Milloin viimeksi avasit suusi

10+12

vieraalle naiselle (tai miehelle, jos olet nainen)?

Kävin tänään pyöräilemässä vähän oudommalla seudulla, ja kyselin muutamalta eri tytöltä/naiselta vähän reittiopastusta/varmistusta sille, olenko menossa oikeaan suuntaan. Ihan positiivisestihan nuo reagoivat, tosin hetki tuntui kaikilla menevän "häh, puhuuks toi vieras mulle"-häkellyksessä. Ja aika epävarmaa oli se osaaminen neuvonnassakin, vaikka yritys oli hyvä. Täytyy jatkaa ens kerralla, toi oli oikeastaan aika hauska psykologinen koe...

12

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helmikuussa

      Varmaan viimeksi kun kävin baarissa, eli helmikussa. Tuli joku tyttö/nainen jutustelemaan.

    • Mistaaja

      Mietitäänpäs, jos lasketaan pois kaikki palvelunaiset eli kassatytöt, virkailijat sun muut, niin siitä on niin kauan, että en edes muista. Reilusti yli neljä vuotta ainenkin.
      Jos taas vastataan naisen kysymykseen niin kaksi vuotta sitten kun yksi tyttö pyysi vähän opastusta

    • 12+16?=28

      Kämppikselle tänä aamuna/päivänä kun hän heräsi ja valitteli omaa krapulaansa. Sen siitä saa kun juhlii koko yön.

      • ----

        Ovatko omat kämppiksesi sinulle vieraita ihmisiä?


      • 12+16?=28
        ---- kirjoitti:

        Ovatko omat kämppiksesi sinulle vieraita ihmisiä?

        Kyllähän tuo toinen vielä melko vieras ihminen minulle on, kun ei ole asunut kuin jotain 2 viikkoa tuossa. Toinen on sentään ollut jo viime syksystä saakka, joten vähän tutumpi ihminen on. Ei täällä solussa ei oikeasti edes tunne noita kaikkia ihmisiä, kun ei kaikki ole niin sosiaalisia että tutuiksi ehtisivät asumisaikanaan tulla. En edes aina ole tiennyt kämppiksestä muuta kuin etunimen.


    • ES

      Vappupäivänä joku erittäin juhlineen näköinen mies kysyi bussipysäkillä onko krapula. Vastasin että ei. En kai sen jälkeen ole kenellekään vieraalle miehelle suutani avannut.

      • Virtuaalikippistä

        Nyt on muuten näköjään vaihtunut Essin päiväksi, onnea!


      • Fanit toivottaa
        Virtuaalikippistä kirjoitti:

        Nyt on muuten näköjään vaihtunut Essin päiväksi, onnea!

        Hyvää nimipäivää Essi-pörömörö!


    • Varmasti vokotteli

      Niin sitä miehet kosiskelee ES:iä, ei tarvitse kuin pysäkille mennä! Naps!

    • Free Fanny

      Lasketaanko se, jos sanoo 'kiitos' söpölle nuorelle miehelle joka pitää ovea auki? En ole tänään vielä ehtinyt muille puhua.

    • Hmm, siis täysin tuntemattomalle jolle en ole koskaan ennen jutellut missään muotoa.
      Viime torstai-iltana kun 2 tuntematonta naista tuli mun asunnon taka-ovelle koputtelemaan. Olivat hieman kännissä ja halusivat tulla mun luo... en tietenkään päästänyt sisään. Vaikka kyllä mä ehkä tiedän mitä olivat vailla. Olisi ollut vain yksi niin sitten oisin saattanut päästääkin.

    • ujo tyttönen

      Hyvä aloitus, sillä kun rupesin miettimään, että milloin olen jutellut tuntemattomalel miehelle, niin iski paniikki, kun en muistanut. Sitten tuli mieleen, että olenhan minä hyvänen aika sentään käynyt tänä vuonna parilla nettitreffeillä, joten tässä pari kuukautta sitten olen varmaankin viimeksi jutellut vieraan miehen kanssa, joka ei ole autoni korjaaja tms. palvelualan työntekijä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1366
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      65
      1339
    3. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      249
      1204
    4. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      58
      1140
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1065
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      796
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      768
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      757
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      731
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      707
    Aihe