tunnistatko pedon itsessäsi?

osaatko väistää petomaisuutes`?
1499
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Tunnistan ja, en aina kykene väistämään koska ei ole tarviskaan.

Äänestä
  • Aloittaja

moi sie, mie oon huppelissa, oon syönyt viimeeksi torstaina ja juonut 8 lapparia :)

miun maailmanlopussa koirareki veti miut turvaan, vaik oli kesäå ;)

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

moi sie, mie oon huppelissa, oon syönyt viimeeksi torstaina ja juonut 8 lapparia :)

miun maailmanlopussa koirareki veti miut turvaan, vaik oli kesäå ;)

Aavistelin sitä, yksi lause paljasti toisessa ketjussa. Mene nyt baariin, älä yksin juo.

Äänestä

• Aloittaja

UPDATE_9218265 kirjoitti:

Aavistelin sitä, yksi lause paljasti toisessa ketjussa. Mene nyt baariin, älä yksin juo.

toi oli hyvä, alat tuntemaan miuta ku tiedät etten tykkää yksin juoda, mut tää on värttinän ja suomen jääkiekkomaajoukkueen :)

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

toi oli hyvä, alat tuntemaan miuta ku tiedät etten tykkää yksin juoda, mut tää on värttinän ja suomen jääkiekkomaajoukkueen :)

Mä meen vielä syömään ryynimakkaraa tonne pihalle, en ole syönyt sellaista koskaan! 2 olen jo syönyt ja oli tosi hyvää.

Äänestä

• Aloittaja

Mä meen vielä syömään ryynimakkaraa tonne pihalle, en ole syönyt sellaista koskaan! 2 olen jo syönyt ja oli tosi hyvää.

MIUN KAVERIT PAKOTTI SIIHEN 80-LUVULLA :) EI SE PAHAA OLLUT

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

MIUN KAVERIT PAKOTTI SIIHEN 80-LUVULLA :) EI SE PAHAA OLLUT

Oletko maistanut mustaa makkaraa? mä en ole vaikka tampereella olen käynytkin.

Äänestä

• UPDATE_9218265 kirjoitti:

kyllä monte on...

Äänestä

• Aloittaja

oon maistanut verimakkaraa myös uruguayssa, siinä on myös sipulia sun muita hassuja kasviksia, mut väri ol tumma mut koostumus hajoavan punainen, eli se tais olla raaka ku söin sen :)

finski kaverini ei tykännyt ku ei ollut tottunut aatteen väriin

Äänestä

Joskus 15-20 vuotta sitten vielä pelkäsin pedon joskus karkaavan, mutta nykyään jo luotan siihen, että mä saan sen pidettyä tilanteessa kuin tilanteessa kurissa. Itseasiassa viimeisen 5 vuoden aikana muutaman kerran on käynyt jo mielessä, että pitäisikö sille antaa liekaa, mutta kun ei tiedä karkaako se heti hallinnasta ihan kokonaan, niin en oo antanut liekaa.

Äänestä
  • Tieto pedon olemassa olosta ja sen vapauttamisen mahdollisuudesta on tähän asti riittänyt. Ilmeisesti mun peto on niin iso ja pelottava, että se näkyy musta päälle päin :)

Äänestä

Aloittaja

liekaa??? voiks sen syödä :) mikä on liekaa?

Äänestä

Hahhahaa. Osaatko Monet väistää petonaista? :)

http://www.youtube.com/watch?v=8jMGSavlcVw

No et osaa! Ei se mitään kun olet liian mukava. Minun täytyy nyt naukua jollekin toiselle

miu

:)

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

monte24 kirjoitti:

osaatko väistää petomaisuutes`?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu