Outo tilanne?

ihmeissään miettii..

Eli olemme eronneet jo yli 5 v sitten ja exä on mennyt uudestaan naimisiin.
Nyt tilanne on se että exä tarjosi minulle ja yhteisille lapsillemme asuntoa vuokralle, kun kuuli että asuntoa olemme vaihtamassa lähi aikoina.

Itsestäni asia toisaalta ihan ok, mutta hieman mietityttää oma elämäni sen jälkeen jos muuttaisimme tuohon asuntoon.
Eniten se että olisin ns. riippuvainen TAAS miehestä josta jo "pääsin" eroon kerran.
Eromme oli sinällään sopuisa eikä mitään isoja ongelmia ollut eikä ole vieläkään, kaikki on mennyt hyvin.

Eli miltä tällainen kuulostaa, onko ihan outo asia??? Mitä teen???

7

334

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota kämppä

Luotettava vuokralainen olet ja tuskin mitään pahaa haluaa sinulle tai lapsillenne?

• en ikinä muuttaisi!

No miksi ihmeessä muuttaisit exäsi valvontaan??
      Mites sitten, kun löydät itse uuden kumppanin ja hän ehkä haluaisi muuttaa kanssasi yhteen?
      Sopisiko se exällesi vai alkaisiko vaatimukset?
      Eikö muka vapaita asuntoja muuten löydy?

• juu ei..

Joo en minäkään muuttaisi exän asuntoon vaikka mikä olisi. Siis vielä pitäisi siitä hyvästä maksaa, että elättää omat lapsensa niin vielä vuokrarahoja itse isälle..? Mietihän vähän! Jos tarjoaa asuntoa ilmatteeks niin toinen tilanne, mutta haluatko tosiaan ylläpitää uusperhettä JA maksaa exälle kipurahoja..?

• hyvä tarjous

Minä taas näen asian niin, että jos avioeronne on selvä ja olette selvittäneet kumpikin itsellenne ja toiselle, että olette sujut, mies tarjoaa asuntoa nimenomaan LAPSILLENNE.
      Kenties hän ei näin ollen kehtaa pyytää vuokraakaan vimpan päälle.

Ottaisin asunnon, mikäli olette asiallisia aikuisia molemmat.

• kjrtatrgga

Juuri samaa mieltä olen kanssasi. Ero on ollut ongelmaton ja ex jo uudessa, vakavassa suhteessa, joten itse ainakin suhtautuisin tarjoukseen sellaisena hyvän tahdon eleenä. En ainakaan minään exän pyrkimyksenä päästä kontrolloimaan elämääni. Mutta kukin käsittää asiat tavallaan ja tilanteita on tietysti monenlaisia.

Olen itse eronnut muutama vuosi sitten ja koska meilläkin oli ns sopuero, päädyimme exän kanssa jonkinlaiseen "yya-sopimukseen": mies on täysin tumpelo kotihommissa, joten nytkin meillä on diili, että kun hän tekee perushuollon autolleni, minä kuuraan torpan akkunat. Vaikkei meistä parisuhteeseen ollutkaan, niin mitäpä sitä muutoin mukavan ihmisen kanssa vihaa pitämään ja epäluuloisesti suhtautumaan.

• ---

Mikä vuokra? Millainen vuokrasopimus, mikä irtisanomisaika molempien puolelta?

Jos on hyvät ehdot, niin mikäs siinä.

• vai alakko 2.seksi?

...ja se kannattaa ottaa puheeksi, että AP.lle voi tulla siihen se Kyrpäjooseppikin jossain vaiheessa asumaan, sekin varmaan niin sopuisalle miehelle sopii..? ;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2649
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2466
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      178
      1219
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe