Olen etsinyt piirustuksia kotiurkuihin. Ilmakäyttöisiin. Jossa olisi ehkä 3-5 äänikertaa. Jos joku osaisi antaa vinkin mistä kysellä olisin siitä kiitollinen.
Kiitos.
Kotiurut
3
623
Vastaukset 3
suoranaisia piirustuksia ei ole pahemmin olemassa mutta sillointällöin puretaan kirkkourkuja,
rakenteilla on oma kotisoitin ja soitin koostuu tällä hetkellä 8:ta eri soittimen osista ja pillejä paljon ja nitä on tullu ympäri suomea ja osa ulkomailta.
hinta saataa yllättää mutta se kuuluu asiaan.
Tila mihinkä ajattelit rakentaa olisi kiva rietää ja mitä meinasit soitella ja mahdolliset äänikerrrat- epäloogeli
Kytket vaan kompressorin putkeen ja pistät tarpeeks painetta, ni kyllä sieltä jotain ääntä lähtee. Toinen vaihtoehto on, että ostat pihan lapsille pillit ja käsket niiden soitella kuorossa. Siinä sulle urkuja.
- Vormisto
Kyllä sitä energiaa löytyy tuollasten romuläjien väsäämiseen mutta ei sitten siihen, että ottaisit itse seuraa. Tulet tänne täyttäelemään hyvää foorumia tyhjänpäiväsellä roskalla. Pistä vaikka puulatikkoon mehupillejä pystyyn ja puhallat sinne. Siinä sulle urkuja eivätkä maksa paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053050Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71953- 42827
- 69766
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43559Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit49536Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80475Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25470Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82461