Miksi mulle käy aina niin että mies lopettaa yhteydenpidon kuin seinään?
Yhtäkkiä viestit ja puhelut vain loppuvat. Miksei voi ilmoittaa että se on loppu nyt,olisi parempi kuin tällainen epätietoisuus?
Loppuu kuin
8
620
Vastaukset
- Nulikoiden touhua
Kuulostaa aika nuorilta "miehiltä", ainakin käytöksen perusteella...
Nykyään on niin helppoa vetäytyä saavuttamattomuuteen kun on kännykät ja tietsikat sun muut joiden taakse piiloutua tarvitsematta kohdata toista naamatusten. Moni raukkis käyttää sitä hyväkseen ja luikkii vastuusta kun pitäisi ilmaista jotain negatiivista, eli esim. ettei enää kiinnosta jatkaa tutustumista. On itselle helpompaa vetäytyä vain hiljaisuuteen kuin kantaa vastuu loppuun saakka.
Lapsellista.
Kunnes ovat itse siinä jätetyn paikalla ihmettelemässä miksi toinen ei voi soittaa ja ilmoittaa kantaansa jatkon huhteen...
Ehkä se oppi menee kaaliin vasta sitten. - ei jaksa kohta enää
Eivät olleet edes kovin nuoria vaan nelikymppisiä. Olen saanut myös sellaisen kuvan että naisen pitäisi olla jotenkin suhdetta eteenpäin vievä osapuoli tai kiinnostus loppuu aika nopeaan. Ja heti ollaan naista arvostelemassa ja syyttelemässä jos kaikki ei mene ihan putkeen suhteessa,itsessä ei ole koskaan mitään vikaa.
Alkaa kohta tuntumaan että parempi pysytellä sinkkuna loppuelämä.- ei enää sinisilmä
Pelimies
- Straussi
Tätä näyttää olevan liikenteessä; tapailin 43- vuotiasta naista vuoden päivät ja hän vaan lopetti suhteemme sanomatta mitään. Olen yrittänyt tiedustella syytä jälkeenpäin, mutten ole saanut mitään järjellistä vastausta: ensin hän yritti tarjota selitykseksi, etteihän meillä mitään suhdetta ole ollut. Kun sitten kertailin hänen aikaisempia sanomisiaan ja kysyin, että makaako hän muidenkin "ystäviensä" kanssa, niin hän joutui myöntymään ja tarjosi sitten sen jo legandaksi muodostukseen yhden lauseen selityksen: "ihmiset ovat niin ristiriitaisia".
Tässä siis kaikki, mitä minä tiedän meidän suhteemme loppumisen syistä. Melko traumaattinen kokemus. Tunnen itseni jossain määrin hyväuskoiseksi hölmöksi ja hyväksikäytetyksi. - Mies606
Sama juttu täällä... Paitsi että olen itse mies. Aiks nuoria ollaan molemmat. Ensimmäiset viikot molemmat pitivät yhteyttä aktiivisesti, nyt olen ollut ainoa joka on yrittänyt pitää yhteyttä. Mahdollisesti mustasukkainen vaikkakin ilman syytä mutta luulenpa että kiinnostus lakkasi, vaikka vielä hokeekin että pitää minusta.
Sinkkuna oli helpompaa joten tällä mennään. - _40v- ja sama juttu_
Näitä on sitten enemmänkin? Viimesin viesti oli: "Pusu ja hali muru", ja sitten loppu viestit ja puhelut. Koitin soittaa ja kysellä tekstiviesteillä, joihin olis ollu helppo vastata tyyliin "tuli muutoksia/ei enää kiinnosta/tms ihan mitä vaan. Mutta ei mitään. Hävis kuin pieru saharaan.
Eikä siinä mitään, sai hävitäkkin. Kertoo paljon ihmisestä, ja luulen että säästyin monelta ongelmalta kun näin kävi. Silti en voi olla miettimättä, että mitä ihmettä tapahtu. Tosiaan aika traumaattista, ja toivottavasti tässä pystyy taas joskus luottamaan, että joku oikeasti tykkää ja haluaa olla mun kanssa, eikä vaan puhu pehmosia ja häivy!
Luulin kanssa, että teinit tekee tätä, mutta näköjään sitä tehdään nelikymppisinäkin, valitettavasti! - Huijattu
Kuulostaa niin tutulta. Olimme ihastuneita kumpikin 3kk sitten kuulema ihastuminen loppui, mutta ystävyys jäi. No sitten alkoi juupas eipäs venkoilu. Yritetään yhdessä, ei yritetä... aina kun teki mieli seksiä niin sitten juu yritetään ja "kaiken saaneena" taas "en ole vielä eron jälkeen valmis uuteen suhteeseen". Lun sitten vihdoin monen monen kuukauden ja on/off breikin jälkeen sanoin, että nyt ollaan sitten vaan ystäviä, loppui yhteydenpito. Eli lienee kuitenkin niin että seksi oli se joka tätä miestä vei 10kk eteenpäin. Pelimies???
- Mies606
Itsekkin kysyin että josko pitäisi olla vain ystäviä kun tilanne oli mikä oli. Kävi hänelle mutta sitten loppuun taas vihjaili että haluas ehkä jotain enemmänkin.. Vaikeet ottaa ny siitä mitää selkoa mutta olen jo luvannut itselleni että tämä oli nyt tässä, kävi mitä kävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298