Ostosmatka Saksaan

IlkkaVuorio

Mulla / firmallani on suunnitteilla ryhmämatka Saksaan auto-ostoksille. Mukaan otetaan 3-5 käytetyn Saksa-auton tarvitsijaa. Ensin lennetään porukalla Berliiniin. Kentältä otetaan vuokra-auto. Vien asiakkaani parhaisiin liikkeisiin. Hämärämiehet kierretään kaukaa. Kun sopiva auto löytyy, se ostetaan. Käteistä rahaa ei kanniskella muovikasseilla. Mulla on pankkitili Saksassa.

Hoidan kaikki yksityiskohdat. Lentoliput. Laivaliput. Koko paperisodan. Sun tarvitsee vain katsella niitä autoja ja valita sopivin. Ja sit tietysti maksaa se auto verot hommaan liittyvät kulut.

Voi olla auton hankinta tulee tätä kautta aavistuksen kalliimmaksi, kuin omatoimisesti toteutettuna. Mutta mulla on kaikki asiantuntemus. Osaan kieliä. Jos tulee ongelmia, niin lakimieheni Saksassa & Suomessa ratkovat ne. Voit luottaa, että sua ei kuseteta missään vaiheessa.

Ota yhteys! Ilkka Vuorio, Viitasaaren tietotekniikka Oy. [email protected], 0505913586

25

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoohan sen nimikin

      Kaikenlaiset hämäräheikit täällä mainostaa itseään hämärääkin hämäremmillä ilmoituksilla, luuletko että tuollaiseen syöttiin normaali-ihminen takertuu.

      • IlkkaVuorio

        Ja sitä paitsi: et uskalla edes esiintyä omalla nimellä. Nimimerkkien takaa on helppo kirjoitella mitä tahansa soopaa ilman mitään asiallisia perusteita.

        Ja vielä: mulla on jo retkelle ilmoittautuneita. Kunhan sopivan kokoinen ryhmä saadaan kasaan, niin homma toteutuu.


    • IlkkaVuorio

      Mitäs hämärää tässä muka on? Ja mikä nimi sanoo mitä? Mulla on firma, jonka asiat on kunnossa. Tarkista vaikka PRH:sta. Hallitsen hommani.

      • Älä viitsi

        Olet Saksassa yhtä avuton kuin suurin osa muistakin suomalaisista. Vai hallitset kieliä? Saksassa puhutaan saksaa ja kaikki muu on paskapuhetta. Parhaat vanhemmat autot hinta/laatusuhteessa löytyvät paikallislehdistä, ne eivät koskaan kerkeä nettiin saakka. Liikkeistä saa taas uusia ja uudenveroisia käytettyjä ja ne maksavat. Sehän ei suomipojalle sovi. Yrityksesi on tuomittu epäonnistumaan jo edeltäkäsin, valitettavasti.


      • IlkkaVuorio
        Älä viitsi kirjoitti:

        Olet Saksassa yhtä avuton kuin suurin osa muistakin suomalaisista. Vai hallitset kieliä? Saksassa puhutaan saksaa ja kaikki muu on paskapuhetta. Parhaat vanhemmat autot hinta/laatusuhteessa löytyvät paikallislehdistä, ne eivät koskaan kerkeä nettiin saakka. Liikkeistä saa taas uusia ja uudenveroisia käytettyjä ja ne maksavat. Sehän ei suomipojalle sovi. Yrityksesi on tuomittu epäonnistumaan jo edeltäkäsin, valitettavasti.

        Hah! Mikä saa sut kuvittelemaan, että olen avuton, kun et edes tunne mua? Olen sentään liikkunut maailmalla melko paljon ja tottunut junailemaan asioita. Ja osaan toki paikallislehtiäkin lukea.


      • kaikkea kanssa
        IlkkaVuorio kirjoitti:

        Hah! Mikä saa sut kuvittelemaan, että olen avuton, kun et edes tunne mua? Olen sentään liikkunut maailmalla melko paljon ja tottunut junailemaan asioita. Ja osaan toki paikallislehtiäkin lukea.

        Kuten jo edellä mainittin niin ei taida olla puhtaat jauhot pussissa kun ei saa edes yöllä nukuttua. Onhan niitä kaikenmaailman jobbaripellejä tyrkyttämässä palveluitaan, toinen toistaan hämärämpiä tyyppejä. Älkää hyvät ihmiset sekaantuko tuollaiseen yritykseen. Ostakaa autonne suoraan jostain liikkeestä tai sitten yksityiseltä ilman hämäriä välikäsiä.


      • IlkkaVuorio
        kaikkea kanssa kirjoitti:

        Kuten jo edellä mainittin niin ei taida olla puhtaat jauhot pussissa kun ei saa edes yöllä nukuttua. Onhan niitä kaikenmaailman jobbaripellejä tyrkyttämässä palveluitaan, toinen toistaan hämärämpiä tyyppejä. Älkää hyvät ihmiset sekaantuko tuollaiseen yritykseen. Ostakaa autonne suoraan jostain liikkeestä tai sitten yksityiseltä ilman hämäriä välikäsiä.

        Suoraan on tarkoituskin ostaa. En minä osta ja myy autoja. Minä myyn palveluita, ts hoidan matkaliput, paperisodan etc niin että asiakas pääsee keskittymään oleellisimpaan eli auton valintaan.

        Ja mitäs mun nukkumiset ja valvomiset sulle kuuluu. Jos satun heräämään yöllä niin totta helkkarissa katson onko tullut viestejä.

        Voi hyvin olla että tällä alalla liikkuu hämärämiehiä. Mutta minä en ole yksi niistä.


      • IlkkaVuorio
        IlkkaVuorio kirjoitti:

        Suoraan on tarkoituskin ostaa. En minä osta ja myy autoja. Minä myyn palveluita, ts hoidan matkaliput, paperisodan etc niin että asiakas pääsee keskittymään oleellisimpaan eli auton valintaan.

        Ja mitäs mun nukkumiset ja valvomiset sulle kuuluu. Jos satun heräämään yöllä niin totta helkkarissa katson onko tullut viestejä.

        Voi hyvin olla että tällä alalla liikkuu hämärämiehiä. Mutta minä en ole yksi niistä.

        Eli tässä on nyt nimenomaan tarkoitus se, että auton kunnon, varustetason ym seikat voi ostaja itse todeta paikan päällä, koska ostaja on itse reissussa mukana. Minä vaan hoidan paperi- ym käytännön jutut siten, että ei tule mitään ongelmia viranomaisten kanssa.


      • kiitos ei huijarille
        IlkkaVuorio kirjoitti:

        Eli tässä on nyt nimenomaan tarkoitus se, että auton kunnon, varustetason ym seikat voi ostaja itse todeta paikan päällä, koska ostaja on itse reissussa mukana. Minä vaan hoidan paperi- ym käytännön jutut siten, että ei tule mitään ongelmia viranomaisten kanssa.

        Joo joo, seli seli. Oletpas sinä oikein taidokas huijari, taidat olla alasi huippuja kun varmistat selustasi tuomareilla mennentullen, silti en ole palvelujasi vailla.


      • IlkkaVuorio
        kiitos ei huijarille kirjoitti:

        Joo joo, seli seli. Oletpas sinä oikein taidokas huijari, taidat olla alasi huippuja kun varmistat selustasi tuomareilla mennentullen, silti en ole palvelujasi vailla.

        No mene sitten sinne seikkailemaan omin nokkinesi ja hommaa se autosi itse. Sittenpähän näet onko se ihan helppoa.

        Mikä musta muka tekee huijarin? Ai se, että haluan tienata rahaa? Silloinhan kaikki kauppiaat on huijareita.

        Kaikki tehdään pykälien mukaan, asiat sovitaan etukäteen, paperilla.


    • Netti provoilun

      Häviää helposti jos lähtee mukaan. Selittelemällä asia ei parane mutta ehkä toteamalla "Siinä kilpailevan Suomalaisen autojobbarin mielipide." tai vastaavalla ja muihin herutuksiin ei sitten vastailla kun sitä viimeistä sanaa ei kuitenkaan saa.

    • IlkkaVuorio

      Semmoinen lisäys tähän vielä, että autoon saa halutessaan ADAC tarkastuksen (maksaa 89 euroa). ADAC on niin kuin Autolitto Suomessa. ADACilla on testiasemia eri puolilla Saksaa, ja ne tutkivat auton pirun paljon tarkemmin kuin yksikään katsasastuasema Suomessa. Tarkastuskohteita on noin 120. Siitä saa kirjallisen raportin.

      Tietenkin jokaisesta käytetystä autosta löytyy vikoja. Mut asiakas voi sit ADAC raportti kädessä puntaroida, onko hinta-laatu suhde kohdallaan.

      • hyvää matkaa vaan

        Kyllä tämä, hyvä Ilkka Vuorio, on jo mainostamista. Kiellettyä tällä palstalla.

        Myös katsastus voidaan tehdä katsastusasemilla joita on useampia Saksassa mm. TÜV ja DEKRA, paikat löytyvät netistä. Tarkastukselle ei varata aikaa.


    • IlkkaVuorio

      Jos tää on kiellettyä mainostamista, niin olkoon sitten. Ylläpito hoi! Poistakaa tämä inhottavan kaupallinen keskustelu!

      TUV, DEKRA ja ADAC ovat jo tiedossa.

    • menikö "maine"

      Äijä selittää kuin ruuneperi euron kiilto silmissä, asiakkaat ovat onneksi saaneet tuollaisista huijareista tarpeeksi.

    • IlkkaVuorio

      Pitäisköhän moisten kommenttien takia itkeä vai nauraa? Kukapa tämmöistä hommaa ilmaiseksi tekisi? Nimimerkkien takaa on helppo syytellä huijariksi.

      • asiakaskato

        Eihän tämä kirjoittaminen mitään maksa. Mutta huijareilla tuntuu olevan leipä tiukassa. Että kyllä kannattaisi itkeä jo kun leipäpuu on kaatumassa. Aika harvoin tulee rehellinen huijari tänne pakinoimaan.


    • Friend of ilkka

      Ilkkaa tulee vielä monella autonhakijalla ikävä.On meinaa kokemusta.siellä isossa maassa tieto on valttia ja jos sitä tietoa ei ole,niin lompsa kyllä kepenee kummasti.Itse jatkossa käytän aina asiantuntijan apua missä se vain on mahdollista.Ja siitä avusta kannattaa hiukan maksaakin.Äkkinäiset älkää menkö omin päin autonhakureissulle kielitaidottomana.Se lysti maksaa maltaita!

      • Ilkka se vaan

        jaksaa selittää olemattomia. Päätin osallistua keskusteluun kun satun asumaan täällä "kaiken keskellä". Mikä tässä oikein on se asiakkaan saama hyöty? Sekö laiva- ja lentolippujen hankinta vai mikä. Paperit laittaa liike kuntoon ja rekisteröi tarvittaessa auton vientiä varten. Ei siihenkään mitään Ilkkaa tarvita. Entäpä asiakkaiden ajeluttaminen "parhaisiin liikkeisiin"? Mitä ne oikein käytännössä ovat? Parhaat autot hinta-laatusuhteessa löytyvät yhä suoraan käyttäjiltä ja ne ovat siinä kunnossa kuin ne ovat käytön jäljiltä. Sellaisen arvioiminen on helpompaa kuin juuri hienoksi fiksatun mutta aikaisemmin huonosti pidetyn auton.
        Kuulepas Ilkka. Sinun kuningasideaasi on jo moni yrittänyt eikä se oikein hyvin ole kellään toiminut. Miksi se sinulla toimisi muita paremmin?


      • IlkkaVuorio
        Ilkka se vaan kirjoitti:

        jaksaa selittää olemattomia. Päätin osallistua keskusteluun kun satun asumaan täällä "kaiken keskellä". Mikä tässä oikein on se asiakkaan saama hyöty? Sekö laiva- ja lentolippujen hankinta vai mikä. Paperit laittaa liike kuntoon ja rekisteröi tarvittaessa auton vientiä varten. Ei siihenkään mitään Ilkkaa tarvita. Entäpä asiakkaiden ajeluttaminen "parhaisiin liikkeisiin"? Mitä ne oikein käytännössä ovat? Parhaat autot hinta-laatusuhteessa löytyvät yhä suoraan käyttäjiltä ja ne ovat siinä kunnossa kuin ne ovat käytön jäljiltä. Sellaisen arvioiminen on helpompaa kuin juuri hienoksi fiksatun mutta aikaisemmin huonosti pidetyn auton.
        Kuulepas Ilkka. Sinun kuningasideaasi on jo moni yrittänyt eikä se oikein hyvin ole kellään toiminut. Miksi se sinulla toimisi muita paremmin?

        Se on nyt ihan asiakkaasta kiinni haluaako hän ostaa auton merkkiliikkeestä ja saada siihen kenties oikein takuunkin. Vaiko sitten halvemmalla suoraan käyttäjältä.

        Ja jos auto ostetaan suoraan käyttäjältä niin kuka ne paperit laittaa kuntoon? Ei käyttäjällä ole todennäköisesti mitään käsitystä auton myynnistä vientiin. Ja entäs jos ostajalla ja myyjällä ei ole yhteistä kieltä? Ei tuommoista kansainvälisillä käsimerkeillä hoideta.

        Tervemenoa vaan kaikki seikkailunhaluiset itse auto-ostoksille. Iso nippu euroja takataskussa. Onhan niin moni tehnytkin. Ja moni on tehnyt hyvät kaupatkin. Mut ei ihan niin moni ... kaikenlaisia mutkia voi tulla matkaan.


