En käsitä minkä ihmeen takia tunnen jatkuvasti vetoa paria vuotta nuorempiin pojankloppeihin, olen itse siis 22-vuotias kaunis mimmi. Miehiä kyllä pyörii ympärillä, vanhempiakin, mutta ihastun helposti vähän nuorempiin miehiin, tai voiko niitä nyt tämän ikäsenä mieheksi sanoa edes :D
En tiedä mikä oli edes pointtini, tuskin nuorempaa jätkää kannattaa edes iskeä.. Tietäspä mistä moinen ees johtuu :P Vai onko se joku ihme seksiopettajan rooli mikä mulla puskee pintaan :D
ihastun nuorempiin "miehiin"?!
8
586
Vastaukset 8
- Il Principe
En tiedä mutta kuulostaa todella kivalta! Voit olla mun seksiopettaja millon haluat!
T: Poika 19-v - ExPinp
öööhhh! siis olet 22 ja pidät 19-20-vuotiaista? Big deal! Tehän olette käytännössä ihan samaa ikäluokkaa.
- ~linda~
noh, on sellainen 16- 17-v poikakin joka oli kyllä varsin kypsä ikäisekseen joskus ollut kiikarissani.. :D Siinä on jo semmonen ikäero että alaikäiseen ei paljon huvita sotkeutua vaikkei siinä mitään rikollista olisikaan..
- hymy<3
Et ole lajissasi ainoa =) Ite olen sua 15 v vanhempi, mutta jostain syystä mua kymmenen vuotta nuoremmat miehet vetää puoleensa. Eikä pelkästään niin että ite oisin kiinnostunut vaan kiinnostus on molemminpuolista. En kyllä räipöi vastaan =)
- Il principe
Mä ihailen teidän tapasia naisia, mistä teidät löytää?
- AvailableMan
Täällä olisi sellainen 20v nuori ikäänsä kypsempi jannu vapaana, että mistäs neitokainen on kotoisin, että lähettäiskö kahvelle tai muuten vain hauskaa pitämään? Tai jos olet jo varattujen listaan eksynyt niin sitten kysäisen että mistäs teidän kaltaisia naisia oikein löytyis?
- Hmmmm...
ehkä sä olet sitten tulevaisuuden puuma:P
- nähny maailmaa
hei... tää on toisille naisille ihan todellinen ongelma... ja varsinkin jos mies on nuorempi ja naimisissa niin haaste on mahtava...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560