mulla on ollu nyt noin viikon ajan vasemmassa poskessa vähän puutunut tunne, ja kipua.. alkuun luulin että mulle on tulossa viisaudenhammas alapuolelle kun se kipu on niinkun viimisten hampaiden takana. eniten se tuntuu juuri heränneenä ja jos suuta liikuttaa tietyllä tavalla niin tuntuu.. ja tuntuu "jäykältä" aukaista suuta, en sitten tiiä mitä tää on.. voisko olla se viisaudenhammas tulossa, ei kyllä tunnu ienten alla tuloillaan olevaa hammasta.. onko kellään ollu vastaavanlaista ja mitä vois olla?
puuduttava kipu poskessa
17v tyttö
2
198
Vastaukset
- sellainen998
Puret hampaitasi yöllä lujaa yhteen tai bruksaat. katsoppa vaikka googlesta tuolla hakusanalla niin saat enemmän tietoa :)
- 17v tyttö
okei kiitos tiedosta, pitääpä heti alkaa kattomaan! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057