Kyllästyttää

perkele:(

Jurppii, kyrpii, vituttaa.

Mies harrastaa liikaa! Harrastaa kolme-neljä kertaa viikossa. Harrastuksiin tuhriintuu joka kerta monta helkutin tuntia. Joskus (aika usein) pitää harrastaa viikonloppuna, jolloin menee kepoisesti koko päivä.

Tässä ei kyllä auta mitkään puhumiset enään. Sitä on yritetty viimeisien kuukausien aikana. Olen pyytänyt, että voisitko vähentää hieman, voisitko rauhoittaa harrastamista, voisitko olla vaikka yhden viikon vain kanssani.

Enkä jaksa enää olla osallinen sitä harrastusta. Ai miksi? Koska MINÄ olen tosi usein joustanut ja tullut mukaan.
Miksi en antaisi hänen mennä sitten niinkuin huvittaa? No, viimeaikoina en ole puuttunut jos on halunnut mennä niin sitten menee. Katson, että kuinka paljon mahtaa ukko aikaansa siellä viettää, jos en pyydä "rajoittamaan" hieman. Viettää viettää kyllä!

Vitutusta lisää se, että minä olen tässä huushollissa se joka lähes aina tekee kotityöt. Mieheltä en ole vaatinut mitään muutakuin, että siivoaisitko kissan paskalaatikon. Joo, pari kertaa viikossa ehkä tekee sen!
Minä olen se, joka yrittää puhua ja keksiä puheenaiheita. Minä olen se, joka lähestulkoon ehdottaa, että mitä syötäisiin.
Minun pitäisi myös muka aina keksiä meille tekemistä, kun ei herra itse keksi.

Monta kertaa pahoittelee, kun on epäromanttinen. Tässä olen yrittänyt auttaa, sanomalla ihan suoraan, että mitä HALUAISIN hänen tekevän. Silti aina pystyy sanoon, ettei tiedä mitä haluaisin. Olen monta kertaa sanonut, katso tv:stä, katso netistä katso AKU ANKASTA, kyllä niitä huomaavaisia elkeitä löyrtyy joka puolelta, jos vain viitsii katsoa.

Muutamia kertoja olen uhannut että nyt kiittiriitti lähden pois. Joo kyllähän sitten ollaan viikon harrastamatta, että olisin "tyytyväinen".
Nyt olenkin miettinyt sitä sanontaa: "jos nainen/mies rajoittaa harrastamista, niin akka/ukko lentää ja vähän äkkiä pois". Tosin itse lähtisin vapaaehtoisesti etten olisi harrastuksen tiellä. Luulen kyllä, että mies itkee heti, että älä mee.

Tämä e nyt tarkoita sitä, ettenkö häntä rakastaisi! En vain halua (niin raa'alta kuin tämä kuulostaakin) tuhlata aikaani tällaiseen. Saisi mieskin mennä miten haluaa eikä tarvisi katsella tällaista muijaa jonka naama menee aina norsunvituks, kun meinaa lähteä johkin harrastuspaikkaan..

30

3873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämä on laiffii

Ei se äijä mitään muijaa tarvitse jos totta puhutaan!! Haluaa vaan et kotona joku odottaa hänen saapumistaan. Jos äijä kokoajan haluaa olla jossain muualla harrastusten parissa, niin ei se paljoa parisuhdetta ajattele, saatikka halua viettää aikaa sun kanssa. Sun äijä ei vaan ole parisuhdeihminen, häntä ei kiinnosta. Heitä se ukko mäkeen ja sassiin!! Ja sit kans teet niin!! Ei mitään uhkailuja. Uskon että susta löytyy munaa sen verran, nyt sun tarvii vaan kyllästyä aivan lopullisesti.

