Vantaan kaupunki on hakannut metsää, jossa elää erittäin harvinaisia kovakuoriaisia.
Suomen luonnonsuojeluliiton mukaan Mätäojan hakkuut tehtiin vastoin suunnitelmia ja niillä aiheutettiin vakavia vahinkoja erittäin uhanalaiselle lajille.
Luonnonsuojeluliitto ja Vantaan ympäristöyhdistys ovat pyytäneet kaupungilta asiasta selvitystä.
Iltasanomat.
(Tässäpä uutinen, joka saa viherpipertäjät shokkitilaan ja huutamaan kriisiterapiaa. Tähän verrattuna eivät ryöstöt ja saksiraiskaukset ole mitään.)
Ekokatastrofi Vantaalla: kovakuoriaiset vaarassa!
7
67
Vastaukset
- " "
Kyllä sittisontiaisten hyvinvointi on tärkein asia maailmassa.
Sen rinnalla sodatkin on pikkuasia. - hassu-1
Järki kuoriutui
kuoriaisen mukana, sillä kukaan ei edes tiedä siellä sellaista olevan, eikä yksi joskus ammoin löytynyt yksilö muutenkaan merkkaa yhtään mitään. Täysin naurettavaa suojella kamalan näköistä kuraojaa, etenkin kun helsingin puolella sama puro on muokattu viihtyisäksi puistomaisemaksi, sekä ruopattu ja levennetty, niin että kannelmäessä järjestetään jokavuotinen ja suosittu mätäoja festivaali, kalastuskilpailuineen.
Loppuosa ylöspäin on paskaista ryteikköä, joka yhden kirpunveroisen ötökän takia muka pitää suojella, saattaen ylävirralla asuvat eriarvoiseen asemaan alempana asuvien kanssa.
Vantaan osalta alueesta saataisiin vastaava viihtyisä ja virkistysarvoja täynnä oleva keidas, mikäli otettaisiin järki käteen, käyttäen sitä myös.
Nykyisellään alue on etenkin lapsille jopa äärimmäisen vaarallinen, ryteikköineen ja upottavine rantoineen.
Raiskaajien suosikkipaikka uutisten mukaan kylläkin ja ovathan nekin nykysuuntauksen mukaan suojeltuja, eikö vaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6576367 - elämän oikeus
Piipertäjien mielestä joku kovakuoriainen on tärkeämpi kuin ihminen.
Abortin käyttämisestä ehkäisynä ei pidetä meteliä, vaikka pelkkä valistus auttaisi asiaan.- se on mahdotonta
yrittää elää idioottien kanssa, mahdottomuus, yksinkertaisesti, ei voi muuta sanoa.
- blikkenslager
koko suomi on vaarassa hallitsemattoman politiikan vuoksi ja sitten itketään koppakuoriaisista. asiat tärkeysjärjestyksessä.
- teidän tekstejä
lukemalla
- .
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592737Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois971605Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 261149
- 511110
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083