Miksi miehet tuntuu olevan niin kauhean vaativia tai ainakin itse olen seurustellut vain sellaisten kanssa.
Millaista oikein haette? Siis luonteeltaan,koska ulkonäköä ovat kehuneet.
Millainen käytös ja luonne teihin oikein vetoaa?
Miehet tuntuu olevan
1
145
Vastaukset
- Mies22vkl
Kohtalainen kiinnostus urheilua kohtaan on aina olennaisen tärkeää. Samoin täytyy olla aidosti kiinnostunut oppimaan/kokeilemaan uutta. Ei tarvitse olla mikään hurjapää, vaan ihan tavallisista asioista puhu. Esimerkiksi kiinnostunut kokeilemaan avantounintia tai juosta nakuna saunasta lumihankeen yms. Itse innostun lähes kaikesta uudesta ja mielestäni on todella tylsää jos toinen ei halua kokeilla yhtään mitään uutta, vaan pysyttäytyy niissä samoissa ja vanhoissa asioissa.
Tietenkin täytyy löytyä hyvä huumorintaju, rehellisyyttä, iloisuutta ja elämänmyönteisyyttä. Työ ei missään tapauksessa saa olla elämässä ykkösasia, vaan eletään harrastuksia ja uuden kokemista varten. Kuitenkin pitää löytyä tiettyä päättäväisyyttä ja selkärankaa, vihaan luovuttajia.
Täytyy löytyä ymmärrystä muita ihmisiä kohtaan ja kykyä objektiiviseen ja loogiseen ajatteluun. Vihaan myös ihmisiä, jotka eivät osaa ajatella loogisesti ja vaihtavat mielipiteitään riippuen siitä kummalla puolella sattuvat itse olemaan.
Tällaisen ihmisen kanssa on mukava viettää aikaa eikä tekeminen lopu helposti kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070