• Onnellinen etäsuhde

Olette vaan erilaisia toiveissanne parisuhteessa. Joku haluaa olla yhdessä enemmän ja toinen taas vähemmän. Itse olen etäsuhteessa ja nautin siitä kun emme näe kovin usein. Näin saan aikaa työlleni, ystävilleni ja omille harrastuksille. Molemmat hoitavat oman arkensa ja talonsa, joten kotitöistä ei tarvitse tapella. En haluaisi, että kumppani olisi rajoittamassa menemisiäni liian paljon. Olemme uskollisia toisillemme, joten siitä ei ole kysymys. Kun sitten tapaamme, niin olemme tiiviisti yhdessä ja se on pelkkää juhlaa. Tämä sopii minulle, vaikka olenkin nainen.

• Juuri näin, upeaa

Mahtavaa, että jotkut elävät
        omannäköistä elämää
        ja tekevät omia, ei niin tavanomaisia valintoja.

Onneksi olette (ainakin tällä hetkellä) molemmat tyytyväisiä tilanteeseen.

Olen itsekin joskus aiemmin pohtinut tätä vaihtoehtoa, (tai siis siihen palaamista) sillä mieheni tekee niin paljon töitä.
        Hän on kyllä nyt järkeistänyt ja aikatauluttanut töitään paremmin (oma yritys) joten arki on nyt molemmille maittavampaa ja jo pitempään on mennyt hyvin.

• Älä ole katkera

Joskus tuntuu, että kahlitse ihmisen, hänen pitäisi olla joka sekunti vieressä ja toimia sormien napsutuksesta tahtonne mukaan. Ei sellainen ole mahdollista koskaan, jotenkin ajatuksenne on silloin vinoutunut.

Tiedän hyvin tarkkaan mitä harrastus vie aikaa ja varsinkin silloin kun se on esim. kilpaurheilua. Ennen kilpailua ei kotonakaan ole enää oikein ajatukset missään muulla kuin kilpailuissa ja ei siedä minkäänlaista arvostelua.
      Ollu ollut joskus mukavakin olla mukana ja nauttia vähän samasta kuin nyt Suomi huuma lätkästä. Lapset sitten asettivat rajan siihen missä voimme olla mukana, joten olen hyvin minesti ollut itse kotona lasten kanssa ja heidät kasvattanut. En koe olevani kuitenkaan katkera, yritin parhaani mukaan järjestää asioita lasten kanssa, teimme junamatkoja, lentokoneellakin kävimme erään juhlamatkan. En laittanut lapsiani hoitoon isovanhemmille ja kuljin heidän kanssaan, en kadu siitä hetkeäkään. Iloitsin heidän olemassaolostaan. Olemme tehneet lukuisat retket metsään eri kaupungeihin ystävätteri ja lastemme kanssa. Viinit ja muut iltamenot eivät ole kiinnostaneet.
      Tiedätteko, olen nyt todella onnellinen, puoliso on vierelläni, talous on kunnossa, voin hengittää melko vapaasti. Miehen harrastukset ovat vähentyneet ja kilpamatkat enää harvoja. Mutta paljon on muistoja ja tuttuja näistä, ihan MM-tasolta.

Jotenkin toivoisin teidän hyväksyvän asioita, eikä aina ensimmäiseksi nähdä riidan ja sen liian helposti saatavan avioeron, sillä siitä niin kovin harvoin arvokasta elämää saa jatkossa. Paha olo jatkuu ja katkeroidut.

• Ei h-i !

Ja eikun flikka alat saman 'rallin' itsekin. Mene niin, että hippulat vinkuu, mieäs luultavasti rauhoittuu alta aikayksikön. Ja enemmän vastuuta huushollista kuin kissan pissat, etkö pidä kaveria vastuullisena aikuisena.

• ..........

Kyllähän se riippuu ihan ihmisestä ja tarpeistä mikä toimii ja mikä ei. Jollakin voi toimia se tilan antaminen jos itsekin haluaa samaa. Olennaista on se kohtaako tarpeet ja onko onnellinen. Jos ei ole onnellinen, ehkä sitten pitää etsiä tilanne jossa on onnellinen.

Itse olen niitä ihmisiä jotka ajattelee että ainakin suhteen alussa olisi sellainen vaihe että oltaisiin yhdessä enemmänkin. Jos toinen on jo suhteen alussa koko ajan pois, missä vaiheessa sitä suhdetta muodostetaan jos toinen on koko ajan poissa? Kyllä pitkään suhteeseen voi mahtua monenlaista, että olisikin aikoja että toinen on paljon pois, sitä se myötä ja vastamäessä rakastaminen on että voi hyväksyä senkin että toinen tekee tärkeitä asioita. Esimerkkinä nyt vaikka että kumppani olisi joku urheilija MM-tasolla. Mutta toisaalta uskon että näissä suhteissa ollaan jo vakaalla pohjalla ja suhde on jo muodostettu ja ollaan oltukin jossain vaiheessa enemmänkin yhdessä, kai. Ei sitä voi sanoa että näin tai näin aina, ihmiset ja tilanteet on niin erilaisia. Jokatapauksessa minun mielestäni ei ole järkeä yrittää saada sopimaan kahta erilaista palapelin palaa, jos ne ei sovi yhteen ei ne vaan sovi yhteen ja on helpompiakin tapoja elää. Ja kyllä myöskin suhteen alkuvaiheessa kannattaa vähän katsella että millä tavalla toinen elää, että voisinko minä elää noin, voisinko hyväksyä tuon kumppanin tärkeän harrastuksen, ennenkuin jo sitten ollaan pidemmässä parisuhteessa.

Rakkaushan se on joka yhdessä pitää, rakkaus ei ole vaatimuksia ja käskyjä, se on toisen tukemista erilaisissa tilanteissa. Joskus rakkaus voi sattua.

• Viihdytä itse itseäs

Jos teillä ei ole lapsia, niin en ymmärrä mikä on ongelma... Minä olen nainen, ja käytän joka päivä normityöpäivän lisäksi 3h harrastuksiin, viikonloppuisin enemmänkin. Tosin silti huolehdin esim. ruuanlaitosta pääasiassa meillä. Ja silti vietetään ihan tarpeeksi aikaa yhdessä ja ollaan onnellisia. Mieheni viihtyy enemmän kotona, mutta ei tietenkään valita menoistani. Elämäntyylinne eivät sovi yhteen.

• vaikea tilanne nyt

Kannattaa miettiä, että mikä se harrastusmäärä olisi, jonka voisit hyväksyä. Olisiko se 2 iltaa viikossa 3 tuntia joko lauantaina tai sunnuntaina? Vai enemmän vai vähemmän? Ehdota miehelle, että voisiko hän vähentää harrastusmääräänsä ja tyytyä ehdottamaasi määrään?

Yleensä valitetaan, että mies ei harrasta MITÄÄN, joten siinä mielessä tilanteesi on hieman harvinaisempi. Tiedän kuitenkin esim. metsästäjiä, jotka ovat hirvimetsällä, sorsastamassa, pilkkimässä, kokeilemassa verkkoja, virvelöimässä jne jne, jolloin lähes koko vuosi on joka viikonloppu täynnä menoa.

Itselleni miehen harrastaminen ei ole ongelma, jos mies keskittyy minuun silloin, kun hän on kotona. Itse keskitän omia harrastuksiani ja kavereiteni tapaamista juuri niihin hetkiin, kun miehellä on omat treenit. Sitä paitsi minusta on mukavaa, kun mies nauttii urheilusta ja on hyväkroppainen. Meillä on sovittu yksi arkipäiväilta kiinteäksi löhöpäiväksi, jolloin ei hommata mitään menoja, vaan keskitymme toisiimme. Mies on myös vaihtanut lenkkejä tehtäväksi aamulla ennen töihinmenoa, jolloin se on vapauttanut ilta-aikaa minulle. Olen myös huomannut, että tykkään nykyään puuhastella yksinänikin enkä tarvitse siihen miestä.

Minä sovin miehen kanssa siten, että kun miestä ei kiinnosta kotityöt, niin sanoin, että hommaanko siivoojan vai otanko isomman vastuun kotitöistä, mutta vastineeksi hän maksaa enemmän yhteisiä kuluja. Mies valitsi jälkimmäisen vaihtoehdon, sillä kummassakin tapauksessa hän olisi joutunut maksajaksi. Toki joitakin kotitöitä hän tekee ihan itse (esim. silittää omat kauluspaitansa), mutta päävastuu on minulla ja se on ihan OK. Mies parempituloisena pystyy kustantamaan tämän ja minulle huonompituloisena jää enemmän rahaa käteen.

Jos sinä AP suunnittelet perheen perustamista, niin mieti tarkkaan, että oletko valmis yksinhuoltajuuden kaltaiseen tilaan, jossa mies on koko ajan menossa. Jos haluatte lapsen, niin miehen on sitouduttava vähentämään harrastuksiaan esim. 2 kertaa viikossa à 2 h tai muuhun sopimaanne aikaan.

• FF

Jaa-ah. Jos asutte yhdessä ja tarkoitus on elää yhdessä loppuelämä niin kyllä siitä riittää aikaa myös molempien omiin harrastuksiin.

• Joku vaan

Minä harrastan, kun muu perhe nukkuu. Pitää sitten tulla toimeen neljän, viiden tunnin yöunilla.

• mies vaan

Oman naiseni harrastaa minä minä minä maailmakuvaa. Missään hän ei oikeastaan jousta kun hänenmielestään ei tarvi. Romantiikassakin minun pitää olla romanttinen ja hänen itseasiassa ei kuulu tehdä mitään mukavaa minun eteeni. Muutamia kertoja olen antanut pientä kritiikkiä ja muutosta näyttää olevan ihan turha edes toivoa, itseasiassa kaikki on mennyt vain huonompaan suuntaan. Jurpii, krpii ja tuttaa!

Tsemppiä sulle. Menen nyt nukkumaan kun ihan turha tässä on enää valvoa.

• pallo jalkaan?

Eikö sinulla ole omaa elämää kun pitää kytätä jatkuvasti missä miehesi menee harrastuksissa? Turha ruveta sitomaan liikaa, ei se ainakaan sillä parane.

• fdsasdfdsa

Aloittaja: elämäsi on tismalleen samanlaista kuin minun! Joka päivä on jonkinlaista harrastusta tai urheilua tai treeniä tai harjoitusta. Ja sitten kun olisi hetki aikaa kahdenkesken, esim. illalla, on toinen niin väsynyt ja ärtynytkin, että hukkaan meni sekin laatuaika.

Meillä menee kaikenlisäksi niin, että silloin kun miehellä olisi töiden puolesta esim. vapaapäivä, niin silloin minä olen töissä. Ja päinvastoin.

Se vaatii joustoa. H-e-l-v-e-t-i-n paljon joustoa ja myönnytyksiä. Molemmilta.

Olemme ottaneet tavaksi suunnitella menot yhteen siten, että sitä yhteistä aikaa olisi mahdollisimman paljon. Esimerkiksi jos olen jonkin viikonlopun kiinni töissä siten, etten edes käy kotona, niin mies lähtee silloin pidemmän matkan päähän harrastamaan. Ja jos mies menee töiden jälkeen harrastuksiinsa (kestävät pari tuntia kerrallaan), niin minä kehitän sille ajalle jotain omaa tekemistä ja menemistä. Vaikka ihan tyttöporukalla.

Olen myös "alistunut" siihen kohtaloon, että mies ei halua _olla_ kotona. Hän haluaa tulla, mennä, lähteä, palata, lähteä. Hänellä on liikaa energiaa vain hengailla kotona. Siksi olen "antanut periksi" ja suostunut lähtemään mukaan vaikka ei aina niin paljoa kiinnostaisikaan. Toki joskus meille tulee sanomista lähinnä siitä, että kun mies niin monesti suostuttelee minua mukaansa (vaikka minua ei välttämättä kiinnosta). Ja sitten kun minä haluaisin käydä jossain, mies tietysti mukana, ja mies sanoo ettei kiinnosta, niin silloin minä muistutan niistä sadoista kilometreistä, mitä olen istunut autossa vain siksi, että HÄN on halunnut mennä.

Jaksamista! Hanki itsellesi harrastuksia ja ole yhtä paljon menossa kuin mies. Kyllä se jossain vaiheessa kysyy että miksei voida olla ihan vain kahdestaan romanttisesti viettämässä koti-iltaa.

• Ap

Ensinnäkin, mies HARRASTAA ei KILPAILE. Toiseksi, en ole mikään kahlitsija! Johan sanoin tuolla, että menköön jos on mennäkseen, vituttaa vaan se liika määrä. Mille teistä tuntuis jos puolisonne olisi vittu enemmän kuin 4-5 tuntia poissa sen 2-3 kertaa viikossa? Tulee kotiin iltakahdentoista aikaan? Plus siihen päälle aika usein hakataan viikonloppuna täyttä päivää harrastuksen parissa?

Mille tuntuis, että koet itsesi turhaksi? Kolme vuotta ollaan lähes oltu yhdessä. Tajusin vasta melkein vuoden seurustelun jälkeen, että mimmoinen on miehiään. Ai miksi en heti huomannut? Alussahan ollaan paita ja peppu, eiks niin? Sen jälkeen iskee arkpäivä. Mun mies meni armeijaan sit enkä senkään takia tiennyt, kuinka intohimoinen on harrastamaan.

Kyllä hän itse myöntää sen, että on liikaa! Ja olen kyllä järkännyt sillointällöin omaa ohjelmaa, kun tiedän, että nyt se taas on menossa. Mieluummin olisin sen kullan kanssa viikonloppuna kotona nauttimassa yhdessäolosta, kuin että kävisin baareissa ja yökerhoissa kaverin kanssa.
      Terkkuja kaverille, jonka kanssa taas ensiviikonloppuna lähdössä baanalle.
      En koe itseäni rumaksi, kerta minua tullaan baareissa iskeen. Imarreltu joo, kun saa huomiota, mutta kumminkin ihan vääriltä miehiltä.

Ne jotka niuhottaa, niin te ette varmaan kovin usein yksinäisiä iltoja kohtaa? Kyllähän minä olen miettinyt, että lisäisin menoja, mutta miten lisään, kun en oikeasti osaa ystävystyä ihmisten kanssa. En ainakaan tuostanoin vaan naps jeee.

Sinulle "älä ole katkera", mieheni harrastaa kalastamista. Siispä ollaan kesällä, syksyllä, talvela ja keväällä kalassa. Ollaan pilkkimässä, jigittämässä, heittämässä virveliä, perhokalastamassa. Mennään sinne ja tänne ja tonne. Tuodaan kalaa kotiin, vaikka pakkaset jo pursuaa muutenkin niitä. Helvetti olisi irti, jos hän myös metsästäisi. T

• Minusta vittu

olisi ihanaa, jos mieheni harrastaisi 2-3 kertaa viikossa 4-5 tuntia kerrallaan kalastusta. Piste. Ja meillä menee hyvin.

• oppeliini

Kalastus harrastuksena? Mutta sinähän voit mennä silloin tälloin mukaan! Kuka estää? Ja ylimääräiset kalat joko lähiravintolaan myyntiin, naapureille tai suvulle.

Tuon lisäksi, onko jokin laki joka säätelee että sinä et voi alkaa tekemään myos jotain sinua kiinnostavaa? Mene vaikka itsepuolustuskursseille, ala maalaamaan, opettele uusi kieli, kirjottaudu mille tahaansa kurssille jne jne jne...

Tuolla sinä tapaat muita ihmisiä, vaikka et saakkaan heistä sydänystäviä, tutustut muihin jotka tekevät samaa mitä sinä ja sen aiheen ympärille voit virittää keskusteluja silloin kun sinä haluat. Tai kuunnella mitä muut sanovat. Aivan kuten sinä itse haluat.

Suurena plussana nuo kaikki ovat asioita joiden parissa voit puuhastella kotosalla aina tuntien välillä.

Miehesi ei tule muuttumaan , kuten olet huomannut jo seurustelunne alkuvaiheesta asti,joten jos haluat jatkaa hänen kanssaan, keksi itsellesi mielekästä tekemistä.

JA loppujen lopuksi, tarvitseeko siivouksesta nostaa niin isoa asiaa, kuinka paljon kaksi aikuista sotkee? Tai jos se todellä häiritsee sinua, hanki siivooja kotiinne kerran viikossa ja maksatte puoliksi.

• vittusaatanateitä

Valivalivali älä akka valita. Iske baarista uus mies ja heivaa entinen jos on niin hankalaa. Anna miehen harrastaa. Se tollasta nipottajaa tarvi.

Mikä teitä naisia riivaa kun valitetaan pienistäkin asioista? Ja tää on vitun yleistä. Antakaa miestenne harrastaa jos on harrastus, ei aina tarvi olla kii toisessa. Ja 2-3 kertaa viikossa harrastaa NIIN EI OLE KYLLÄ SUURI MÄÄRÄ!!!

• voivittusaatanasua

Taidat itse olla yksinäinen ihminen joka on dumpattu harrastuksensa takia =D
        Muuten et ottaisi niin henk.koht tätä keskustelua. Voisin kysyä, että mistä teitä nipottajia sikiää? Nipotat siitä kun joku "nipottaa", ei jeesus.

• n 24

Sinä vaadit, että hän viettäisi koko viikon vain sinun kanssasi? Hmm...sinulla taas ei selvästikään ole itsenäistä elämää, omia harrastuksia tai ystäviä joiden parissa voisit olla samalla kun hänkin on omissa menoissaan. Ei sellainen ole terve suhde missä molemmat nysvää vain toistensa seurassa 24/7 kotona, kyllä aikuisella ihmisellä pitää omaakin aikaa olla. Mistäs niitä puheenaiheitakaan keksit jos et käy missään, tee mitään, koe mitään.

Minusta sinun kannattaisi panostaa tuohon omaan itsenäisyyteesi enemmän. Ei parisuhteessa tarvitse olla toisessa roikkuva iilimato. Jos mies on harrastuksissaan useita tunteja kerrallaan, niin varmasti hän kompromissina voisi rajoittaa harrastuksissaan viettämäänsä aikaa, jos ei viikkokertoja.

• aktiivineN liikkuja

Harrastuksista ja ystävien seurasta saa voimaa ja positiivista
        energiaa arjen harmaisiin päiviin, kyllä olisi ankeeta, jos niistä
        piristysruiskeista joutuisi luopumaan parisuhteessa.
        Monet naiset varmasti toivoisi, että miehet harrastaisi jotain,
        ainakin liikuntaa kun miehet tuppaa vetelistymään vanhemmiten.
        Monella miehellä on sohva juurtumassa selkään kiinni.

• hmph....

"Sinä vaadit, että hän viettäisi koko viikon vain sinun kanssasi? Hmm...sinulla taas ei selvästikään ole itsenäistä elämää,"

Sinä et selvästikään ole ollut intohimoisen kalamiehen kanssa.

Ne on kokoajan kalassa. Voi mennä päiviä ettei kalamiestä näe kuin kymnppiuutisten aikoihin. Mitä parisuhde-elämää se semmoinen on?

Ja mikä on todennäköisyys että mies muuttuu jos pari saa vaikkapa lapsen? Kyllä se mies on silloinkin kalassa.

• yksi aikuinen N

Vimeiset kaksi vastausta olivatkin oikein mainioita, mutta haluaisin myös huomauttaa ettei parisuhteesta ole kyse mistään kaupanteosta tai ottamisesta-ja-antamisesta siinä mielessä, että pidetään jotain helskutin velakirjaa. Tyyliin: minä olen tällä viikolla tiskannut viisi kertaa ja siivonnut kissan kakat kaksi kertaa ja sä olet tiskannut kerran etkä oo koskenut kissan kakkaan kertaakaan - ensiviikolla sä sun pitää tiskata tämän viikon saldo ja sen viikon tiskit myös!

Ei, ei, ei.

Jakaminen, vastuuu, osallistuminen ja välittäminen tarkoittaa jotain ihan muuta.

Parisuhden ei saa eikä pidä olla myös koko elämä. On mahtavaa, että mies harrastaa ja kyllä sitä yhteistä aikaa varmasti myös on.

AP voisi tarkemmin miettiä, mitä parisuhteelta elämässään haluaa.

• yheistähommaa

Hankkikaa yhteinen harrastus. Mulla on miehen kanssa ralliautot harrastuksena. Laitetaan autoja ja ajellaan niillä rallia. Mieheni rakentaa välillä itse autoja ja olen siinä hommassa mukana. On meillä sitten ihan omatkin harrastuksemme että ei jatkuvasti yhdessä olla mikä on hyvä juttu. Pitää välillä olla toisesta erossakin ja saada värkätä omia juttuja.

• Hymy toiselle..

Niin ja kun aikaa kuluu, huomaa ettei sitä yhteistä aikaa edes kaipaa enää..
      Oikeestaan alkaa kaipaamaan sitä jonkun toisen kanssa.. ;)

• Odotahan vain!

Juuri näin!
        Sinäkin AP olet tullut siihen pisteeseen, että ratkaisu alkaa häämöttää..
        Eiköhän niitä löydy vähemmän harrastavia ja enemmän pussaileviakin miehiä
        sinunkin elämääsi, kun avaat vain silmäsi ja alat katselemaan ympärillesi! ;)))

• Tyhmä nainen minäkin

Et sitten keksi miehellesi kivempaa kuin kissan hiekka laatikon? Siulla on jalkovälissä kiva laatikko, mistä miehesi pitäisi? halooo nainen käytä sitä.

• dsfhd

Minä miehenä ymmärrän ap:tä, että harrastus vie aikaa siitä parisuhteesta. Minäkin olen vähentänyt harrastustani aikalailla jota voisin harrastaa 24/7. Naiseni ja lapseni vuoksi omatoimisesti vähensin harrastusta jotta voisin olla heidän kans enemmän. Totta kai saan koska tahansa harrastaa kun tuntuu siltä, ettei siinä mielessä nainen oo sanomassa mitä saa tehdä ja mitä ei.

Näkisin että se on ap:n miehen vastuulla nytten, että haluaako hän olla suhteessa naisen vai harrastuksen kanssa? Kompromisseja täytyy tehdä. molempienkin.

• FF

Siinä vaiheessa, kun on yhteinen lapsi, puhutaan ihan eri asiasta. Ennen lasten hankintaa sillä toisellakin on mahdollisuus harrastaa mutta perheessä tarvitaan yhteistä aikaa, kummankin omaa aikaa ja ennen kaikkea lapsi tarvitsee molempia vanhempiaan.

• d56jkjd5k

Minä en ole ihan satavarma uskaltaisinko tehdä lapsia sellaisen miehen kanssa joka seurustelumme aikana on suurimman osan pois luotani. On tietenkin mahdollista että käyutös muuttuisi kun lapsia tulee mutta on kuitenkin mahdollista että käytös ei muuttuisikaan ja lapsetkin saisivat olla suurimman osan ajasta ilman isää.

• Missä iskä????

No käytös muuttuu pahempaan päin!
        Meillä ei isäntää näkyny senkään vertaa, kun muksut syntyi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1516
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1345
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      17
      982
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      936
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      876
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      93
      797
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe