Se on kummaa, kuinka naisilla vääntyy suupielet alaspäin, jos heidän "ei mieluinen" mies sattuu sanomaan jotain kehua heille. Sitten, jos on oikea komea mies sanomassa samat sanat, niin ollaan ihan onnessaan! ...Kummia epeliä nuo nartut! :)
"Väärä mies" kehuu
nahkasukka
3
274
Vastaukset
- Tell Me How You Feel
Ei kyse ole siitä kuka kehuu, vaan siitä miten sen ilmaisee.
- tuut mun luo?
Kyllä minä ainakin tykkään jos kuka vaan imartelee..siis asilinja eikä 2-3 promillen humalatilassa...ehkä jotkut jäätyy ja järkyttyy kun Suomi-mies ei yleensä kehua retostele..jatka vaan--ja komeus on aina katsojan silmässä..
- silakkalohi
Jos "väärällä" tarkoitat luihun näköistä, epäsiistiä ja takertuvan näköistä tyyppiä, niin juu, oikeassa olet. Mutta kyllä lähes kenen tahansa kehut tuntuu hyvältä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079