Kevät on vissiin laittanut hormonit hyrräämään, on minulla kyllä parhaillaan ovulaatiokin ja se aiheuttaa tätä samaa. Joka tapauksessa töissä on tällä hetkellä (ja vielä seuraavat pari viikkoa) samassa projektissa sellainen mies, johon olen totaalisen ihastunut. Ja pitkästä aikaa oikein nautin tästä ihastumisen tunteesta. Mitään en aio sille tehdä (työkavereihin/yhteistyökumppaneihin/asiakkaisiin ei kosketa) ja varmaan tunne hiipuu sitä mukaa kun ovulaatio vaihtuu PMS:ksi, mutta onpahan kiva mennä nukkumaan ja heräillä miettien millaista olisi jos hän olisi vieressä :-)
Ihastus
33
487
Vastaukset
- Roskasakkia taas
"työkavereihin/yhteistyökumppaneihin/asiakkaisiin ei kosketa"
Onpa surkea selitys sille ettet uskalla tehdä mitään.- FF
En tekisi mitään vaikka kyse ei olisi yhteistyökumppanista. Ihastumisen tunteesta voi nauttia ilman että yrittää viedä sitä pitemmälle.
Mutta en joka tapauksessa suosittele kenellekään työpaikkasuhteita. Parhaimmassa tapauksessa ne johtavat siihen, että jomman kumman pitää vaihtaa työpaikkaa tai ainakin osastoa. Pahimmassa tapauksessa yhteistyöstä tulee sen jälkeen erittäin kiusallista.
Ja asiakkaisiin "kajoaminen" on epäeettistä kaikilla mittapuilla. - Roskasakkia taas
FF kirjoitti:
En tekisi mitään vaikka kyse ei olisi yhteistyökumppanista. Ihastumisen tunteesta voi nauttia ilman että yrittää viedä sitä pitemmälle.
Mutta en joka tapauksessa suosittele kenellekään työpaikkasuhteita. Parhaimmassa tapauksessa ne johtavat siihen, että jomman kumman pitää vaihtaa työpaikkaa tai ainakin osastoa. Pahimmassa tapauksessa yhteistyöstä tulee sen jälkeen erittäin kiusallista.
Ja asiakkaisiin "kajoaminen" on epäeettistä kaikilla mittapuilla.Taidat olla aika vanha asenteistasi päätellen. No, jokainen tyylillään.
- 98upö
FF kirjoitti:
Ja asiakkaisiin "kajoaminen" on epäeettistä kaikilla mittapuilla.No jos se on vaan pari viikkoa enään niin eikai siinä tarvitse kenekään työpaikkaa vaihtaa?
Asiakkaisiin kajoaminen on joissain tapauksissa epäeettistä, ei aina. Ja edelleen; jos se mies on asiakas enään pari viikkoa niin mikä on ongelma? Lisäksi ainakin itse miettisin sitä että kumpi nyt sitten on tärkeämpää; työpaikan säännöt vai oma elämä.
Joskus vaan tuntuu että tässä maassa rakastetaan sääntöjä yli kaiken. Ei uskalleta elää, eikä anneta toisten elää. Kuljetaan vaan joku näkymätön sääntökirja kainalossa ja samalla vahdataan muita, ettei kukaan muu vaan poikkea sääntökirjan pykälistä. Tyypillistä suomalaista meininkiä, siis ihan yleisesti, ei nyt vaan tähän aloitukseen liittyen.
Tottakai ihastumisen tunteesta voi nauttia muutenkin, asialle mitään tekemättä. Mutta ihmettelen vaan kun ap on hehkuttanut tuota ihastumistaan täällä jo monta kertaa ja aina muistuttaa että asiakkaisiin ei voi kajota. Taitaa se sitten olla se syy miksei mitään tapahdu, joten turha mitään muuta selitellä. - FF
98upö kirjoitti:
No jos se on vaan pari viikkoa enään niin eikai siinä tarvitse kenekään työpaikkaa vaihtaa?
Asiakkaisiin kajoaminen on joissain tapauksissa epäeettistä, ei aina. Ja edelleen; jos se mies on asiakas enään pari viikkoa niin mikä on ongelma? Lisäksi ainakin itse miettisin sitä että kumpi nyt sitten on tärkeämpää; työpaikan säännöt vai oma elämä.
Joskus vaan tuntuu että tässä maassa rakastetaan sääntöjä yli kaiken. Ei uskalleta elää, eikä anneta toisten elää. Kuljetaan vaan joku näkymätön sääntökirja kainalossa ja samalla vahdataan muita, ettei kukaan muu vaan poikkea sääntökirjan pykälistä. Tyypillistä suomalaista meininkiä, siis ihan yleisesti, ei nyt vaan tähän aloitukseen liittyen.
Tottakai ihastumisen tunteesta voi nauttia muutenkin, asialle mitään tekemättä. Mutta ihmettelen vaan kun ap on hehkuttanut tuota ihastumistaan täällä jo monta kertaa ja aina muistuttaa että asiakkaisiin ei voi kajota. Taitaa se sitten olla se syy miksei mitään tapahdu, joten turha mitään muuta selitellä.Ei minulla ole tarvetta saada mitään tapahtumaan. Kolmen viikon kuluttua lähden matkoille, sitten käyn töissä ja lähden taas melkein kuukaudeksi pois Helsingistä. Ei tähän saumaan mitään virityksiä kaivata.
- ES
Mistä ihmeestä sä tiedät milloin sulla on ovulaatio?
- g?90
Kalenterista?
- FF
[Kuiskaa etteivät palstan pojat kuule] Limasta :-) Tiedän, että pojat kuvittelevat neitsytpimppi haaveissaan, ettei puhtailla naisilla tule alapäästä mitään, mutta ovulaation aikaan sieltä tulee sellaista kirkasta eritettä, jonka tehtävä on edistää siittiöiden pääsyä perille. Samaan aikaan hormonit heittävät balttiarallaa niin että sitä ihastuu ensimmäiseen vastaantulijaan tai vaikka lyhtypylvääseen.
Minulla usein tuntuu sen verran nipistystä munasarjoissa, että tiedän senkin kummalta puolen munasolu milloinkin lähtee liikkeelle.
Väitetään, että miehetkin tunnistavat ovuloivan naisen, ja olisi kiva tietää pitääkö se paikkansa. Ehkäpä ihastukseni piehtaroi parhaillaan kiimasta kuten kollikissat keväällä, eikä tiedä että se johtuu siitä että ovuloiva nainen nojautui häneen yhteisen projektin merkeissä ;-D - Hottentotti4
FF kirjoitti:
[Kuiskaa etteivät palstan pojat kuule] Limasta :-) Tiedän, että pojat kuvittelevat neitsytpimppi haaveissaan, ettei puhtailla naisilla tule alapäästä mitään, mutta ovulaation aikaan sieltä tulee sellaista kirkasta eritettä, jonka tehtävä on edistää siittiöiden pääsyä perille. Samaan aikaan hormonit heittävät balttiarallaa niin että sitä ihastuu ensimmäiseen vastaantulijaan tai vaikka lyhtypylvääseen.
Minulla usein tuntuu sen verran nipistystä munasarjoissa, että tiedän senkin kummalta puolen munasolu milloinkin lähtee liikkeelle.
Väitetään, että miehetkin tunnistavat ovuloivan naisen, ja olisi kiva tietää pitääkö se paikkansa. Ehkäpä ihastukseni piehtaroi parhaillaan kiimasta kuten kollikissat keväällä, eikä tiedä että se johtuu siitä että ovuloiva nainen nojautui häneen yhteisen projektin merkeissä ;-DAika hottia.
- ES
FF kirjoitti:
Väitetään, että miehetkin tunnistavat ovuloivan naisen, ja olisi kiva tietää pitääkö se paikkansa. Ehkäpä ihastukseni piehtaroi parhaillaan kiimasta kuten kollikissat keväällä, eikä tiedä että se johtuu siitä että ovuloiva nainen nojautui häneen yhteisen projektin merkeissä ;-DMuilla eläinlajeilla merkit selvemmät, myös feromonituoksuja.
"tiedän senkin kummalta puolen munasolu milloinkin lähtee liikkeelle"
Sä olet ihmenainen. - Järjellä..
FF kirjoitti:
Väitetään, että miehetkin tunnistavat ovuloivan naisen, ja olisi kiva tietää pitääkö se paikkansa. Ehkäpä ihastukseni piehtaroi parhaillaan kiimasta kuten kollikissat keväällä, eikä tiedä että se johtuu siitä että ovuloiva nainen nojautui häneen yhteisen projektin merkeissä ;-DMiehet eivät "piehtaroi kiimasta." Me hallitsemme halumme ja tunteemme ihmisen tavoin toisin kuin naiset.
- Heh,...
Järjellä.. kirjoitti:
Miehet eivät "piehtaroi kiimasta." Me hallitsemme halumme ja tunteemme ihmisen tavoin toisin kuin naiset.
mies ajoittain kuin ukkometso kevättalven koettelemuksissaan: ei järjen hiventä jäljellä...
- nhkfld
FF kirjoitti:
Väitetään, että miehetkin tunnistavat ovuloivan naisen, ja olisi kiva tietää pitääkö se paikkansa. Ehkäpä ihastukseni piehtaroi parhaillaan kiimasta kuten kollikissat keväällä, eikä tiedä että se johtuu siitä että ovuloiva nainen nojautui häneen yhteisen projektin merkeissä ;-DOho.. en oo itse tajunnut ollenkaan että noi on merkkejä ovulaatiosta. Mutta mulla tais tosiaan olla tässä jokunen päivä sitten ovulaatio, ja jännä miten sen aikaan onkin niin paljon kiinnostuneempi miehistä.
Selittääkö tuo ovulaatio senkin, että joku sama mies tuntuu välillä aivan järjettömän ihanalta ja sitten joskus taas ei kiinnostakaan niin paljon. - okokpoko
nhkfld kirjoitti:
Oho.. en oo itse tajunnut ollenkaan että noi on merkkejä ovulaatiosta. Mutta mulla tais tosiaan olla tässä jokunen päivä sitten ovulaatio, ja jännä miten sen aikaan onkin niin paljon kiinnostuneempi miehistä.
Selittääkö tuo ovulaatio senkin, että joku sama mies tuntuu välillä aivan järjettömän ihanalta ja sitten joskus taas ei kiinnostakaan niin paljon.Kunpa kaikilla naisilla olisi ovulaatio koko ajan niin meillä miehilläkin olisi jotain mahdollisuuksia herättää kiinnostusta.
- ...........
FF kirjoitti:
Väitetään, että miehetkin tunnistavat ovuloivan naisen, ja olisi kiva tietää pitääkö se paikkansa. Ehkäpä ihastukseni piehtaroi parhaillaan kiimasta kuten kollikissat keväällä, eikä tiedä että se johtuu siitä että ovuloiva nainen nojautui häneen yhteisen projektin merkeissä ;-D"Samaan aikaan hormonit heittävät balttiarallaa niin että sitä ihastuu ensimmäiseen vastaantulijaan tai vaikka lyhtypylvääseen."
Tässä olisi siis ATM:ien kenties ainoa sauma? Pillulima olkoon suunnannäyttäjänä!
PS. Mies saattaa ehkä huomata milloin nainen "piehtaroi kiimassa" mutta tuskin ne pillulimat sieltä nenään asti tuoksahtaa. - tg75h
okokpoko kirjoitti:
Kunpa kaikilla naisilla olisi ovulaatio koko ajan niin meillä miehilläkin olisi jotain mahdollisuuksia herättää kiinnostusta.
Naisille pakolliseksi punainen huivi ovulaation aikana, kuten itäeuroopan Lidleissä.
- Gordon Gekko
FF kirjoitti:
Väitetään, että miehetkin tunnistavat ovuloivan naisen, ja olisi kiva tietää pitääkö se paikkansa. Ehkäpä ihastukseni piehtaroi parhaillaan kiimasta kuten kollikissat keväällä, eikä tiedä että se johtuu siitä että ovuloiva nainen nojautui häneen yhteisen projektin merkeissä ;-D"tiedän senkin kummalta puolen munasolu milloinkin lähtee liikkeelle."
Tämä pysäytti hetkeksi. Voikohan mies tietää, kummasta pallista lasti lähtee liikkeelle? - retertert
tg75h kirjoitti:
Naisille pakolliseksi punainen huivi ovulaation aikana, kuten itäeuroopan Lidleissä.
Siis pitääkö ne Lidlissä ovulaation aikana punaista liiviä??
- Joskus saanut
Järjellä.. kirjoitti:
Miehet eivät "piehtaroi kiimasta." Me hallitsemme halumme ja tunteemme ihmisen tavoin toisin kuin naiset.
Heh. Tuo oli jo vuosituhannen vitsi. Kyllä ne (siis me) miehetkin on melko tuskissaan, kun panettaa kunnolla. Kyllä minä ainakin olen taas huomannut, että kevään tultua katse harhailee enemmän ja mieli täyttyy epäsiveellisistä ajatuksista :)
- White wolf
Järjellä.. kirjoitti:
Jos noin olisi, ei tapahtuisi raiskauksia
- ihme ja kumma
FF kirjoitti:
Väitetään, että miehetkin tunnistavat ovuloivan naisen, ja olisi kiva tietää pitääkö se paikkansa. Ehkäpä ihastukseni piehtaroi parhaillaan kiimasta kuten kollikissat keväällä, eikä tiedä että se johtuu siitä että ovuloiva nainen nojautui häneen yhteisen projektin merkeissä ;-DMutta miten selität sen että joku menee eiffel-tornin kanssa naimisiin?
- Free Fanny
ihme ja kumma kirjoitti:
Mutta miten selität sen että joku menee eiffel-tornin kanssa naimisiin?
Täältä saattaisi löytyä tietoa jos jaksaisi surffailla:
http://www.objectum-sexuality.org/
Eikö tuollainen esine-seksuaalisuus sopisi hyvin sellaisille sinkuille, jotka tuntevat itsensä yksinäisiksi? Minä ihastuisin mieluiten johonkin sellaiseen, mitä voi pitää mukana. Johonkin pieneen pehmoleluun vaikka :-D - ihme ja kumma
Free Fanny kirjoitti:
Täältä saattaisi löytyä tietoa jos jaksaisi surffailla:
http://www.objectum-sexuality.org/
Eikö tuollainen esine-seksuaalisuus sopisi hyvin sellaisille sinkuille, jotka tuntevat itsensä yksinäisiksi? Minä ihastuisin mieluiten johonkin sellaiseen, mitä voi pitää mukana. Johonkin pieneen pehmoleluun vaikka :-DMinä olen rakastunut vain tietokoneeseeni ja kaukosäätimeeni, näistä en luovu! :D
Ehkä pidänkin enemmän kovista kuin pehmeistä jutuista.
- .................
Muakin eilen panetti ihan järjettömästi. Olikohan mulla ovulaatio? Munasta tuli tosiaan jotain limaa kun sitä vatkasin. Tänään ei enää paneta kun sain tyhjennettyä ylimääräiset limat pois. Meni monta paperiarkkia siinä puuhassa. Nyt on vähän apea ja väsähtänyt olo, taitaa olla se PMS.
- kaikki käy.
Kyllä. ATM:n ainoa hetki saada pillua, kun nainen jakaa itseään vaikka lyhtytolpalle.
- FF
Paitsi ettei niitä viettejä ole pakko kuunnella, niistä voi vain nauttia ja tietää, että ne menevät ohi muutamassa päivässä.
- jackaroo
Olisihan se kiva jos sitä voisi ihastua helposti, olisi elämässä enemmän sitä tunnetta. Ihastumisentunne auttaisi varmasti olemaan myös enemmän aktiivinen naisia kohtaan. Mutta minä en vain ihastu kovinkaan helposti/nopeasti ja ei tuota ihastumista voi oikein mitenkään opetella.
- Opiskeleva neiti
En ole huomannut mitään vuodenaikojen vaihtelun vaikutusta omiin ihastumisiini, mutta ovulaatio saa minut kyllä hieman tunneherkemmäksi kuin normaalisti. Onneksi opiskelen naisvaltaisella alalla ja niitä kiinnostavia miehiä ei kovin usein tule vastaan, olen myös todella hidas ihastumaan, muistan ehkä pari kolme nopeaa ihastumista, ja nekin olivat jossain yläasteella ja lukiossa. Mitä enemmän ikää minulle on tullut, sitä hitaammin ihastun miehiin. Ehkä tuo hitaampi ihastuminen on ollut ihan hyvä asia, kun katsoo joidenkin ystävieni käyttäytymistä kun he ovat ihastuneita. Ihana tunne se ihastuminen kuitenkin on ja kyllä minä sen nykyistä useammin haluaisin tuntea.
- mr_groove
Ihastuminen on mukava tunne, mutta niin harhaanjohtava. En ole yhtä hyvä nauttimaan pelkästä tunteesta kuin aloittaja. Nuorempana on tullut mentyä mm. työkaverin kanssa sänkyyn ja naimisiin asiakassuhteessa heitetyn flirtin seurauksena. Onnellisesti ei päättynyt kumpikaan juttu. Onneksi kyky ihastua nopeasti näyttää heikentyvän iän myötä, joten järkiparallakin on jotain jakoa.
- elämän kevät
Sä sit jaksat aina olla yhtä romanttinen :D
ihastuminen on ihanaa =))
Mulla vaan ne ihastukset menee yhtä nopeesti kun tuleekin.
Yks mies on tuol mun työpaikal käydessään osannut olla erittäinkin silmiin pistävä, ja jalat vipattaa kun katson miestä silmiin, mutta mutta.... sorrrmus sormessa :/- Jämpti mies
Eli ihastut seksuaalisesti kerran kuukaudessa kehen tahansa kaksilahkeiseen?
Kuulostaa aika huorahtavalta. mitä vittua sinäkii siellä teet omia johtopäätöksiäs? hiton ärsyttävää tollanen.
Ei se, että mä sanon ihastuvani nopeesti ja et se ihastumisen tunne menee yhtä nopeesti ohikin, todellakaan tarkota sitä että mä seksuaalisesti ihastun yhtään keneenkään!! tavan taliaivo sinäkin olet!!!
Ja mä en muuten edes mene sänkyyn sellasen ihmisen kanssa, johon olen ihastunut, kyllä mä tarvin panemiseen vähän suurempia tunteita! että infoksi sulle vaan perkele nii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h72763Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986