palstan seriffi on ihan perseestä.
Painakaa alapeukkua tälle viestille (miinusta) jos haluatte Moverin hittoon täältä sotkemasta asiallista rasismikeskustelua.
GALLUPPI
112
269
Vastaukset
- :|:
12 lukukertaa ja niistäkin vain kahden mielestä täällä on asiallinen seriffi.
Aika surkee palsta ja syykin on selvä. Seriffi terrorisoi kaiken asiallisen keskustelun.
Olisi aika saada muutosta tännekin, mutta ketä oikeastaan kiinnostaa, no ei ainakaan rasismin vastustajia. Tästä voisi päätellä, että rasismi ei ole mikään ongelma. Ongelma on ainoastaan, ettei siitä voi keskustella.Kiitokset oma-aloitteisuudestasi palstan parantamiseksi!
Ehkä olet niin uusi täällä, että et tiedä, että olen ilman muuta valmis käsittelemään, perustelemaan ja antamaan toisen päätöksen kaikista minulle toimitetuista poistettujen viestien kopioista (kun en ole sellaista sinulta vielä saanut)!
Niistä on tullut melkein kahden vuoden aikana täsmälleen yksi kappale.
Eli ole hyvä, laita vain reklamaatiokohdat Suomi24 -sähköpostiini, niin annan palautteen.
Yllättäen täällä on tietämättömiä useampiakin - miikkojen mukaan - kun, uskokaa tai älkää, en ole heiltäkään saanut ensimmäistäkään sähköpostia!
Eli nyt porukalla postaamaan reklamaatiot - ja kaikki yhdessä palstaa parantamaan!- :|:
Mover kirjoitti:
Kiitokset oma-aloitteisuudestasi palstan parantamiseksi!
Ehkä olet niin uusi täällä, että et tiedä, että olen ilman muuta valmis käsittelemään, perustelemaan ja antamaan toisen päätöksen kaikista minulle toimitetuista poistettujen viestien kopioista (kun en ole sellaista sinulta vielä saanut)!
Eli ole hyvä, laita vain reklamaatiokohdat Suomi24 -sähköpostiini, niin annan palautteen.
Yllättäen täällä on tietämättömiä useampiakin - miikkojen mukaan - kun, uskokaa tai älkää, en ole heiltäkään saanut ensimmäistäkään sähköpostia!
Eli nyt porukalla postaamaan reklamaatiot - ja kaikki yhdessä palstaa parantamaan!ei tämä miksikään parane millään sähköposteilla. Miksi se siitä tulee, luetko arvostelun täällä vai sähköpostistasi. Ylläpito taas on täysin immuuni seriffeistä tuleviin valituksiin.
Ainoa keino on saada sinut itsesi uskomaan, että olet hoidon tarpeessa. Sinusta on tullut natsipäällikkö, joka melskaa tällä palstalla pahemmin kuin typerinkään rasisti. :|: kirjoitti:
ei tämä miksikään parane millään sähköposteilla. Miksi se siitä tulee, luetko arvostelun täällä vai sähköpostistasi. Ylläpito taas on täysin immuuni seriffeistä tuleviin valituksiin.
Ainoa keino on saada sinut itsesi uskomaan, että olet hoidon tarpeessa. Sinusta on tullut natsipäällikkö, joka melskaa tällä palstalla pahemmin kuin typerinkään rasisti.Jos sinulla on se käsitys, että tälle palstalle ei julkaista materiaalia, joka on sääntöjen vastaista ja suorastaan laitonta, et joko lue viesetjä, ymmärrä mitä itse kirjoitat tai ja/tai tunne lakia.
Natsipäällikkö tuskin kehottaa toimintaansa tyytymätöntä laittamaan reklamaatiota, jonka perusteella otetaan toiminta uudelleen tarkasteluun? Tämän teen siis vielä täysin sheriffin "toimenkuvaan" kuulumattomana "palveluna", jotta tällä tällä tärkeitä asioita käsittelevällä palstalla kokisivat kaikki olevan reilu ja yhdenvertainen meininki.
Tämä on keskustelupalsta, :I:. En löydä järkevää syytä sille, että puutut persoonaani - ja samaan aikaan jätät itse, tarkoituksella väliin sen kuulemisen viestiesi moderoinnin suhteen, joka on tarjottu.
Tiedät, :I:, että vastaan jokaikiseen asialliseen kommenttiin ja perustelen kantani. Mikä niistä on sellainen, mikä saa sinut tietämään, että tulen perseestä?
Ennen kuin on tarpeellista määrittää tarvettani hoitoon, lienee sinun syytä vastata em. kysymyksiin.Mover kirjoitti:
Kiitokset oma-aloitteisuudestasi palstan parantamiseksi!
Eli nyt porukalla postaamaan reklamaatiot - ja kaikki yhdessä palstaa parantamaan!Mover22.5.2011 23:17
”uskokaa tai älkää, en ole heiltäkään saanut ensimmäistäkään sähköpostia!”
ja nyt puhut p*skaa
minä olen lähettänyt sinulle vaikka mitä, mutta
a) en saa vastausta mihinkään
b) saan katsella kahvinkupin kuvaa loppupäivän jos sinun postiisi koskee.
c) olen syrjitty omassa maassani.fenno.maani kirjoitti:
Mover22.5.2011 23:17
”uskokaa tai älkää, en ole heiltäkään saanut ensimmäistäkään sähköpostia!”
ja nyt puhut p*skaa
minä olen lähettänyt sinulle vaikka mitä, mutta
a) en saa vastausta mihinkään
b) saan katsella kahvinkupin kuvaa loppupäivän jos sinun postiisi koskee.
c) olen syrjitty omassa maassani.Minnekä olet lähettänyt?
Et ainakaan [email protected] -osoitteeseen.- :|:
Mover kirjoitti:
Minnekä olet lähettänyt?
Et ainakaan [email protected] -osoitteeseen.jos kirjoitan sinulle kirjeen, niin vastaatko täällä vai henk koht?
Mover kirjoitti:
Minnekä olet lähettänyt?
Et ainakaan [email protected] -osoitteeseen.oletko nainen vai mies? Veikkaan nainen.
vai http://fi.wikipedia.org/wiki/Hermafrodiitti :|: kirjoitti:
jos kirjoitan sinulle kirjeen, niin vastaatko täällä vai henk koht?
Ei nyt tarvitse kirjettä kirjoittaa - mutta sähköpostissa kommunikaatio on tietty privaa.
Mover kirjoitti:
Ei nyt tarvitse kirjettä kirjoittaa - mutta sähköpostissa kommunikaatio on tietty privaa.
onko niin privaa, että et sitten lorota sitä tänne?
:|: kirjoitti:
oletko nainen vai mies? Veikkaan nainen.
vai http://fi.wikipedia.org/wiki/HermafrodiittiMelkeen oikein.
Yritin kyllä salata sukupuoleni - mutta Suomi24 vetäisi tuossa jossain vaiheessa multa housut alas.
Mutta mitä hemmettiä tämä liittyy aloituksen aiheeseen?:|: kirjoitti:
Kuulepa nyt.
Olet kertonut mistä olen tullut.
Ja ilmeisesti olet tullut siihen tulokseen minun tiliini lukemistasi typeryyksistä.
Toisaalta - kun olen sinulta niiden tunnistamista pyytänyt - niin et niitä lähetä - ensimmäistäkään.
Minä en luottaisi ihmiseen, jonka olen todennut olevan perseestä - tietysti sillä varauksella että en koskaan ole yhdenkään ihmisen kokenut, saati sanonut sieltä olevan.
Tämän kaiken lisäksi kysyt tältä arviosi kohteelta, minulta, miten itse toimisit...
Kehottaisin sinua hankkimaan punaisen langan tekemisiisi - ja tekemään sitten ratkaisusi - ihan itse.- :|:
Mover kirjoitti:
Kuulepa nyt.
Olet kertonut mistä olen tullut.
Ja ilmeisesti olet tullut siihen tulokseen minun tiliini lukemistasi typeryyksistä.
Toisaalta - kun olen sinulta niiden tunnistamista pyytänyt - niin et niitä lähetä - ensimmäistäkään.
Minä en luottaisi ihmiseen, jonka olen todennut olevan perseestä - tietysti sillä varauksella että en koskaan ole yhdenkään ihmisen kokenut, saati sanonut sieltä olevan.
Tämän kaiken lisäksi kysyt tältä arviosi kohteelta, minulta, miten itse toimisit...
Kehottaisin sinua hankkimaan punaisen langan tekemisiisi - ja tekemään sitten ratkaisusi - ihan itse.ei niin mitään tolkkua saa tuosta viestistäsi.
Pyöreesti sanottuna kysymys kuului, että voiko sinuun luottaa. Tuosta nyt voisi päätellä vaikka niin, että totta kai voi mutta omalla vastuulla. Jossain toisaalla taas vakuutat olevasi rehellinen ja luotettava.
Minun tekemisissä on aivan selkeä linja. Sinusta ei löydy edes selkärankaa sanoa suoraan voiko sinuun luottaa vai ei:
"Minä en luottaisi ihmiseen, jonka olen todennut olevan perseestä -..." - :|:
Mover kirjoitti:
Melkeen oikein.
Yritin kyllä salata sukupuoleni - mutta Suomi24 vetäisi tuossa jossain vaiheessa multa housut alas.
Mutta mitä hemmettiä tämä liittyy aloituksen aiheeseen?kyyylä se nyt aika läheltä liippaa. Aloituksen aihehan oli, että sinä olet perseestä.
Mover kirjoitti:
Minnekä olet lähettänyt?
Et ainakaan [email protected] -osoitteeseen.juu-u sinnekin kaksi kertaa, tulee kahvikuppia ja erroria ja koneeni menee ihan sekaisin, enkä pääse enää minnekään.
Josko sinulla on joku hylkää tämä tai tapa tämän kone jos kehtaakin lähettää minulle postia.
Oletko katsellut asetuksiasi viimeiseen pariin vuoteen jos et ole saanut postia keneltäkään.
Lähetin muuten tuonne [email protected] n 2v sitten että tulen ikkunasta kun en ovesta pääse, kun et vastannut kyselyyni mitä on rasismi ja kun et vastannut silloinkaan niin päätin etten osallistu rasismi-keskusteluun, kun en tiedä.
No näiden juttujen takia en enää lähetä sinulle postia suomi24.fi.
Et kyllä ole vastannut proffan viesteihinkään, näemmä, mutta sinnekin lähetin:
28 Mover 12.5.2011klo 19:55 Täällä on kaksi, mutta ei puhuta noista julkisesti!
alat oppia Mover 11.5.2011 klo 12:32 Täällä vähän kehun sinua. Ei puhuta näistä julkisesti.
Vai jääkö nuo vain minun postiini, okei en tiedä, mutta sinäkin olet lähettänyt minulle jotain ja vastannutkin olen jne.
Olen ehkä vähän huono näissä-proffan jutuissa.
Se vieraskirja on muuten poistettu =? sielläkin oli juttuja.
Testing testing Mover 24.05.2011 - 13:24
Testaan nyt sitten tuleeko tämä
En tiedä enkö sitten osaa, mutta tuossa kuvasi yläpuolella lukee lähetä viesti Mover
??????????????????????????
T. fennis
Ja tulos ruutuun tuli teksti :
Viesti lähetetty käyttäjälle Mover.
Suomi24 / Mover
Mover
Tämän enempää en jaksa pelleillä, luulen että olet vain estänyt minut.
Ihan sama en kai menetä mitään.- :|:
Mover kirjoitti:
Melkeen oikein.
Mutta mitä hemmettiä tämä liittyy aloituksen aiheeseen?tuosta tuli vielä mieleen lisäkysymys, kun sanot että olet melkein nainen. Tarkoittaako se sitä että olet transu, vai oletko vaihtamassa sukupuolta ja prosessi on vielä kesken. Miksiköhän muuten sanotaan naista, joka yrittää näyttää mieheltä, vaikka ei siis ole lepakko? Tarkastaako suomi24 seriffeiltä sukupuolen vetämällä housut kinttuun? Sanoisin että on törkeys huipussaan. Ei minulla mitään transuja vastaan ole, mutta on se härskin näköistä, kun joku painijan näköinen ukko kuleksii kaupungilla minihameessa, korkokengissä ja naama meikattuna...
Mitä salaisuuksia sinulla on Moverin kaa?
Tottakai Mover lorottaa sen tänne, tämä on julkinen palsta täällä pitää kirjoittaa julkisesti.
Me olemme yksi perhe minäkin tahdon tietää mitä te juttelette.
Vaadin ehdottomasti kaikki ystävieni kirjoitukset julkisesti näkyville.
Ja Hesarin etusivulle myös.
Ja varsinkin jos te juttelette minusta tahdon sen tietää [email protected],
at fennis murizee ja kiittäa ;)- :|:
Mover kirjoitti:
Jos sinulla on se käsitys, että tälle palstalle ei julkaista materiaalia, joka on sääntöjen vastaista ja suorastaan laitonta, et joko lue viesetjä, ymmärrä mitä itse kirjoitat tai ja/tai tunne lakia.
Natsipäällikkö tuskin kehottaa toimintaansa tyytymätöntä laittamaan reklamaatiota, jonka perusteella otetaan toiminta uudelleen tarkasteluun? Tämän teen siis vielä täysin sheriffin "toimenkuvaan" kuulumattomana "palveluna", jotta tällä tällä tärkeitä asioita käsittelevällä palstalla kokisivat kaikki olevan reilu ja yhdenvertainen meininki.
Tämä on keskustelupalsta, :I:. En löydä järkevää syytä sille, että puutut persoonaani - ja samaan aikaan jätät itse, tarkoituksella väliin sen kuulemisen viestiesi moderoinnin suhteen, joka on tarjottu.
Tiedät, :I:, että vastaan jokaikiseen asialliseen kommenttiin ja perustelen kantani. Mikä niistä on sellainen, mikä saa sinut tietämään, että tulen perseestä?
Ennen kuin on tarpeellista määrittää tarvettani hoitoon, lienee sinun syytä vastata em. kysymyksiin.olen nyt vuorokauden yrittänyt saada selvää, mitä tuossa postauksessasi lukee, mutta tuloksetta. Vastaan nyt kuitenkin tähän perse-kysymykseen: Eihän perseestä voi kukaan oikeasti tulla, se on siis kuvakieltä, mitä lähes kaikki taiteellinen kaunokirjallisuus on. Mitä se sitten tarkoittaa? Noh, perseessähän on keskellä se persereikä, mistä tulee paskaa eli sontaa. Paska taas haiseeeee, hyi hitto. Toisaalta paska on ihan oiva lannoite pellolle ja puutarhaan. Kärpäsetkin tykkää paskasta. Eli onhan se nyt vähän moukkamaista loukkaantua tuollaisesta.
fenno.maani kirjoitti:
Mitä salaisuuksia sinulla on Moverin kaa?
Tottakai Mover lorottaa sen tänne, tämä on julkinen palsta täällä pitää kirjoittaa julkisesti.
Me olemme yksi perhe minäkin tahdon tietää mitä te juttelette.
Vaadin ehdottomasti kaikki ystävieni kirjoitukset julkisesti näkyville.
Ja Hesarin etusivulle myös.
Ja varsinkin jos te juttelette minusta tahdon sen tietää [email protected],
at fennis murizee ja kiittäa ;)ei ole vielä mitään salaisuuksia, kun ei ole vielä edes selvyyttä voiko sille laittaa sähköpostia, kun se ei osaa niitä lukea. Sitten jos se oppii käyttämään sähköpostia, niin ei ole varmuutta vastaako se ja jos vastaa, niin eihän sen kirjoituksista ota erkkikään selvää mitä se sanoo,,,, mutta tunnustellaan nyt vielä.
ei ole vielä mitään salaisuuksia, kun ei ole vielä edes selvyyttä voiko sille laittaa sähköpostia, kun se ei osaa niitä lukea. Sitten jos se oppii käyttämään sähköpostia, niin ei ole varmuutta vastaako se ja jos vastaa, niin eihän sen kirjoituksista ota erkkikään selvää mitä se sanoo,,,, mutta tunnustellaan nyt vielä.
No älä laita mitään arkaa.
Äläkä laita oikeaa nimeäsi.
Minäkin olen vaan fennis.
No kyllä siihen Moveriin voi luottaa. Sehän sanoi että privaatti-osoite
Ja täälläkin lukee : Yksityisvastaanotto: mover@suomi24
Mulla ainakin kone on seonnut joka kerta kun sinne olen lähettänyt postia.
Eikä tule vastausta, mutta minä olenkin rasisti, hänellä on varmaan rasisti-suodatin päällä.
Mutta mitäs niin salaista sinulla olisi ette sitä minulle tahtoisi näyttää?- :|:
fenno.maani kirjoitti:
No älä laita mitään arkaa.
Äläkä laita oikeaa nimeäsi.
Minäkin olen vaan fennis.
No kyllä siihen Moveriin voi luottaa. Sehän sanoi että privaatti-osoite
Ja täälläkin lukee : Yksityisvastaanotto: mover@suomi24
Mulla ainakin kone on seonnut joka kerta kun sinne olen lähettänyt postia.
Eikä tule vastausta, mutta minä olenkin rasisti, hänellä on varmaan rasisti-suodatin päällä.
Mutta mitäs niin salaista sinulla olisi ette sitä minulle tahtoisi näyttää?näillä tiedoin siihen ei ainakaan pysty luottamaan. Niinhän se itse sanoi tuossa aikaisemmin.
Eikä minulla ole mitään salattua sähköpostia. Jos pistän sille viestin, niin en ole enää mikään nimimerkin takana piilotteleva huutelija, vaan oma itseni. Ongelmallisen tilanteesta tekee sekin, että tää Moverihan voi olla ylläpidon suojeluksessa ja sen sähköposti voikin olla salattu ja varmasti onkin, koska on suomi24 posti. Pelin säännöt pitää olla selvät molemmille osapuolille, jos todellakin johonkin privaattirupatteluun oikein kehoitetaan, kuten Mover tekee tällä palstalla. Haisee aivan selvästi silmään kusemiselta ja tekisi mieli uskoa nämä sinun kanannussimisvideojuttusikin ja koneen sekoamiset.
Salaliittoteoreetikkona vetäisin tästä äkkiä sellaisen johtopäätöksen, että Moverin sähköpostilla on tarkoitus vain kerätä kirjoittajien oikeita henkilötietoja, eikä Mover todellakaan vastaa niistä mihinkään, koska omien sanojensa mukaan ei ole niitä posteja edes saanut. Meneekö tiedot sitten johonkin salaisen poliisin rasisti-rekisteriin, niin se on vain arvailua, mutta näinhän tämä on nähtävä näillä tiedoilla mitä tässä nyt on parin viikon aikana paljastunut, lähinnä hiillostamalla tuota seriffiä. - :|:
näillä tiedoin siihen ei ainakaan pysty luottamaan. Niinhän se itse sanoi tuossa aikaisemmin.
Eikä minulla ole mitään salattua sähköpostia. Jos pistän sille viestin, niin en ole enää mikään nimimerkin takana piilotteleva huutelija, vaan oma itseni. Ongelmallisen tilanteesta tekee sekin, että tää Moverihan voi olla ylläpidon suojeluksessa ja sen sähköposti voikin olla salattu ja varmasti onkin, koska on suomi24 posti. Pelin säännöt pitää olla selvät molemmille osapuolille, jos todellakin johonkin privaattirupatteluun oikein kehoitetaan, kuten Mover tekee tällä palstalla. Haisee aivan selvästi silmään kusemiselta ja tekisi mieli uskoa nämä sinun kanannussimisvideojuttusikin ja koneen sekoamiset.
Salaliittoteoreetikkona vetäisin tästä äkkiä sellaisen johtopäätöksen, että Moverin sähköpostilla on tarkoitus vain kerätä kirjoittajien oikeita henkilötietoja, eikä Mover todellakaan vastaa niistä mihinkään, koska omien sanojensa mukaan ei ole niitä posteja edes saanut. Meneekö tiedot sitten johonkin salaisen poliisin rasisti-rekisteriin, niin se on vain arvailua, mutta näinhän tämä on nähtävä näillä tiedoilla mitä tässä nyt on parin viikon aikana paljastunut, lähinnä hiillostamalla tuota seriffiä.kuten on kehoitettu, niin tuo posti on tallennettu ja sekkari mittaa aikaa milloin se sensuroidaan.
Kopio lähtee sitten salatusta osoitteesta Moverille ja katsotaan mitä se vastaa. Aikanaan selviää, mikä roistolauma täällä tämän 'palvelun' alla lymyää.
:- / :|: kirjoitti:
olen nyt vuorokauden yrittänyt saada selvää, mitä tuossa postauksessasi lukee, mutta tuloksetta. Vastaan nyt kuitenkin tähän perse-kysymykseen: Eihän perseestä voi kukaan oikeasti tulla, se on siis kuvakieltä, mitä lähes kaikki taiteellinen kaunokirjallisuus on. Mitä se sitten tarkoittaa? Noh, perseessähän on keskellä se persereikä, mistä tulee paskaa eli sontaa. Paska taas haiseeeee, hyi hitto. Toisaalta paska on ihan oiva lannoite pellolle ja puutarhaan. Kärpäsetkin tykkää paskasta. Eli onhan se nyt vähän moukkamaista loukkaantua tuollaisesta.
Ehkä se, ettet ymmärrä kommenttiani, toimii jonkinlaisena selityksenä.
Kuin myös se, ettet vastannut siihen, mihin sanoit vastaavasi.:|: kirjoitti:
ei niin mitään tolkkua saa tuosta viestistäsi.
Pyöreesti sanottuna kysymys kuului, että voiko sinuun luottaa. Tuosta nyt voisi päätellä vaikka niin, että totta kai voi mutta omalla vastuulla. Jossain toisaalla taas vakuutat olevasi rehellinen ja luotettava.
Minun tekemisissä on aivan selkeä linja. Sinusta ei löydy edes selkärankaa sanoa suoraan voiko sinuun luottaa vai ei:
"Minä en luottaisi ihmiseen, jonka olen todennut olevan perseestä -..."Pyöreästi sanottuna - sinun linjasi selkeys on siinä, että arvostelet perusteitta niitä, jotka perustein arvostelevat sinun tekstiäsi.
Ja käytät kieltä, joka ei kuulu yhteiskunnalliseen keskusteluun - eikä oikein minnekään muuallekaan.:|: kirjoitti:
näillä tiedoin siihen ei ainakaan pysty luottamaan. Niinhän se itse sanoi tuossa aikaisemmin.
Salaliittoteoreetikkona vetäisin tästä äkkiä sellaisen johtopäätöksen, että Moverin sähköpostilla on tarkoitus vain kerätä kirjoittajien oikeita henkilötietoja, eikä Mover todellakaan vastaa niistä mihinkään, koska omien sanojensa mukaan ei ole niitä posteja edes saanut. Meneekö tiedot sitten johonkin salaisen poliisin rasisti-rekisteriin, niin se on vain arvailua, mutta näinhän tämä on nähtävä näillä tiedoilla mitä tässä nyt on parin viikon aikana paljastunut, lähinnä hiillostamalla tuota seriffiä.Hei ootsä T.T?
Minä etsin sitä tosissani ja onko tuo sama syy miksei hän kirjoita minullekaan.
Menen ja tiedä.
Oletteko te hulluja eihän tänne oikeita tietoja saa antaa?
Älä sitten mene Moverin postiin jos sinulla on virallinen duuni-s-posti.
Mikset luo gmail.com hotmail.com ym pelle s-posteja?
Niinhän kaikki tekee, vai???
Olenko minä jotain ymmärtänyt väärin?
Ymmärsin ettei tänne saa laittaa oikeita tietoja IKINÄ!!
Mutta uskon että vakavassa rikollistapauksessa poliisi jäljittää koneen.
Enkä minä ole sanonut mitään rikollista koska poliisi ei ole tullut kylään.
Vaikka sheriffit poistaa mielipiteitäni.
Lue äkkiä :
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9885399/#comment-49573314
Se meinaan lähtee sieltä kohta. :)
Noi ei yhtään kestä totuutta, sääli.
Ensin pitää paikallistaa ongelma ennekö sitä voi korjata. Eikö?
Hei huomiseen, mutta tee se pellesähköposti nyt heti!
Äläkä kerro oikeaa nimeäsi kenellekään paitsi poliisille.
ugh ja ollaan ihan shhhhhfenno.maani kirjoitti:
juu-u sinnekin kaksi kertaa, tulee kahvikuppia ja erroria ja koneeni menee ihan sekaisin, enkä pääse enää minnekään.
Josko sinulla on joku hylkää tämä tai tapa tämän kone jos kehtaakin lähettää minulle postia.
Oletko katsellut asetuksiasi viimeiseen pariin vuoteen jos et ole saanut postia keneltäkään.
Lähetin muuten tuonne [email protected] n 2v sitten että tulen ikkunasta kun en ovesta pääse, kun et vastannut kyselyyni mitä on rasismi ja kun et vastannut silloinkaan niin päätin etten osallistu rasismi-keskusteluun, kun en tiedä.
No näiden juttujen takia en enää lähetä sinulle postia suomi24.fi.
Et kyllä ole vastannut proffan viesteihinkään, näemmä, mutta sinnekin lähetin:
28 Mover 12.5.2011klo 19:55 Täällä on kaksi, mutta ei puhuta noista julkisesti!
alat oppia Mover 11.5.2011 klo 12:32 Täällä vähän kehun sinua. Ei puhuta näistä julkisesti.
Vai jääkö nuo vain minun postiini, okei en tiedä, mutta sinäkin olet lähettänyt minulle jotain ja vastannutkin olen jne.
Olen ehkä vähän huono näissä-proffan jutuissa.
Se vieraskirja on muuten poistettu =? sielläkin oli juttuja.
Testing testing Mover 24.05.2011 - 13:24
Testaan nyt sitten tuleeko tämä
En tiedä enkö sitten osaa, mutta tuossa kuvasi yläpuolella lukee lähetä viesti Mover
??????????????????????????
T. fennis
Ja tulos ruutuun tuli teksti :
Viesti lähetetty käyttäjälle Mover.
Suomi24 / Mover
Mover
Tämän enempää en jaksa pelleillä, luulen että olet vain estänyt minut.
Ihan sama en kai menetä mitään.Minulla ei, misään vaiheessa, ole ollut postissani minkäänlaisia estoja, kenenkään suhteen.
Sen kanssa ei siis vaatimaton postimäärä ole tekemisissä - joten saavat vaan nämä muuten äänekkäät purnaajat mennä itseensä.
Tuo sinun viimeinen "Testing..." on tullut sinne.
Että siitä vaan. Vastaan jokaiseen asialliseen reklamaatioon.- :|:
Mover kirjoitti:
Minulla ei, misään vaiheessa, ole ollut postissani minkäänlaisia estoja, kenenkään suhteen.
Sen kanssa ei siis vaatimaton postimäärä ole tekemisissä - joten saavat vaan nämä muuten äänekkäät purnaajat mennä itseensä.
Tuo sinun viimeinen "Testing..." on tullut sinne.
Että siitä vaan. Vastaan jokaiseen asialliseen reklamaatioon.vieläkin pelle vaan härskisti mainostaa sähköpostiaan, vaikka sen on jo todettu keräävän ns rasisti-rekisteriä.
Miten sinä voisitkaan nähdä onko postisi salattu. Sinähän olet vain pelkkä pelinappula, jonka typeryyttä käytetään hyväksi. Minä toivon että näin on. Voithan sinä silti kuitenkin kuulua tähän rikollisjengiin, olet vain helvetin hyvä näyttelemään täydellistä idioottia.
Tunnetko sinä henkilökohtaisesti naamakkain ketään näistä, joille teet ilmaista työtä vuorokaudet ympäriinsä? :|: kirjoitti:
vieläkin pelle vaan härskisti mainostaa sähköpostiaan, vaikka sen on jo todettu keräävän ns rasisti-rekisteriä.
Miten sinä voisitkaan nähdä onko postisi salattu. Sinähän olet vain pelkkä pelinappula, jonka typeryyttä käytetään hyväksi. Minä toivon että näin on. Voithan sinä silti kuitenkin kuulua tähän rikollisjengiin, olet vain helvetin hyvä näyttelemään täydellistä idioottia.
Tunnetko sinä henkilökohtaisesti naamakkain ketään näistä, joille teet ilmaista työtä vuorokaudet ympäriinsä?Etkä sinä malta ollenkaan miettiä mitä sanot...?
Kukaan ei meidän rivikirjoittajien asetuksin kerää yhtikäs mitään - ja poliisi pystyy kyllä jäljittämään yksittäisen koneen ilman mitään postejakaan, jos se tosissaan haluaa.
Sen verran voin sanoa, että kukaan ei minulle ylläpidosta ole ehdottanut näitä reklamaatiomahdollisuus vaihtoehtja, mitä tarjoan.
Minulla ei kuitenkaan ole sheriffinä upa puhua mitään ylläpidon kanssani käymistä keskustelusta, joten se siitä.- suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
Jos sinulla on se käsitys, että tälle palstalle ei julkaista materiaalia, joka on sääntöjen vastaista ja suorastaan laitonta, et joko lue viesetjä, ymmärrä mitä itse kirjoitat tai ja/tai tunne lakia.
Ennen kuin on tarpeellista määrittää tarvettani hoitoon, lienee sinun syytä vastata em. kysymyksiin.mitä laitonta on intian rasismin -kastilaitoksen- suojelusta .
tai lähi-idän aparheidin mainitsemisesta tällä palstalla ?
et ole vastannut asiallisiin tiedusteluihin vaikka keskustelupalstalla ollaan . - :|:
Mover kirjoitti:
Etkä sinä malta ollenkaan miettiä mitä sanot...?
Kukaan ei meidän rivikirjoittajien asetuksin kerää yhtikäs mitään - ja poliisi pystyy kyllä jäljittämään yksittäisen koneen ilman mitään postejakaan, jos se tosissaan haluaa.
Sen verran voin sanoa, että kukaan ei minulle ylläpidosta ole ehdottanut näitä reklamaatiomahdollisuus vaihtoehtja, mitä tarjoan.
Minulla ei kuitenkaan ole sheriffinä upa puhua mitään ylläpidon kanssani käymistä keskustelusta, joten se siitä.niin, eihän tämä tällainen 'anonyymi' kirjoittelu olisi edes mahdollista, jos jokaista viestiä ei pystyttäisi jäljittämään tiettyyn tietokoneeseen. Siihen koko show perustuu. Mutta ovatko tällaisen paskasuolen tekstit sitten mitään poliisiasioita? Ei todellakaan, jos ei ole ihan selvä viha-uhkaus jotain tunnettua henkilöä kohtaan.
Sähköpostin kautta taas on mahdollista kerätä kätevästi rekisteri ns rasisteista. Siinä tulee viestin mukana IP-osoite ja jopa oikea nimi aivan automaattisesti. Mitään ei tarvitse edes tarkistaa, koska eihän sinulle kukaan muu laita postia kuin rasisti jonka olet saanut ärsyyntymään. Oikeastaan muuta ei tarvita kuin rasistin IP. Sillä poliisi saa selville kaikki mahdolliset tiedot ko henkilöstä. Täältä keskustelupalstoiltahan sellaista ei voi kerätä, koska tänne kirjoittelee ihan kuka tahansa mitä tahansa.
Nerokasta, eikö totta. :|: kirjoitti:
niin, eihän tämä tällainen 'anonyymi' kirjoittelu olisi edes mahdollista, jos jokaista viestiä ei pystyttäisi jäljittämään tiettyyn tietokoneeseen. Siihen koko show perustuu. Mutta ovatko tällaisen paskasuolen tekstit sitten mitään poliisiasioita? Ei todellakaan, jos ei ole ihan selvä viha-uhkaus jotain tunnettua henkilöä kohtaan.
Sähköpostin kautta taas on mahdollista kerätä kätevästi rekisteri ns rasisteista. Siinä tulee viestin mukana IP-osoite ja jopa oikea nimi aivan automaattisesti. Mitään ei tarvitse edes tarkistaa, koska eihän sinulle kukaan muu laita postia kuin rasisti jonka olet saanut ärsyyntymään. Oikeastaan muuta ei tarvita kuin rasistin IP. Sillä poliisi saa selville kaikki mahdolliset tiedot ko henkilöstä. Täältä keskustelupalstoiltahan sellaista ei voi kerätä, koska tänne kirjoittelee ihan kuka tahansa mitä tahansa.
Nerokasta, eikö totta.Jo se, että sähköpostiin todennäköisesti kirjoittavat ne, jotka ovat kirjoittajia siitä vastuullisimmasta kertoo siitä, että jos joku viranomainen näitä nettikirjoittelijoita haluaa jäljittää, niin se varmaan valitsee ensin kohderyhmän ja sitten konstit.
Mover kirjoitti:
Jo se, että sähköpostiin todennäköisesti kirjoittavat ne, jotka ovat kirjoittajia siitä vastuullisimmasta kertoo siitä, että jos joku viranomainen näitä nettikirjoittelijoita haluaa jäljittää, niin se varmaan valitsee ensin kohderyhmän ja sitten konstit.
ei kukaan halua ketään jäljittää. Siitä juuri on kyse, etkö tajua. Automaattinen rekisteri on kyttien työkalu. Vai luuletko että niillä on tietokone vain pasianssin peluuta varten. Voihan ylläpito kerätä tietoja vain sen takia, koska se on niin helppoa. Niinhän Googlekin tekee.
Ja mitä hittoa tuokin viestisi oikein tarkoittaa ja paljonko Suomi24 maksaa sinulle palkkaa? :|: kirjoitti:
ei kukaan halua ketään jäljittää. Siitä juuri on kyse, etkö tajua. Automaattinen rekisteri on kyttien työkalu. Vai luuletko että niillä on tietokone vain pasianssin peluuta varten. Voihan ylläpito kerätä tietoja vain sen takia, koska se on niin helppoa. Niinhän Googlekin tekee.
Ja mitä hittoa tuokin viestisi oikein tarkoittaa ja paljonko Suomi24 maksaa sinulle palkkaa?No - ehkä se on hiukka epäselvä. Siis ajattelen, että poliisit haluaa napata ekana ne, jotka ei hirveestä reklamaatioita kysele - vaan yksipuolisesti levittävät sitä mainitsemaasi sontaa.
Ja etkö sinä tajua, että kaiken, ehkä hyödyllisenkin työn - kanssa ei aina tarvi liikuttaa rahaa?Mover kirjoitti:
No - ehkä se on hiukka epäselvä. Siis ajattelen, että poliisit haluaa napata ekana ne, jotka ei hirveestä reklamaatioita kysele - vaan yksipuolisesti levittävät sitä mainitsemaasi sontaa.
Ja etkö sinä tajua, että kaiken, ehkä hyödyllisenkin työn - kanssa ei aina tarvi liikuttaa rahaa?mutta mover hyvä, jos et saa palkkaa, jota itsekin arvelin, niin oletko sitten oikeasti HULLU?
Suomi24. saa rahaa mainostajilta sitä enemmän mitä enemmän sinä saat tänne aktiivikäyttäjiä, eli klikkauksia, eli oletko hullu kun teet ilmaista työtä?
Oikeesti. En usko sinua niin hulluksi, ellet ole oikeustieteiden opiskelija ja saat täältä jotain harjoitusta. Arvasinko oikein ?
No et vastaa henk.kohtaisuuksiin ymmärrän, mutta tämä oli toinen arvaukseni, Se eka oli se että olet siellä töissä.
Minulle Mover kyllä kelpaa palkatta tai palkalla, kunhan se pysyisi yhtenä persoonana ;)fenno.maani kirjoitti:
mutta mover hyvä, jos et saa palkkaa, jota itsekin arvelin, niin oletko sitten oikeasti HULLU?
Suomi24. saa rahaa mainostajilta sitä enemmän mitä enemmän sinä saat tänne aktiivikäyttäjiä, eli klikkauksia, eli oletko hullu kun teet ilmaista työtä?
Oikeesti. En usko sinua niin hulluksi, ellet ole oikeustieteiden opiskelija ja saat täältä jotain harjoitusta. Arvasinko oikein ?
No et vastaa henk.kohtaisuuksiin ymmärrän, mutta tämä oli toinen arvaukseni, Se eka oli se että olet siellä töissä.
Minulle Mover kyllä kelpaa palkatta tai palkalla, kunhan se pysyisi yhtenä persoonana ;)Olen itse miettinyt aika usein, mikä minua pitää tällä palstalla, johon moni "ei edes tikulla koskisi".
Tosiasia on, etten ole täällä päivästä toiseen vain "tekemässä pyyteetöntä ihmisoikeustyötä".
Saan tästä ihan henkilökohtaista tyydytystä.
Yksi lähtökohta tasapainoiltaessa näin vakavien asioiden kanssa, taitaa olla se, että hyväksyy ihmisen - ei uskoen hänen olevan lopulta hyvä, vaan tietäen ja tuntien hänen arvaamattomuutensa - silti hyväksyen hänet tekemään rinnalleen yhteistä maailmaa.
Tavallaan, aika jännää!Mover kirjoitti:
Olen itse miettinyt aika usein, mikä minua pitää tällä palstalla, johon moni "ei edes tikulla koskisi".
Tosiasia on, etten ole täällä päivästä toiseen vain "tekemässä pyyteetöntä ihmisoikeustyötä".
Saan tästä ihan henkilökohtaista tyydytystä.
Yksi lähtökohta tasapainoiltaessa näin vakavien asioiden kanssa, taitaa olla se, että hyväksyy ihmisen - ei uskoen hänen olevan lopulta hyvä, vaan tietäen ja tuntien hänen arvaamattomuutensa - silti hyväksyen hänet tekemään rinnalleen yhteistä maailmaa.
Tavallaan, aika jännää!Tavallaan aika jännää minunkin mielestäni.
Ja aika suht uutena, juuri ja juuri oppineena omituiset tapasi, pidän mielumminn sinut kuin jonkun uuden, jonka arvaamattomuus on taas jotain uutta.
Kyllä minä sinua vielä opetan, vaikka paljon sinäkin olet jo oppinut, huomaatko itse?
natsiseriffin touhuilut ovat menneet liian pitkälle.
Tällaista ei voi suvaita oikeusvaltiossa ja yleisellä keskustelupalstalla.
On aika ryhtyä toimiin palstan saattamiseksi asialliseksi.Usko tai älä, :I:, mutta moni on ollut asiasta täsmälleen samaa mieltä: Touhuiluni ovat menneet liian pitkälle.
Erittäin hassua mielestäni kuitenkin on, että syyt vain ovat löytyneet toisilleen päinvastaisista laidoista - ja että konkretisointia varsinaisiin krijoituksiini, niin kuin sanottu, ei ole oikein näkynyt.
Mutta olivat ne mitä hyvänsä - olen valmis vastaamaan toiminnastani - niin kirjoittelun kuin moderoinnin suhteen.- Kokemus-K
"Tällaista ei voi suvaita oikeusvaltiossa ja yleisellä keskustelupalstalla."
Olet oikeassa. Täällä on edelleen jatkuvasti näkyvillä avoimen rasistisia ja väkivaltaan kannustavia viestejä.
OIkeusvaltion periaatteiden mukaista ei ole saada sanoa mitä tahansa vaan puheistaan ja kirjoituksistaan voi joutua myös vastuuseen.
Mutta muuten en tiedä miten tätä palstaa on ymahdollista pitää siistinä jos jotain keskustelua halutaan yleensä käydä. Joten en kyllä kadehdi sheriffin osaa jossa pitää tasapainoilla jatkuvasti. - :|:
Mover kirjoitti:
Usko tai älä, :I:, mutta moni on ollut asiasta täsmälleen samaa mieltä: Touhuiluni ovat menneet liian pitkälle.
Erittäin hassua mielestäni kuitenkin on, että syyt vain ovat löytyneet toisilleen päinvastaisista laidoista - ja että konkretisointia varsinaisiin krijoituksiini, niin kuin sanottu, ei ole oikein näkynyt.
Mutta olivat ne mitä hyvänsä - olen valmis vastaamaan toiminnastani - niin kirjoittelun kuin moderoinnin suhteen.tätä palstaa lukee ja kirjoittaa vain reilu 10 ihmistä. Kaikki ovat sitä mieltä, että sinua täällä ei tarvita. Rasismista pitää saada keskustella - jokaisen ja vapaasti. Ei ole sinun asiasi sensuroida tai sanoa mitä mieltä on oltava ja varsinkin juttujen siirtely muille palstoille on suoranaista mielivallan väärinkäyttöä. Keskusteluihin osallistumisesikin on lähinnä häiriköintiä, koska kukaan ei saa mitään selvää jutuistasi ja aiheutat aina jotain riitoja.
Mitä vastuun ottaminen kohdallasi käytännössä tarkoittaa. Ei yhtään mitään. :|: kirjoitti:
tätä palstaa lukee ja kirjoittaa vain reilu 10 ihmistä. Kaikki ovat sitä mieltä, että sinua täällä ei tarvita. Rasismista pitää saada keskustella - jokaisen ja vapaasti. Ei ole sinun asiasi sensuroida tai sanoa mitä mieltä on oltava ja varsinkin juttujen siirtely muille palstoille on suoranaista mielivallan väärinkäyttöä. Keskusteluihin osallistumisesikin on lähinnä häiriköintiä, koska kukaan ei saa mitään selvää jutuistasi ja aiheutat aina jotain riitoja.
Mitä vastuun ottaminen kohdallasi käytännössä tarkoittaa. Ei yhtään mitään.Vastuun ottaminen näkökulmastani on sitä, että keskustellaan vapaasti rasismista - mutta ei olla rasistisia.
Jos olet sitä mieltä, että rasistisuus on ok, niin sekin on ok. Toki perusteluja aina toivotaan.
Siti rasistinen täällä ei ole lupa olla.Mover kirjoitti:
Vastuun ottaminen näkökulmastani on sitä, että keskustellaan vapaasti rasismista - mutta ei olla rasistisia.
Jos olet sitä mieltä, että rasistisuus on ok, niin sekin on ok. Toki perusteluja aina toivotaan.
Siti rasistinen täällä ei ole lupa olla.Sano yksikin esimerkki minun kirjoitusteni rasistisuudesta.
pöh
Jotenkin hullu ajatus : miten voi kirjoittaa rasistisesti?
Minä en ole esim ikinä kehottanut ketään tappaa ketään.
Sitä vastoin olen monesti puhunut miten pelottavaa on kun joku muslimi taas uhkaa tappaa jonkun jossain ja että koska on jonkun meikäläisen vuoro?
Mutta ääh ne on poistettu järjestäin. Ja tietty ilman syytä. Esim se Ghaddafi, jota en edes kopsannut itselleni koska siinä ei mielestäni ollut vähänkään vaarallista tekstiä.
Ja yksi siirretty oli se kun puhuin miten pilapiirtäjien tappouhkaukset saavat aikaan rasismia.
Etkö sinä oikeesti ymmärrä?
No totta kai jos joku uhkaa tappaa ja tappaa pilapiirtäjän niin kai sitten joku rupee vastaavasti tappaa muslimeja vain vaikka kaavun takia.
Sitten sinä siirsit sen jonnekin kirjallisuus palstalle.
Jotenkin olet ihan öööö-ööö välillä.
Minä en ole tehnyt reklamaatiota ylläpidolle, koska olen tehnyt niitä sinulle, koska sinuun saa kontaktin, mutta mitään vastausta en minä saa.
Laitahan kuules vihalistasi minulle, monentenako olen mustalla listallasi?
Veikkaan ihan kärkipäätä, mutta perusteletko jotenkin?
Sinullahan oli kerran se yökkäys-listasi jossain.
Päivitätkö hieman sitä, koska et enää vastaa mihinkään.Kokemus-K kirjoitti:
"Tällaista ei voi suvaita oikeusvaltiossa ja yleisellä keskustelupalstalla."
Olet oikeassa. Täällä on edelleen jatkuvasti näkyvillä avoimen rasistisia ja väkivaltaan kannustavia viestejä.
OIkeusvaltion periaatteiden mukaista ei ole saada sanoa mitä tahansa vaan puheistaan ja kirjoituksistaan voi joutua myös vastuuseen.
Mutta muuten en tiedä miten tätä palstaa on ymahdollista pitää siistinä jos jotain keskustelua halutaan yleensä käydä. Joten en kyllä kadehdi sheriffin osaa jossa pitää tasapainoilla jatkuvasti.Hyvä Kokemus-K23.5.2011 10:47 , paljolti olen samaa mieltä.
Mutta olitko se sinä kun väitit vitsiäni rasistiseksi?
Nyt en ole varma, kun en tiedä missä se on, mutta jos muistat sen niin sanotko mitä siinä oli rasistista, jos löydät sen niin vastaa sinne. Se kun ne valkoiset paskas sinne ihmissyöjien pataan. Se oli lasten vitsi 1970 luvulta. Ottiko saxi-käsi sen? Ei viitsi etsiä, jos etsii 2 tuntia niin ei sitä löydy kuitenkaan.
Minä tahdon nyt ihan hemmetin oikeesti keskustella tästä mitä ihmettä on rasismi Suomessa?
Jokainen aiheesta tehty aloitus on sotkettu, lampaan nussimisvideoilla tms aiheettomilla rasimi-litanioilla. Kukaan ei keskustele kanssani rasismista ja sitten kun tulee ahdasta niin koko viesti poistetaan.
En tiedä johtuuko se siitä että olen oikeassa ja puhun tyhjentävästi vai siitä ettei kukaan kirjoita kanssani asiaa, koska Moverin saxi-käsi poistaa sen kuitenkin.
Tämä lauseesi = "Oikeusvaltion periaatteiden mukaista ei ole saada sanoa mitä tahansa vaan puheistaan ja kirjoituksistaan voi joutua myös vastuuseen."
Mielestäni tuo on ristiriitaista. Jotenkin hoopo virke, luepa se pariin kertaan
ja korjaas se järkeväksi, siis niinku mitä tarkoitat?fenno.maani kirjoitti:
Sano yksikin esimerkki minun kirjoitusteni rasistisuudesta.
pöh
Jotenkin hullu ajatus : miten voi kirjoittaa rasistisesti?
Minä en ole esim ikinä kehottanut ketään tappaa ketään.
Sitä vastoin olen monesti puhunut miten pelottavaa on kun joku muslimi taas uhkaa tappaa jonkun jossain ja että koska on jonkun meikäläisen vuoro?
Mutta ääh ne on poistettu järjestäin. Ja tietty ilman syytä. Esim se Ghaddafi, jota en edes kopsannut itselleni koska siinä ei mielestäni ollut vähänkään vaarallista tekstiä.
Ja yksi siirretty oli se kun puhuin miten pilapiirtäjien tappouhkaukset saavat aikaan rasismia.
Etkö sinä oikeesti ymmärrä?
No totta kai jos joku uhkaa tappaa ja tappaa pilapiirtäjän niin kai sitten joku rupee vastaavasti tappaa muslimeja vain vaikka kaavun takia.
Sitten sinä siirsit sen jonnekin kirjallisuus palstalle.
Jotenkin olet ihan öööö-ööö välillä.
Minä en ole tehnyt reklamaatiota ylläpidolle, koska olen tehnyt niitä sinulle, koska sinuun saa kontaktin, mutta mitään vastausta en minä saa.
Laitahan kuules vihalistasi minulle, monentenako olen mustalla listallasi?
Veikkaan ihan kärkipäätä, mutta perusteletko jotenkin?
Sinullahan oli kerran se yökkäys-listasi jossain.
Päivitätkö hieman sitä, koska et enää vastaa mihinkään.Ei - kyllä se on, fenno, niin, että sinä lähetät sen mielestäsi epiksesti rutatun viestisi sähköpostiini ja minä kerron sitten siitä mielipiteeni...(!)
Siis täällä [email protected]- - mutta
tätä palstaa lukee ja kirjoittaa vain reilu 10 ihmistä. Kaikki ovat sitä mieltä, että sinua täällä ei tarvita. Rasismista pitää saada keskustella - jokaisen ja vapaasti. Ei ole sinun asiasi sensuroida tai sanoa mitä mieltä on oltava ja varsinkin juttujen siirtely muille palstoille on suoranaista mielivallan väärinkäyttöä. Keskusteluihin osallistumisesikin on lähinnä häiriköintiä, koska kukaan ei saa mitään selvää jutuistasi ja aiheutat aina jotain riitoja.
Mitä vastuun ottaminen kohdallasi käytännössä tarkoittaa. Ei yhtään mitään.minäpä olen toista mieltä. Poliisiakin tarvitaan, vaikka en poliisivaltioista pidäkään.
Mover kirjoitti:
Ei - kyllä se on, fenno, niin, että sinä lähetät sen mielestäsi epiksesti rutatun viestisi sähköpostiini ja minä kerron sitten siitä mielipiteeni...(!)
Siis täällä [email protected]Lähetä sinä minulle yksikin viesti, niin jatkan siitä, katsotaan meneekö koneeni taas errorille.
Kun olet sheriffi tiedät minulle montakin postia ym henk.koht tapaa olla yhteydessä. luulisin, mutta käytä vaikka tätä ihan yleisesti jakamaani
[email protected]
[email protected]
Ja jos koneeni menee taas jumiin niin tulen ruudun läpitte;)
Ja sitäpaitsi sanoinhan jo ettei minulla ole sitä Ghaddafi-juttua tallessa.
En minä jaksa kirjoittaa näitä uudestaan, kun niistä ei tule samoja.
Kun sanon sydämestäni se on se ainut kerta, toista samanlaista mielipidettä ei enää ikinä tule.fenno.maani kirjoitti:
Hyvä Kokemus-K23.5.2011 10:47 , paljolti olen samaa mieltä.
Mutta olitko se sinä kun väitit vitsiäni rasistiseksi?
Nyt en ole varma, kun en tiedä missä se on, mutta jos muistat sen niin sanotko mitä siinä oli rasistista, jos löydät sen niin vastaa sinne. Se kun ne valkoiset paskas sinne ihmissyöjien pataan. Se oli lasten vitsi 1970 luvulta. Ottiko saxi-käsi sen? Ei viitsi etsiä, jos etsii 2 tuntia niin ei sitä löydy kuitenkaan.
Minä tahdon nyt ihan hemmetin oikeesti keskustella tästä mitä ihmettä on rasismi Suomessa?
Jokainen aiheesta tehty aloitus on sotkettu, lampaan nussimisvideoilla tms aiheettomilla rasimi-litanioilla. Kukaan ei keskustele kanssani rasismista ja sitten kun tulee ahdasta niin koko viesti poistetaan.
En tiedä johtuuko se siitä että olen oikeassa ja puhun tyhjentävästi vai siitä ettei kukaan kirjoita kanssani asiaa, koska Moverin saxi-käsi poistaa sen kuitenkin.
Tämä lauseesi = "Oikeusvaltion periaatteiden mukaista ei ole saada sanoa mitä tahansa vaan puheistaan ja kirjoituksistaan voi joutua myös vastuuseen."
Mielestäni tuo on ristiriitaista. Jotenkin hoopo virke, luepa se pariin kertaan
ja korjaas se järkeväksi, siis niinku mitä tarkoitat?Tähän on vastattu
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9871533#comment-49568294
Missä se on en löydä?
Tahdon kuulla miten Kokemus-K23.5.2011 10:47 haukkuu minua,
anna paukkua sitten [email protected]No ehdin lukea.
Joo okei se kritisoija oli joku muu, okei ei loukkaannuta ei.
En minä siitä kritiikistä loukkaantunut, vitsit on aina vitsejä.
Minäkin monesti etsin jotain tiettyä juttua kaksi tai kolme tuntia, ja mitään en löydä, ehkä Moverin saxi-käsi on lipsahtanut. Harmittaahan se kun tämä on muutenkin niin hidasta.
Mover saisi olla tarkempi niiden saxien kanssa, ettei leikkaa omiaan
Mover 23.5.2011 11:52 4
Kirjoittaja on poistanut tämän viestin
Plussatkaa tuota se löytyy tämän yläpuolelta
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9871533/#comment-49554119
Mover-rassukka on välillä ihan väsynyt....fenno.maani kirjoitti:
Lähetä sinä minulle yksikin viesti, niin jatkan siitä, katsotaan meneekö koneeni taas errorille.
Kun olet sheriffi tiedät minulle montakin postia ym henk.koht tapaa olla yhteydessä. luulisin, mutta käytä vaikka tätä ihan yleisesti jakamaani
[email protected]
[email protected]
Ja jos koneeni menee taas jumiin niin tulen ruudun läpitte;)
Ja sitäpaitsi sanoinhan jo ettei minulla ole sitä Ghaddafi-juttua tallessa.
En minä jaksa kirjoittaa näitä uudestaan, kun niistä ei tule samoja.
Kun sanon sydämestäni se on se ainut kerta, toista samanlaista mielipidettä ei enää ikinä tule.Sen kun laitat vaan sinne suomi24 -postiini, niin perille menee.
- Kokemus-K
fenno.maani kirjoitti:
No ehdin lukea.
Joo okei se kritisoija oli joku muu, okei ei loukkaannuta ei.
En minä siitä kritiikistä loukkaantunut, vitsit on aina vitsejä.
Minäkin monesti etsin jotain tiettyä juttua kaksi tai kolme tuntia, ja mitään en löydä, ehkä Moverin saxi-käsi on lipsahtanut. Harmittaahan se kun tämä on muutenkin niin hidasta.
Mover saisi olla tarkempi niiden saxien kanssa, ettei leikkaa omiaan
Mover 23.5.2011 11:52 4
Kirjoittaja on poistanut tämän viestin
Plussatkaa tuota se löytyy tämän yläpuolelta
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9871533/#comment-49554119
Mover-rassukka on välillä ihan väsynyt...."Mover-rassukka on välillä ihan väsynyt.... "
Tämän palstan moderoinnin kanssa ei ole ihme jos joskus väsyy :) Kokemus-K kirjoitti:
"Mover-rassukka on välillä ihan väsynyt.... "
Tämän palstan moderoinnin kanssa ei ole ihme jos joskus väsyy :)No, urakkaan lähdetään tekemään "näkyä" (isän sanonta) - mieluummin jakamaan energiaa kun varastoimaan sitä.
Mutta niin hullu olen, että en ole ihan varma miten päin siinä rassupalstan kohdalla aina käy.
Niinhän kai jotkut sanovat, että se on se työn mielekkyys, mikä on ratkaisevaa. Eikä täällä olisi päivittäin kai vuosia viihtynyt, ellei tässä olisi järkeä nähnyt.
Mutta älkää vaan kysykö perusteluita tähän...Mover kirjoitti:
Sen kun laitat vaan sinne suomi24 -postiini, niin perille menee.
Kaikki ok, ihmettelen miksei ne kaksi ekaa sitten tullut.
Laitoin sinulle uudestaan salaista postia, ihan meidän tyttöjen keskeistä ;)fenno.maani kirjoitti:
Kaikki ok, ihmettelen miksei ne kaksi ekaa sitten tullut.
Laitoin sinulle uudestaan salaista postia, ihan meidän tyttöjen keskeistä ;)No, nämä viimeiset siellä joka tapauksessa nyt ovat.
Ja vastasinpa viimeiseenkin!- ällävika
Mover kirjoitti:
No, nämä viimeiset siellä joka tapauksessa nyt ovat.
Ja vastasinpa viimeiseenkin!Vastaatko minullekkin jos lähetän sinulle mailia?
Haluaisin vaaleaihoisen kiljeystävän joka ei ole lasisti. ällävika kirjoitti:
Vastaatko minullekkin jos lähetän sinulle mailia?
Haluaisin vaaleaihoisen kiljeystävän joka ei ole lasisti.Vastaan vain moderointia koskevaan postiin.
Mover kirjoitti:
Vastaan vain moderointia koskevaan postiin.
Mutta te silti vastannut minun kysymykseen, joten laitan tänne kirjeeni joka oli tulossa s-postiisi, mutta näin kun olemme yksi perhe maailman kartalla niin saavat muutkin perheemme jäsenet lukea.
mutta et vastannut, kun kysyin ihan yleisellä tasolla mielessäsi olevaa syytä viestieni poistoihin.
Ilman tekstiä, sinulla on oltava aivoissasi ”kuva” miksi viestini olet poistanut, vai oletko se sinä vai sittenkin ylläpito?
Onko aloitukseni rasistisia, sillä n…..i sanaa en ole käyttänyt ?
Ymmärrän että poistosi liittyy jotenkin siihen ajatukseeni, että muslimit ovat rasisteja.
Sitä sinä et hyväksy. Ja juuri ne aloitukseni ovat häippässeet kuin pieru saharaan.
Vai onko kyse sittenkin netti-musuista jotka poistelee musuihin kohdistuvaa totuutta ?
Jos sinä et hyväksy muslimia rasistiksi, niin miksi suomalainen voi niin helposti olla rasisti? Mietipä sitä ja palstalla tavataan. Kohan mä ehdin
Sinä et tunnu ymmärtävän pointtiani siitä mitä ajan takaa.
Sekin on suuri kysymysmerkki? Miksi et?
Minä ajan takaa rasismin estämistä, mutta sinä yllytät rasismiin, siitä voin tehdä mutu listan joskus.
Sinä et ole ainoa. IKINÄ kukaan ei ole ainoa eikä KAIKKI ole kaikki.
Jos sinä olet s-peränen suomalainen sinun pitäisi ymmärtää se.
Muuten viimeksi kun sinulle kirjoitin niin koneeni meni taas ihan helv sekaisin.
Sivujen aukeneminen kesti varmaan 5 minuuttia tai sitten se oli vaan erroria.
Jotain mätää tuossa sinun s-postissasi on.
En epäile että sinä hakkeroisit postiani auki, koska siellä ei ole yhtään mitään.
Voisin vaikka antaa tunnuksen sinulle, mutta kun se on sama muihinkin niin en voi.
PS olin pettynyt kun et käynyt lukemassa proffaani :(
Kävin sinulla kylässä niin pääset käymään minun profassa.
Se on lempi runojani, jonka lukeminen tekee niin hyvän olon, ettei tee mieli vähään aikaan sanoa pahaa sanaa kenestäkään.fenno.maani kirjoitti:
Mutta te silti vastannut minun kysymykseen, joten laitan tänne kirjeeni joka oli tulossa s-postiisi, mutta näin kun olemme yksi perhe maailman kartalla niin saavat muutkin perheemme jäsenet lukea.
mutta et vastannut, kun kysyin ihan yleisellä tasolla mielessäsi olevaa syytä viestieni poistoihin.
Ilman tekstiä, sinulla on oltava aivoissasi ”kuva” miksi viestini olet poistanut, vai oletko se sinä vai sittenkin ylläpito?
Onko aloitukseni rasistisia, sillä n…..i sanaa en ole käyttänyt ?
Ymmärrän että poistosi liittyy jotenkin siihen ajatukseeni, että muslimit ovat rasisteja.
Sitä sinä et hyväksy. Ja juuri ne aloitukseni ovat häippässeet kuin pieru saharaan.
Vai onko kyse sittenkin netti-musuista jotka poistelee musuihin kohdistuvaa totuutta ?
Jos sinä et hyväksy muslimia rasistiksi, niin miksi suomalainen voi niin helposti olla rasisti? Mietipä sitä ja palstalla tavataan. Kohan mä ehdin
Sinä et tunnu ymmärtävän pointtiani siitä mitä ajan takaa.
Sekin on suuri kysymysmerkki? Miksi et?
Minä ajan takaa rasismin estämistä, mutta sinä yllytät rasismiin, siitä voin tehdä mutu listan joskus.
Sinä et ole ainoa. IKINÄ kukaan ei ole ainoa eikä KAIKKI ole kaikki.
Jos sinä olet s-peränen suomalainen sinun pitäisi ymmärtää se.
Muuten viimeksi kun sinulle kirjoitin niin koneeni meni taas ihan helv sekaisin.
Sivujen aukeneminen kesti varmaan 5 minuuttia tai sitten se oli vaan erroria.
Jotain mätää tuossa sinun s-postissasi on.
En epäile että sinä hakkeroisit postiani auki, koska siellä ei ole yhtään mitään.
Voisin vaikka antaa tunnuksen sinulle, mutta kun se on sama muihinkin niin en voi.
PS olin pettynyt kun et käynyt lukemassa proffaani :(
Kävin sinulla kylässä niin pääset käymään minun profassa.
Se on lempi runojani, jonka lukeminen tekee niin hyvän olon, ettei tee mieli vähään aikaan sanoa pahaa sanaa kenestäkään.Ylimalkaan - poistetut tekstisi sisältävät rasistisuuksia.
Sitä on esimerkiksi juuri esittämäsi "muslimit ovat rasistisia".
Eivät myöskään valkoiset.
Vaan vain osa heistä.
On hirveän tärkeä huolehtia siitä, että juuri em. viesti on kaiken sanomisen pohjalla näissäkin kommenteissa.Mover kirjoitti:
Ylimalkaan - poistetut tekstisi sisältävät rasistisuuksia.
Sitä on esimerkiksi juuri esittämäsi "muslimit ovat rasistisia".
Eivät myöskään valkoiset.
Vaan vain osa heistä.
On hirveän tärkeä huolehtia siitä, että juuri em. viesti on kaiken sanomisen pohjalla näissäkin kommenteissa.Voi jumalauta miten kauan sinulla menee kertoa noinkin yksinkertainen asia.
Siis puhumme taas siitä yleistämisestä, etkö sinä tahdo ymmärtää mitä siitä olen sanonut : se on puhetapa ei rasismia.
Voi taivas teidän kanssanne, SE ON PUHETAPA ---- EI RASISMIA.
Ei saa sanoa muslimit ovat vaan osa muslimeista.
Onko tällaisen asian ymmärtäminen oikeesti näin vaikeeta?
Minähän yritin käydä juuri asioita selventääkseni pitkän keskustelun
Nyt KAIKKI puhumaan KAIKISTA! http://keskustelu.suomi24.fi/node/9659992
Jotta sinäkin ymmärtäisit millainen on suomalainen puhetapa.
Okei selvitetään hieman lisää tarkoituksia.
1. Se on minun mielipiteeni, jos te olette erimieltä niin voi voi, panee sen sitten naputtaen, siinä silmien alla on kai näppäimistö, ei se sen vaikeempaa ole, vai? Se on minun mielipiteeni niin kauan kuin sen joku ehkä saa mieleni muuttumaan, mutta vankilakaan ei poista ajatuksiani, ei poistanut Nelson Mandelankaan ajatuksia.
2. JA en suomalaisen koulusivistyksen omaavana ikinä ajattele että jotain on kaikki 100%, se on mahdotonta.
3. Myös keskustelu jossa on kokoajan täsmennettävä osa sitä osa tätä. On varsin ärsyttävää ja hidasta, mutta opettelen sen ettei minua tämän enempää kriminalisoitaisi.
4. näenhän minä ettei 100% kaikki muslimit raiskaa tai mitään muutakaan, koska lukemat olisi silloin 100%
5. myös suomalaisen koulusivistyksen omaavana ymmärrän jos minulle sanotaan jotain yleistäen että kyse on tietystä osasta ja varsin merkittävästä osasta, tai vain yksikin tapaus voi olla KAIKKI.
6. Keskustelu sisältää AINA muutakin mitä pitää ymmärtää!! esim muut lauseet ja puhetapa ym viestittää minkälaisesta osasta ko ihminen puhuu.
7. Ja jos minä en ole ihan varma , minä kysyn, minä en rupee syyttää keskustelijaa rikolliseksi jos hän puhetta nopeuttaakseen yleistää. Jos yleensä aiemmin ollut jo puhe mistä puhumme, kuten nyt puhumme rasismista, siis niistä jotka ovat rasisteja, ei niistä jotka ei ole rasisteja.
Että sinä olet ärsyttävä, meidän ei ole mitään järkeä puhua niistä muslimeista jotka ei ole rasisteja vaan puhumme niistä muslimeista jotka sitä ovat. Ja muslimi asiassa emme voi tietää esim etukäteen kuka niistä on itsaristi, joten ….. Häääh? Siksi yleistys on ainut keino puhua nopeasti ja lyhyesti.
Joten jos vielä kerran kysyn miksi sinä et voi ymmärtää suomalaista puhetapaa, kun me kaikki muut sen ymmärrämme?
Tarkennan, suurin osa meistä ja kaikki me jotka ymmärrämme olemme supi-suomalaisia ymmärtäväisiä. Te loput ette ole!
Me jotka keskustelemme asioista, emmekä kiusaa lauserakenteilla tai sanojen saivartelulla.
Huomioikaa että joku muu ennen meitä keksi suomenkielen.fenno.maani kirjoitti:
Voi jumalauta miten kauan sinulla menee kertoa noinkin yksinkertainen asia.
Siis puhumme taas siitä yleistämisestä, etkö sinä tahdo ymmärtää mitä siitä olen sanonut : se on puhetapa ei rasismia.
Voi taivas teidän kanssanne, SE ON PUHETAPA ---- EI RASISMIA.
Ei saa sanoa muslimit ovat vaan osa muslimeista.
Onko tällaisen asian ymmärtäminen oikeesti näin vaikeeta?
Minähän yritin käydä juuri asioita selventääkseni pitkän keskustelun
Nyt KAIKKI puhumaan KAIKISTA! http://keskustelu.suomi24.fi/node/9659992
Jotta sinäkin ymmärtäisit millainen on suomalainen puhetapa.
Okei selvitetään hieman lisää tarkoituksia.
1. Se on minun mielipiteeni, jos te olette erimieltä niin voi voi, panee sen sitten naputtaen, siinä silmien alla on kai näppäimistö, ei se sen vaikeempaa ole, vai? Se on minun mielipiteeni niin kauan kuin sen joku ehkä saa mieleni muuttumaan, mutta vankilakaan ei poista ajatuksiani, ei poistanut Nelson Mandelankaan ajatuksia.
2. JA en suomalaisen koulusivistyksen omaavana ikinä ajattele että jotain on kaikki 100%, se on mahdotonta.
3. Myös keskustelu jossa on kokoajan täsmennettävä osa sitä osa tätä. On varsin ärsyttävää ja hidasta, mutta opettelen sen ettei minua tämän enempää kriminalisoitaisi.
4. näenhän minä ettei 100% kaikki muslimit raiskaa tai mitään muutakaan, koska lukemat olisi silloin 100%
5. myös suomalaisen koulusivistyksen omaavana ymmärrän jos minulle sanotaan jotain yleistäen että kyse on tietystä osasta ja varsin merkittävästä osasta, tai vain yksikin tapaus voi olla KAIKKI.
6. Keskustelu sisältää AINA muutakin mitä pitää ymmärtää!! esim muut lauseet ja puhetapa ym viestittää minkälaisesta osasta ko ihminen puhuu.
7. Ja jos minä en ole ihan varma , minä kysyn, minä en rupee syyttää keskustelijaa rikolliseksi jos hän puhetta nopeuttaakseen yleistää. Jos yleensä aiemmin ollut jo puhe mistä puhumme, kuten nyt puhumme rasismista, siis niistä jotka ovat rasisteja, ei niistä jotka ei ole rasisteja.
Että sinä olet ärsyttävä, meidän ei ole mitään järkeä puhua niistä muslimeista jotka ei ole rasisteja vaan puhumme niistä muslimeista jotka sitä ovat. Ja muslimi asiassa emme voi tietää esim etukäteen kuka niistä on itsaristi, joten ….. Häääh? Siksi yleistys on ainut keino puhua nopeasti ja lyhyesti.
Joten jos vielä kerran kysyn miksi sinä et voi ymmärtää suomalaista puhetapaa, kun me kaikki muut sen ymmärrämme?
Tarkennan, suurin osa meistä ja kaikki me jotka ymmärrämme olemme supi-suomalaisia ymmärtäväisiä. Te loput ette ole!
Me jotka keskustelemme asioista, emmekä kiusaa lauserakenteilla tai sanojen saivartelulla.
Huomioikaa että joku muu ennen meitä keksi suomenkielen.Katoppas, sinun kommasi, fennis, ovat yleensä sen verran pitkiä, että kestää jonkin aikaa tutustua niihin - ja laatia sitten vastine.
Ja nyt komma kommasta:
Ensin sinä esität ongelman - näin:
"Ja muslimi asiassa emme voi tietää esim etukäteen kuka niistä on itsaristi, joten ….. Häääh?"
Niinhan se asia on - minunkin mielestäni.
Mutta mitä tehdä? Nyt oma vastauksesi sitten meneekin - mielestäni - ihan sinne metsähallituksen puolelle:
"Siksi yleistys on ainut keino puhuanopeasti ja lyhyesti."
Puhut tässä nyt osapuilleen maailman vakavimmasta asiasta, joka on samalla osapuilleen halveksituin rikos - ja haluat yleistää sen?
Minä kerron sinulle, että sellaista kiirettä yksinkertaisesti maailmassa ei ole, joka laittaisi sinut tekemään tuon yleistyksen.
"Joten jos vielä kerran kysyn miksi sinä et voi ymmärtää suomalaista puhetapaa, kun me kaikki muut sen ymmärrämme?"
Sinun mielestäsi kysymys on "suomalaisesta puhetavasta".
Olet osittain oikeassa. Kysymys on nimittäin "rasistisesta suomalaisesta puhetavasta".
Ja kyllä se tapa on - taas osittain - vallalla muuallakin.
Valitettavasti.Mover kirjoitti:
Katoppas, sinun kommasi, fennis, ovat yleensä sen verran pitkiä, että kestää jonkin aikaa tutustua niihin - ja laatia sitten vastine.
Ja nyt komma kommasta:
Ensin sinä esität ongelman - näin:
"Ja muslimi asiassa emme voi tietää esim etukäteen kuka niistä on itsaristi, joten ….. Häääh?"
Niinhan se asia on - minunkin mielestäni.
Mutta mitä tehdä? Nyt oma vastauksesi sitten meneekin - mielestäni - ihan sinne metsähallituksen puolelle:
"Siksi yleistys on ainut keino puhuanopeasti ja lyhyesti."
Puhut tässä nyt osapuilleen maailman vakavimmasta asiasta, joka on samalla osapuilleen halveksituin rikos - ja haluat yleistää sen?
Minä kerron sinulle, että sellaista kiirettä yksinkertaisesti maailmassa ei ole, joka laittaisi sinut tekemään tuon yleistyksen.
"Joten jos vielä kerran kysyn miksi sinä et voi ymmärtää suomalaista puhetapaa, kun me kaikki muut sen ymmärrämme?"
Sinun mielestäsi kysymys on "suomalaisesta puhetavasta".
Olet osittain oikeassa. Kysymys on nimittäin "rasistisesta suomalaisesta puhetavasta".
Ja kyllä se tapa on - taas osittain - vallalla muuallakin.
Valitettavasti.Ymmärrätkö sen että jos esim poliitikot väittelee julkisesti nopeesti siinä on silloin puhuttu ja jankattu kauan tietystä asiasta, silloin puhujat sekä kuuntelijat tietää mistä ryhmästä ne puhuu. Onhan olemassa myös pronominit, jotka saattaa äkkiä mennä sekaisin nekin. Siksi yleistys on olemassa, että se on parempi kuin pronominit, jotka on tosi sekavia!!!!
Olen edelleen sen kannalla että suomalainen puhetapa on ehkä kehno puhetapa, mutta vain puhetapa, eikä rasismia ja rasistinen puhe on erilaista puhetta. Puheessa on monia muitakin elementtejä kuin yksi tietty lause, joka esim tapauksessani on ollut yleistys ; muslimit ovat, ihan tarkoittaen joku vana tai kuka vaan…. koska me emme tiedä!!
Esim se mitä eräät muslimit tekee ja puhuu maailmalla,
esim Gaddafi: kaikki maailman muslimit liittykää yhteen vastustamaan länsimaalaisia amerikkalaisia, englantilaisia ja eurooppalaisia.
Miksei kukaan koskaan sano että he jotka noita puhuvat ovat rasisteja??
Esim Gaddafi ja ne uskonpapit jotka jakaa yleisiä kaikkia maailman muslimeja koskevia tappokäskyjään.
Ja se on juuri se mitä minä pelkään että koska joku sano että kaikki maailman muslimit liittykää yhteen ja tappakaa länsimaalaiset tai suomalaiset tai fennis. Kuten shalman Rhusdie ja pilapiirtäjät.
Kyllä jos toi ei pelota, niin ei ole terve.
Minä väitän ei ole kyse : "rasistisesta suomalaisesta puhetavasta".
Olet väärässä selkeästi!!!!fenno.maani kirjoitti:
Ymmärrätkö sen että jos esim poliitikot väittelee julkisesti nopeesti siinä on silloin puhuttu ja jankattu kauan tietystä asiasta, silloin puhujat sekä kuuntelijat tietää mistä ryhmästä ne puhuu. Onhan olemassa myös pronominit, jotka saattaa äkkiä mennä sekaisin nekin. Siksi yleistys on olemassa, että se on parempi kuin pronominit, jotka on tosi sekavia!!!!
Olen edelleen sen kannalla että suomalainen puhetapa on ehkä kehno puhetapa, mutta vain puhetapa, eikä rasismia ja rasistinen puhe on erilaista puhetta. Puheessa on monia muitakin elementtejä kuin yksi tietty lause, joka esim tapauksessani on ollut yleistys ; muslimit ovat, ihan tarkoittaen joku vana tai kuka vaan…. koska me emme tiedä!!
Esim se mitä eräät muslimit tekee ja puhuu maailmalla,
esim Gaddafi: kaikki maailman muslimit liittykää yhteen vastustamaan länsimaalaisia amerikkalaisia, englantilaisia ja eurooppalaisia.
Miksei kukaan koskaan sano että he jotka noita puhuvat ovat rasisteja??
Esim Gaddafi ja ne uskonpapit jotka jakaa yleisiä kaikkia maailman muslimeja koskevia tappokäskyjään.
Ja se on juuri se mitä minä pelkään että koska joku sano että kaikki maailman muslimit liittykää yhteen ja tappakaa länsimaalaiset tai suomalaiset tai fennis. Kuten shalman Rhusdie ja pilapiirtäjät.
Kyllä jos toi ei pelota, niin ei ole terve.
Minä väitän ei ole kyse : "rasistisesta suomalaisesta puhetavasta".
Olet väärässä selkeästi!!!!"Ymmärrätkö sen että jos esim poliitikot väittelee julkisesti nopeesti siinä on silloin puhuttu ja jankattu kauan tietystä asiasta, silloin puhujat sekä kuuntelijat tietää mistä ryhmästä ne puhuu. Onhan olemassa myös pronominit, jotka saattaa äkkiä mennä sekaisin nekin. Siksi yleistys on olemassa, että se on parempi kuin pronominit, jotka on tosi sekavia!!!!"
Ymmärrän. Ja sinäkin olet löytänyt oleellisen tästä kommunikaatiosta: "että puhujat ja kuuntelijat tietää mistä puhuvat".
On ihan yksi lysti puhutaanko silloin pronomineilla vai lentävillä lehmillä.
"Olen edelleen sen kannalla että suomalainen puhetapa on ehkä kehno puhetapa, mutta vain puhetapa, eikä rasismia ja rasistinen puhe on erilaista puhetta. Puheessa on monia muitakin elementtejä kuin yksi tietty lause, joka esim tapauksessani on ollut yleistys ; muslimit ovat, ihan tarkoittaen joku vana tai kuka vaan…. koska me emme tiedä!!"
Virheitä tulee, se on ihan selvä (paitsi toki joillekin rasismipalstan kirjoittajille). Jokainen meistä kuitenkin tietää, että tällä palstalla kirjoittaa komppania ihmisiä, jotka kuljettavat tuolla "puhetavalla" rasistisuuden - ja ihan tarkoituksella - ilmaisuunsa.
Ja joka tapauksessa - kun puhutaan muslimeista - niin kuka tietää, että tarkoitetaan juuri sitä viittä prosenttia tms. jotka ovat ongelma?
Nämä yleistykset - varsinkin kuvaamaan jonkun väestöryhmän kielteisyyttä - pitää sen vuoksi tekemättä.
Eli on lupa sanoa: Muslimit ovat hyvin raitista väkeä (vaikka se ei ollenkaan ole koko totuus).
Mutta sanoa ei saa: Muslimit raiskaavat.
Ok?
Ja jos pelkäät Gaddafin juttujen kantavuutta - niin siihen on yksi hyvä keino: Kuuntele jotain muuta julkkista - pelkosi haihtuu.Mover kirjoitti:
"Ymmärrätkö sen että jos esim poliitikot väittelee julkisesti nopeesti siinä on silloin puhuttu ja jankattu kauan tietystä asiasta, silloin puhujat sekä kuuntelijat tietää mistä ryhmästä ne puhuu. Onhan olemassa myös pronominit, jotka saattaa äkkiä mennä sekaisin nekin. Siksi yleistys on olemassa, että se on parempi kuin pronominit, jotka on tosi sekavia!!!!"
Ymmärrän. Ja sinäkin olet löytänyt oleellisen tästä kommunikaatiosta: "että puhujat ja kuuntelijat tietää mistä puhuvat".
On ihan yksi lysti puhutaanko silloin pronomineilla vai lentävillä lehmillä.
"Olen edelleen sen kannalla että suomalainen puhetapa on ehkä kehno puhetapa, mutta vain puhetapa, eikä rasismia ja rasistinen puhe on erilaista puhetta. Puheessa on monia muitakin elementtejä kuin yksi tietty lause, joka esim tapauksessani on ollut yleistys ; muslimit ovat, ihan tarkoittaen joku vana tai kuka vaan…. koska me emme tiedä!!"
Virheitä tulee, se on ihan selvä (paitsi toki joillekin rasismipalstan kirjoittajille). Jokainen meistä kuitenkin tietää, että tällä palstalla kirjoittaa komppania ihmisiä, jotka kuljettavat tuolla "puhetavalla" rasistisuuden - ja ihan tarkoituksella - ilmaisuunsa.
Ja joka tapauksessa - kun puhutaan muslimeista - niin kuka tietää, että tarkoitetaan juuri sitä viittä prosenttia tms. jotka ovat ongelma?
Nämä yleistykset - varsinkin kuvaamaan jonkun väestöryhmän kielteisyyttä - pitää sen vuoksi tekemättä.
Eli on lupa sanoa: Muslimit ovat hyvin raitista väkeä (vaikka se ei ollenkaan ole koko totuus).
Mutta sanoa ei saa: Muslimit raiskaavat.
Ok?
Ja jos pelkäät Gaddafin juttujen kantavuutta - niin siihen on yksi hyvä keino: Kuuntele jotain muuta julkkista - pelkosi haihtuu.Mov : ” Virheitä tulee, se on ihan selvä ….”
fennis : ymmärrän ongelmasi, ja varmasti teet parhaasi. Yritin auttaa sinua miten vähentäisit kiusaamista, mutta suutuin ja poistin sen 5h auttamis yrityksen koska vähättelit ongelmiani : ”mene muualle hoitamaan fobiaasi” tai ”vain raiskaukset ” Mutta enimmäkseen ymmärtämättömyytesi ja epäoikeudenmukaisuutesi aiheuttaa sitä kiusaa. En toista, vaan pysy mukana ja lue.
Mov : ” Jokainen meistä kuitenkin tietää,…”
fennis: Luulitko olevasi nokkela? Väittämäsi on jopa vahvempi asia kuin epämääräinen kaikki miestä. Joten korjaatko : Suuriosa meistä, sillä minä en tiedä, mutta uskon sinua. Luen enimmäkseen vain itselleni vastattuja on sitä näissä kuule ihan vastattavaa. Kokeilepa sanaa joka ikinen se on vielä vanhempi sana kuvaamaan suurempaa joukkiota kuin kaikki tai jokainen
Mov : ” Ja joka tapauksessa - kun puhutaan muslimeista - niin kuka tietää, että tarkoitetaan juuri sitä viittä prosenttia tms. jotka ovat ongelma? ”
fennis: ne jotka osaa lukea näkevät että tämä on RASISMI-palsta! Tarviiko toistaa? : http://keskustelu.suomi24.fi/node/9694971/#comment-48634712
kun keskustellaan ongelmista niin silloin keskustellaan niistä kaikista jotka aiheuttaa ongelmia, ei ole mitään järkeä puhua sellaisista asioista, jotka eivät aiheuta rasismia, kuten suomalaisista ja heidän tavoistaan, koska ne eivät aiheuta rasismia… sanottu = 22.3.2011 Lukekaa mitä kirjoitan ;) Eikös Rantsu (HPR) sanonut aina : "katsokaa näitä ohjelmia". Se oli kyl hyvä tyyppi, harmi että kävi niin.
Mov : ” Nämä yleistykset - varsinkin kuvaamaan jonkun väestöryhmän kielteisyyttä - pitää sen vuoksi tekemättä.”
fennis : Eli tarkoitatko: kielteisistä, negatiivisista asioista puhuttaessa pitää olla erittäin tarkka ketä tarkoittaa.
Mutta kun me puhumme rasisteista puhumme VAIN RASISTEISTA tai vain kaikista rasisteista. Emme niitä tunne emmekä osaa nimetä.
Mov : ” Eli on lupa sanoa: Muslimit ovat hyvin raitista väkeä (vaikka se ei ollenkaan ole koko totuus).
Mutta sanoa ei saa: Muslimit raiskaavat. ”
fennis : Sanopa kuule ihan yleistäen: että positiiviset asiat saa yleistää, mutta negatiivisia ei saa! Helppoa Ok?
Mov : ” Ja jos pelkäät Gaddafin juttujen kantavuutta - niin siihen on yksi hyvä keino: Kuuntele jotain muuta julkkista - pelkosi haihtuu. ”
fennis: Minulla on oikeus ja pieni velvollisuus kuunnella YLEisradion uutisia. Se on myös yleissivistävää tietää mitä maailmalla tapahtuu.
Mutta eikö Gaddafin uhkailulle kukaan tahdo tehdä mitään?
Ihailetteko Gaddafin uhkailuja?
Miksi vain suomalaisia haukutaan rasisteiksi?
Vs Gaddafi... Miettikää!
Miksei ulkoministeri Stubbi sano esim että eräät maailman johtajat ovat rasisteja jotka tahtoo tappaa länsimaiden kansalaiset ja se aiheuttaa vihaa kaikkia muslimeja kohtaan ? Hääh? Tätähän olen koajan yrittänyt sanoa, mutta kun Moverin ( Asrarin) ymmärrys on niin erilainen.
Eikös minusta tulisikin hyvä ulkoministeri?
Lisäksi sanoisin, että natsipäällikkö tuskin ylläpitäisi tällaisia gallupeja, joissa kyelijä ei edes tarjoa vaihtoehtoa, vai mitä...(!)
Olskohan se natsismi jossain muualla, sikäli kun yleensä on...- :|:
eikö tuo nyt liene kaikille selvä, että painamalla yläpeukkua miinukset vähenee.
Kerroppa vaikka yksi esimerkki rasistisesta kirjoituksesta, jonka olet poistanut.
Tuossa pala lakia:
"10 § (11.4.2008/212)
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan
Joka yleisön keskuuteen levittää lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, etnistä, rodullista tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa muuta kansanryhmää, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
11 § (13.11.2009/885)
Syrjintä
Joka elinkeinotoiminnassa, ammatin harjoittamisessa, yleisönpalvelussa, virkatoiminnassa tai muussa julkisessa tehtävässä taikka julkista tilaisuutta tai yleistä kokousta järjestettäessä ilman hyväksyttävää syytä
1) ei palvele jotakuta yleisesti noudatettavilla ehdoilla,
2) kieltäytyy päästämästä jotakuta tilaisuuteen tai kokoukseen tai poistaa hänet sieltä taikka
3) asettaa jonkun ilmeisen eriarvoiseen tai muita olennaisesti huonompaan asemaan
rodun, kansallisen tai etnisen alkuperän, ihonvärin, kielen, sukupuolen, iän, perhesuhteiden, sukupuolisen suuntautumisen, perimän, vammaisuuden tai terveydentilan taikka uskonnon, yhteiskunnallisen mielipiteen, poliittisen tai ammatillisen toiminnan tai muun näihin rinnastettavan seikan perusteella, on tuomittava, jollei teko ole rangaistava työsyrjintänä tai kiskonnantapaisena työsyrjintänä, syrjinnästä sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi."
Tuon lain perusteella sinut voisi ihan hyvin tuomita sakkoihin tai puoleksi vuodeksi linnaan. Ennen vanhaan natsipäälliköt ampuivat itsensä tai teloitettiin jos saatiin kiinni. Sinunlaiselle kaverille olisi varmasti duunia Pohjois-Koreassa, jos olet ajatellut maastapakoa. Lopeta Mover sinäkin natsijauhanta, jokainen järkevä osaa kyllä peukuttaa ilman molempiin suuntiin.
Minä olen kyllä huomannut että martyyrimaisesti jätät kaikki itseäsi kritisoivat aiheet, jotta voit sanoa että et ole puolueellinen, jos joku toisin väittäisi.
Silloinkin kun sanoin ettei haukuta Moveria ystävänpäivänä, niin ihan oli sinun pakko silloinkin olla eri mieltä ja tokasit että kyllä saa sinua haukkua ystävänpäivänäkin plää plää
Ihmiset oikeesti pitää siitä osallistut keskusteluun. Luuletko etten seuraa tätä palstaa.
Kaikki ja nyt tarkoitan kirjaimellisesti kaikki vaan odottaa kun sinä tulet asemapaikallesi niin suhina vaan kuuluu ja kaikki on sinun kimpussasi, vaikka minä miten yritän olla asiallinen se ei ketään kiinnosta paitsi lampaan nussija-videoiden ihailijoita. Kukakohan teistä humaNisteista niitä minulle lähettää?
Siksi täällä ei saa järkevä keskustelua aikaiseksi koska sinä poistat heti kaiken järkevän keskustelun.
Täällä yksinkertaisesti ei voi keskustella rasismista.
Ainut aihe jokia on sallittua Moverin mielestä on se kun taas noin monta suomalaista on rasisteja eikä vieläkään ole kuolleet, kamalan rasisteja noi suomalaiset ovat, vieläkin hengittää, hirveitä rasisteja.:|: kirjoitti:
eikö tuo nyt liene kaikille selvä, että painamalla yläpeukkua miinukset vähenee.
Kerroppa vaikka yksi esimerkki rasistisesta kirjoituksesta, jonka olet poistanut.
Tuossa pala lakia:
"10 § (11.4.2008/212)
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan
Joka yleisön keskuuteen levittää lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, etnistä, rodullista tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa muuta kansanryhmää, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
11 § (13.11.2009/885)
Syrjintä
Joka elinkeinotoiminnassa, ammatin harjoittamisessa, yleisönpalvelussa, virkatoiminnassa tai muussa julkisessa tehtävässä taikka julkista tilaisuutta tai yleistä kokousta järjestettäessä ilman hyväksyttävää syytä
1) ei palvele jotakuta yleisesti noudatettavilla ehdoilla,
2) kieltäytyy päästämästä jotakuta tilaisuuteen tai kokoukseen tai poistaa hänet sieltä taikka
3) asettaa jonkun ilmeisen eriarvoiseen tai muita olennaisesti huonompaan asemaan
rodun, kansallisen tai etnisen alkuperän, ihonvärin, kielen, sukupuolen, iän, perhesuhteiden, sukupuolisen suuntautumisen, perimän, vammaisuuden tai terveydentilan taikka uskonnon, yhteiskunnallisen mielipiteen, poliittisen tai ammatillisen toiminnan tai muun näihin rinnastettavan seikan perusteella, on tuomittava, jollei teko ole rangaistava työsyrjintänä tai kiskonnantapaisena työsyrjintänä, syrjinnästä sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi."
Tuon lain perusteella sinut voisi ihan hyvin tuomita sakkoihin tai puoleksi vuodeksi linnaan. Ennen vanhaan natsipäälliköt ampuivat itsensä tai teloitettiin jos saatiin kiinni. Sinunlaiselle kaverille olisi varmasti duunia Pohjois-Koreassa, jos olet ajatellut maastapakoa.Niin minut...!?
Kun, sallinet assosiaationi, tuo viittaa kyllä aika lailla teikäläisen teksteihin, etenkin ekaan ja tokan vikaan.
Aika villisti luet lakia!
Mutta tosiaan - odottelen niitä postauksia virheistäni.fenno.maani kirjoitti:
Lopeta Mover sinäkin natsijauhanta, jokainen järkevä osaa kyllä peukuttaa ilman molempiin suuntiin.
Minä olen kyllä huomannut että martyyrimaisesti jätät kaikki itseäsi kritisoivat aiheet, jotta voit sanoa että et ole puolueellinen, jos joku toisin väittäisi.
Silloinkin kun sanoin ettei haukuta Moveria ystävänpäivänä, niin ihan oli sinun pakko silloinkin olla eri mieltä ja tokasit että kyllä saa sinua haukkua ystävänpäivänäkin plää plää
Ihmiset oikeesti pitää siitä osallistut keskusteluun. Luuletko etten seuraa tätä palstaa.
Kaikki ja nyt tarkoitan kirjaimellisesti kaikki vaan odottaa kun sinä tulet asemapaikallesi niin suhina vaan kuuluu ja kaikki on sinun kimpussasi, vaikka minä miten yritän olla asiallinen se ei ketään kiinnosta paitsi lampaan nussija-videoiden ihailijoita. Kukakohan teistä humaNisteista niitä minulle lähettää?
Siksi täällä ei saa järkevä keskustelua aikaiseksi koska sinä poistat heti kaiken järkevän keskustelun.
Ainut aihe jokia on sallittua Moverin mielestä on se kun taas noin monta suomalaista on rasisteja eikä vieläkään ole kuolleet, kamalan rasisteja noi suomalaiset ovat, vieläkin hengittää, hirveitä rasisteja.Marttyyrimaisesti!?
Mover kirjoitti:
Marttyyrimaisesti!?
No just niin välillä tuntuu että tuon poistaisin itsekin asiaan kuulumattomana, mutta sinä vaan jätät asiattoman kommentin itsestäsi malliksi miten suvaitsevainen olet. Marttyyri : hei säälikää minua.
No ole sitten, mutta mielestäni se ei anna kivaa kuvaa, että annat pilkata itseäsi asioilla jotka ei kuulu palstan aiheeseenkaan.
Äläkä vaadi esimerkkiä, se tunne on vain päässäni.
Ymmärräthän jos alan lukee näitä tekstejä siinä vierähtää helposti viikko jos toinenkin.
Annetaan olla, minulle Moveri käy, kunhan saan minäkin välillä motkottaa poistoistasi.
No se Ghaddafi juttu kirvelee, kun en ollut varautunut poistoon talletuksella.
Kirjoitan vielä ihan tahallani erikoisesti että löydän tekstini helpommin. Sitä paitsi tietosanakirjassani luki Ghaddafi.
Älkää minua syyttäkö!- :|:
Mover kirjoitti:
Niin minut...!?
Kun, sallinet assosiaationi, tuo viittaa kyllä aika lailla teikäläisen teksteihin, etenkin ekaan ja tokan vikaan.
Aika villisti luet lakia!
Mutta tosiaan - odottelen niitä postauksia virheistäni.vastaa nyt prkl!
Esimerkki ja perustelut rasistisesta postauksesta jonka olet poistanut.
-
Miten sinä voit pyytää keneltäkään keskustelijalta jotain kopiota poistetusta viestistä ja vaadit sen lähettämistä vielä sähköpostiisi, joka on täysin rikollisen ylläpidon hallinnassa. Tämähän on täydellinen ansaan houkuttelu ja vielä automatisoitu sellainen.
Alkaa pikkuhiljaa selvitä hommasi todellinen luonne. Sinähän keräät täällä kuin magneetti itseesi kaikki rasistit ja saat ne raivon valtaan. Sen jälkeen ne raukat itse asettuvat teloituspenkkiisi lähettämälle sinulle sähköpostia.
Tämä kaikki selittää osaltaan sekavat postauksesi, mitä tänne kirjoittelet. Homma ei ole oikein hanskassa enää. :|: kirjoitti:
vastaa nyt prkl!
Esimerkki ja perustelut rasistisesta postauksesta jonka olet poistanut.
-
Miten sinä voit pyytää keneltäkään keskustelijalta jotain kopiota poistetusta viestistä ja vaadit sen lähettämistä vielä sähköpostiisi, joka on täysin rikollisen ylläpidon hallinnassa. Tämähän on täydellinen ansaan houkuttelu ja vielä automatisoitu sellainen.
Alkaa pikkuhiljaa selvitä hommasi todellinen luonne. Sinähän keräät täällä kuin magneetti itseesi kaikki rasistit ja saat ne raivon valtaan. Sen jälkeen ne raukat itse asettuvat teloituspenkkiisi lähettämälle sinulle sähköpostia.
Tämä kaikki selittää osaltaan sekavat postauksesi, mitä tänne kirjoittelet. Homma ei ole oikein hanskassa enää.En minä "pyydä" keneltäkään yhtään mitään - minä tarjoan mahdollisuuden reklamointiin.
Mihinkä ihmeen ansaan!!!
Minä en kerää rikollisia - minä olen tänne tullut keskustelemaan rasimista ja jos joku kaidalta polulta tietoisesti tai tietämättään livennyt alkaa purkamaan täällä itseään, niin toivon, että hän tutustuu siihen, mikä on maan tapa.
Se täällä on tarjolla.
Ja rasisteja en laita (toisin kuin he itse muita) en laita minkäänlaisiin teloituspenkkeihin - mutta sen sijaan kyllä heidän typeryytensä.fenno.maani kirjoitti:
No just niin välillä tuntuu että tuon poistaisin itsekin asiaan kuulumattomana, mutta sinä vaan jätät asiattoman kommentin itsestäsi malliksi miten suvaitsevainen olet. Marttyyri : hei säälikää minua.
No ole sitten, mutta mielestäni se ei anna kivaa kuvaa, että annat pilkata itseäsi asioilla jotka ei kuulu palstan aiheeseenkaan.
Äläkä vaadi esimerkkiä, se tunne on vain päässäni.
Ymmärräthän jos alan lukee näitä tekstejä siinä vierähtää helposti viikko jos toinenkin.
Annetaan olla, minulle Moveri käy, kunhan saan minäkin välillä motkottaa poistoistasi.
No se Ghaddafi juttu kirvelee, kun en ollut varautunut poistoon talletuksella.
Kirjoitan vielä ihan tahallani erikoisesti että löydän tekstini helpommin. Sitä paitsi tietosanakirjassani luki Ghaddafi.
Älkää minua syyttäkö!On aika metkaa, että joko sitten poistaa tai säilyttää (edes itseensä kohdistunutta kritiikkiä), niin ei tahdo mikään kelvata...
Ihan turha motkottaa mistään - sen kun laitat niitä reklamaatioita vain - ja pulinat pois.- :|:
Mover kirjoitti:
En minä "pyydä" keneltäkään yhtään mitään - minä tarjoan mahdollisuuden reklamointiin.
Mihinkä ihmeen ansaan!!!
Minä en kerää rikollisia - minä olen tänne tullut keskustelemaan rasimista ja jos joku kaidalta polulta tietoisesti tai tietämättään livennyt alkaa purkamaan täällä itseään, niin toivon, että hän tutustuu siihen, mikä on maan tapa.
Se täällä on tarjolla.
Ja rasisteja en laita (toisin kuin he itse muita) en laita minkäänlaisiin teloituspenkkeihin - mutta sen sijaan kyllä heidän typeryytensä.melkein rautalangasta väännetty kaikki sinulle ja ei vieläkään mee perille!? -> Johtopäätös: Huomaat että nyt aletaan puhua vakavasti siitä miten asiat oikeasti on. -> 'GALLUPPI' vitja häviää ja :|: bannitaan.
Usko tai älä, mutta minut on bannittu täällä suolessa jo 7 kertaa. Rek nikillä ja tämmösellä. Olen minä niin vittumainen paskapää.
PS
-et vastannut kysymykseen vieläkään.... :|: kirjoitti:
melkein rautalangasta väännetty kaikki sinulle ja ei vieläkään mee perille!? -> Johtopäätös: Huomaat että nyt aletaan puhua vakavasti siitä miten asiat oikeasti on. -> 'GALLUPPI' vitja häviää ja :|: bannitaan.
Usko tai älä, mutta minut on bannittu täällä suolessa jo 7 kertaa. Rek nikillä ja tämmösellä. Olen minä niin vittumainen paskapää.
PS
-et vastannut kysymykseen vieläkään....Minä olen mielestäni puhunut koko ajan siitä, miten asiat oikeesti on.
Ja vastaamisesta: Minäpä en kerro esimerkkejä rasistisuuksista - vaan poistan niitä. Sinun tehtäväsi on nostaa kissa pöydälle, jos on vallitettavaa.- - mutta
fenno.maani kirjoitti:
Lopeta Mover sinäkin natsijauhanta, jokainen järkevä osaa kyllä peukuttaa ilman molempiin suuntiin.
Ainut aihe jokia on sallittua Moverin mielestä on se kun taas noin monta suomalaista on rasisteja eikä vieläkään ole kuolleet, kamalan rasisteja noi suomalaiset ovat, vieläkin hengittää, hirveitä rasisteja.ei niitä videoita kukaan humanisti lähetä
Mover kirjoitti:
On aika metkaa, että joko sitten poistaa tai säilyttää (edes itseensä kohdistunutta kritiikkiä), niin ei tahdo mikään kelvata...
Ihan turha motkottaa mistään - sen kun laitat niitä reklamaatioita vain - ja pulinat pois.Älä painosta siellä kunhan ehdin saada poistoja "aikaiseksi"
ja nauraa- mutta kirjoitti:
ei niitä videoita kukaan humanisti lähetä
... vaan sinäkö?
Se oli nyt se päinvastainen kommentti, jota toivoit, mussukka.
Ei meidän tarvi nähdä miten musut panee elukoita ja lampaita, kun se on selviö, koska niiden uskonto estää niitä panemasta tyttöjä niin joitainhan niiden on pantava, säälittävää eikö totta? Silleenhän se aidskin levisi apinoista ihmisiin kun ne panee apinoita niin saahan niistä tauteja.
Mielestäni islamin uskon pitäisi päivittää määräyksiään, kuten krist-usko teki 60 luvulla.
Miten minusta tuntuu kun toistaisin taas itseäni?- - mutta
fenno.maani kirjoitti:
... vaan sinäkö?
Se oli nyt se päinvastainen kommentti, jota toivoit, mussukka.
Ei meidän tarvi nähdä miten musut panee elukoita ja lampaita, kun se on selviö, koska niiden uskonto estää niitä panemasta tyttöjä niin joitainhan niiden on pantava, säälittävää eikö totta? Silleenhän se aidskin levisi apinoista ihmisiin kun ne panee apinoita niin saahan niistä tauteja.
Mielestäni islamin uskon pitäisi päivittää määräyksiään, kuten krist-usko teki 60 luvulla.
Miten minusta tuntuu kun toistaisin taas itseäni?minäkään en niitä lähetä. Ja ainahan sinä toistat itseäsi.
- mutta kirjoitti:
minäkään en niitä lähetä. Ja ainahan sinä toistat itseäsi.
Mikset?
mutta kun sinä hyvä – muttaaja olet aina välillä olet eri nimellä ja välillä juttelet itsesi kanssa samalla nimellä.
Minä kerroin jo oman mielipiteeni saamistani videoista, säälittää lampaat sekä miehet jotka ei saa nussia tyttöjä vaan pitää harrastaa sitä eläinten kanssa. Ajatelkaa ne eläinten madot ja bakteerit siellä esinahan alla lämpimässä muhii
Onko sinulla jotain asiaa, lampaista tai videoista?
Tai aloittajan aiheesta, Moverista?
Eikös Mover ole ihan jes or ... ?- z.o
fenno.maani kirjoitti:
Mikset?
mutta kun sinä hyvä – muttaaja olet aina välillä olet eri nimellä ja välillä juttelet itsesi kanssa samalla nimellä.
Minä kerroin jo oman mielipiteeni saamistani videoista, säälittää lampaat sekä miehet jotka ei saa nussia tyttöjä vaan pitää harrastaa sitä eläinten kanssa. Ajatelkaa ne eläinten madot ja bakteerit siellä esinahan alla lämpimässä muhii
Eikös Mover ole ihan jes or ... ?pistä ne eläinpornovideot mun sähköpostiin, niin katotaan miten säälittäviä ne on.
[email protected]
Sinne ei oo pannu kukaan vielä mitään, vaikka olen tilannut sinne kaikki mahdolliset tiedotteet ja mainokset. - - mutta
fenno.maani kirjoitti:
Mikset?
Eikös Mover ole ihan jes or ... ?en ole koskaan jutellut itseni kanssa. Vaikutelma on syntynyt joko siksi, että joku on poistanut välistä omat viestinsä tai siksi, että joku on tahallaan käyttänyt samaa nimimerkkiä. Ja jos tästä olen huomauttanut, on vastaukseksi tullut merkillistä ininää tyyliin "mikset sitten rekisteröi nimimerkkiäsi".
Mielipiteeni Moverista kerroin jo tuolla ylempänä. Täytyy vielä kehua, että on se ihmeen kärsivällinen kaiken maailman räksyttäviä rakkikoiria kohtaan. En minä vain jaksais. - - mutta
- mutta kirjoitti:
en ole koskaan jutellut itseni kanssa. Vaikutelma on syntynyt joko siksi, että joku on poistanut välistä omat viestinsä tai siksi, että joku on tahallaan käyttänyt samaa nimimerkkiä. Ja jos tästä olen huomauttanut, on vastaukseksi tullut merkillistä ininää tyyliin "mikset sitten rekisteröi nimimerkkiäsi".
Mielipiteeni Moverista kerroin jo tuolla ylempänä. Täytyy vielä kehua, että on se ihmeen kärsivällinen kaiken maailman räksyttäviä rakkikoiria kohtaan. En minä vain jaksais.joskus kyllå on myönnettävä, että olen vastaillut itselleni, kun ei muuta juttukumppania ole löytynyt, mutta se on aika harvinaista.
Mutta eikös se Allah-aho kirjoittele kanssa itselleen sieltä norsunluutornistaan ja luulee vielä olevansa fiksumpi kuin minä. - M.O.T.
- mutta kirjoitti:
joskus kyllå on myönnettävä, että olen vastaillut itselleni, kun ei muuta juttukumppania ole löytynyt, mutta se on aika harvinaista.
Mutta eikös se Allah-aho kirjoittele kanssa itselleen sieltä norsunluutornistaan ja luulee vielä olevansa fiksumpi kuin minä.Sieltähän se tuli taas kuin kanan pyllystä.
- - mutta
M.O.T. kirjoitti:
Sieltähän se tuli taas kuin kanan pyllystä.
niinpä tulikin, totta tosiaan. Ja nyt persut varmaankin luulee minun tarkoittavan Jania, kun kirjoitin että kana. Mutta niinhän ne hallanpanemat höpöttäjät aina.
- - mutta
- mutta kirjoitti:
niinpä tulikin, totta tosiaan. Ja nyt persut varmaankin luulee minun tarkoittavan Jania, kun kirjoitin että kana. Mutta niinhän ne hallanpanemat höpöttäjät aina.
kaikkihan tietää, että ei siellä eduskunnassa muita kanoja ole kuin Kike ja täällä vain sinä, halpa kopiokana. "Nousee, nousee vielä sullakin", Kike lauloi, mutta ei tarkoittanut nimimerkkivarkaan älykkyysosamäärää.
- - mutta
- mutta kirjoitti:
kaikkihan tietää, että ei siellä eduskunnassa muita kanoja ole kuin Kike ja täällä vain sinä, halpa kopiokana. "Nousee, nousee vielä sullakin", Kike lauloi, mutta ei tarkoittanut nimimerkkivarkaan älykkyysosamäärää.
tarkoittiko Kike kertosäkeellään kenties nesteen kerääntymistä päähäsi?
- muuten oikein
- mutta kirjoitti:
tarkoittiko Kike kertosäkeellään kenties nesteen kerääntymistä päähäsi?
mutta väärä possiivisuffiksi. Kirjoitit -si kun piti olla -ni. Sattuuhan sitä kun fiksumpansa nimimerkkiä lainailee.
- - mutta
muuten oikein kirjoitti:
mutta väärä possiivisuffiksi. Kirjoitit -si kun piti olla -ni. Sattuuhan sitä kun fiksumpansa nimimerkkiä lainailee.
kiroitusvihreet ei haittaa, kun muttaneiti toimii oikolukijana.
- - mutta
- mutta kirjoitti:
kiroitusvihreet ei haittaa, kun muttaneiti toimii oikolukijana.
sehän olet sinä
- - mutta
- mutta kirjoitti:
sehän olet sinä
puhuitko taas itsesi kanssa?
- - mutta
- mutta kirjoitti:
puhuitko taas itsesi kanssa?
kaikkihan tietää. ettei sitä kukaan muu harrasta kuin sinä, halpa kopio
- mutta kirjoitti:
kaikkihan tietää. ettei sitä kukaan muu harrasta kuin sinä, halpa kopio
Taas sinä harrastat yksinpuhelua.
Minä olin pitkääään viikonlooopun mökillä hyttysiä syöttämässä.
Niillä olikin kovin ikävä meitä ja tulivat heti koko isooo parvi tervehtii ja imi niin että rupes heikottaa ja piti ruveta vetää hyttysentappojuomaa ja sitten olikin kimppakivaa meillä ja hyttysilläkin varmaan omat kivat.
Niinhän ne sanoo että kun se menee millinkin vinoon niin se on silmässä, niin eivät sitten pysty lisääntyy, että ihan hyvällä me …
Vai sinua harmittaa vieläkin Kike, nooh katotaan nyt likalla saattaa olla hyviäkin keinoja rasismin torjuntaan, älä tuomitse etukäteen tai –jalkaan…muuten oikein kirjoitti:
muuten oikein, mutta se on possessiivisuffiksi
- Kokemsu-K
"Tuon lain perusteella sinut voisi ihan hyvin tuomita sakkoihin tai puoleksi vuodeksi linnaan"
Voi olla että laintulkintasi on hieman metsässä. Nykyään keskustellaan nimenomaan siitä, kuinka suuri vastuu keskustelupalstojen ylläpitäjillä on siitä että niillä ei esitetä lainvastaisia ja rasistisia kirjoituksia, ei siitä että niitä ei saisi sieltä poistaa... Syrjintäpykälä ei tarkoita sitä että jokaisen täytyy julkaista jokainen kajahtanut mielipide jonka joku vain haluaa julki saattaa. Muutenhan esim. lehtien pitäisi julkaista jokainen mielipidekirjoitus joka sinne lähetetään. Monilla nettisivuilla on myös jo nyt ennakkotarkastus jossa viestit seulotaan jo ennen kuin ne julkaistaan. - :|:
ei ole kyse mistään lainvastaisista tai rasistisista kirjoituksista, vaan asiallisesta keskustelusta aiheena palstan otsikko. Seriffin outo kekkulointi estää sen ja rasisteja syrjitään töykeästi. Ylläpidon toimet joidenkin sanojen kieltämisestä ovat myös kovin erikoisia.
Muutenkin muistuttaisin, että tämä koko foorumi on kovin arveluttava pöytä nimettömänä keskustelulle. Pelkkä sontakasa, jolla kerätään mainostuloja. Ei kai tällaista olisi, jos ylläpitäjällä olisi jotain vastuuta kirjoituksista.paapps tähän yksi poistettu kirjoituksesi?
Ja niin sehän on myös kiellettyä.
Mutta kait sitten ymmärrät että täällä on oikeesti joku automaatti joka poistaa sen mustaa kuvaavan sanan, vaikka se olisi parempi kuin musta?
Minä olen muuten myös joidenkin moderoinnin kohteena pelkästään nimeni perusteella. Täällä rasismi palstalla saan eniten kirjoittaa, varsinkin jos se ei liity mihinkään niin Mover jättää sen. Ja panee perään lampaannummis-videon.
Esim PS-palstalla minut deletoidaan heti jos puhun Perus-politiikasta.
Nytkin siellä puhutaan enemmän rasismista kuin täällä, mikä olisi poiston syy.
Rautaako? kin puhuu siellä Juzzin villapaidasta, muttei vastaa minulle, wanha-kaunatar.Siis mitä sinä sanoit??! "Rasisteja syrjitään"!!!
Haloo!!! Rasistisuus on laitonta.
SE on syrjimistä.
Haloo??- :|:
Mover kirjoitti:
Siis mitä sinä sanoit??! "Rasisteja syrjitään"!!!
SE on syrjimistä.
Haloo??niin, olen rasisti ja minua syrjitään. Täällä se näkyy niin, että en saa sanoa mitä ajattelen. Kyse on ihmisoikeuksien loukkaamisesta ja se minusta on rikos jos mikä.
Mikä ei ole oikeus ja kohtuus, ei voi olla myöskään laki.
Varsinaista rasismia on ollut ennen vanhaan ja se on ollut silloin ihan yleisesti hyväksyttyä. Homma loppui Hitlerin Saksaan.
Nykyään jotta rasistia voi sanoa rikolliseksi, niin tämän täytyy tehdä todellakin jotain surmatöitä. Viittaan tässä esim kansanedustaja Hakkaraiseen ja sen kavereihin.
Eli sulla olisi kans vähän korjaamista noissa asenteissas, jos haluat pysyä edes jotenkin uskottavana tyyppinä. :|: kirjoitti:
niin, olen rasisti ja minua syrjitään. Täällä se näkyy niin, että en saa sanoa mitä ajattelen. Kyse on ihmisoikeuksien loukkaamisesta ja se minusta on rikos jos mikä.
Mikä ei ole oikeus ja kohtuus, ei voi olla myöskään laki.
Varsinaista rasismia on ollut ennen vanhaan ja se on ollut silloin ihan yleisesti hyväksyttyä. Homma loppui Hitlerin Saksaan.
Nykyään jotta rasistia voi sanoa rikolliseksi, niin tämän täytyy tehdä todellakin jotain surmatöitä. Viittaan tässä esim kansanedustaja Hakkaraiseen ja sen kavereihin.
Eli sulla olisi kans vähän korjaamista noissa asenteissas, jos haluat pysyä edes jotenkin uskottavana tyyppinä.Nyt ei taida olla tarpeen heti korjata asenteissani mitään, vaan sinun perustietojasi sen yhteiskunnan toiminnasta, johon olet sikiöstä kasvanut.
Joskus lapsen suusta kuulee jotain hyvin aitoa ja jäljittelemätöntä asioiden yhdistelyä - millaista tuskin aikuinen keksisi edes unissaan: Esim. Tuo kivi liikkuu - se siis elää.
Tulee nyt mieleen, että sinä olet tällä yhteiskuntapuolella eräänlainen luonnonlapsi (vaikka käytät kyllä törkeämpää kieltä kuin lapset yleensä):
Väität siis, että sinua syrjitään siinä, että sinun ei anneta syrjiä.
Jos tämä ei yhteiskunnallinen palsta, joka käsittelee vakavaa aihetta, tuo kuulostaisi aika hupaisalta.Mover kirjoitti:
Siis mitä sinä sanoit??! "Rasisteja syrjitään"!!!
SE on syrjimistä.
Haloo??Tuo mietitytti eilen joo mitä kirjoittaja saattaisi tarkoittaa.
En tiedä hänen ajatustaan, mutta minä ymmärtäväisenä ihmisenä luulen hänen tarkoittavan, että kun täällä vähänkin puhuu musuja tai mamuja vatsaan niin heti syytetään rasisteiksi.
Ymmärrän sen noin koska olen itse tätä mieltä.
(Ja kyllähän te rasisteja syrjitte, vaikka sen toisaalta ymmärrän, mutta rikollisiakin pitää ymmärtää jos on humaani)
Mutta se mitä mieltä itse olen, että te syytätte tavallisia ihmisiä rasisteiksi on mielestäni sairasta ja sitten syrjitte niitä rasisteina vaikka ne / me olemme ihan tuiki tavallisia ihmisiä, eli että emme edes pysty olemaan rasisteja.
Siis tyyliin et sinäkään saa kutsua ihmistä murhaajaksi jos hän tahtoo tappaa jonkun.
Sitten vasta se on murhaaja kun se on murhannut.
Minua syytätte rasistiksi koska en tahdo mamuja Suomeen (=liioitellusti, lyhennän)
Se on tahto eli mielipide ei teko, enkä voi siksi olla rasu.
Ei myöskään se että äänestän Juzzia, tee minusta rasua.
Olisin rasu jos tekisin, esim estäisin mamuja tulemasta Suomeen. Mutta siihen me tavalliset ihmiset emme pysty.
Me vaikutamme äänestämällä, emme ole kansalaistottelemattomia, mikä mielestäsi on OK, Tai Gerges joka sanoi ettei aijo noudattaa lakia mikä ei ole jumalan tekemä laki. en nyt löydä linkkiä, mutta olen sen laittanut monesti.
Mutta se ette Mover ja humanistit täällä syyttävät ihmisiä mielipiteiden julkisesta ilmaisusta rasisteiksi on oikeesti tavallisten ihmisten haukkumista sortamista ja syrjimistä.
Onko Mover kiva olla kykenemätön keskustella vaikeasta asiasta asiallisesti?
Sinä tahdot vaan mennä sieltä mistä aita matalin ja panna pääsi pensaaseen ”ei kukaan näe” ja sitten haukut ihmiset rasisteiksi ja olet itse olevinasi se suurin oikeus ja viisaus.
Kirjoittaja :|: 23.5.2011 16:05 ilmeisesti innoissaan kirjoitti hieman hassusti.
Anteeksi kirjoittaja :|: jos tulkitsin juttusi väärin.
Itse olen vahvasti sitä mieltä että on käsittämätöntä että täällä vapaalla kirjoitus paikalla tavalliset ihmiset leimaan rasisteiksi, ja kuten taas olen syrjinnän kohteena, vain nimeni tähden.
Saxi-käsi leikkaa aina minut pois, V’** ttaa tämä tallentaminenkin.- Kokemus-K
fenno.maani kirjoitti:
Tuo mietitytti eilen joo mitä kirjoittaja saattaisi tarkoittaa.
En tiedä hänen ajatustaan, mutta minä ymmärtäväisenä ihmisenä luulen hänen tarkoittavan, että kun täällä vähänkin puhuu musuja tai mamuja vatsaan niin heti syytetään rasisteiksi.
Ymmärrän sen noin koska olen itse tätä mieltä.
(Ja kyllähän te rasisteja syrjitte, vaikka sen toisaalta ymmärrän, mutta rikollisiakin pitää ymmärtää jos on humaani)
Mutta se mitä mieltä itse olen, että te syytätte tavallisia ihmisiä rasisteiksi on mielestäni sairasta ja sitten syrjitte niitä rasisteina vaikka ne / me olemme ihan tuiki tavallisia ihmisiä, eli että emme edes pysty olemaan rasisteja.
Siis tyyliin et sinäkään saa kutsua ihmistä murhaajaksi jos hän tahtoo tappaa jonkun.
Minua syytätte rasistiksi koska en tahdo mamuja Suomeen (=liioitellusti, lyhennän)
Se on tahto eli mielipide ei teko, enkä voi siksi olla rasu.
Ei myöskään se että äänestän Juzzia, tee minusta rasua.
Olisin rasu jos tekisin, esim estäisin mamuja tulemasta Suomeen. Mutta siihen me tavalliset ihmiset emme pysty.
Me vaikutamme äänestämällä, emme ole kansalaistottelemattomia, mikä mielestäsi on OK, Tai Gerges joka sanoi ettei aijo noudattaa lakia mikä ei ole jumalan tekemä laki. en nyt löydä linkkiä, mutta olen sen laittanut monesti.
Mutta se ette Mover ja humanistit täällä syyttävät ihmisiä mielipiteiden julkisesta ilmaisusta rasisteiksi on oikeesti tavallisten ihmisten haukkumista sortamista ja syrjimistä.
Onko Mover kiva olla kykenemätön keskustella vaikeasta asiasta asiallisesti?
Sinä tahdot vaan mennä sieltä mistä aita matalin ja panna pääsi pensaaseen ”ei kukaan näe” ja sitten haukut ihmiset rasisteiksi ja olet itse olevinasi se suurin oikeus ja viisaus.
Kirjoittaja :|: 23.5.2011 16:05 ilmeisesti innoissaan kirjoitti hieman hassusti.
Anteeksi kirjoittaja :|: jos tulkitsin juttusi väärin.
Itse olen vahvasti sitä mieltä että on käsittämätöntä että täällä vapaalla kirjoitus paikalla tavalliset ihmiset leimaan rasisteiksi, ja kuten taas olen syrjinnän kohteena, vain nimeni tähden.
Saxi-käsi leikkaa aina minut pois, V’** ttaa tämä tallentaminenkin."...eli että emme edes pysty olemaan rasisteja.Siis tyyliin et sinäkään saa kutsua ihmistä murhaajaksi jos hän tahtoo tappaa jonkun.
...
Mutta se ette Mover ja humanistit täällä syyttävät ihmisiä mielipiteiden julkisesta ilmaisusta rasisteiksi on oikeesti tavallisten ihmisten haukkumista sortamista ja syrjimistä."
Unohdat että myös sanominen tai kirjoittaminen on teko, ei vain esim. väkivalta tai murhaaminen. Sanat myös aiheuttavat asioita eivät vain teot. Voit sanoilla esim. herjata, mustamaalata, esittää perättömiä väitteitä jne. ja näin vahingoittaa jotain ihmistä tai ihmisryhmää. Rasisti voi siis olla myös vain sanoilla ei vain teoilla. SInäkin koet itsesi syrjityksi vain sen takia että et saa täällä aina ihan vapaasti sanoa mitä haluat . Siinä näet pelkkien sanojen voiman ja merkityksen... Kokemus-K kirjoitti:
"...eli että emme edes pysty olemaan rasisteja.Siis tyyliin et sinäkään saa kutsua ihmistä murhaajaksi jos hän tahtoo tappaa jonkun.
...
Mutta se ette Mover ja humanistit täällä syyttävät ihmisiä mielipiteiden julkisesta ilmaisusta rasisteiksi on oikeesti tavallisten ihmisten haukkumista sortamista ja syrjimistä."
Unohdat että myös sanominen tai kirjoittaminen on teko, ei vain esim. väkivalta tai murhaaminen. Sanat myös aiheuttavat asioita eivät vain teot. Voit sanoilla esim. herjata, mustamaalata, esittää perättömiä väitteitä jne. ja näin vahingoittaa jotain ihmistä tai ihmisryhmää. Rasisti voi siis olla myös vain sanoilla ei vain teoilla. SInäkin koet itsesi syrjityksi vain sen takia että et saa täällä aina ihan vapaasti sanoa mitä haluat . Siinä näet pelkkien sanojen voiman ja merkityksen...Voi voi kun pitäis lopettaa jo.
En ole samaa mieltä.
Onhan minua syrjitty yli 50 vuotta, ja niin kai kaikkia muitakin?
Sillä valkoisten syrjiminen sanoin ja teoin on ihan ollut aina SIVISTYSTÄ tässä maassa. Eikös?
Sitähän ne swedut on aina tehnyt, en nyt ehdi tänää jankkaa niitä esimerkkejä joista olen sata kertaa puhunut.
Mutta ymmärrän tuon sanan merkityksen ja siksihän olemme täällä nimimerkeillä, enhän ole koksaan ketään haukkunut nimellä paitsi poliitikkoja, mikä tietääkseni on ihan sallittua ja toivottavaa, mutta ei niistäkään valheita saa kirjoittaa, mutta mielipiteitä kylläkin ja niitä olen sanonut. Ettekö ollut mukana kun haukuin Stubbin puhuman slangin niin se lopetti. Jes minä sian jotain hyvää aikaiseksi. Huomaatteko?
Se näemmä mikä säväytti oli kun sanoin että jätkä joka puhuu 8 maailman kieltä ei osaa puhua kaunista suomenkieltä.
Sen jälkeen Stubbi rupes puhuu kirjakieltä, kuuntelin suurennuslasilla: kerran samassa lauseessa oli minun mielestäni … mun mielestä … Ja sen koommin en ole enää kuullut hänen puhuvan slangia. Hah, olinpas oikeessa. Niinku aina olen.
Se mitä saa ja ei saa sanoa olisikin asia joka pitäisi selvittää.
Olen kysynyt poliisiltakin, mutta saan niin ymp.pyöreitä vastauksia ettei niistä ota selvää erkkikään saati sitten fennis.
Toi ” esim. herjata, mustamaalata, esittää perättömiä väitteitä jne”
se on totta joo. Olenko tehnyt niin?
Onko tämä nyt se että jos mielestäni afrikkalaiset ovat sinisiä, niin sehän on minun mielipiteeni.
Ei se että minä ajattelen jotain tee siitä totta.
Eikös keskustelun tarkoitus ole kertoa
1. mitä minä olen mieltä
2. sitten te kerrotte minulle missä olette eri mieltä
3. sitten minä mietin kumpi on enempi oikeessa ja siten mielipiteet muokkaantuu, eli tämä suomi 24 on hyvä paikka tuulettaa ja vaihtaa ajatuksia, kyllä minä totuuden ja oikeuden erotan valheista ja mielipiteistä.
Mutta se että sanon että vihaan punaista väriä on totta, ja minun totuus, mutta se ei kuitenkaan oikeuta minua hakkaamaan punanuttuisia ihmisiä. Siinä menee rikoksen raja minulla.
Eli jos minä vihaan musuja, niin onko sen sanominen teidän mielestä rikos, koska minun mielestäni ei ole.
Minä saan vihata ja inhota ketä tahdon, mutta en saa tehdä eli esim lyödä ketään vihaamaani henkilöä.
Minuakin on vihattu, sanon vaan että siittä vaan jonon päähän sitten. On niitä vihamiehiä minulla muitakin.
Mutta jos minua lyöt on se rikos. Jos lyöt minua siksi että olen valkoinen on se rasistinen rikos.
Jos lyöt minua siksi että vihaan sinua, olet vain tyhmä ja palasina. ;)
Toki jos joku täällä minusta valehtelisi nimellä, niin p*skaltahan se tuntuisi.
Ja varmaan jossain niin tehdäänkin.
Joten mitä eroa sillä on vihataanko minua netissä vai livessä niin kuitenkin tapahtuu ?
Tämä menee nyt väärin Kokemus-K : " SInäkin koet itsesi syrjityksi vain sen takia että et saa täällä aina ihan vapaasti sanoa mitä haluat ."
En koe olevani syrjitty oikeiden poistojen takia, mutta täällä on ihmisiä, jotka poistattaa sanomisiani vain nimeni tähden, koska olen puhunut heistä totta toisilla palstoilla, eli ovat kostoretkillä.
2. syy on se kun Moveri sanoo muille syitä muttei minun poistoilleni joten se on syrjintää nimeni tähden.
3. puhuin jo julkisuudessa olevasta miehstä nimellä joka hakkasi vammaista vaimoaan. Se poistettiin Poliisi-palstalla.
Sen miehen nimi oli lehdessä ja netissä. Erään kaup apulaiskaup.joht. Mielestäni en tehnyt mitään enempää kuin oli jo nimi julkisuudessa, sanoin vaan mielipiteeni, mistä löysin tämän anteeksi en sano oikeeta nimeä vaan muistatko sinä olit spermiata ja minä olin finninaama. Ja sitten haukuin sen haukkujan spermaiseksi finninaamaksi niin olipa hiljaa vähän aikaa sekin ja sitten tuli se poisto. Uskoisin sen haukkuja olevan juuri se palstan sheriffi, ihan sama minulle. Totuus kun kirvelee joitain. Mutta on siarasta lyödä pyörätuolilssa olevaa vaimoa, yleensä vaimoa, mtta tolelen minä kerään näitä vihaajia perääni. Ne sitten poistattaa kaiken mitä kirjoitan ja Mover uskoo ja poistaa.
Mutta kyllä rasu voi olla "Rasisti voi siis olla myös vain sanoilla ei vain teoilla." , siitä jatkuu joskus jossain, nyt on pakko panna kone kiinni.
Sori en ehdi vastaa muihin. Ei niitä ollut kuin 25 kpl. Kiitos vaan jatkan huomenna.
I Love U
t.fennis- Kokemus-K
fenno.maani kirjoitti:
Voi voi kun pitäis lopettaa jo.
En ole samaa mieltä.
Onhan minua syrjitty yli 50 vuotta, ja niin kai kaikkia muitakin?
Sillä valkoisten syrjiminen sanoin ja teoin on ihan ollut aina SIVISTYSTÄ tässä maassa. Eikös?
Sitähän ne swedut on aina tehnyt, en nyt ehdi tänää jankkaa niitä esimerkkejä joista olen sata kertaa puhunut.
Mutta ymmärrän tuon sanan merkityksen ja siksihän olemme täällä nimimerkeillä, enhän ole koksaan ketään haukkunut nimellä paitsi poliitikkoja, mikä tietääkseni on ihan sallittua ja toivottavaa, mutta ei niistäkään valheita saa kirjoittaa, mutta mielipiteitä kylläkin ja niitä olen sanonut. Ettekö ollut mukana kun haukuin Stubbin puhuman slangin niin se lopetti. Jes minä sian jotain hyvää aikaiseksi. Huomaatteko?
Se näemmä mikä säväytti oli kun sanoin että jätkä joka puhuu 8 maailman kieltä ei osaa puhua kaunista suomenkieltä.
Sen jälkeen Stubbi rupes puhuu kirjakieltä, kuuntelin suurennuslasilla: kerran samassa lauseessa oli minun mielestäni … mun mielestä … Ja sen koommin en ole enää kuullut hänen puhuvan slangia. Hah, olinpas oikeessa. Niinku aina olen.
Se mitä saa ja ei saa sanoa olisikin asia joka pitäisi selvittää.
Olen kysynyt poliisiltakin, mutta saan niin ymp.pyöreitä vastauksia ettei niistä ota selvää erkkikään saati sitten fennis.
Toi ” esim. herjata, mustamaalata, esittää perättömiä väitteitä jne”
se on totta joo. Olenko tehnyt niin?
Onko tämä nyt se että jos mielestäni afrikkalaiset ovat sinisiä, niin sehän on minun mielipiteeni.
Ei se että minä ajattelen jotain tee siitä totta.
Eikös keskustelun tarkoitus ole kertoa
1. mitä minä olen mieltä
2. sitten te kerrotte minulle missä olette eri mieltä
3. sitten minä mietin kumpi on enempi oikeessa ja siten mielipiteet muokkaantuu, eli tämä suomi 24 on hyvä paikka tuulettaa ja vaihtaa ajatuksia, kyllä minä totuuden ja oikeuden erotan valheista ja mielipiteistä.
Mutta se että sanon että vihaan punaista väriä on totta, ja minun totuus, mutta se ei kuitenkaan oikeuta minua hakkaamaan punanuttuisia ihmisiä. Siinä menee rikoksen raja minulla.
Eli jos minä vihaan musuja, niin onko sen sanominen teidän mielestä rikos, koska minun mielestäni ei ole.
Minä saan vihata ja inhota ketä tahdon, mutta en saa tehdä eli esim lyödä ketään vihaamaani henkilöä.
Minuakin on vihattu, sanon vaan että siittä vaan jonon päähän sitten. On niitä vihamiehiä minulla muitakin.
Mutta jos minua lyöt on se rikos. Jos lyöt minua siksi että olen valkoinen on se rasistinen rikos.
Jos lyöt minua siksi että vihaan sinua, olet vain tyhmä ja palasina. ;)
Toki jos joku täällä minusta valehtelisi nimellä, niin p*skaltahan se tuntuisi.
Ja varmaan jossain niin tehdäänkin.
Joten mitä eroa sillä on vihataanko minua netissä vai livessä niin kuitenkin tapahtuu ?
Tämä menee nyt väärin Kokemus-K : " SInäkin koet itsesi syrjityksi vain sen takia että et saa täällä aina ihan vapaasti sanoa mitä haluat ."
En koe olevani syrjitty oikeiden poistojen takia, mutta täällä on ihmisiä, jotka poistattaa sanomisiani vain nimeni tähden, koska olen puhunut heistä totta toisilla palstoilla, eli ovat kostoretkillä.
2. syy on se kun Moveri sanoo muille syitä muttei minun poistoilleni joten se on syrjintää nimeni tähden.
3. puhuin jo julkisuudessa olevasta miehstä nimellä joka hakkasi vammaista vaimoaan. Se poistettiin Poliisi-palstalla.
Sen miehen nimi oli lehdessä ja netissä. Erään kaup apulaiskaup.joht. Mielestäni en tehnyt mitään enempää kuin oli jo nimi julkisuudessa, sanoin vaan mielipiteeni, mistä löysin tämän anteeksi en sano oikeeta nimeä vaan muistatko sinä olit spermiata ja minä olin finninaama. Ja sitten haukuin sen haukkujan spermaiseksi finninaamaksi niin olipa hiljaa vähän aikaa sekin ja sitten tuli se poisto. Uskoisin sen haukkuja olevan juuri se palstan sheriffi, ihan sama minulle. Totuus kun kirvelee joitain. Mutta on siarasta lyödä pyörätuolilssa olevaa vaimoa, yleensä vaimoa, mtta tolelen minä kerään näitä vihaajia perääni. Ne sitten poistattaa kaiken mitä kirjoitan ja Mover uskoo ja poistaa.
Mutta kyllä rasu voi olla "Rasisti voi siis olla myös vain sanoilla ei vain teoilla." , siitä jatkuu joskus jossain, nyt on pakko panna kone kiinni.
Sori en ehdi vastaa muihin. Ei niitä ollut kuin 25 kpl. Kiitos vaan jatkan huomenna.
I Love U
t.fennis"Toi ” esim. herjata, mustamaalata, esittää perättömiä väitteitä jne”
se on totta joo. Olenko tehnyt niin?"
En sanonut että sinä olet niin tehnyt. Viittasin vain siihen että kuka tahansa voi käytännössä olla rasisti vain sanan voimalla, siihen ei tarvita konkreettisia tekoja. Eli kommenttina siihen kun sanoit että että edes voi olla rasisteja kun olette vain tavallisia ihmisiä.
"Tämä menee nyt väärin Kokemus-K : " SInäkin koet itsesi syrjityksi vain sen takia että et saa täällä aina ihan vapaasti sanoa mitä haluat ."
Ymmärrän että koet itse asian toisin. Mutta tämäkin oli siis vain viittaus siihen miten suuri voima pelkillä sanoilla voi olla, ei suoraan kommentti siihen miten sinua on täällä kohdeltu. Siis siihen miten suuri ero on sillä että saa sanoa tai että ei saa sanoa. Ei ole ihan tuulesta temmattu se vanha sanonta että kynä on miekkaa mahtavampi. Harva tekee oikeasti rasistisia tekoja, mutta jos niitä tekevät kokevat tekojensa olevan yleisesti hyväksyttyjä kuulemansa tai lukemansa perusteella, he tekevät niitä paljon helpommin. Kokemus-K kirjoitti:
"Toi ” esim. herjata, mustamaalata, esittää perättömiä väitteitä jne”
se on totta joo. Olenko tehnyt niin?"
En sanonut että sinä olet niin tehnyt. Viittasin vain siihen että kuka tahansa voi käytännössä olla rasisti vain sanan voimalla, siihen ei tarvita konkreettisia tekoja. Eli kommenttina siihen kun sanoit että että edes voi olla rasisteja kun olette vain tavallisia ihmisiä.
"Tämä menee nyt väärin Kokemus-K : " SInäkin koet itsesi syrjityksi vain sen takia että et saa täällä aina ihan vapaasti sanoa mitä haluat ."
Ymmärrän että koet itse asian toisin. Mutta tämäkin oli siis vain viittaus siihen miten suuri voima pelkillä sanoilla voi olla, ei suoraan kommentti siihen miten sinua on täällä kohdeltu. Siis siihen miten suuri ero on sillä että saa sanoa tai että ei saa sanoa. Ei ole ihan tuulesta temmattu se vanha sanonta että kynä on miekkaa mahtavampi. Harva tekee oikeasti rasistisia tekoja, mutta jos niitä tekevät kokevat tekojensa olevan yleisesti hyväksyttyjä kuulemansa tai lukemansa perusteella, he tekevät niitä paljon helpommin.Kokemus-K.lle
Kyl kyl ihan totta ja kyl ymmärsin alunperinkin vastauksesi olevan viittaus.
Mutta siltikin osatako selittää miksi meitä suomalaisia syytetään rasisteiksi, esim Stubbi.
Alun perin kysyin silloin oli rautako? PS-palstalla ja luinkin sen toissapäivänä että kun kysyin miten Stubbia voi syyttää herjauksesta kun syyttää suomalaisia rasisteiksi? Ja rautaako? vastasi kyllä raudan lujin ottein siihenkin.
Se taitaa olla poliitikko tai sen avustaja, se tietää paljon politiikasta. Se on minun historiassa ihan lopussa eli alussa jossain sivulla 52 tms. Valitse viimeinen ja lähde sieltä takaperin…
Edelleen olen mieltä, että Ajatus ei ole rikos,
Miten ajatuksen äänen lausuminen sitten voi olla rikos?
Toki eri asia on nimellä herjaaminen ja valheet ja usuttaminen / käskyttäminen tappamaan jne,
Voisin helposti kuvitella että aika moni on niin kusessa että se jopa uhataan yllyttää tappaa, tyyliin jos et tapa mä tapan sut. Mutta että ei sekoitettaisi nuita tänne rasu-palstalle, ennekö niitä on ja ne Mover tietty poistaa.
Mutta hei onneksi meillä on koulusivistys kaikilla. Eihän me uskota tappo-käskyihin?
Ja sitähän juuri tarkoitin onko minulla herjata, mustamaalata, esittää perättömiä väitteitä, joku saa vastata.
Minä kirjoitan ihan kaikille ihan kaikki saa vastata!
Kokemus-K : Harva tekee oikeasti rasistisia tekoja,
fm : vihdoinkin! Kiitos ja samaa mieltä.
Rasismi on tosi vähäistä jos ollenkaan. Kerran pyysin antaa yhdenkin rasu-tekemisen (nyt voin lisätä vaikka kirjoittamisen) Suomessa, mutta en ole saanut yhtään kommenttia siihen. Olisko taas poistettu?
Vai vaijettu kuoliaaksi.- suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
Nyt ei taida olla tarpeen heti korjata asenteissani mitään, vaan sinun perustietojasi sen yhteiskunnan toiminnasta, johon olet sikiöstä kasvanut.
Joskus lapsen suusta kuulee jotain hyvin aitoa ja jäljittelemätöntä asioiden yhdistelyä - millaista tuskin aikuinen keksisi edes unissaan: Esim. Tuo kivi liikkuu - se siis elää.
Tulee nyt mieleen, että sinä olet tällä yhteiskuntapuolella eräänlainen luonnonlapsi (vaikka käytät kyllä törkeämpää kieltä kuin lapset yleensä):
Väität siis, että sinua syrjitään siinä, että sinun ei anneta syrjiä.
Jos tämä ei yhteiskunnallinen palsta, joka käsittelee vakavaa aihetta, tuo kuulostaisi aika hupaisalta.totakai kivi elää , sitä eivaan tyhmemmät älyä , ne on niitä jotka menee jollekin ääliöpalstalle seriffiksi.
- iso d
muuveri on harhainen moku-kiimaisen propagandan uhri, joka edelleen kuvittelee, että kaikki, varsinkin afrikasta tulevat maahantunkeutujat ovat kivoja, yhteisöllisiä ihmisiä, jotka tanssivat päivät pääksytysteen merenkueta, ja joiden erityistarpeita varten on olemassa pohjaton kassa.
OLET AIVAN OIKEASSA.
MINÄ KUVITTELEN!!!
Ja siinä ei ole mitään vikaa - päinvastoin. Se on hyvä juttu. Niin kuvittelet sinäkin.
MUTTA SINÄ KIRJOITAT KUVITELMASI MINUN MIELIPITEIKSENI.
Siinä on vikaa.
Esimerkki
Miten tämäkin liittyy PS-politiikkaan?
Yhteiskunta / Politiikka / Puolueet / Perussuomalaiset / Kauhistunut Myllypurosta
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9884865/#comment-49557010
19 Vastausta 34 Lukukertaa
Kauhistunut Myllypurosta Onko tietoa
22.5.2011 23:29
Onko se totta että Helsingin Myllypuroon rakennetaan moskeija?
Tässä HÄN vastaa :
rautaako?
23.5.2011 12:40
Onko se totta että ympäri maatamme on kirkkoja - jopa katolilaisia ja ortodoksisia?
Onko totta että stadissa on synagoga?
Onko totta että Suomessa on lukuisia rukoshuoneita muslimeille. Vanhin on fredan ja uudenmaankadun kulmassa, ja on ollut siellä jo vuosikymmeniä suomalaisten tataarien järkkäämänä. Maamme vanhin muslimiväestö on ollut täällä n.150 vuotta, ja kuitenkin me vielä pärjäämme eikä meidät ole pakkokäännytetty ja ympärileikattu.
Santiksen hautausmaalla on oma alue muslimeille. Sielläkin rukoushuone.
Jep, Myllypuroon ja/tai Mellunmäkeen on suunniteilla rukoushuone. Mene ihmeessä tutstumaan.
Toivottavasti saame puian myös moskeijanNoita eliöitä Suomi on pullollaan syyttämässä meitä perus suomalaisia rasisteiksi.
Ihan kuulkaas sydäntä kylmää.
Ikinä en ole lukenut yhä kamalaa tekstiä suomalaisen näppäimistöltä.
Ja moveri on vielä puolikas tuohon rautaako? verrattuna.
Että kyllä minä pidän mielummin Moverin kuin tuon rautaakottaren.
Ja saatte tekin olla tyytyväisiä moveriin siksi plussasin aloituksen.
Koska te ette ymmärrä pahuudesta ennekö saatte sitä Moverin tilalle.
ugh olen puhunut.
- ylläpito..
näköjään nollannut peukkulaskurin.
Aika noloja lukemia se näyttikin. - nehän on
pelkkiä taruolentoja.
Ihan kuin tontut. - ai ne
"mokukiimaiset propagandan uhrit"? Olet oikeassa, satuolentoja ovat.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod171871Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2251620Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3001106- 65909
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53865- 39794
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53765J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e30656Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273643Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33602