Kauhistunut Myllypurosta

Onko tietoa

Onko se totta että Helsingin Myllypuroon rakennetaan moskeija?

26

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea!

      On!

    • Kauheaa jos...

      Onko se totta että moskeijassa harjoitetaan samantapaista taikauskoa kuin kirkossa ja synagoogassa

      • PP__PP

        Mutta kaikenlisäksi moskeijassa voidaan lietsoa myös terrorismia.


      • rautaako?
        PP__PP kirjoitti:

        Mutta kaikenlisäksi moskeijassa voidaan lietsoa myös terrorismia.

        Niinkö - oletko nähnyt?

        Kirkoissakin harrastetaan terrorismia (IRA). Puhumattakaan kuorolaulusta!! Moskejoissa ei sentään lauleta!


      • herttainen mies

      • herttainen mies kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=ky57zbSM_YY&feature=related

        Tosi joo herttainen, kiitos tuosta videolinkistä, oli muuten herättävä.
        Jotenkin nyt ymmärrän taas yhden asian lisää tuosta muslimi-terrorismista.

        Jotenkin näiden rautaako? ja muutaman muun puheet kuulostaa ihan samalta, kuin tuo ”syytön” mies

        Taitavat pojat olla saman koulukunnan kasvatteja.


    • Onnea jatkossakin!

      On!

    • rautaako?

      Onko se totta että ympäri maatamme on kirkkoja - jopa katolilaisia ja ortodoksisia?

      Onko totta että stadissa on synagoga?

      Onko totta että Suomessa on lukuisia rukoshuoneita muslimeille. Vanhin on fredan ja uudenmaankadun kulmassa, ja on ollut siellä jo vuosikymmeniä suomalaisten tataarien järkkäämänä. Maamme vanhin muslimiväestö on ollut täällä n.150 vuotta, ja kuitenkin me vielä pärjäämme eikä meidät ole pakkokäännytetty ja ympärileikattu.

      Santiksen hautausmaalla on oma alue muslimeille. Sielläkin rukoushuone.

      Jep, Myllypuroon ja/tai Mellunmäkeen on suunniteilla rukoushuone. Mene ihmeessä tutstumaan.

      Toivottavasti saame puian myös moskeijan

      • ::--::

        Tule meille syömään possua kun kerkiät vaimosi alapaan silpomisiltasi.

        Juhlitaan sen paskaterroristin kuolemaa ja nauretaan makeasti.


      • Super pummit
        ::--:: kirjoitti:

        Tule meille syömään possua kun kerkiät vaimosi alapaan silpomisiltasi.

        Juhlitaan sen paskaterroristin kuolemaa ja nauretaan makeasti.

        Suomessa elää muslimeita joilla on täällä monta perhettä. Onko tämä oikein laillista Suomessa etenkin kun sossu saattaa elättää koko revohkan?


      • Pikku tarkennus
        Super pummit kirjoitti:

        Suomessa elää muslimeita joilla on täällä monta perhettä. Onko tämä oikein laillista Suomessa etenkin kun sossu saattaa elättää koko revohkan?

        Niin.. Ei sossu ketään elätä vaan Suomalaiset veronmaksajat.


      • rautaako?
        ::--:: kirjoitti:

        Tule meille syömään possua kun kerkiät vaimosi alapaan silpomisiltasi.

        Juhlitaan sen paskaterroristin kuolemaa ja nauretaan makeasti.

        Silpomista ja kuolmenafanitusta - aika pervo touhua teillä.

        Kai se possu sentään tapetaan enen syömistä seilläpäin?


    • voi pojat

      Kaikenmaailman asiat ne ihmisiä kauhistuttaakin. Keksi sinäkin muuta tekemistä, kun joutavien kauhistelu.

      • rautaako?

        Mutku Hallis on sanonut että muslimi tulee ja raiskaa sun naises ja kyhää pommeja rukoshuoneissa ja valloittaa koko härmän. Ja se äijä on niiiiiin fiksu ja niiiiiin uskottava.

        (mitä nyt vähän herkkähipiäinen, kun hermostuu kuville itsestään, mutta eihän kukaan ole täydellinen.)


    • samaa paskaa täällä

      Niin moskeijassa voi uskonnon harjottamisen myötä, lietsoa myös muita aatteita, vähän kuin tässä keskustelussakin.
      Täällä lietsotaan nurkkakuntaisuutta ja ahdasmielisyyttä oikein urakalla, vihapuhetta kehiin, eikä tarvita edes moskeijaa.

      • Lissu S.

        Mitäs sitten kun terrorismi islamin myötä leviää Suomeenkin?


      • rautaako?
        Lissu S. kirjoitti:

        Mitäs sitten kun terrorismi islamin myötä leviää Suomeenkin?

        Niin se terrorismihan ei leviä islamin myötä, vaan terroristien myötä

        Palataan asiaan sitten kun terrorismi on levinnyt Suomeen. Ja jos kyseiset terroristit sattuvat valitsemaan islamin vallan havittelun varjoksi, niin loittaa siitä että miksi hitossa joku täällä panettelee muslimeja kun tiedetään että islamin varjolla valtaa havittelevat oikein etsivät tekosyitä väkivaltaan.

        Mutta tuo lienee aika epätodennäköistä, varsinkin jos annamme muslimien harrastaa uskontoaan rauhassa rukoushuoneissaan tai moskeijoissaan


      • Antiterror
        rautaako? kirjoitti:

        Niin se terrorismihan ei leviä islamin myötä, vaan terroristien myötä

        Palataan asiaan sitten kun terrorismi on levinnyt Suomeen. Ja jos kyseiset terroristit sattuvat valitsemaan islamin vallan havittelun varjoksi, niin loittaa siitä että miksi hitossa joku täällä panettelee muslimeja kun tiedetään että islamin varjolla valtaa havittelevat oikein etsivät tekosyitä väkivaltaan.

        Mutta tuo lienee aika epätodennäköistä, varsinkin jos annamme muslimien harrastaa uskontoaan rauhassa rukoushuoneissaan tai moskeijoissaan

        "Niin se terrorismihan ei leviä islamin myötä, vaan terroristien myötä"
        Tuohon et usko itsekkään.

        "Ja jos kyseiset terroristit sattuvat valitsemaan islamin"
        Mikähän siinä on että ne AINA sattuvat valitsemaan islamin?

        "Palataan asiaan sitten kun terrorismi on levinnyt Suomeen"
        Oletko hullu? Sitäkö tässä pitää odottaa?


      • rautaako?
        Antiterror kirjoitti:

        "Niin se terrorismihan ei leviä islamin myötä, vaan terroristien myötä"
        Tuohon et usko itsekkään.

        "Ja jos kyseiset terroristit sattuvat valitsemaan islamin"
        Mikähän siinä on että ne AINA sattuvat valitsemaan islamin?

        "Palataan asiaan sitten kun terrorismi on levinnyt Suomeen"
        Oletko hullu? Sitäkö tässä pitää odottaa?

        "Mikähän siinä on että ne AINA sattuvat valitsemaan islamin?"

        Höpöhöpö. ÄÄriislamilaisuuteen pohjautuva terrorismi on erittäin tuore ilmiö. IRA, Baader-Meinhof, Mafia, ja baskiseparatismi olkoot vain muutama esimerkki terrorismista joka on valinnut verukkeensa aivan toisin. Niin tai Lapuan liike.

        ""Niin se terrorismihan ei leviä islamin myötä, vaan terroristien myötä"
        Tuohon et usko itsekkään"

        Miksi en uskoisi. Sehän on täysin totta. Vai väitätkö ettei terroristi ole terroristi. Vai kenties että kaikki islaminuskoiset ovat terrorismejä? Tai edes merkittävä osa?

        ""Palataan asiaan sitten kun terrorismi on levinnyt Suomeen"
        Oletko hullu? Sitäkö tässä pitää odottaa?"

        No kenet ehdottaisit että pannaan vankilaan noin varmuuden vuoksi. Jos sille tielle mennään minä aloittaisin Halla-ahosta. Mutta sille tielle emme siis mene.Jäämme siis odottamaan ja toivomaan paratsa.


    • jebujebu

      Katotaanko niin kohta on tuossa minareetti ja ukko tolopan nokassa huutaa "ööö-ööö-öö".

      • rautaako?

        Jep - toivotaan niin. Saataisiin vähän kansainvälistä tunnelmaa tähän kaikkeen persahdistauneeseen impivarralaisuuteen.


      • rautaako? kirjoitti:

        Jep - toivotaan niin. Saataisiin vähän kansainvälistä tunnelmaa tähän kaikkeen persahdistauneeseen impivarralaisuuteen.

        Nautitko siitä että suomalaisuus kuolee?
        Mitä pahaa suomalaisuus on sinulle on tuottanut?
        Mielenkiintoista ja pelottavaa on rautaako? sinun ajatusmaailmasi, joka on vaalien jälkeen näköjään vain yltynyt.
        Siis Suomessa on kaksi puolta
        1. ne jotka tahtoo tappaa / tuhota suomalaiset
        2. ja ne jotka tahtoo Suomeen muslimit kristittyjen tilalle
        kaikki muut ajatustavat ovat rikollista.


      • Se on morjens
        fenno.maani kirjoitti:

        Nautitko siitä että suomalaisuus kuolee?
        Mitä pahaa suomalaisuus on sinulle on tuottanut?
        Mielenkiintoista ja pelottavaa on rautaako? sinun ajatusmaailmasi, joka on vaalien jälkeen näköjään vain yltynyt.
        Siis Suomessa on kaksi puolta
        1. ne jotka tahtoo tappaa / tuhota suomalaiset
        2. ja ne jotka tahtoo Suomeen muslimit kristittyjen tilalle
        kaikki muut ajatustavat ovat rikollista.

        Tulee ählämeille sun muille muslimeille vielä äkkilähtö Suomesta.

        Kannattaisi jo ruveta pakkaamaan niitä Suomalaisten veronmaksajien kustantamia tavaroita. Ja sitten ei muuta kuin ääntänopeammin takaisin paskamaihin ja hirviökulttuureihin. Good Byee Forever.


      • Se on morjens kirjoitti:

        Tulee ählämeille sun muille muslimeille vielä äkkilähtö Suomesta.

        Kannattaisi jo ruveta pakkaamaan niitä Suomalaisten veronmaksajien kustantamia tavaroita. Ja sitten ei muuta kuin ääntänopeammin takaisin paskamaihin ja hirviökulttuureihin. Good Byee Forever.

        Tosi kauniisti sanottu. wau.


    • No, oli moskeijan rakentamisesta mitä mieltä tahansa, niin varmaa on, että oppositiosta PerSut ei asiaan vaikuta mitenkään.

      No, maahanmuuttajapolitiikkaan annetut lupauksethan oli vain vaalipuhetta ja äänestäjien pettämiseksi annettuja lupauksia.

      NINEL

    • Niin minäkin luulin kunnes tuli Timo ja käänsi senkin nurinpäin ja rupes pe*kele puhuu totta, kun ei enää voi poliitikkoihinkaan luottaa.

      Kyllä petyin minäkin, että minut petettiin ettei valehdeltukaan silloin kun piti valehdella.

      Oli kyllä ihan uudet vaalit ja vaalivalheet että meni vanhakin ihan sekaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe