Kondomi meni rikki ja seuraavana päivänä otin jälkiehkäisypillerin. Kuinka ollakkaan olen nyt raskaana. Onko tuosta jälkiehkäisystä jotain haittaa lapselle?
Entä kun otin viikolla 4 5 6 siideriä. En ikimaailmassa olisi uskonut, että olisin raskaana.
Jäkiehkäisy ei tehonnut??
4
154
Vastaukset
- 12+2
Ota yhteyttä gynekologiin ja esitä hänelle nämä kysymyksesi. (Je-pilleristä ei ole raportoitu olevan haittaa, alko pitäisi tietysti ollaan raskausaikana kokonaan poissa kuvioista, mutta etpä ole ensim. joka ottaa, tietämättään että on raskaana.)
Jälkiehkäisylle ei luvata 100%:n ehkäisytehoa, mikään ei ole 100%:n varma, joten raskauksia sitten sattuu...
Onnea odotukseesi - Tohtori No
Otit 4 56 siideriä =60 siideriä?
Et sinä raskaana ole, vaan turvoksissa tuosta järkyttävästä siiderimäärästä! - Ei merkitystä
Jälkiehkäisystä ei ole haittaa raskaudelle. Raskaus alkoi siitä huolimatta. Sen ehkäisyteho vähenee sen mukaan, mitä kauemmin suojaamattomasta yhdynnästä on kulunut.
Moni nainen käyttää alkoholia tietämättä olevansa raskaana. Kuusi siideriä parin viikon aikana ei ole katastrofi. Jatkossa toimit viisammin. - ihmejuttu21
Harmittaa vain kun muissa raskauksissani olen ollut ilman alkoholia jo yrityksestä alkaen ja muutenkin ollut tosi tarkka mitä saa syödä jne. Jälkiehkäisyn otin 12 tunnin sisällä, joten tämä tuli täytenä yllärinä. Ja tietysti harmittaa kun otin alkoholia jne. Ja ne 6 siideriä otin kun olin viikolla 4 5 jos joku ei nyt ymmärtänyt. Tottakai tämä on iloinen yllätys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750