Hei!!!
Olen laihdutuksen asiantuntija teoriassa mutta en käytännössä eli auttakaa... Tiedän kyllä miten syödä ja silloin kun päätän olla terveellisesti hoikistun näin: jalat näyttävät hyvältä ja kasvoista näkee tuloksen.
MUTTA, Miten saan tissit selästä pois??? Allit on kiinteytyneet ihan ok mutta siinäkin se ongelma että nostelen 5kg punttia eli kasvaako lihakseni liikaa vai voiko tuon painoisella puntilla vain kiinteyttää? Minulla on leveät hartiat muutenkin en halua isompia mutta kiinteyttä ehottomasti. Toisaalta olen tottunut 5kiloon joten tuntuisi että esim. 2kg ei tuntuisi miltään...
Ja toinen asia keskivartalo eli maha... Miten? Miten? Jos syöminen ok niin miten saan liikkumalla (kotona) siitä kiinteän??? Kuntopyöräillessä kiinteytyy jalat ja peppu hyvin mutta mitä teen vatsalleni??? Onko kokemusta jos paijan helman alta näkyy peppua muistuttava maha (toisen lapsen jälkeen jäi) voiko sitä saada pois liikkumalla...
Jos joku vain viitsisi vastata on mullakin maalaisjärki mutta vinkkejä tarvitaan...
Tissit selässä =(
MahaVatsanen
0
147
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781076
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka38852- 100819
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!34768Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa43678Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56678Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s52559- 32550
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r52473- 49468