Miehet eivät kiinnostu ujosta tytöstä?

neitonen 91

Olen 20-v tyttö, oon aika ujo ja kun lähden baareileen kaverini kanssa, niin yleensä miehet tulevat juttelemaan hänelle, ja kohtelevat mua kuin ilmaa. Mun ystävä pukeutuu yökerhoon tyrkkyvaatteisiin, ja on luonteeltaan vähän sellainen bimbomainen :D minä pukeudun yleensä lyhyeen vartalonmyötäiseen mekkoon ja korkeisiin korkoihin, mutta en yleensä esittele vaik tissejäni koko kansalle. meikkaan luonnollisesti, ystäväni laittaa tosi paljon meikkiä :) Mua haittaa se, et miehet tulee aina jutteleen mun kaverille, ja mä jään kolmanneksi pyöräksi. Ajatteleeko miehet sit et mun kaverilt irtoo helpommin, vai pitääkö ne muuten vaa kaveriani parempana? Yleensä sit jos sil miehel joka tulee eka juttelee mun kamul, nii jos sil on joku kaveri, nii se sit tulee mulle juttelee. tai sit vaik tanssilattial jotku jätkät tulee meidän kaa tanssii, nii kiinnittää eka huomioo mun kamuun ja sit joku toinen jätkä tulee mun kaa tanssiin. tai sit ku joku komee jätkä on iskeny silmänsä mun kamuun ja tanssii senkaa, nii mä jään siihen tanssimaan itekseni ja sit siihen tulee joko yks jätkä tai monia jätkii mun ympärille katsoon ja tanssiin. Mitä voisin tehdä, että saisin itse enempi huomioo miehilt? Et ne ei kiinnittäis aina eka huomioo mun kamuun. Siis en etsi mitää yhden illan juttui, mut kuitenki ois kiva jutella vaa miesten kaa illan aikana. :)

14

1127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,

      Joissakin vaan on sitä jotakin, joissakin ei. Minä en todellakaan pukeudu "vartalonmyötäiseen mekkoon ja korkeisiin korkoihin" ja miehiä pörrää silti ympärillä ku ampiaisia, jostain syystä vaan houkuttelen niitä puoleeni vaikken todellakaan hutsuile. Olen ihmisille iloinen ja hymyilevä ja monet sanoo ihastuneensa siihen että vaikutan tosi lämpimältä (olen kyllä nättikin). Ei siihen vosun vaatteita tarvitse ku ihan käytöstavat :D

    • Ex pinp

      Et tee mitään miesten huomiolla. Sitä saat jo nyt ihan liikaa (ne tanssijat).

      Jos taas treffiseuraa haluat, niin rupeapa juttelemaan niille, jotka tulevat tanssimaan. Älä käytä sitä hyväksesi saadaksesi huomiota.

      Niin ja kannattaa varoa, sillä iloinen ja miehille jutteleva nainen saa usein tuollaisen prinsessabimbon kateelliseksi ja vihaiseksi ja mustasukkaiseksi, koska helposti siinä käy niin, että se iloinen ja jutteleva aloitteellinen nainen on paljon helpommin lähestyttävä ja suositumpi kuin se tyrkky biatchin ja äkäisen näköinen bimbo.

    • Viimeisenä jutellaan sille, jota ollaan oikeasti jahtaamassa.

    • ryh4

      Ei se mitään. Eivät naisetkaan kiinnostu ujoista miehistä saatika tule koskaan juttelemaan.

    • Aloittajalle

      Suosittelisin hakemaan seuraa joko yksin tai muussa porukassa kuin tuon kaverisi kanssa. Vaikuttaa olevan melkoisen tyrkky tyttö ja sinä toisaalta hiljaisempana ja hillitympänä niin erilainen, etteivät ne jätkät joita kaverisi vetää puoleensa kiinnostu sinusta. Jäät aika selkeesti kaverisi varjoon, yksin tai samanlaisemmassa seurassa pääsisit olemaan enemmän eduksesi.

    • mies 35vee

      Mä tykkäisin susta tuollaisena kuin olet. Olet varmasti mun unelmieni nainen.
      Harmi vaan et mulla on ikää vähän liikaa ja oon varmaan liian ruma tuollaiselle kaunottarelle. Mutta saat vielä oman kultasi.

    • karskein

      Luultavasti olet hyvinkin puoleesivetävä, siis oikeasti. Ongelma saattaa olla siinä, että liikut ns. "väärässä kombinaatiossa" sosiaalisessa ympäristössä. Kannattaisi nyt ehdottomasti vaihtaa kokoonpanoa ja uskaltautua ulos vaikka yksinkin.
      Vaikka siinä on riskinsä, niin se kyllä mielestäni lisää huomattavasti mahdollisuutta oikeanlaisten ihmisten lähestymisyrityksille. Mahdolliset "esteet" toivotulle lopputulokselle ovat tällöin poistettu ja kenttä on "vapaa" uudenlaisille kontakteille. Sinun pitää vain olla aistit hereillä ja oikealla tavalla kriittinen, mikä on varmaan selviökin.
      Vaikka mainitsitkin taas tuon yksiulotteisen saamisen motivaationa, niin kaikki miehet eivät ole liikkeellä vain sen takia. Tämäkin fakta saa vahvistusta kun ´tuo aiemmin todettu kombinaationvaihdos tapahtuu.
      Uskon, että saat toisenlaisia kokemuksia muuttamalla tähän astista totuttua tapaasi. Niin se toimii elämässä...

    • iltamo

      Ymmärrätkö oman roolisi illatsuissanne? Olet vain rekvisiittana, taustatapettina hurmaavalle ystävättärellesi. Hänkin haluaa kaiken toimivan juuri niin kuin se nyt toimii, eli että jäät tylsäksi lehdellä soittelijaksi sillä välin kun hän kerää ihailevat katseet ja miehet. Jos itsetuntosi ja huumorisi kestää nykymenon, siitä vaan. Ehdottaisin sinulle, ujolle, nettideittailua ihan kaverisi tietämättä. Oletan, että etsit kunnon seurustelusuhdetta, et mitään ihailijaa tai yhdenyönsankaria yökerhosta, kun nyt tarkemmin mietit??

    • niiinsevaaan

      Vain hieman ujo ja kohtuu meikeissä, eikä mikään tyrkky, on juuri herrasmiehen unelma

    • ...

      On se kumma jos nätti nainen ei saa miestä. Täytyy epäonnistua jossain pahemman kerran. Naiselle miehen saaminen on helppoa, sitä helpompaa mitä paremman näköinen on. Miehelle taas ei, vaikka toki ulkonäkökin auttaa tässä asiassa...

      • nätti nainen

        Pidän itteäni nättinä naisena, ja saan paljon kehuja ulkonäöstäni. Olen siro, urheilullinen, silti D-kuppi, pitkä tukka, nätit vaatteet jne. Mutta olen myös ujo, en uskalla lähestyä miehiä, enkä halua olla tyrkky. Epäilen että ujoudellani tahtomattani torjun miehet, ennenkuin he uskaltavat edes lähestyä. Kait se on, että jos vika ei ole ulkonäössä, se on päässä...


    • onko se sit fiksuu..

      vastasit itse jo kysymykseesi: olemalla tyrkky.

    • Seen that

      Kärsit kovin yleisestä nuorten naisten vaivasta, eli suhtaudut iltoihin ulkona "nainen vastaan nainen"-kilpailuina. Saat huomiota ja sun kanssa tullaan tanssimaan ja juttelemaan, mutta kun kaverisi saa näissä skaboissa vähänkin nopeammin tulosta, niin koet että olet "hävinnnyt" eivätkä nämä miehet kiinnosta sinua enää pätkän vertaa. Tosiasiassa et edes vaivaudu ottamaan selvää, olisivatko he oikeastaan kiinnostavampia kuin ne ensi-iskun suorittavat miehet.

    • Baareissa taitaa olla vähän erilaiset arvot kuin mitä etitään sitten baarin ulkopuolelta. Mua ainakin kiinnostais ujommatkin likat, mutta en oo baari-ihmisiä juurikaan joten ei tulla ainakaan siellä näkemään :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe