Eli ooon tooosi ilonen jos kaikki lukeneet vastaavat, myös naiset.
Eli oon IHASTUNU NIIN PALJON yhteen n 20-22v. mieheen. Ite oon 18. Ollaan samassa kauppakeskuksessa töissä, ite oon vaateliikkeessä ja se on citymarketissa.
Se kattelee mua yleensä tosi pitkään aina ku oon siellä siiis tosi piiitkään ja suoraan silmiin hymyilemättä..mitähän se merkitsee?
Silmäpeliä on ollut jo aika monta kertaa, ja se pakkas kerran mun ostoksetki vaikka kassatyöntekijät ei yleensä tee niin..
Se tuijottaa aina pitkään mut ku oon just ostamassa jotain nii kaikki loppuu siihen..kerran jäin siihen kysyäkseni jotain mut en sittenkää uskaltanu ku sil hetkel se ei näyttäny niin kiinnostuneelta. Mitä teen? KIITOS
MIEHET AUTTAKAA
9
524
Vastaukset
Nuorimies varmaan miettii aivan samaa asiaa... Taidatte mennä kummatkin vain lukkoon toistenne läheisyydessä. Ei muuta kuin jollain tavalla kontaktia. Jos et itse uskalla pyydä vaikka työkaveriasi antamaan sun mese tai numero miehelle.
- ahdistunut5
Etkö koe ahdistusta. Kyllä tuollainen tuijottaminen voitaisiin luokitella sukupuoliseksi ahdisteluksi. Ilmoita esinaiselle asiasta.
- Guaglione
Aivan! Viipyilevät katseethan lasketaan tässä perversissä yhteiskunnassa nykyään seksuaaliseksi häirinnäksi!
- Anna mun nauraa
"Etkö koe ahdistusta. Kyllä tuollainen tuijottaminen voitaisiin luokitella sukupuoliseksi ahdisteluksi. Ilmoita esinaiselle asiasta."
Taas joku äiti onnistunut kasvattamaan pikku-Liisasta kunnon feministin.Katse jos jää viipyilemään niin heti on mies pervo ja ahdistelija.
Nii,ja huomatkaa,ei puhunut esimiehestä vaan esinaisesta.
- 16+5
Oletko koittanut itse hymyillä kun katseenne kohtaavat? Kokeile ihmeessä, jos mies on myös ihastunut hän todennäköisesti hymyilee takaisin, mutta hän saattaa vain olla ujo eikä uskalla hymyillä ensin. Hymyile myös tervehtiessäsi kun menet ostamaan jotain niin hän ymmärtää ja saattaa ruveta juttuakin tulemaan eikä vain pelkkiä katseita.
- sdfgsdfgsdfg
Sanoisin että mies ei uskalla tehä aloitetta. Vain todella harva mies uskaltaa tehdä aloitteita selvin päin.
- auttakaaaaaaaaaa
eli tässä kävi näni että menin puhumaan sille miehelle ostaessani jotain, hymyilin myös sille ja hän hymyili takaisin, aloitti itse ensin juttelemalla ostoksistani jne. kun oli hiljaista sanoin:
nähdäänkö joskus?
mies: mm pitää miettiä (näytti kiinnostuneelta)
minä: haluaisin vastauksen nyt koska en aio tulla uudestaan tänne
mies: hmm pitää miettiä
(mietittyään: mut mulla on tyttöystävä
sit annoin numeroni ja sanoin ¨soita jos muutat mieltäsi¨¨
nyt on mennyt viikko eikä oo soittanu mitä se teijän mielestä ajattelee?
kiitos tosi paljon vastanneille arvostan jokaista vastausta :) - auttakaaaaaa
ja kiitti vielä kun annoin numeron ja laittoi talteen..
soittaako se vielä jku päivä teijän mielestä?- tiedä tuota
Ei tuo kovin lupaavalta kuulostanut, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Olettaisin kuitenkin jos kyseinen mies olisi ollut oikeasti kiinnostunut ja uhrannut sille joskus ajatuksen, niin ei hänen enää tuolloin olisi tarvinnut mitään miettiä vaan vastaus olisi ollut jo silloin selvä.
Hymyillä ja flirttailla voi ihan muutoinkin ilman ihastumista, ja ties vaikka nuori mies olisi ollut imarreltu kiinnostuksestasi/kysymyksestäsi ja sen takia hymyili.
Kuulostampa nyt skeptiseltä, mutta olet kyllä toiminut vallan hienosti kun olet uskaltanut tehdä selvän aloitteen, ja antaa jopa puhelin numerosi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318