Hassua että vielä pari kuukautta sitten valtioiden lainoille ei voinut vaatia vakuuksia, ja kuulemma siksi ettei valtioiden lainoille voi vaatia vakuuksia.
Nyt sitten äkillisesti se on mahdollista, mutta Kreikka, Irlanti ja Portugali ehtivät näppärästi ennen kuin mahdoton kumoutui.
Valtioiden lainat
21
151
Vastaukset
- alv-liskot
ihan paska aloitus, sori vaan
- EU on irrationaaline
buddy-love kirjoitti:
Niin onkin, mutta ei se yleiseen tasoon nähden ole erityisen huono.
:).
Koska EU on irrationaalinen kyhäelmä perusteet muuttuvat päivittäin ja viikottain kyseiseen mediatapahtumaan sopivaksi
.
Odotellaan maailman reaktiota asiaan yleisemminkin...
Kuitenkin maailman "johtava" talous on yksi pahiten velkaantuneista ja velkaantuu kiivasta tahtia edelleenkin, sekä on melko paljon menettänyt sanavaltaansa tämän kaltaisissa asioissa, mikä näkyi ensin luottoluokitusyhtiöiden ikiaikaisen "USA-riitin" hajoamisena.
Elämme jännittäviä aikoja?USA on jo melkein myynyt itsensä kiinalaisille ja kohta menee loputkin.
Maailmantalouden tasapainon kannalta hiukan huono juttu.buddy-love kirjoitti:
USA on jo melkein myynyt itsensä kiinalaisille ja kohta menee loputkin.
Maailmantalouden tasapainon kannalta hiukan huono juttu.Onko?
Ainahan valtasuhteet on heilahdelleet ja sitten on tapahtunut kaikenlaista muutakin kaupan päälle. Niinhän se sääkin vaihtelee.
On eri asia myydä itse(ä)nsä kuin joutua pakkomyymään itsensä. Odotellaan mitä tuleman pitää.
Kokoomus jyrää finanssipolitiikaansa
sosialisoidaan tappiot ja voitot sijoitetaanulkomaille
170miljoonaa lasta tekee parhaat VOITOT
300 000 LASTA SOTILAANA RYÖSTMÄSSÄ PAKOTETTUNA
JA PONINHÄNÄTÄISET TYTÖT ÄÄNESTÄVÄT KOKOOMUSTA, KU LUULLEE SAAVANSA ÖKYRIKKAAN MIEHENIMF:n lainojen ehtoina on varsin usein ollut laaja yksityistämisohjelma - mikä sekin lienee jonkinlainen vaatimus. No pääsääntöisesti homma on koskenut Etelä-Amerikkaa, Aasiaa ja Afrikkaa eli ei siis ketään. Mitä lähemmäs kotikenttää tullaan sitä todemmalta asiat tuntuvat - ja mahdotonkin muuttuu mahdolliseksi. Oikea ratkaisu ongelmaan on syyttää kaikesta Romanikerjäläisiä ja somaleja.
Pointti - järjestelmä on täydellinen, kommarit hiljaa ja yksityistäminen säästää AINA.- in the Ocean
Kaikki raha on tällä hetkellä recycled, old and green.Eli me elvytämme ekosysteemiä et raha elpyisi.Hare krishnalainen kaverini sanoi 90-luvulla : "tulevaisuudessa kaikki menestyjät kierrättävät ja lahjoittavat UFFiin vaatteita".Olen sillä linjalla!
"pari kuukautta sitten valtioiden lainoille ei voinut vaatia vakuuksia, ja kuulemma siksi ettei valtioiden lainoille voi vaatia vakuuksia."
Edes lapselle ei riitä perusteluksi kysymkseen, miksi, pelkkä siksi. Mutta kansalle näemmä riittää...- frost-free
Heh, tuli mieleen millainen bisneseläjä tulisi lapsesta jolle viikkoraha olisi lainaa?Vähintään kirjanpitäjä.
Tämänkään ei pitänyt olla mahdollista mutta näköjään on sittenkin.
http://www.uusisuomi.fi/raha/112226-kuuma-kreikka-sana-nyt-se-on-sanottu
Käteinen & muut Suomen tuhoajat ovat myös toistuvasti hokeneet että kyse on _vain_ takauksista eli mitään ei tarvi maksaa. Se on mahdotonta että joutuisi maksaan..
Olen kylläkin sitä mieltä että on suurempi vaara joutua maksamaan, kuin selvitä ilman sitä tästä suomalaisten veronmaksajien rahojen massiivisiirrosta ulkomaisille sijoittajille.
Kokoomus vie meitä tuhon tielle.- Kreikka konkurssiin:
.
sitten kun Kreikka menee konkurssiin heiluttelee Käteiset taas käsiään että tämä oli kaikki vaan suunniteltu juttu
. Kreikka konkurssiin: kirjoitti:
.
sitten kun Kreikka menee konkurssiin heiluttelee Käteiset taas käsiään että tämä oli kaikki vaan suunniteltu juttu
.Siinä vaiheessa omat sijoitukset on jo siirretty turvaan. Lainan tarkoitus ei olekaan konkurssin estäminen vaan viivästyttäminen - ja sivussa voi vaikka yksityistää.
- Ebenizer
Jos takaaminen olisi vain merkityksetön, kuvainnollinen toimenpide kukaan ei vaatisi takaajaa. Suomen 90-luvun alun kriisistä suuri osa kansalaisista luulisi oppineen jos ei muuta niin sen, että "kun ottaa taatakseen, ottaa myös maksaakseen". Katainen yrittää tällaisessa asiassa kusta kansaa silmään.
> Kokoomus vie meitä tuhon tielle.
Isossa kuvassa Kreikan ja kumppaneiden velkojille siirrettävät rahat on kuitenkin vain hölmöilyä, joka ei Suomen ja suomalaisten taloutta kaada. On se ihan mahdollista että rahaa pitää lapioida ulkomaille.
Tämäkin farssi hoidettiin ihan "parhaiden" asiantuntijoiden voimin ja kalliiksi kävi:
http://www.hightechforum.fi/index.cfm?j=245040
Tuli mieleen, että jos joudutaan yrittämään velkojen perimistä jossain vaiheessa, niin onneksi kuitenkin valtio on perintätoimistona melko tavalla raskaampi vaikuttaja kuin jokin pankki.
Olisi silloin aikanaan pitänyt vaatia ne vakuudet, mutta kun ei muka silloin käynyt.
Pöh noiden kanssa.
(itse pitäsi kaikki hoitaa)
- känkkis :)
Nou hätä, kyllä Suomen kansa maksaa :(
Toivottavasti koko EU vetäisee tehokkaan konkan ja äkkiä. Vain suomalaiset noudattavat joka wtun pilkkua tunnollisesti.
Kaikki tuet pois, ja tuotteelle oikea arvo. - frost-free
Heh, tuskin sä tiedät mitään valtiollisista kustannuspaikoista joten ehdottaisin pitämään suus kiinni.
- huom.obs.
Eipä tiedä Katinenkaan ja sujuvasti puhuu.
Halusitko vertailla käsityksiä kansantalouden toiminnasta ja asioden merkittävyyksistä?
(olen minä joutunut suorittamaan myös tuon alueen kursseja)- Suomikin konkurssiin
buddy-love kirjoitti:
Halusitko vertailla käsityksiä kansantalouden toiminnasta ja asioden merkittävyyksistä?
(olen minä joutunut suorittamaan myös tuon alueen kursseja).
ja taas Käteiset levittelemässä käsiä että tämäkin oli ihan ennalta suunniteltu juttu
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381289
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35820Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27576Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24511
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472