Ollaan poikakaverini kanssa seurustelu 2,5vuotta ja olisi kiva tietää kuinka vois testata, rakastaako tämä mua? ja muutenki onko hän rehellinen, että rakastaa VAIN mua?
melkein vuosi sitten poikakaverini jätti mut toisen takia, oli itse tykästyny tyttöön mutta tyttö ei häneen, sai rukkaset, ja johan kelpasinki takasin. Kuulin tosta reilu 1kk sitten enkä saa sanoa siitä mitään mun poikakaverilleni, joten sulata nyt sitten tommonen asia. Epäilykset herää aina jos poikakaverini tekee jotain tai lähtee johonki; "Joo sen takia se sinne menee kun se likkakin menee..jne".
Vaikka poikakaverini on mulle oikeinki ihana ja avoin niin ei se kuitenkaan kerro hirveästi mitään????
TESTAAMINEN
3
263
Vastaukset
- diutsditus
Ainakaan poikaystäväsi ei (ilmeisesti) pettänyt sinua, vaan ymmärsi toimia suoraselkäisemmin ja erota. Pahemminkin olisi siis tuossa asiassa voinut käydä.
Jatkosta en sitten mene sanomaan. Selvästi poikaystäväsi oli kiinnostuneempi toisesta ja valmis yrittämään tätä sen sijasta, että olisi jäänyt suhteeseen sinun kanssasi. Toiset ihmiset yrittävät jatkuvasti alkuhuuman hälvetessä etsiä uusia suhteita ja saattavat pitää nykyistään ns. varalla, että on edes joku. Tai ehkä saattoi vain olla ihastus ja näitähän menee ja tulee. Harmiton juttu se ei kuitenkaan ollut, jos poikaystäväsi oli valmis menemään ihan toimintaan asti kiinnostuksensa takia.
Sinulta on nähtävästi luottamus mennyt ja voin sanoa, että niin olisi minultakin, jos poikaystäväni tuollaista päättäisi tehdä. Itselläni on aika selkeä linja tuollaisten asioiden suhteen. Jos minut jätettäisi, en ottaisi takaisin. Jo se, että toinen osapuoli jättää, varmasti kertoo hänen tunteistaan jotakin olennaista. Lisäksi en voisi elää parisuhteessa epäluotettavan kumppanin kanssa. Jos luottamus ei pelaa, niin silloin koko homma ei pelaa.
Toisaalta voihan sitä aina yrittää jatkaa, oma päätöshän tuo on... Mikäs siinä testaamisessa, jos ei mielenrauhaa saa :D Voithan aina pyytää jonkun nätin kaverisi iskemään poikaystävääsi ja pyytää ystävääsi sitten raportoimaan, mitä poikaystäväsi siihen sanoo tai tekee :P- neuvoja.
Tuohon edelliseen ehdotukseen poikakaverisi rakkauden testaamisesta nätin kaverisi avustuksella sanon, että älä edes yritä sitä. Siinä käy helposti niin, että tuo kaverisi huomaakin ihastuvansa poikakaveriisi ja vie hänet sinulta. Tai poikakaverisi saattaa mennä hänen kanssaan liian pitkälle, vaikkei tuo tyttö haluaisikaan. Eli kokeilu on hyvin räjähdysherkkä. Mutta tee kuten hyväksi näet.
- seeeennmiokj
Hyvä parisuhde ei tarvitse testejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241