Oisko kellää vinkkejä melko kevyeeseen, kouluun sopivaan scenemeikkiin. Oon jo kyllästyny joka päiväsee kajaalil läträämisel yms. ja haluisin vaihtaa johonkin kevyempään, mutta silti scenemäiseen meikkiin. Nyt pari päivää olen laittanut pohjustukset ja runsaasti ripsiväriä, kun en muuta keksi.
Joten apua kaipaisin, ja pian sillä haluaisin jo huomenna laittaa kevyen scene meikin. Ja tähän keskusteluun en kaipaa mitään muuta, paitsi vinkkejä siihen kevyeeseen meikkiin.
Mustaa sisäkajalta en viitsisi pistää, sillä silmäni ovat muutenkin melko pienet. Ja ulkonäöstä sen verran, mulla on lyhyet mustat hiukset jotka tupeeraan, siniharmaat silmät jotka ovat melkopienet niinkuin äsken mainitsin, "soikea" tai miten sen kasvon muodon nyt selitänkin, ja melko ohuet, nypityt kulmat.
.....Ja ikääne ette varmaankaan mihinkään tarvitse.
Kevty "scene" meikki
2
314
Vastaukset
- help me
*otsikossa virhe, tiedän
- Hope I helped.
No iänhän mukaan meikataan?
Jos on nuori ja hyvä iho, ei pahempia poshjustuksia tarvitse.
Jos on vanha; rypyt ja pigmenttiläiskät alkavat jo näkymään, suosittelen peittävämpää pohjustusta.
No itseasiaan! Oletan että olet melko nuori.
Olet kyllä jo tehnyt pohjustuksen, mutta miten ja millä sen olet tehnyt?
Nuoren olisi hyvä käyttää helppoja ja sopivasti peittäviä mineraalimeikkejä pohjustukseen (koko naama, EI silmät)!
Silmämeikkiin vähän vinkkiä että tee helppo "smoky eyes" tummilla sävyillä.
Minun mielestäni smoky-eyes menee helposti scenestä, eikä tarvitse kajaalia tunkea silmät täyteen. :) Luomiväreillä on kiva leikkiä, niillä saa niin paljon syvyyttä silmiin - suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981030- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648