Laittakaahan tytöt nyt meille muillekin tiedoksi, että minkäkokoiset implantit teillä on ja onko lihaksen päällä, alla vai osittain alla? Mikä oli lähtö- ja mikä loppukoko? Oletko tyytyväinen kokoon?
Aloitan itse: lähtötilanne imetyksestä tyhjentynyt 75A, osittain lihaksen alle laitettiin 280g, nyt koko 75C. Olen tyytyväinen kokoon, jos jotain niin vähän isommat olisi ehkä voinut laittaa (olen yksi niistä jotka ovat valinneet sen pienemmän kirurgin ehdottaman koon ja vähän jäi harmittelemaan sitä).
Implantti-gallup
26
1187
Vastaukset
- piuiu
jes hyvä galluppi! :)
- buustattu
Ai niin, suunnittlijat mukaan eli mitä kirurgi on teille ehdottanut?
- ofghdfts
Entinen koko 85 A
Nykyinen koko 85 B
Rintalihaksen alle anatominen 415. Kirurgin suositus. - rjao
Mulla osittain lihaksen alla 275cc Mentor cohesive 1. Entinen koko oli 70B, nyt mulla on 65E/F. En tajua miten koko on kasvanu ton verran, koska rinnat näyttää C:ltä tai korkeintaan pieneltä D:ltä.
Ja mulle siis suositeltiin just tota kokoa.. Ois melkeen voinu olla isommatkin :D
Ja mitat on 167cm 55kg - p-a missi
Hei millainen profiili implantilla muuten- oliko anatominen ja millainen korkeus, leveys ja ulkonema?
Minkä kokoinen olet muuten? - -kumitissi-
Ex- ei edes 70AA, nyt 65E/70DD.
Implantti lihaksen alla, 335cc, anatominen high profile.
Otin kirurgin kahdesta vaihtoehdosta isomman.
mitat on 164/50. - harktsija11
Hyvä galluppi tosiaan!
Itse olen suunnitellut leikkkausta ja tuota kokoa ja muotoa olen myös paljon miettinyt. Imetysten jälkeen on paljon löysää nahkaa, täytettä ei oikeastan ollenkaan. Toiveissa olisi mahdollisimman luonnollinen lopputulos. Toisaalta varmaan sen nahan pitäisi jotenkin täyttyä eikä ne implantit saisi jäädä liian etäälle toisistaan (tiukka mitta rinnan alta 78cm) eli ei saa olla liian pienet, toisaalta pelkään että isommat on sitten koon puolesta feikin näköiset. Vaikea juttu. Olen käynyt kahdessa konsultaatiossa ja sellaista kolmen desin luokkaa on ehdotettu vähintään. Tuntuu jotenkin suurelta, toisaalta teillä muillakin on sitä luokkaa. Uskaltaisiko luottaa kirurgiin? Onko teillä muilla laitettu Suomessa vai muualla?
Ai niin, mittani muuten ovat 170/62.- p-a missi
Hei itselläni just samat mietinnät ja rinnanympärys lähes samankokoinen,tiukka mitta 77cm,löysämitta 81, paitsi olen 160cm ja 58kg leveäharteinen. Mittausten jälkeen kirurgi suositteli VÄHINTÄÄN 290g jotta tulee esteettisesti kaunis eikä jäisi kiitorataa keskelle.Hän sanoi,ettei pienempää oikeastaan suostu minulle laittamaan.Mittailin itse kotona ja päättelin että on varmaan oikeassa. Mieluummin hän laittaisi isomman, mutta harkitsen sitä vielä. Suomessa laitetaan ensi viikolla.Leikaukseen varataan kahdet- nuo 290 ja seuraava koko, joka vissiin oli reilusti yli 300. Ajattelin ensin että seuraava koko on joku 325, mutta se onkin kai 375. Pitänee luottaa hänen näkemykseensä. Implantti on Natrellen anatominen FF. Hyvä galluppi, toivon paljon vastauksia tähän koko asiaan.
- besser wisser
Muistakaa, että jos kirurgi suosittelee kahta kokoa, VALITKAA SE ISOMPI, koska melkein jokainen ainakin vähän katuu jälkikäteen muuten, juuri kukaan ei kadu isompaa. Varsinkin, jos kirurgikin sitä isompaa suosittelee, ottakaa se.
- -kumitissi-
kyllä minäkin luotin kirurgiin, ja kannatti! Kirurgi on kuitenkin se, joka osaa "nähdä" lopputuloksen, ja yleensä pystyy puheistasi hahmottamaan, mitä tavoittelet.
Itse olin ajatellut ennen konsultaatioita jotakin max. 200cc, mutta niin se muuttui kun kirurgin kanssa keskusteli!
Tyytyväisempi en voisi rintoihini olla! Vaikkei minulla ole suuri ympärysmitta, niin kropan malli on omituinen, littana ja leveä :DD Ja näin jälkikäteen, nämäkin ovat vielä nippa nappa niillä rajoilla, ettei ole liian kaukana toisistaan. ei ole, mutta ei tarvisi kuin rahdun verran pienemmät olla, ja väli olisi liian iso. - 123boobs
Natrelle Mod-profiilin (soft touch) pyöreä implantti 405g. 75A ja nyt 75 DD.
- Jo 48-v
Entinen koko 85A
Nykyinen koko 85C
Rintalihaksen päällä pyöreä high profile 275cc
Mielenkiintoista miten tilanne mulla ja ofghdfts:llä on niin erilainen vaikka lähtötilanne oli sama!
Valinta oli täysin kirurgin ja olen erittäin tyytyväinen! Yhtään isompaa en olisi halunnut.- ofghdfts
Todellakin, minulla kasvoi koko vain yhdellä pykälällä. Olen todella leveä rintakehäinen tapaus, en mitenkään siro muutenkaan. 167cm/75 kg. Pienemmät implantit olisivat jääneet liian kapealle eivätkä sopusuhtaiset kroppaani.
- cuppilainen
Yksi kuppikoko ja implantti yli 400g kyllä kuulostaa ihmeelliseltä. Selittyisikö sillä, että naiset tuppaavat käyttämään kovin "eri lailla" rintaliivejä? Yksi tykkää kun jää vähän ilmaa kuppeihin ja toinen taas kokee kivaksi jos rinnat tulee vähän yli. Esim. kyllä mä voin käyttää liivejä välillä 75-80 B-D jos haluan.
Mutta kuten täällä on jo tullut ilmi, naisten ruumiinrakenteet ovat niin erilaisia, jo yhdelle 275 on hyvä, toiselle se voi olla niin pieni että sillä rinnat näyttää kahdelta toisistaan liian kaukana olevalta pallolta.
Niin, mulla lähtö A-B, laitettiin 315 lihaksen alle ja nyt käytän C-kuppia. Kokoon olen tyytyväinen, mutta harkitsen jossain vaiheessa vaihtoa lihaksen päälle. Muut mitat 165/55. Miksi muut eivät juuri ole kertoneet muita mittojaan? Sitä kaipaisin, ne kun vaikuttaa paljonkin! Esim. 300g implantti on ihan eri jos nainen on 150/45 kuin 180/75... - 123boobs
Elikkä ilmotetaan nyt ne mitat kun tosiaan unohtui, elikkä 170cm 54kg. Implanttina siis Natrelle Mod-profiilin (soft touch) pyöreä implantti 405g. 75A/AA ja nyt 75 DD. Ja nimenomaan lihaksen alla.
- Jo 48-v
Entinen 85A ja nykyinen 85C, ja implantti high profile 275cc. Pituus/paino 170/70. Olen kohtuullisen lihaksikas säännöllisen kuntosaliharrastuksen vuoksi ja siksipä vähänkin isompi implantti olisi törröttänyt ikävästi ja turhan näkyvästi harjoitetun rintalihaksen päällä. Myöskin koska rasvaakin edelleen löytyy niin tämänkokoinen implantti hukkuu kivasti oman kudoksen sekaan eikä mitkään reunat tunnu, puhumattakaan että näkyisi. Siksi olen erittäin tyytyväinen sekä implanttiin että sen kokoon.
- D. Parton
Allergan Inspira 560cc pyöreä lihaksen päällä. 80C -> 80G. Ja HAPPY!!
- juupajoopa
Mentorin 650cc,high profile, lihaksen päällä, noin 80 E-F Lähtötilannetta vaikea sanoa, ensimmäiset implantit ottaessa vuosia sitten, noin A-kuppi, silloin kovin rasvaton ja treenattu kroppa, nyt olisi varmasti B-kuppi ilman implanttia.
- pula-ajan missi
No niin...entinen siis vajaa 75 vajaa a -kuppi, roikkuva(on siis poimu).Laitettiin anatominen 335g FF. Näyttäisi tulevan 75 C. On kyllä niin turvoksissa vielä, että varmuudella ei voi sanoa että tuleeko pieni C.Mutta ei ainakaan suurempi kuin normi C kun nytkin menee korkeakuppisesta C. Tukiliivi on 80B.Muut mitat 160/58. Rintakehän ymp löysästi mitattuna 81cm rintojen päältä 89cm. Leveät hartiat.Alaosa, eli takamus ja reidet painavaa sorttia.
Joten pärjään kyllä tämän koon kanssa. Olen iloinen kun voin lopettaa jatkuvan laihduttelun että olisin sopusuhtaisen näköinen, nyt ei pieni pyöreys lantiolla ja pepullakaan haittaa :). Kumma kun peilikuva näyttää että olisin hoikentunut, vaikka en ole! Niin se tuo mittasuhteiden kohdillaan olo teettää. Näytän jopa kurvikkaalta, kun minulla on tuo vyötärö olemassa. Ilman rintoja näytin vain tasapaksulta laudalta.- p-a missi
Sortsi, tuli kirjoitusvirheitä tuohon tekstiin: ei siis vajaa 75, vaan 75 miinus A -kuppi.
- tällaista täällä
Alkuaan kuppikoko pieni AA 300cc implantti kokonaan rintalihaksen alla ja nyt täyttää juuri 90C kupin rintsikat.
- :))
325cc lihaksen alle. 70B-->70E
- pieni C-kuppi?
Mitä porukka tarkoittaa kun sanotaan että on esim. pieni C-kuppi? Tarkoittaako se että ei melkein täytä C-kuppia vai että se on esim. 70C eikä esim. 85C?
- näin minulla
Minä käytän tuota pieni C kuppi nimitystä siksi että joillakin rintaliivivalmistajilla kuppi jää hiukan vajaaksi mutta toisella se voi tulla täyteen. Esimerkiksi tällä hetkellä aktiivikäytössäni olevat Anttilan oman merkin 90C rintaliivit ovat jopa hiukan tiukat, mutta jokin kiinalainen villi merkki (ostettu Tallinnasta) ovat taas selvästi väljät. Joudun etsimään sopivat rintaliivit sovittamalla.
- n21v.
Leikkaukseen olen menossa heinäkuun lopulla. Lähtökohta on 65A (suurin osa rintsikoista on kyllä kokoa 70A, vaikka se onkin aavistuksen liian iso. Harvemmin normaali kaupoista löytyy sitä pienempää.) ja haaveena B tai pieni-C. Konsultaatiossa mietittiin implantin kooksi 175 - 225 cc:n väliltä. Implantin merkki ja lopullinen koko katsotaan sitten yhdessä kirurgin kanssa ja varmasti päädyn siihen, mitä hän suosittelee. Niin ja osittain rintalihaksen alle tullaan tietenkin laittamaan, koska omaa rintaa ei ole juuri ollenkaan.
Alkaa jo vähän jännittämään. :)- n21v.
Niin ja mitat on 158cm/48kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171