Onkos kukaan tilannut tuolta mitään? Hinta taso vaikuttaa vähän liiankin hyvältä....?
kultaoutlet.fi
8
3553
Vastaukset
- Paula65
Moi! Täysin luotettava paikka on ostaa ja homma pelaa niinkuin pitääkin !! Perjantaina tilaamani korvikset tuli jo tänään postiin ja oli tosii upeet :)!!!
- suosittelen.
Olen tilannut ja hyvin toimi. Eilen tilasin ja tänään oli tavara jo postissa. Suosittelen.
- suosittelen.....
moikka! On luotettava. Toimii just niinkuin on luvattu :) Ehdottomasti - suosittelen !
- toimii kyllä-
Tilasin kultaiset korvíkset lahjaksi ystävälleni. Tuli tosi nopeasti ja ihan kivassa lahjapakkauksessakin.
- toimii!!!
loistokauppa! Suosittelen kaikille!!! :)))
- P.VO
samat sanat! kävin timanttiset- liikkeessä kokeilemassa koon ja tuolta tilasin. :)
- Tyytyväinen :o)
Myös minä voin suositella tätä nettikauppaa kaikille. Toimitus tuli nopeasti perille ja asiakaspalvelu oli tosi ystävällinen.
- Tyytyväinen asiakas
Suosittelen lämpimästi.Palvelu oli erinomaista ja toimitukset tulivat nopeasti ja luvatussa ajassa. Täältä tilaan toistekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329