osaatko väistää petomaisuutes`?
tunnistatko pedon itsessäsi?
17
67
Vastaukset
Tunnistan ja, en aina kykene väistämään koska ei ole tarviskaan.
moi sie, mie oon huppelissa, oon syönyt viimeeksi torstaina ja juonut 8 lapparia :)
miun maailmanlopussa koirareki veti miut turvaan, vaik oli kesäå ;)monte24 kirjoitti:
moi sie, mie oon huppelissa, oon syönyt viimeeksi torstaina ja juonut 8 lapparia :)
miun maailmanlopussa koirareki veti miut turvaan, vaik oli kesäå ;)Aavistelin sitä, yksi lause paljasti toisessa ketjussa. Mene nyt baariin, älä yksin juo.
weawery kirjoitti:
Aavistelin sitä, yksi lause paljasti toisessa ketjussa. Mene nyt baariin, älä yksin juo.
toi oli hyvä, alat tuntemaan miuta ku tiedät etten tykkää yksin juoda, mut tää on värttinän ja suomen jääkiekkomaajoukkueen :)
monte24 kirjoitti:
toi oli hyvä, alat tuntemaan miuta ku tiedät etten tykkää yksin juoda, mut tää on värttinän ja suomen jääkiekkomaajoukkueen :)
Mä meen vielä syömään ryynimakkaraa tonne pihalle, en ole syönyt sellaista koskaan! 2 olen jo syönyt ja oli tosi hyvää.
weawery kirjoitti:
Mä meen vielä syömään ryynimakkaraa tonne pihalle, en ole syönyt sellaista koskaan! 2 olen jo syönyt ja oli tosi hyvää.
MIUN KAVERIT PAKOTTI SIIHEN 80-LUVULLA :) EI SE PAHAA OLLUT
monte24 kirjoitti:
MIUN KAVERIT PAKOTTI SIIHEN 80-LUVULLA :) EI SE PAHAA OLLUT
Oletko maistanut mustaa makkaraa? mä en ole vaikka tampereella olen käynytkin.
- huoh..
weawery kirjoitti:
kyllä monte on...
weawery kirjoitti:
oon maistanut verimakkaraa myös uruguayssa, siinä on myös sipulia sun muita hassuja kasviksia, mut väri ol tumma mut koostumus hajoavan punainen, eli se tais olla raaka ku söin sen :)
finski kaverini ei tykännyt ku ei ollut tottunut aatteen väriin
Joskus 15-20 vuotta sitten vielä pelkäsin pedon joskus karkaavan, mutta nykyään jo luotan siihen, että mä saan sen pidettyä tilanteessa kuin tilanteessa kurissa. Itseasiassa viimeisen 5 vuoden aikana muutaman kerran on käynyt jo mielessä, että pitäisikö sille antaa liekaa, mutta kun ei tiedä karkaako se heti hallinnasta ihan kokonaan, niin en oo antanut liekaa.
Tieto pedon olemassa olosta ja sen vapauttamisen mahdollisuudesta on tähän asti riittänyt. Ilmeisesti mun peto on niin iso ja pelottava, että se näkyy musta päälle päin :)
liekaa??? voiks sen syödä :) mikä on liekaa?
Lieka on ne se naru pedon kaulassa, jolla se pidetään kurissa.
http://fi.wiktionary.org/wiki/lieka
- c'babe
Hahhahaa. Osaatko Monet väistää petonaista? :)
http://www.youtube.com/watch?v=8jMGSavlcVw
No et osaa! Ei se mitään kun olet liian mukava. Minun täytyy nyt naukua jollekin toiselle
miu
:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 483044
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222445- 222308
- 372292
- 281941
- 331688
- 861667
- 401630
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161566- 221483