Tietäisikö kukaan mitään hyvää suomalaista sivustoa ja muuta sivustoa josta saisi 50-60 kokoisia juhlamekkoja, ilman mitään luottokortti maksamisia? Toiveena olisi vielä että mekot olisivat tyyliltään 50-luvun henkisiä. Kiitos jo etukäteen jos joku vain osaa auttaa :)
Vastaukset 2
- Ompelijatarr
Ei Nyt tuu muuta mieleen kun, että ompelijalle vaan.. Esimerkiksi me vuoden päästä valmistuvat olemme taitavia mutta myös edullsia ;)
Ota yhteyttä jos kiinnostuit
[email protected] - Minna-Liiza
Itse teetin puvun valokuvasta ihan periaatteessa netin kautta, tosin kävin paikanpäällä sopimassa kaikista yksityiskohdista. Tai no aika simppeli puku oli, eli halusin koristeita vähentää, mutta palvelu oli hyvää!
Eli liike löytyy http://www.lamarias.net, en kyllä tiedä saisiko täällä mainostaa, joko sitten korjatkoot jollei saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493