Miten kynsistä saisi vahvemman ja terveemmät kotikonsteilla? Esim. joitain ruoka-aineita syömällä tai laittamalla kynsiin jotain ruoka-ainetta?
Vinkkejä kiitos! :)
Kynsien kasvatuksesta!
5
187
Vastaukset
- uyi78i68i6876i7gh878
mhgkyuju7i7uiyui
- kynsikäs06
Itse olen huomannut että mitä enemmän syön proteiinia, niin sitä paremmin kynteni voivat.
Kananmunaa varsinkin jos syö niin omat kynteni ainakin kasvavat nopeammin. Tosin syön aika paljon kalaa enkä paljonkaan lihaa.
Sen olen kuullut että kalsiumia sisältävät ruuat kuten maitotuotteet saattaa myös auttaa.
Ja tietenkin säännöllinen käsien hoito - rasvaaminen, kynsiöljy, kynsien viilaus ja kiillotus - on aivan erityisen tärkeää. - Kynsif
Kotikonsteja... Oliiviöljy kosteuttaa kynsia tehokkaasti, jos vain sillä jaksaa läträtä. Tiedän ihmisiä, jotka leffaa tms. katsoessaan hierovat miltei lakkaamatta oliiviöljyä käsille. Itse rasvaan tehokkaasti.
(Kynsikäs06, Kiillottaminen kuluttaa kynttä jos se tekee esim. taikaviilalla! Sitä saa tehdä vain kerran 1 tai 2 kk!) - lakka kynn lakka
Oma kokemukseni mukaan on ihan turha laittaa kynnen päälle mitään öljyjä, eihän se siinä kauvaa edes pysy eikä se siitä syvemmälle imeydy. Itse olen tullut siihen tulokseen että, lakkaa kynsille kaksi kerrosta ja hardneri päälle, niin lakka pysyy hyvin toista viikkoa. (LCN super hardner) Ei tietääkseni saa ihan joka kaupasta.
Älä viilaa kynttä päältä koska se haurastuttaa vaan lisää kynttä.
Joskus olen jättänyt kynnet lakaamatta niin heti alkavat murenemaan.
Samoin olen joskus kokeillut kynnen kovettajaa niin kynnet mureni aivan pätkiksi.
Itse syön kalsipos d :tä. - up
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117