Sexy

tsirra

Heräsin aamulla pihapärinään. Kurkistettuani ikkunasta ulos näin agrikultturellin näyn: nainen, jota ei voi keittiöön päästää, pilkkoi moottorisahalla myrskyssä kaatunutta pihakoivua.

Mieleeni ei tullut Eloveena, ei Ikonen, vaan oma muija. Miten heissä onkin niin paljon noita puolia.

Ihan huimaa.

23

155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • c'babe

Saanko kysyä... Tarkoitatko että näit oikeasti? Oliko sinun vaimo pihalla moottorisahan kanssa heilumassa puutarhahommissa?

Huimaa juu.

• tsirra

Oikeasti huimaa tuo perjantai ja 13. päivä. Katsis kun mä ajelin kehä I:stä aina Länsiväylän valoihin asti, niin juuri ennen liittymää aikuinen koivu kaatui vastaan tulevien kaistalle. Siis Helvetin Iso koivu rojahti tielle.

No siinä sitä sitten ihmeteltiin, soiteltiin pelastuslaitokselle.

Jotenkin tuo ja tämä tässä on eräänlainen koivukolmiolääke.

Inhoan autoilua, by thy way

• c'babe
        tsirra kirjoitti:

Oikeasti huimaa tuo perjantai ja 13. päivä. Katsis kun mä ajelin kehä I:stä aina Länsiväylän valoihin asti, niin juuri ennen liittymää aikuinen koivu kaatui vastaan tulevien kaistalle. Siis Helvetin Iso koivu rojahti tielle.

No siinä sitä sitten ihmeteltiin, soiteltiin pelastuslaitokselle.

Jotenkin tuo ja tämä tässä on eräänlainen koivukolmiolääke.

Inhoan autoilua, by thy way

Toi perjantai ja 13. on muuten mun onnenpäivä :) Kaikki hyvin, kun täällä kerran vielä olet. Muistan kun trombimyrskyn reunamilla autosta katselin miten suuret hongat kumarsivat edessäni syvään. Löysin uuden merkityksen lauseelle 'kilin tunteet' :)

By thy way, inhoan moottorisahan ääntä, mutta puutarhasakset ei kykene ihan kaikkeen

• c'babe kirjoitti:

Toi perjantai ja 13. on muuten mun onnenpäivä :) Kaikki hyvin, kun täällä kerran vielä olet. Muistan kun trombimyrskyn reunamilla autosta katselin miten suuret hongat kumarsivat edessäni syvään. Löysin uuden merkityksen lauseelle 'kilin tunteet' :)

By thy way, inhoan moottorisahan ääntä, mutta puutarhasakset ei kykene ihan kaikkeen

et taida olla temppeliherra

• mulle käv näin:

Heräsin aamulla pierunpärinään. Kurkistettuani ikkunasta ulos näin agrikultturellin näyn: nainen, jota ei voi keittiöön päästää, tumputti myrskyssä kaatuneella pihakoivulla.

Mieleeni ei tullut Eloveena, ei Ikonen, vaan bluikkis. Miten heissä onkin niin paljon noita puolia.

Ihan huimaa.

• tsirra

Cuul

Tosi sporttinen vastine.

(naurua)

• c'babe

Hah! :D Vai ei voi päästää. Riippuuhan se toki siitäkin, et saatko sä mut miten hyvin tulemaan. Mut beibe beibe, jotenkin tuntuu et sua olis tarve laittaa jo vähän jäihin.

• morning pancake

Sukupuolirooleja on monenlaisia.Teen tällä hetkellä duunissa apinatutkimusta ja olen perehtymässä urosten ja naaraiden hierarkiakäyttäytymiseen.
      Eli ihmisten puolella - machomiehen muija saa rajoitetusti tehdä juuri mitään ja kaikesta mies valittaa.Nainen voi yrittää rajata aktiviteettinsa shoppailuun,nettishoppailuun,uusien kenkien sovitteluun, ja aina vain mies valittaa.

Mulla on poikatyttö kaverina.Se on käänteisesti mitä naisellisin otus - kuin suoraan leffasta 60-luvulta - mutta se ei saa muiden naisten hyväksyntää koskaan.

Itse en koske moottorisahaan mutta jos taulu pitää ripustaa niin teen sen itse.

• c'babe

No tuo se on omakin kokemukseni asiasta. Harva siinä mitään sexyä näkee, paremminkin tuntuu tuntuvan että munat surkastuu. Vihaan juuri noita tarkoituksettomia rajoituksia ja vallitsevaa hierarkiaa joka vaikuttaa niin monessa asiassa huomaamattamme.

Ei sillä, että minusta mitään metsuria tulisi. En vaan ymmärrä miksei pitäisi teettää kaikki miehillä, vaikka itsekin osaa jos joku ensin neuvoo. Taidoista voi olla joskus myöhemmin hyötyä.

Kaikkein hauheinta miesmäistä mitä olen nähnyt, oli kun ystävättäreni tappoi lapiolla käärmeen hengiltä. Ei millään meinannut saada sitä näkyä pois mielestä. Koko tappamistouhu puistattaa vieläkin. Se oli pakko tappaa, näin se vaan ystäväni väitti.

• tsirra
        c'babe kirjoitti:

No tuo se on omakin kokemukseni asiasta. Harva siinä mitään sexyä näkee, paremminkin tuntuu tuntuvan että munat surkastuu. Vihaan juuri noita tarkoituksettomia rajoituksia ja vallitsevaa hierarkiaa joka vaikuttaa niin monessa asiassa huomaamattamme.

Ei sillä, että minusta mitään metsuria tulisi. En vaan ymmärrä miksei pitäisi teettää kaikki miehillä, vaikka itsekin osaa jos joku ensin neuvoo. Taidoista voi olla joskus myöhemmin hyötyä.

Kaikkein hauheinta miesmäistä mitä olen nähnyt, oli kun ystävättäreni tappoi lapiolla käärmeen hengiltä. Ei millään meinannut saada sitä näkyä pois mielestä. Koko tappamistouhu puistattaa vieläkin. Se oli pakko tappaa, näin se vaan ystäväni väitti.

Joo aivan selvää peniskateutta ja lapion hyväksikäyttöä. Viimeksi, kun koskin laipioon, niin se tuntui painavalta.

Saatan myös olla raskaana hiekasta ja kivistä.

• c'babe
        tsirra kirjoitti:

Joo aivan selvää peniskateutta ja lapion hyväksikäyttöä. Viimeksi, kun koskin laipioon, niin se tuntui painavalta.

Saatan myös olla raskaana hiekasta ja kivistä.

eeh '´:]

Tuota vähän pelkäsinkin. Ehdin lähettää käärmeet ennen kuin tajusin sen itse.

No ehkä sitten niin. Ja jos väität että se on minulle aivan liian raskas, niin ensiviikolla pelkästä näyttämisen halusta voin olla jo selkäsairaslomalla..

:)

• tsirra
        c'babe kirjoitti:

eeh '´:]

Tuota vähän pelkäsinkin. Ehdin lähettää käärmeet ennen kuin tajusin sen itse.

No ehkä sitten niin. Ja jos väität että se on minulle aivan liian raskas, niin ensiviikolla pelkästä näyttämisen halusta voin olla jo selkäsairaslomalla..

:)

Miltäs mun anturavalu näyttää?

Hirsiäkin on kasapäin, ja aivan sävy sävyyn.

(vittu tässä mitään kesäverhoja vaihdella)

• c'babe
        tsirra kirjoitti:

Miltäs mun anturavalu näyttää?

Hirsiäkin on kasapäin, ja aivan sävy sävyyn.

(vittu tässä mitään kesäverhoja vaihdella)

Jaa :) Näyttää harmaalta. Roudasitko muka kaiken itse? Saako sen päällä jo kävellä? Ihan pakko kokeilla fiilis..

Viimeisin näyttäisin olevan kyllä työn onnistumisen kannalta tärkein vaihe!

• tsirra

Vastuu

Mulla kolmesataa vuotta vanha tila, jolle on tuotu tuon tuosta sekä sitä että tätä. Nyt mä sävytän, sillä nuorimmainen jo nousee katselemaan maailmaa fuksien ja horsmien takaa.

Se on tulevaisuutta, elämää.

Aika pitkä tie

• c'babe

Aika. Tosi pitkäääääää :)

Ei sun tarvitse vedota tosiasioihin, niin kuin ei minunkaan. Jotain jää aina sanomatta. Sanonkin sen sitten sinun kauttasi, kun muutakaan mahdollisuutta ei ole ennen kuin haidun ja katoan, ettei vastustajakaan voinut olla huono. Vai kui? :) Tappion kärsineen on aika katsella uusia haasteita.

Ihan irtonaista yhteyteensä, mut niin olen minäkin. Rakkaudella - S .. tai Z. Oljenkorsiin on helppo tarttua ja vaatia revanssia.Kaikki mitä joku kirjoittaa on kuin hajanaisia kaikuja jostakin :)

http://www.youtube.com/watch?v=Bu7aauJuQHY

• ei ymmärrä,
        c'babe kirjoitti:

Aika. Tosi pitkäääääää :)

Ei sun tarvitse vedota tosiasioihin, niin kuin ei minunkaan. Jotain jää aina sanomatta. Sanonkin sen sitten sinun kauttasi, kun muutakaan mahdollisuutta ei ole ennen kuin haidun ja katoan, ettei vastustajakaan voinut olla huono. Vai kui? :) Tappion kärsineen on aika katsella uusia haasteita.

Ihan irtonaista yhteyteensä, mut niin olen minäkin. Rakkaudella - S .. tai Z. Oljenkorsiin on helppo tarttua ja vaatia revanssia.Kaikki mitä joku kirjoittaa on kuin hajanaisia kaikuja jostakin :)

http://www.youtube.com/watch?v=Bu7aauJuQHY

mutta ei ehkä haluakaan ymmärtää.

• c'babe
        ei ymmärrä, kirjoitti:

mutta ei ehkä haluakaan ymmärtää.

Niin :) Luulen että tästä porukasta voisi löytyä 1-3 henkilöä jotka voisi käsittää mistä puhun tai sitten ei yhtäkään. Mutta yksi josta kiinnostuin oli ap. Riittkikö? :)

• Olet..
        c'babe kirjoitti:

Niin :) Luulen että tästä porukasta voisi löytyä 1-3 henkilöä jotka voisi käsittää mistä puhun tai sitten ei yhtäkään. Mutta yksi josta kiinnostuin oli ap. Riittkikö? :)

sessamine?

Tai sitten lottamari narsismi -palstalta.

• c'babe
        Olet.. kirjoitti:

sessamine?

En tiedä kuka olet. Se kiinnostaa enemmän :)

• c'babe
        c'babe kirjoitti:

En tiedä kuka olet. Se kiinnostaa enemmän :)

No mitä ajattelit sessaminesta? :)

• Se oli
        c'babe kirjoitti:

No mitä ajattelit sessaminesta? :)

painajaista kun se otus täällä kirjoitteli manga-soopaansa... huoh.

Kai siitä ollaan päästy; lopullisesti.

• xena183 selvästi
        Olet.. kirjoitti:

sessamine?

puskassa

• Kimmo K

xenana rodeot tiedetään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      7
      2763
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2611
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      70
      986
    Aihe