Mieheni meni kertomaan heti kun sai tietää raskaudestani... TÄDILLEEN... Ja tämä täti on rasittava nalkuttaja joka tänä aamuna ilmestyi tänne ja piti järkyttävää moraalisaarnaa ja kaikkea muuta ennenkuin hermostuin ja huusin että anna jo nyt perkele olla... Miten saisin sen älyämään että hoidan itse neuvolani ilman häntä?
Täti
3
193
Vastaukset
- sukuun kyllästynyt
Eikö hänellä ole omissa asioissaan tarpeeksi hoidettavaa? Miten joku edes ehtii sekaantua, eihän hän edes ole sinun oma tätisi...
Mitä muuta siihen voisi sanoa kuin että "hoida vain omat asiasi". - 23
No moraalisaarna on ehkä ymmärrettävää jos olette alaikäisiä.. tai täysikäisiä ettekä ole käyneet kouluja loppuun eikä töistä tietoakaan..
Mutta jos olette molemmat töissä käyviä ihmisiä niin siinä vaiheessa tädille ei kuulu paskan vertaa. - hmm...
Ja ikää sinulla aloittaja on miten paljon??
No ei kait sillä tädillä teille ole avaimia, pakkohan ei ole ketään päästää sisälle. Ja mistäs ihmeestä se täti tietää neuvola-aikasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,132769Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691