palstan uni-immeiset kertokaa mitä se meinaa???
aika jännä uni ei tullut pakokauhua hakeuduin äitini luokse ja sanoin et nyt se loppuu.
ei ollut ollenkaan elokuvien tyylinen järistyksiä sun muita mullistuksia, maailma vaan alkoi muuttamaan muotoa kuin lsd tripissä, vääristymiä
näin unen maailmanlopusta
26
89
Vastaukset
- //Mies//
Muistan joskus kuulleeni että unissa maailmanloppu symboloisi jotain isoa muutosta omassa elämässä..
Muutos saattaa pelottaa, siksi hakeuduit turvalliseen äidin syliin..en mennyt äitini syliin :) riensin vain kertomaan mikä on juuri nyt menossa.
siirryin unessa toiseen ulottuvuuteen jossa ympärillä oli täysi kaaos ihmiset oli menettäneet enemmän taikka vähemmän järkensä, oli jotenkin kotoisa fiilis :)- //Mies//
monte24 kirjoitti:
en mennyt äitini syliin :) riensin vain kertomaan mikä on juuri nyt menossa.
siirryin unessa toiseen ulottuvuuteen jossa ympärillä oli täysi kaaos ihmiset oli menettäneet enemmän taikka vähemmän järkensä, oli jotenkin kotoisa fiilis :)..et ainakaan myönnä menneesi syliin ;)
Ehkäpä ne ihmiset ja kaaos unessa symbolisoivat (tunne)elämääsi?
Itse mä näen paljon unia taloista.
esim. etsin sieltä jotain mitä en löydä.
Talohan on unessa vertauskuva itsestä, eli olen ilmeisesti pahasti hukassa //Mies// kirjoitti:
..et ainakaan myönnä menneesi syliin ;)
Ehkäpä ne ihmiset ja kaaos unessa symbolisoivat (tunne)elämääsi?
Itse mä näen paljon unia taloista.
esim. etsin sieltä jotain mitä en löydä.
Talohan on unessa vertauskuva itsestä, eli olen ilmeisesti pahasti hukassahassua et otit puheeksi talot, nääs toisessa ulottuvuudessa valtasin vanhan kerrostalo asunnon, kiipeämällä ulkoseinää pitkin parvekkeelle ja siitä sisälle.
jouduin kuitenkin poistumaan asunnosta pommitusten takia koirareellä, hassua et koirat veti rekeä kesällä, no luistaahan se nurmikolla.
kummaa oli et metsässäkin kasvoi nurmikkoa- //Mies//
monte24 kirjoitti:
hassua et otit puheeksi talot, nääs toisessa ulottuvuudessa valtasin vanhan kerrostalo asunnon, kiipeämällä ulkoseinää pitkin parvekkeelle ja siitä sisälle.
jouduin kuitenkin poistumaan asunnosta pommitusten takia koirareellä, hassua et koirat veti rekeä kesällä, no luistaahan se nurmikolla.
kummaa oli et metsässäkin kasvoi nurmikkoaTsekkaas Monte tämä:
http://koti.kapsi.fi/panttinet/aiheet/unet/unitulkintaa.php
Vieroitusoire palsta-addiktiosta
delirium S24 X- .
Sitä että maailmasi loppuu.
Siitäpä hyvinkin ja muista! X tarkoittaa abuse
monte24 kirjoitti:
abuse???????
abuse=väärinkäyttö...........esim päihteiden ja isommilla IT-alan osoitteissa lisänä on esim.
[email protected] osoite, johon voi ilmoittaa häiriköistä
Onko sun omassa elämässä tapahtunut, tai tapahtumassa jotain isompia muutoksia?
Oman elämän myllerrykset saattavat vaikuttaa uniin.Mä taas näin unta, että parturi leikkas mun letin ja veti "vahingossa" kaljun kohdan oikelle puolelle päälaelle. Outoa, mutta tunsin sen parturin, taidettiin seurustella mutta ei se mikään parturi oikeasti ollut. En tahdo tietää mitä se meinaa.
- känkkis :)
Yleensä unien pahat on nimenomaan hyviä juttuja. Ehkä sulle tapahtuu jtkn uutta ihanaa :)
- c'babe
Olen nähnyt unta siitä vaikka kuinka monta kertaa. Tieto lisää tuskaa. Onneksi pää keksii aina uusia tuhoja ja selviytymiskeinoja - eli eri selityksiä :)
Viimekerralla kaikki maa alkoi katoamaan tyhjään. Asuin jyrkällä kallionkielekkeellä ja talon pohjaan oli tullut suuri reikä josta näkyi vain tyhjää. Harmittelin että talon olisi voinut rakentaa kallion toiseen laitaan, jolla olisi ollut vähän myöhemmin sama kohtalo.- No hö:.!1%#?+
c'babe kirjoitti:
eeh '´:) apua! help. miu!
.
vaikka maapallossa on reikä ei se tarkoita että taivas putoaa päällemme niin kuin Asterixissa pelotellaan
.
- tinka..
Meinaa, että uusi Terminator jatko elokuva on tulossa? :-)
haluaisin nähdä maailmanlopun, toivoisin sen hoituvan suurella taivaankappaleella joka törmää meiän muapalloon
- c'babe
Ei se ole kiva tapa. Etkö haluaisi nähdä miten hetkessä muuttuisimme aikaspagetiksi? Se on ehkä nopein tapa. Siitä ei voi olla varma millainen se on kokemuksena.. Tai että ehtisimmekö tajuta sen.
Noista sun taivaankappaleista lähtee kova ääni. Maa lentää ja joku voi jäädä kitumaan pitkäksi aikaa.. No ei kovin pitkäksi. Ja hermot menisi ennen kuin se olisi edes lähietäisyydellä :( c'babe kirjoitti:
Ei se ole kiva tapa. Etkö haluaisi nähdä miten hetkessä muuttuisimme aikaspagetiksi? Se on ehkä nopein tapa. Siitä ei voi olla varma millainen se on kokemuksena.. Tai että ehtisimmekö tajuta sen.
Noista sun taivaankappaleista lähtee kova ääni. Maa lentää ja joku voi jäädä kitumaan pitkäksi aikaa.. No ei kovin pitkäksi. Ja hermot menisi ennen kuin se olisi edes lähietäisyydellä :(haluaisin olla se ainut etusormi ojossa johon se taivaankappale ensinnä osuis
kuin michel angelon maalauksessa
- c'babe
Jatkoiko sun äiti vaan omia hommiaan? Oliko sun äiti edes huolestuneen näköinen. Sanoiko mitä nyt tehdään? :)
Minä olen melkein aina yksin mun unissa :(- Kyl MÄÄKI:.!1%#%?+
monte24 kirjoitti:
pakko sanoa et äitini ei kerennyt tajuta kunnes olin jo toisessa ulottuvuudessa
.
olen jo viidennessä ulottuvuudessa
http://www.youtube.com/watch?v=EegRh8Z4H-o
. Kyl MÄÄKI:.!1%#%?+ kirjoitti:
.
olen jo viidennessä ulottuvuudessa
http://www.youtube.com/watch?v=EegRh8Z4H-o
.MIE OON OKSENNUSULOTTUVUUDESSA JUURI NYT, KU EN OO SYÖNYT MITÄÄN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634966
- 734022
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2633687- 1213167
- 482954
- 232628
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2962404Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192256- 381953
- 1081912