Kummat on parempia kuskeja miehet vai naiset?
Kummat on huolellisempia miehet vai naiset?
Kummat on ystävällisempiä miehet vai naiset?
Kummat on kunnianhimoisempia miehet vai naiset?
Kummat on hauskempia miehet vai naiset?
Kummat on tehokkaampia miehet vai naiset?
Kummat on itsekkäämpiä miehet vai naiset?
Kummat on suurpiirteisempiä miehet vai naiset?
Kummat on ailahtelevaisempia miehet vai naiset?
Kummat on empaattisempia miehet vai naiset?
Kummat on viisaampia miehet vai naiset?
Siinäpä teille miettimistä. Pistetään kunnon väittelyt pystyyn tälle palstalle.
Nainen vs. Mies
18
272
Vastaukset
- Hauveli -h
- Arkiautoilussa naiset, autourheilussa miehet.
-Olennaisissa asioissa miehet, turhanpäiväisessä nysväämisessä naiset.
-Miehet.
-Miehet.
-Miehet.
-Miehet.
-Naiset.
-Miehet.
-Naiset.
-Miehet.
-Miehet. - Hämärän rajoilta
En jaksa muita kommentoida tällä erää, mutta ensimmäiseen: Naisille sattuu miehiä enemmän pieniä, pelkkiin peltivahinkoihin johtavia kolareita parkkipaikoilla ja pienissä nopeuksissa, koska naiset eivät osaa ajaa autoa. Miehet taas joutuvat naisia useammin kuolonkolareihin, koska miehet kuvittelevat osaavansa ajaa autoa.
- Mies1985
1. Miehet. On arvioitu että naisen ajotaito on samaa luokkaa kuin mies ajaisi kännissä. Moottoriurheilu (pyörät, ralli, formula, indy jne.) ei tunne yhtään edes vähän menestynyttä naiskuskia. NHL:ssä on sentään pelannut yksi nainen.
2. Liian laaja kysymys. Ehkä naiset ovat tarkempia siisteydestä ja koulussa lapsina.
3. Tämä riippuu vähän kontekstista.
4. Miehet.
5. Miehet; siinä mielessä että miehet pystyvät naurattamaan miehiä ja naisia ja kaikki menestyneet koomikot ovat miehiä. Naiset hauskuuttavat miehiä enemmänkin ulkonäöllä.
6. Outo kysymys. Mutta kyllähän miehet ovat henkisesti lujempia ja pystyvät painamaan kovempia töitä. Naisetkin ovat silti tarpeellisia.
7. Vaikea sanoa. Naiset ovat ainakin joissakin tutkimuksissa hieman voitolla. Voidaan spekuloida siitä miksi näin on.
8. Naiset. Kansanviisautta.
9. Naisetpa kai.
10. Miehillä on parempi yleissivistys ja suurempi kiinnostus esim.politiikkaa kohtaan. Jos viisaus on tietoa niin miehet ovat viisaampia.- driva
Mulle on jäänyt nais-ajosuorituksena mieleen tämä TopGear-juttu:
http://www.youtube.com/watch?v=5KiC03_wVjc&feature=fvwrel
Sabine räppää Nürnburgringin läpi Transitilla nopeammin kuin Jeremy Jaggella.
(Btw, Sabinen estoton hihkunta ajon aikana saa myös minut ajattelemaan, että makuhuonesessio neidon kanssa voisi olla villiä menoa ;)) - fjghdkfk
driva kirjoitti:
Mulle on jäänyt nais-ajosuorituksena mieleen tämä TopGear-juttu:
http://www.youtube.com/watch?v=5KiC03_wVjc&feature=fvwrel
Sabine räppää Nürnburgringin läpi Transitilla nopeammin kuin Jeremy Jaggella.
(Btw, Sabinen estoton hihkunta ajon aikana saa myös minut ajattelemaan, että makuhuonesessio neidon kanssa voisi olla villiä menoa ;))Kyllä, Sabinen hihkunta sai mielikuvituksen liikkeelle.
- luule vähemmän
Äläpäs poika taas puhu pehmoisia. Tuohon 1. kohtaan voit aloittaa vaikka nimestä Michelle Mouton. Yhdeksän kertaa palkintopallilla, mm. San Remon ja Brasilin rallin voittaja. Mahtoikohan ajaa miten kännissä?
- Mies1985
luule vähemmän kirjoitti:
Äläpäs poika taas puhu pehmoisia. Tuohon 1. kohtaan voit aloittaa vaikka nimestä Michelle Mouton. Yhdeksän kertaa palkintopallilla, mm. San Remon ja Brasilin rallin voittaja. Mahtoikohan ajaa miten kännissä?
Sen lisäksi naislentäjiäkään ei juurikaan ole.
Tuo Michelle on siis moottoriurheilun ykkösnainen ja tuli toiseksi rallin MM-kisoissa 1982 mutta ei kuitenkaan voittanut. Sitä voidaan pitää hänen ja naisten parhaana saavutuksena moottoriurheilussa.
Kunnioitettava suoritus tietysti mutta edelleenkin naisten taso ja saavutukset moottoriurheilussa on valovuosia miehiä jäljessä.
- The Final Truth
Veikkaan että miehet noin keskimäärin, vaikka on hyviä naiskuskejakin, mutta vähemmän kuin mieskuskeja.
Veikkaan että naiset ovat tunnollisempia ja miehet suuripiirteisempiä, eli
naiset ovat myös huolellisempiä, vaikka on huolellisia miehiäkin.
Vaikea kysymys. Vanhat naiset ovat kaikkein ystävällisimpiä, ja nuoret naiset
saattavat olla epäystävällisiä koska ovat epävarmoja ja pinnallisia jne. Sanoisin silti että naiset ovat keskimäärin ystävällisempiä.
Miehet.
Miehet.
Miehet.
Naisissa esiintyy yleisemmin uhrautumisalttiutta. Tässäkin sanoisin että etenkin vanhemmat naiset ovat keskimäärin epäitsekkäämpiä kuin samanikäiset miehet, kun taas nuorissa naisissa esiintyy usein itsekkyyttä.
Outo kysymys, mutta vastaus on miehet.
Naiset.
Naiset.
Naiset ovat viisaampia, mutta miehet älykkäämpiä. Viisauden käsittäisin jonkinlaisen elämän ymmärryksenä, kun taas älykkyys on ajattelun tehokkuutta ja loogisuutta jne. - Free Fanny
Miten tämä liittyy Sinkut-palstan aiheeseen?
- .,.,.,.,.,.,.
Älä jaksa aina urputtaa. On sultakin tullut palstaan liittymättömiä aloituksia.
- uuuuiiguigigigigig
.,.,.,.,.,.,. kirjoitti:
Aloitus on niiiiiin tyhmä että vain ATM víitsii aikansa kuluksi tuolaista skeidaa postata.
- Miesasialuuseri
.,.,.,.,.,.,. kirjoitti:
Tälläisen aloituksen on tarkoitus taas ylistää miehiä ja haukkua naisia..
- Beluga vill jag rida
Mä en kommentoi kaikkia.Miehillä on aina parempi huumorintaju ja hauskemmat vitsit,mä en kestä mitään kikattelua pissisjengissä.Haluan kuulla miehistä ironiaa ja sit mä nauran niin et vatsa halkeaa.Nainen on empaattisempi ja ystävällisempi ainakin mä pyrin siihen.Itsekkyyteen syyllistyn itse niin vahvasti että käyn jatkuvaa kisailua miehen kanssa et kumpi on itsekkäämpi.Aito bisnesmies on tehopakkaus mutta rikollinen parittaja on löysä verkkariplösö.
- kummikumma
Kummat osaaVAT kieliopin paremmin, miehet vai naiset?
Kummat oVAT tarkempia suoltamastaan tekstistä?- siitä sitten.
Täällä on muutama kirjoittaja jonka kirjallinen osaaminen (en siis puhu itsestäni) näkyy. On ilo lukea selkeää, oikein kirjoitettua ja jäsenneltyä ajatuksen juoksua. mm. Hämärän rajoilla on yksi näistä ketä tarkoitan. Ja joku naispuolinenkin on, en muista nimimerkkiä tähän nyt.
Muutama mies puolinen, ylitse muiden, vastaan inttäjä ja pilkun viilaaja löytyy miesten puolelta.
Kummia ovat tosiaan. - .,.,.,.,.,.,.,
siitä sitten. kirjoitti:
Täällä on muutama kirjoittaja jonka kirjallinen osaaminen (en siis puhu itsestäni) näkyy. On ilo lukea selkeää, oikein kirjoitettua ja jäsenneltyä ajatuksen juoksua. mm. Hämärän rajoilla on yksi näistä ketä tarkoitan. Ja joku naispuolinenkin on, en muista nimimerkkiä tähän nyt.
Muutama mies puolinen, ylitse muiden, vastaan inttäjä ja pilkun viilaaja löytyy miesten puolelta.
Kummia ovat tosiaan.Kauheita napisijoita koko palsta täynnä. Tiedän kyllä, että tuo kuuluis kirjoittaa kummat ovat, jos kirjoittaa niin täydellistä kirjakieltä kuin KAIKKI MUUTKIN tällä palstalla. Osaan kirjoittaa kyllä varsin hyvää tekstiä, kun sitä jossain vaaditaan, mutta tällä palstalla en jaksa nipottaa. Kirjotan puhekielen sekaista kirjakieltä..
Ja tiedoksesi muuten, että miespuolinen tulee yhteen. Kun nyt näköjään siirryttiin näitä kielioppiasioita ruotimaan. - xxxxcccxxx
.,.,.,.,.,.,., kirjoitti:
Kauheita napisijoita koko palsta täynnä. Tiedän kyllä, että tuo kuuluis kirjoittaa kummat ovat, jos kirjoittaa niin täydellistä kirjakieltä kuin KAIKKI MUUTKIN tällä palstalla. Osaan kirjoittaa kyllä varsin hyvää tekstiä, kun sitä jossain vaaditaan, mutta tällä palstalla en jaksa nipottaa. Kirjotan puhekielen sekaista kirjakieltä..
Ja tiedoksesi muuten, että miespuolinen tulee yhteen. Kun nyt näköjään siirryttiin näitä kielioppiasioita ruotimaan."(en siis puhu itsestäni)" luki tuosa viestissä jos osaat lukea.
- Eewulin haamu
- Riippuu tilanteesta, molemmissa sukupuolissa hyviä kuskeja.
- Monesti naiset ovat huolellisempia kuin miehet mutta on niitäkin miehiä jotka menevät naistenkin edelle tuossa asiassa.
- Ystävällisia löytyy yhtä paljon sekä naisista että miehistä. Itse pyrin olemaan ystävällinen ja avulias. Mutta ole tyly mulle, olen tyly sulle.
- Tässäkin tapauksessa löytyy molemmissa yhtä lailla kunnianhimoisia ihmisiä.
- Yleensä miehet on hauskempia, itse viihdyn miesporukassa enemmän kun läppäni ovat samaa tasoa miesten vitsien kanssa. Naiset pakkaavat kauhistelemaan karkeita vitsejäni. Mutta osa naisista on hauskojakin.
- Tehokkuus riippuu siitä, mitä tekee. Kyllä naiset on ihan yhtä tehokkaita kuin miehetkin.
- Itsekkäitä miehiä olen nähnyt enemmän kuin itsekkäitä naisia. Itse kun en juuri osaa olla itsekäs, poden huonoa omatuntoa heti jos kerrankin ajattelen itseäni.
- Ottia tuota, en tiedä
- Kaipa moni nainen
- Naiset, empaattiset miehet on harvassa
- Tasaväkistä mielestäni. Tyhmiä kun löytyy kummaltakin puolen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305