näin unen maailmanlopusta

palstan uni-immeiset kertokaa mitä se meinaa???

aika jännä uni ei tullut pakokauhua hakeuduin äitini luokse ja sanoin et nyt se loppuu.
ei ollut ollenkaan elokuvien tyylinen järistyksiä sun muita mullistuksia, maailma vaan alkoi muuttamaan muotoa kuin lsd tripissä, vääristymiä

26

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • //Mies//

Muistan joskus kuulleeni että unissa maailmanloppu symboloisi jotain isoa muutosta omassa elämässä..

Muutos saattaa pelottaa, siksi hakeuduit turvalliseen äidin syliin..

• en mennyt äitini syliin :) riensin vain kertomaan mikä on juuri nyt menossa.
        siirryin unessa toiseen ulottuvuuteen jossa ympärillä oli täysi kaaos ihmiset oli menettäneet enemmän taikka vähemmän järkensä, oli jotenkin kotoisa fiilis :)

• //Mies//
        monte24 kirjoitti:

en mennyt äitini syliin :) riensin vain kertomaan mikä on juuri nyt menossa.
        siirryin unessa toiseen ulottuvuuteen jossa ympärillä oli täysi kaaos ihmiset oli menettäneet enemmän taikka vähemmän järkensä, oli jotenkin kotoisa fiilis :)

..et ainakaan myönnä menneesi syliin ;)

Ehkäpä ne ihmiset ja kaaos unessa symbolisoivat (tunne)elämääsi?

Itse mä näen paljon unia taloista.
        esim. etsin sieltä jotain mitä en löydä.

Talohan on unessa vertauskuva itsestä, eli olen ilmeisesti pahasti hukassa

• //Mies// kirjoitti:

..et ainakaan myönnä menneesi syliin ;)

Ehkäpä ne ihmiset ja kaaos unessa symbolisoivat (tunne)elämääsi?

Itse mä näen paljon unia taloista.
        esim. etsin sieltä jotain mitä en löydä.

Talohan on unessa vertauskuva itsestä, eli olen ilmeisesti pahasti hukassa

hassua et otit puheeksi talot, nääs toisessa ulottuvuudessa valtasin vanhan kerrostalo asunnon, kiipeämällä ulkoseinää pitkin parvekkeelle ja siitä sisälle.
        jouduin kuitenkin poistumaan asunnosta pommitusten takia koirareellä, hassua et koirat veti rekeä kesällä, no luistaahan se nurmikolla.
        kummaa oli et metsässäkin kasvoi nurmikkoa

• //Mies//
        monte24 kirjoitti:

hassua et otit puheeksi talot, nääs toisessa ulottuvuudessa valtasin vanhan kerrostalo asunnon, kiipeämällä ulkoseinää pitkin parvekkeelle ja siitä sisälle.
        jouduin kuitenkin poistumaan asunnosta pommitusten takia koirareellä, hassua et koirat veti rekeä kesällä, no luistaahan se nurmikolla.
        kummaa oli et metsässäkin kasvoi nurmikkoa

Tsekkaas Monte tämä:

http://koti.kapsi.fi/panttinet/aiheet/unet/unitulkintaa.php

• Vieroitusoire palsta-addiktiosta

delirium S24 X

• ai siitäkö se johtui

• .

Sitä että maailmasi loppuu.

• Siitäpä hyvinkin ja muista! X tarkoittaa abuse

• abuse???????

• monte24 kirjoitti:

abuse???????

abuse=väärinkäyttö...........esim päihteiden ja isommilla IT-alan osoitteissa lisänä on esim.
        [email protected] osoite, johon voi ilmoittaa häiriköistä

• Onko sun omassa elämässä tapahtunut, tai tapahtumassa jotain isompia muutoksia?
      Oman elämän myllerrykset saattavat vaikuttaa uniin.

• Mä taas näin unta, että parturi leikkas mun letin ja veti "vahingossa" kaljun kohdan oikelle puolelle päälaelle. Outoa, mutta tunsin sen parturin, taidettiin seurustella mutta ei se mikään parturi oikeasti ollut. En tahdo tietää mitä se meinaa.

• känkkis :)

Yleensä unien pahat on nimenomaan hyviä juttuja. Ehkä sulle tapahtuu jtkn uutta ihanaa :)

• c'babe

Olen nähnyt unta siitä vaikka kuinka monta kertaa. Tieto lisää tuskaa. Onneksi pää keksii aina uusia tuhoja ja selviytymiskeinoja - eli eri selityksiä :)

Viimekerralla kaikki maa alkoi katoamaan tyhjään. Asuin jyrkällä kallionkielekkeellä ja talon pohjaan oli tullut suuri reikä josta näkyi vain tyhjää. Harmittelin että talon olisi voinut rakentaa kallion toiseen laitaan, jolla olisi ollut vähän myöhemmin sama kohtalo.

• Maapallossa REIKÄ:.!

• c'babe

• No hö:.!1%#?+
        c'babe kirjoitti:

eeh '´:) apua! help. miu!

.

vaikka maapallossa on reikä ei se tarkoita että taivas putoaa päällemme niin kuin Asterixissa pelotellaan

.

• tinka..

Meinaa, että uusi Terminator jatko elokuva on tulossa? :-)

• haluaisin nähdä maailmanlopun, toivoisin sen hoituvan suurella taivaankappaleella joka törmää meiän muapalloon

• c'babe

Ei se ole kiva tapa. Etkö haluaisi nähdä miten hetkessä muuttuisimme aikaspagetiksi? Se on ehkä nopein tapa. Siitä ei voi olla varma millainen se on kokemuksena.. Tai että ehtisimmekö tajuta sen.

Noista sun taivaankappaleista lähtee kova ääni. Maa lentää ja joku voi jäädä kitumaan pitkäksi aikaa.. No ei kovin pitkäksi. Ja hermot menisi ennen kuin se olisi edes lähietäisyydellä :(

• c'babe kirjoitti:

Ei se ole kiva tapa. Etkö haluaisi nähdä miten hetkessä muuttuisimme aikaspagetiksi? Se on ehkä nopein tapa. Siitä ei voi olla varma millainen se on kokemuksena.. Tai että ehtisimmekö tajuta sen.

Noista sun taivaankappaleista lähtee kova ääni. Maa lentää ja joku voi jäädä kitumaan pitkäksi aikaa.. No ei kovin pitkäksi. Ja hermot menisi ennen kuin se olisi edes lähietäisyydellä :(

haluaisin olla se ainut etusormi ojossa johon se taivaankappale ensinnä osuis
        kuin michel angelon maalauksessa

• c'babe

Jatkoiko sun äiti vaan omia hommiaan? Oliko sun äiti edes huolestuneen näköinen. Sanoiko mitä nyt tehdään? :)

Minä olen melkein aina yksin mun unissa :(

• pakko sanoa et äitini ei kerennyt tajuta kunnes olin jo toisessa ulottuvuudessa

• Kyl MÄÄKI:.!1%#%?+

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      63
      4966
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      73
      4022
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      3687
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      121
      3167
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2954
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2628
    7. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      296
      2404
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2256
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1953
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108