      • Ontuva eerikson
        Ilkka se vaan kirjoitti:

        jaksaa selittää olemattomia. Päätin osallistua keskusteluun kun satun asumaan täällä "kaiken keskellä". Mikä tässä oikein on se asiakkaan saama hyöty? Sekö laiva- ja lentolippujen hankinta vai mikä. Paperit laittaa liike kuntoon ja rekisteröi tarvittaessa auton vientiä varten. Ei siihenkään mitään Ilkkaa tarvita. Entäpä asiakkaiden ajeluttaminen "parhaisiin liikkeisiin"? Mitä ne oikein käytännössä ovat? Parhaat autot hinta-laatusuhteessa löytyvät yhä suoraan käyttäjiltä ja ne ovat siinä kunnossa kuin ne ovat käytön jäljiltä. Sellaisen arvioiminen on helpompaa kuin juuri hienoksi fiksatun mutta aikaisemmin huonosti pidetyn auton.
        Kuulepas Ilkka. Sinun kuningasideaasi on jo moni yrittänyt eikä se oikein hyvin ole kellään toiminut. Miksi se sinulla toimisi muita paremmin?

        Avaudunpa minäkin.Tuolla sinun periaatteella, ei tarvittais yhen yhtä autoliikettä, matkatoimistoa, lakimiestä tai kiinteistövälittäjääkään. Aina silti on ihmisiä jotka haluavat ostaa erilaisia palveluja helpottaakseen "elämäänsä" tai kaupan käyntiään. Antaa siis asiakkaiden päättää... Kaikki ei varmaankaan ole nuoria kielitaitoisia ja kansainvälisiä... Joku voi olla 55-v kielitaidoton maanviljelijä Maaningalta, mutta auton haluaisi ostaa...

        Itse en tunne henkilökohtaisesti yhtään autonvälittäjää ja varmaan siinä joukossa on monenlaista seppää ja sankaria, mutta minua eniten hatuttaa tämä suomalainen ajatusmaailma ja kateus kauppiaita kohtaan, aivan kuin se olisi jotain rikollista toimintaa automaattisesti... Miettikääpä sitä omaa työtänne tai työpaikkaa, miten luulette että siellä kyetään palkat maksaan ja mistä se raha oikein tulee???


      • Mutta autonvälitys
        Ontuva eerikson kirjoitti:

        Avaudunpa minäkin.Tuolla sinun periaatteella, ei tarvittais yhen yhtä autoliikettä, matkatoimistoa, lakimiestä tai kiinteistövälittäjääkään. Aina silti on ihmisiä jotka haluavat ostaa erilaisia palveluja helpottaakseen "elämäänsä" tai kaupan käyntiään. Antaa siis asiakkaiden päättää... Kaikki ei varmaankaan ole nuoria kielitaitoisia ja kansainvälisiä... Joku voi olla 55-v kielitaidoton maanviljelijä Maaningalta, mutta auton haluaisi ostaa...

        Itse en tunne henkilökohtaisesti yhtään autonvälittäjää ja varmaan siinä joukossa on monenlaista seppää ja sankaria, mutta minua eniten hatuttaa tämä suomalainen ajatusmaailma ja kateus kauppiaita kohtaan, aivan kuin se olisi jotain rikollista toimintaa automaattisesti... Miettikääpä sitä omaa työtänne tai työpaikkaa, miten luulette että siellä kyetään palkat maksaan ja mistä se raha oikein tulee???

        ei oikein onnistu Suomesta käsin. Siellä pitää olla paikanpäällä jos meinaa parhaat autot hinta-laatusuhteessa löytää. Netin kautta se ei onnistu. En ole välittäjä vaikka itse asunkin Saksassa. Satun kuitenkin tietämään ja tuntemaan nämä asiat. Kielitaito, kulttuurin, kauppa- ym tapojen ja tekniikan tuntemus on yhdistelmä jolla pääsee jo pitkälle. Sitä näillä onnenonkijoilla harvemmin on.


    • kaada ittelles vaan

      On niitä kaikenmaailman onnenonkijoita, luuletko todella että tuohon "halpaan" joku täysjärkinen lankeaa.

    • Auto Saksasta

      Kyllä tuo Ilkan toiminta vaikutta näin viestien perusteella ihan asialliselta. Enkä pidä pahana, että palvelusta veloitetaan niinhän muutkin palveluita myyvät yrittäjät tekevät. Eihän tuo auton ostaminen saksan kielen taitoiselle tietysti suuri ongelma Saksasta ole, mutta kun auton ostajina on myös niitä, joilla kielitaitoa ei ole. Kyllä tämä on huomattavasti turvallisempi ja varmempi tapa kuin se, että maksaa esimerkikis välittäjälle ennakkoon jopa koko auton hinnan pelkästään kuvien perusteella. Näitäkin tapauksia on eivätkä kaikki ole suinkaan päättyneet onnellisesti.

    • naapurin setä

      Antakaa tämän Vuorion olla. Tunnen tapauksen, on pojalla pissaa päässä, sekä housussa. Mutta jollain ihme lääkkeellä saa pönkitettyä egoaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe