siis, mitä tarkoittaa
a) fraasi "pidä itsesi miehenä", kun mies esittää sen naiselle?
vai onko se vain sanonta, kiva lausahdus puhelun loppuun. :D
b) mitä tarkoittaa kun mies lupaa itse samaa, ja sanoo aina pitävänsä itsensä miehenä.
keskustelijoina 2 vapaata ihmistä, jotka tapailevat satunnaisesti toisiaan.
Pidä itsesi miehenä!
2
2870
Vastaukset
- arttuwiskarifan
se on vain sanonta, ei sen kummempaa. mieheys tässä viittaa perinteisiin maskuliinisiin hyveisiin, kuten rehellisyyteen, rohkeuteen ja vastuullisuuteen. sanoja kehottaa toista pysymään vahvana eron hetkellä ja olemaan oma itsensä, elämään hyvin ja arvokkaasti, eikä lipumaan laiskuuteen, alakuloon tai paheellisuuteen. kehotus vahvistaa sidettä sanojien välillä ja lisää luottamusta elämään, sillä se osoittaa toisen kunnioittavan toista ja uskovan tämän pystyvän pysymään yhtä kunniallisena jatkossakin. lisämerkitys on toveruuden osoitus, johon sisältyy implisiittisesti viesti tuen antamisesta toiselle tarpeen vaatiessa
- RuskaaPajassa
Sillä sanonnalla pyydetään lupaamaan ettei ota suoninuijaa takaloosteriin levarilla niin kuin muuan ukkomiehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965