny. Ei mua riitelytä nyt ollenkaan :(
mie luulin et haluut riidellä, toi on niin naisellista et antaa ens ymmärtää eikä sit ymmärrä antaa.
oon tosi pettynyt :(monte24 kirjoitti:
mie luulin et haluut riidellä, toi on niin naisellista et antaa ens ymmärtää eikä sit ymmärrä antaa.
oon tosi pettynyt :(Meil pitäis olla sitä paitsi suhde. Mä en tykkää riidellä kuin suhteessa :)
Ja nyt naisellisesti pakenen paikalta, kun tuli yks työ, mikä pitää tehdä ;)- jatkuvaa oppimista
Riita on suorastaan toimivan suhteen edellytys.Jos uskallat riidellä kultasi kanssa, osoittaa se luottamusta ja uskoa, että suhde ei yhteen eikä kahteen riitaan kaadu.Tietysti täytyy osata sopia ja joustaa eli luovia jne.
- Ida Janina
Mä en kestä kritiikkiä.Enkä kestä kovistelua jos itkettää.Se on feikkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa732622Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631555Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79986